ebunda
Jméno | míra podhorský |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 5.9 rok. |
Poslední aktivita | před 2.7 rok. |
Komentářů u článků | 1 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Tak nějak s pobavením jsem si přečetl váš článek.Zatímco popis jízdy v Británii je celkem trefný a mohu to posoudit protože jsem tam byl 2 x se svým vlastním autem - tak něco jako recenze Pasatu mi už moc nesedí.
Chápu máte povolání kde vyděláváte jiné peníze než většina našeho národa a tak si určitě můžete dovolit špičkové vozy - na ty ale normální občan nemá a mít nebude.
V průběhu čtení článku jsem nabyl dojmu jak jezdíte u nás v Čechách v top Mercedesu,BMW,Land Roveru nebo Volvu v cenové hladině 2 mega a výše.Celkem realisticky vás vidím uhánět po dálnici směr Brno nebo Rozvadov s blaženým výrazem ve tváři.
Víte nechci aby to vyznělo že vám závidím- nemám co .Jsem důchodce a opravdu se nemám špatně protože jsem taky pracoval přes 23 roků v zahraničí a tak nestrádám ani náhodou - to jen na vysvětlení.
Recenze je však takový jednosměrná.Třeba o klimatizaci.Me osobně vyhovuje když slyším cvaknutí protože když po ní sáhnu na dálnici v Německu při 180 km/h tak se tam ani nedívám a vím že jsem ubral nebo přidal a rozhodně si nechci hrát s nějakým maxi displejem a nahánět tam nastavení teploty už jen z důvodů bezpečnosti.
Pokud jste zvyklý na vzduchové odpružení těžko nestranně ohodnotíte klasické odpružení.
Co se zpracování interierů týká- chybičky se vloudí všude a premiové značky nevyjímaje.Samozřejmě cenová hladina vozu se odvíjí i od těchto "maličkostí"
Možná jsem hnidopich ale vaše recenze na mě působí tak nějak rozmazleně.Vím o čem mluvím, jezdil jsem v Mercedesech i Bavorech a následné přesednutí do Škodovky mi přišlo jako sednout do žebřiňáku.
Má to svoje "ale " . Samozřejmě pokud firma vlastní top značky je to přirozené a vás hlavně netrápí následný předražený servis.Do Mercedesu jsem přišel, řekl "Guten Tag" a byl jsem o 1000,- eu lehčí za naprosté maličkosti.Takže ono má všechno pro a proti.
A vidíte - já naprostý nepřítel Škodovek před rokem 89 nyní nedám na tyto vozy dopustit.Jedna najela cca 490 000 km , druhá 295 000 km a vše naprosto bez problémů.Opravy jen spotřebí materiál.Nyní mám již třetí a protože jak jsem se zmínil jsem již důchodce- tak jezdím na CNG.
Zhrnul bych to asi ttak " každý co jeho jest"
Poslední komentáře
- James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"... - Vapno92, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Ono je to pekné, ale je to niečo také, ako "Nike ONE 2022"... - mariov8, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Problém je, že cílovka nechce trávit (nebo nemá na to čas,...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
27 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů