Karel „“ Berger
| Bydliště | Svitavy |
|---|---|
| Registrace | před 7.4 rok. |
| Poslední aktivita | před 7.4 rok. |
| Komentářů u článků | 6 |
| Pozitivních komentářů u článků | 3 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
To tě musím opravit. Placka MTX 2-03 stála v r.1978 280000,- Kč!!!!! V tu dobu byla výhra ve sportce 200 tis a normální plat 1300? Kč. Taky si auta povětšinou kupovali organizace a podniky. Každopádně Metalex byl v té době asi nejlepší a největší výrobce ze zemí socialistickeho tábora. Sám jsem v minulosti jezdil s Mtx a ještě něco mám doma. Psal jsem ti na FB a tady už to nebudu plevelit.
Za hranou uvěřitelnosti. Vy to píšete tak, že zde snad bylo vzduchoprazdno. Tady měli jezdci i třeba Porsche 911, 356, Lotus Europa, Alfy Romeo,Bmw..... Velkoborský měl ve svém spideru MTX motor z formule2 a převodovku z formule 1, Jilek v e svém spiideru Mtx převodovka z F2 a motor Bmw atd.
K té stavbě 160ky nic nemám, je to pěkné, ale snad ani Gause nepsal nic o vstřikování v Ladě 2000, to Nsu vám tam nějak nepasuje...no prostě je tam hodne blbostí
Je tam foto tovární Škody 1500 ohc, fotky motoru s hlavou Peugeot 405 Mi17 atd. Gause má hodně chyb ve své tovární publikaci, bohužel. Vaše omáčka o normalizaci ( a to nemám komouše rád) je taky už za hranou.
Ten článek je hodně špatný. Spousta věcí se vůbec nezakládá na pravdě a autor o Mtx neví zhola nic. Autor bude jistě 18 letý klučina, co opsal pár věcí z internetu (včetně chyb) a doplnil to fotkami aut a motorů, některé vůbec nejsou dílem Metalexu.