Marcel „BM“ Blafka
| Bydliště | Karlovy Vary |
|---|---|
| Registrace | před 7.3 rok. |
| Poslední aktivita | před 2.7 rok. |
| Komentářů u článků | 11 |
| Pozitivních komentářů u článků | 3 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
'Vaše čím dál menší dávka benzínu' je myslím nejvýstižnejší popis dnešní doby. Pro zachování optimismu raději nic neměnit :)
Zajímavé počtení, jako by z oka vypadlo tomu, co se u nás po r. 1990 provedlo s drtivou většinou podniků. Konkrétně např. testovací trolejbusovou linkou Ostrov-Jáchymov a návazně mým bývalým zaměstnavatelem Škoda Ostrov. :/
Starší,ale stále aktuální téma,který nedává spát ani mě. Když pominu všechny ty kupující jedince,což je kapitola sama pro sebe a na šťavnatý článek,tak za to můžou automobilový periodika a jejich redaktoři. Proč? Protože odjakživa ze všech recenzí a srovnání vychází vítězně ten,kdo je nejagilnější,nejsportovnější,atd. Uměle tak touhle propagandou my a vyrobci přijímáme neco,co primárne ani nechceme.
Jenže ono slovíčko "sportovní", jako sportování se rovná zdravý životní styl a pohodlí je zkáza....což chrlí televizní reklamy.
A když někdo natočí emotivní a sportovní reklamu,tak je to zase nekorektní a cenzurovaný.
Jak z toho ven? Toť kademická otázka... :-)
Obecně je dostatečně hezký všechno,čemu nečumí zkrz plexi holý žárovky....to je na bl-tí. Mám rád svoje světla ;)
Článek mě moc potěšil,děkuju. Takovýho Escorta v 5D a po renovaci jsme měli na konci devadesátých let. Popis beze zbytku sedí! :)
Dodám jen,že dřív,než Escort s 1.3jkou zreznul,tak se často zadřel,protože tomuto motoru konstruktéři nadělili častý selháváni ditribuce oleje z vany. To byl i náš případ a tenkrát to vyřešil motor z novější Fiesty. :-D
Po přesednutí ze Š130 to bylo lepší a robustnější auto,kterýmu ale v porovnání citelně chyběl grip všude,kde nebylo sucho.
Vzpomínky mám přesto kladný ;-)
No auta treba 'žabožroutů' na tom nejsou o moc jinak a vzdycky na (i do) auto neco hnusnyho nalepí. A kazda automibilka ma povedeny a nepovedeny tvary,takze globalne necim pohrdat je minulostí. Ten asijskej design ma kolikrat tak 'zivy a ohebny' tvary,ze jakakoliv jeho evoluce,neni prilis mozna a je lepsi udelat novy cely auto a zas ho posunout hodne dopredu. To je mimochodem oficialni fakt o pristupu,proc je kazdy novy korea-model jiny. A i ten design uz maji davno na svedomi evropsky hlavičky.
Kdyz se zminili ty ledvinky.Tomu s bmw neverim,ze si to vychod vydupal tak,ze eu a usa budou jen se sklopenou hlavou vsechno trpet.Pro kazdy kontinent se muze na stylingu auta lecos zmenit pro vlidnejsi prijeti zakazniku (umi to toyota,skoda,..
,umelo by to i bmw). Ono totiz jde o to,ze vsechny premiovky maji ty obrovsky grily a mnichov furt vypadal jako jejich 'nizsi trida '. Eh..Elegance uz se dneska temer vytratila,az na par okrajovych vyjimek.At zijou pompézní čumaky sirsi jak dylka auta,falesny koncovky,nulova viditelnost z auta a reprozvuk motoru. Cirkus se prestehoval na silnice :-D
No to od znamich ze servisu MB,BMW neni vyhra uz vubec. Z tech aut jsou majitele po servisni strance nestastny,ale vykon a image jsou nadevse. Takze vlastne neni vo čem mluvit. Minimalne si Kia pocinaje Riem III od 2001 budovala karieru dobre fungujicich a technicky zvladnutych aut,co i opticky vypadaj. A muzu to potvrdit jak z venhu,tak hlavne uvnitr. Zbytek v je ve spokojenych recenzich a testech mezi nejlepsi konkurenci. Tolik o tom,ze nekdo splha k vrcholu a kdo uz na nem byl,miri dolu. Jako ve vsem.
Mimochodem,Hnůjdaj rad nemam.To jen abych nevypadal,ze nekomu nadrzuju ;-))
Kdo zna a nestrili od boku vi,ze starsi Kie mely tady D zmineny starsi motory a techniku v licenci.Jestli vsechny,nevim.Ale Rio II je podvozkove a motoricky mazda323! Proto obvykle dojezdily driv na korozi,nez selhani.Pravda,v ty dobe Korejcum nic nerikalo,co je odladeni podvozku,atd. (jako dnesni Dacie)
Jsou to ale pilny narod a jejich auta to dobre odrazi. Mozna jejich zustatkova hodnota je mensi nez u Škody,ale naopak se dobre a rychle prodavaji diky tomu,ze jsou mnohem min problematicky a motorove bez faulů.
K Octe I vs Corolle / stejna trida: Octa bodovala jen kufrem,tot vse. Corollu E12 navrhli s ohledem na spolehlivost,kvalitu zpracovani a jizdniho projevu s prodlouzenim rozvoru na ukor par litru v kufru,aby se dozadu posadili lidi dustojne. Taky ve svy dobe stala o 100 papiru vic jak Skodule. Proto ji mimo jine mám! :)
Apropo mame doma Rio III UB fplný,prave pro absenci kvalitativnich nedostatku a vybornym kokpitu i pro prerostly jedince nemluve. Jako celek predcila i nas cesky etalon Fabku,takze vidim jasne,ze Kia svoje tezce nakoupeny inzenyry a jejich znalosti umi promitnou to svych vyrobku bez oblbovani formulkou simply clever ;-)
Souhlasím s Nyte. Mimochodem právě u F430 Scuderia jsou falešný koncovky v nárazníku,do krerých vedou užší trubky. To pravověrní neví,nebo přehlížejí....? :-)

Zdravím všechny. Člověk si rád pročte tak současnou recenzi,našich tak nesoučasných SR20tek v jakémkoli balení. Tomyxovo Primera je jak vidno jeden z Top Nissanů,co odolávají zubu času. A to mě těší! Děkuji Krabovi za pěkný článek. :)
