načítám data...

evermod

JménoHonza Sládek
BydlištěSemily
Registracepřed 5.7 rok.
Poslední aktivitapřed 2.5 rok.
Komentářů u článků9
Pozitivních komentářů u článků5
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

ev
evermod
03. srpna 2021, 06:18
0
FSO Polonez: Svéráz polského automobilismu

Jo, tak nějak. Delší štreky i pod 10. Ale tenkrát takových aut bylo víc, takže to byla v sedmdesátkách běžná spotřeba...

ev
evermod
24. července 2021, 00:44
1
FSO Polonez: Svéráz polského automobilismu

Měl jsem 125p 1500. Dnes je sranda nad ním ohrnovat nos, ale ve své době to na naše podmínky byla kára. Byl to jediný auťák který bylo možné koupit v mototechně, který měl kotoučové brzdy i na zadních kolech. Samo dal se koupit i Crysler 180, ale za výrazně vyšší cenu, i MB W115 měl kotouče, ale byly to Tuzexovky...
Když to srovnáms Warszawou 223, kterou mám nyní. Tak to byl pokrok asi jako mezi šáde 100 a oktávkou... Ale zase je třeba uznat, že Warszawa je ještě poctivá kovařina, ale taky nejede, to 125p byl pelášivec, a žere o cca 5 l na 100 víc než polák.

ev
evermod
02. července 2021, 23:21
-1
Nadčasový design: 5+1

Já bych tedy vybral spíše: MB W 126, popř 124, Lancii Deltu, za citroeny spíše CX a z Lancií ještě Kappu Coupé, jo a taky třeba Fiat 130. A výrobou svou nadčasovost dokazuje např Lada Niva a Mercedes Géčko, jo a taky UAZ ;-)

ev
evermod
19. dubna 2021, 22:01
5
Kam zmizel design užitkových automobilů?

Tak trochu se zapomíná na Xenu, škoda, byl to hezkej kozlík

ev
evermod
27. ledna 2021, 20:10
0
Zajímavé naftové motory minulosti

Ze všech dieslů, které jsem osobně vyzkoušel se mi nejvíce stýská a taky mi asi bude nejvíce chybět 240D od MB (W115) a 1,6 od VW (Golf II), oba klasické atmosféry... Jsem halt staromilec.

ev
evermod
14. ledna 2021, 10:53
2
5 aut, která jsem nestihl, než se z nich staly youngtimery

Nestihl jsem Tatru 603, když se dala pořídit za 8 táců v bazaru - ořady přecházely na 613 a T 613 chromku za 25 táců, To když se zase z chromek přecházelo na plastové. Bylo toho jako much, ale pro študenta i těch 8 popř. 24 táců bylo za socíku dost.

ev
evermod
27. srpna 2020, 10:02
0
Bazarový snílek: Když chcete udělat dojem s napjatým rozpočtem

A co takhle Omegu od Opla? Dle mého vypadá líp než ona zahrádkářská kára. A taky je to zadohrab...

ev
evermod
30. července 2020, 10:40
5
Ptejte se: Velký motor, malý rozpočet

Tak mne napadá: Pán chce 12 hrnků a na tom, jak to bude zabalené mu nezáleží. Našel jsem takové zajímavé (svým způsobem) SUV....
Cena je sice poněkud nadlimitní, ale zase by v našich luzích a hájích neměl být až tak velký problém se servisem a s ND.
https://auto.bazos.cz/inzerat/121219475/tatra-813.php

ev
evermod
24. července 2018, 13:57
1
Jaké bylo vaše první auto? | Autíčkář se ptá

První auto, které jsem řídil, byla škodule 105 s aerodynamickou brzdou s nápisem AUTOŠKOLA na střeše, ale to se asi nepočítá...
První auto, které mi bylo svěřenou otcem byl Trabant 601. Ten samý vůz byl pak také mým druhým autem, co se vlastnictví týče, to když se táta zmohl na stodvácu dovezenou z Holandska a Trabiho odhodil. Já jsem si k tomuto rodinnému stříbru, kterému bylo tehdy již více jak dvacet jar přikoupil další dva dovezené z bývalé jejich domoviny, tedy byvšího NDR. To abych měl dostatek materiálu na opravy. Opravy pak zpravidla spočívaly v přešroubování SPZetek. Když pak byly veškeré "náhradní díly" spotřebovány, zakoupil jsem sobě vůz, který byl asi prvním vozem z velkým V a to Žraloka (MB W 115 230.4). Ale to sem vlastně už nepatří...
Opravdu první vůz, tedy auto, kterého jsem byl hrdým majitelem i dle techničáku však byla (mými kamarády přezdívaná StB kára) Škoda Tudor z roku 48. Dodnes se mi po tomto autíčku stýská. Vzhledem k tomu, že v době, kdy jsem si ho pořizoval, mu bylo už 41 let byl to auťák nadmíru spolehlivý a dovezl mne vždy tam, kam jsem potřeboval... Jenže měl jednu slabinu a tou byla výdřeva, takže když nazrál čas byl prodán, aby byl zachráněn (alespoň doufám) pro příští generace...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem