
Bydliště | Praha 6 |
---|---|
Registrace | před 6.7 rok. |
Poslední aktivita | před 3.9 rok. |
Komentářů u článků | 4 |
Pozitivních komentářů u článků | 2 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Posledních 50 komentářů

Krank
15. 1. 2020, 15:21 4Vím že si to v redakci nemůžete dovolit, protože místní majitelé a fandové by vás utloukli, ale v seznamu chybí především dvojice Toyobaru a MX-5. To jsou naprosto klasičtí zástupci zle podmotorovaných "sporťáků", o kterých článek pojednává.

Krank
17. 6. 2019, 15:15 -1A je vlastně nutné se furt motat na motokárových okruzích. Co booknout Most. Tam nebývá problém sehnat dostatek zájemců, při zachování rozumné ceny.

Krank
04. 2. 2019, 17:52 -1Pěkný článek se spoustou pravdy, až na ten závěr, kde trochu zbytečně propukl mindrák některých "ToyoBaristů". A to je přesvědčovat všechny okolo, že to je hrozně rychlé auto (což určitě je) a že 200 koní/Nm v uzoučkém spektru před omezovačem, je naprosto dostatečný výkon.
Ne, pardon, ale není. Bohužel to je skutečný důvod mizerných prodejů a odborný i neodborný svět nad tím kroutí hlavou už od prvního představení. I když jde 100% o skvělé zábavné řidičské a i rychlé auto, stejně nemůžete v dnešní době ospravedlnit cenu 800k za sporťák, který má místo motoru holicí strojek. To prostě okecat nelze. Vždyť to musí mít směšně tenoučké pneu, aby bylo vůbec možné provádět ty sexy kousky bokem z letáků a reklamních videí. To je absurdní.
Proto, a je třeba říci že celkem pochopitelně, zákazníci radši za podobnou cenu sáhnou po ojetém ///M, nebo třeba 370 Nismo. A dostanou skutečný dospělý sporťák. Neříkám že zábavnější a nebudu se handrkovat jestli rychlejší, ale v každém případě prostě o třídu jinde.

Krank
04. 7. 2018, 12:37 1Zvuk a zase zvuk přátelé. To je to uplně nejpodstatnější na retro závodění. Nic takového už jinde neuslyšíte. Byl jsem v Mostě i na GT Masters a bylo to krásné, přesto je zvuk formulí a prototypů ze 60s - 70s uplně jinde. Až vám naskočí husí kůže když to nakopnou během Pitwalku.