
jardeur
Jméno | Jaroslav Sehan |
---|---|
Bydliště | Kladno |
Registrace | před 5.0 rok. |
Poslední aktivita | před 9.4 měs. |
Komentářů u článků | 26 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 4 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
obsah (objem) motoru dle vkusu každého soudruha--- já už co by pomalý stařec mám 1300 a 1802 ccm a nedám na to dopustit..jezdím pomalu, ale potřebuju-li tak otočím heftem..a holt vytočím tak 2ku,,,někdy 3ku...ale ten poměr co rána , to ujeté 3 metry mě prostě baví...čili za mne nekupuji nic pod litr již 20 let ...
pěkný večer všem
z tohoto za mne Sko,,,,když už smetanu,,,tak plnotučnou)) jen už se nedaj sehnat za dobře,,,tedy do 1 bez daně s nájezdem 50....ty doby už holt minuly, Servisovat se to dá docela dobře , ale mimo Mercedes. Klidně Diesel...sám mám rád sice benzín kde to jdeV8 , ale Sko je jen pohodlný auto,,to umí nejíp na světě..Spíš mi neba s Skem stát každejch 400km u pumpy,,,,Sportovně s ním člověk pojede jednou, nebo nikdy. Neumí to a není to důstojné. Ten klid v něm je super. člověk opravdu přijede neunaven a nezpocen. Chce to na něj mít svůj věk a pak si to užít. Víc už je jen Phantom..Ty jsem měl v jednu dobu dokonce 2 ))) úlet. total úlet. ale dobré poznat kde je strop a důstojně lehce zkrachovat ))))
já myslím že se toho prodá dost ))) pro mne mne jakmile nelomím záda do Stingera, tak je to jasná volba, jak píšeš 1,0 bez daně a 7 lt klidu ... 4 válec mrzí. 6 by byla lepší. ale nejni. Zatím je to taky mimo můj segment, ale kolem 60 si do toho rád zalezu....
To beastar, ja Rencka chápu... jel jsem s tím jen jednou ,ale funguje to výborně!!! Nechci , aby to znělo jako reklama na Stinger. Jsem vlastně docela rád , že jich moc nepotkávám. Já vždy tak nějak tíhnul k extrabuřtum a co si myslí stádo mne moc nezajímalo nikdy. Co je na tom blbé , že není druhovýroba, čili jeden je odkázán na nákup autorizáku. Zatím jsem nic nepotřeboval a 7 leté záruce ani nic nečekaného nebudu. Přuieď Renckem a svezem se )))
To Krab, zdravím , hele jako 997 vzácná není, ale najít původní 3,6 po jednom majiteli , který nebyl ani sociál ani typ co ignoruje servis, s najetýma 50tis plus km nebylo úplně jednoduché... samozřejmě manuál ,a jen zadek. těchto aut na trhu moc není a když se najde je na tom už nalepen překupník se svou marží na jeho Dolce Vita. Toliko v vzácnosti či nevzácnosti. U mne je to tak , že většinou ten původní , nejdéle vymýšlený a testový model je to pravé. Deriváty jsou většinou jen slepence a nefungují tak dobře jako původní záměr konstrukce. Samozřejmě pokud se chceš svést , tak je možno, stačí se stavit něčím zajímavým a půjdeme se projet.
chápu ))) mě spíše zajímá skladatel než kterej orchestr to zrovna hraje )) ale taky jsem s tím vnitřně trochu bojoval. Jen prostě otráven servisem a přístupem prémie, my tohle přišlo jako balzám na nervy. A to jsem tam jezdil jen s E500 tam novou koupenou a chvíli s E43emg..taky tam koupenou novou. A to musím říct, že u Merglu pořád lepší než u BMW, tam musí trpět člověk nějakou formou masochismu, aby tam servisoval. Pro mne teď 7 let klidu je k nezaplacení. Co se týká ježdění se sport autem po Praze , tak již opravdu nepotřebuji dělat dojem.. kdyby to bylo na mne tak jedu ve 2 ráno , když nikdo nikde...
To beastar. Asi tak : Daily je daily,,)) a jelikož se změnil cíl více než poloviny cest, a to praktickz přejet ve špičce celou Prahu centrem, tak jsem si to párkrát s 997 dal. a vono to jednoho neba, stát pořád v zácpě a s tou spojkou se 200 krát denně rozjet. Navíc to nebaví ani to auto. Navíc to má najeto kolem 60.. a když tam přibude jen 2-3 tis . km za rok , ta budu spokojen. Je to úplně základní 997. jediný příplatek tam byl samosvor. Nechci to tahat v zimě do soli. Prostě daily je Stinger mnohem lepší. Asi už jsem stár,ale baví mne i ten adaptivní tempomat na kolony a tak...navíc odvětrávaná Sicna taky dobrý zařízení, když máš někam přijet jako člověk. 997 a 1M prostě víkend, nebo když jedu někam směrem , kde jedu přes vesnice a krajinou s volnější provozem. Když zase jeden chce komfort tak V12. Sting má ještě jednu drobnou výhodu a to je pojistka, jak je to jen Kia platím cca 12tis/ročně včetně povinného. To jsem za E 43AMG platil skoro 40 ))) stačí takto?? )))))))
to Opelfahrt ..taky mne to překvapilo..mile.. po voserech s autorizákem všeho německého, kdy se jeden modlí aby tam vlastně nic nedělali...
Proč slevu?? Kia na tom prodělává )) Ale prodejce vám určitě tedy něco asi z ceníku dá,,,tedy pokud je pro sleva to proč kupujete auta.
Jako majitel přesně tohoto Stingeru co je zde na vobrázku musím říct, že moje nadšení z tohoto vozu neutuchá ))) a to v má garáži ještě kolegy jako 911 997 a 1M..vetty a Jaguáry nepočítáme ))) Není dokonalý,,,to je Rolls, ale je geniální v tom co nabízí. Je mi úplně jedno , že je to KIa a ne Mercééédes. To jak funguje je skvělé. NIkoho nesere, lidi se něj smějou víc než když jedu stejně barevným Mustangem 700ps plus. A co je super je servis, ten je krutopřísný a to po 10 tis. km a dělá se toho opravdu hodně. Navíc oproti nabobům u BMW a Merglu se k vám v Kia service chovají normálně a uctivě. Cokoliv i sebemenší problém uznají na záruku a ihned se snaží řešit. Mechanici mají radost , že mohou dělat na takovém autě, normálně vás pustí na dílnu a mluvíte přímo s mechanikem, můžete se koukat, co a jak děla. Za týden vám přímo mechanik zavolá, zda je to v pořádku a závada se již neprojevuje... A hodina odborného autorizáku je pořád na polovině prémie, kde si kupujete místo servisu podíl na skleněném paláci a platíte výplatu prcinám na recepci zírajícím do FB)))... Tak asi tak. O 7 letech klidu záruky nemluvě, Když produktu věřím, není záruka problém, že Mercedes?? )) Pro zajímavost v Korea dávají na Genesis a Stinger 10 let záruku...tolik moje předvánoční vylití emotivního kyblíčku....Jinak pro zajímavost Stinger obejdnám ještě jeden KS nový,,dojde 9/2022. Dokud to jde koupit,,,,,,Pak už Roubíček , nebudou,,,nebudou,,,,

Je to o vkusu každého soudruha, jen posledních 5 let se kolem young a vetra motá fakt každý s dírkoou v zadeli. Jejích přidaná hodnota pro auto je nula,,,jejich vlastní existence pro svět zbytečná. Je tedy volbou soudruha zda chce zaplatit své peníze za auto, nebo si k tomu chce koupit podíl na nájmu prostor a kus luxusního života barazníka...Což platí obecně. Nájezd o vozu je dosti pofiderní disciplína. snad je u vozů opravdu raritních je to zajímavé...u vozu se kterým chci jezdit volím vždy dobrou karoserii a původnost. vše ostatní se dá vyměnit a je to i lepší postup, Naivní představa , že auto s nájezdem 50 tis bude vlastně zánovní a bez investic je chybná.Věci stárnou časem , nejen počtem cyklů...
ještě jsem nezažil u mercedesu radost z jízdy,,,,jak popisuje autorka ))) a to jsem i nějakou tu novou třeba e500 měl. a skvěle postavené?? nikdy jsem nebyl s ničím tak často v autorizovaném servisu jako s Mercedesem..a nikdy jsem nezažil větší aroganci než v Mercedesu... a cbybí mi v testu údaj zda to utáhne střelnici , či létající labutě )))))
stejná chyba jako před let VW s Amarokem....prostě bez V6 je to nesmysl...za ty prachy máš dieselovou F-150 a jsi v ráji....
Auto na píču, typické pro zblblého evropana...Ale chápu , že chudý český ,,novinář´´ se rozplývá...
Jsem zvědav !!! Když se dnes za autem tahají koně ..zda třeba za 50 let se za nějakým hyperpohonem budou z nostalgie tahat auta ))))
Ano je bolestné a drahé ( v případě koupě zjištění , že méně je více))) že s 911 996 za 600 je daleko větší srandorohlík než s intergalaktickým 997 a výš turbo...že tolikrát vychvalovaný Xdrive je pro neřidiče.... a ano prostě 5 krát za rok musíte použít jiné auto čí vlak či zůstat doma...a těm informacím, v době kdy BMW vyrábělo 3,5,7 a 8mu. když jste vlezli do Porsche a chtěli auto , tak se vás zeptali : a jakou barvu??? a tyto vozy tak odskakovali běžné produkci , že si je každý pamatovatoval. Dnes je jen pár perel v produkci spočitatelných na prstech jedné ruky , kde si parametry pamatuji i teď... a Vše ostatní je nezajímavá šeď nehodná pozornosti......
ja to postiženi bohužel na celý život . U mne už to vlastnictví trochu obtěžuje, pořád stavět nějaká garáže )))
nicméně chci k tomu co zde je už vlastně jen jedno auto a to F-150 V8 5,0 ale s kompressorem což je asi
nejzábavnější legrace ))) To že vám z křižovatky ujede něco hodně placatýho, to tak nějak čekáte....ale že zmizí tahle krabice od bot ještě s paletou Ytongu na korbě,,,??))))
na exotickej vylet s manželkou?? ta at doba zreje zahradku a bereme na vylet mladsi kousky ))))
Povedený auto , motor tak akorát na daily , 7 let záruka . čili prodej za 5 let v pohode, Zkuste prodat 5 letýho Golfa po záruce ))))
Holt Korejci se snaží , Němci usli na vavřínech a Italové tančí ))) Japoncům se zbláznily designéři ...
opravdu ošklivé auto ostatně jako každá Tojojojojota za posledních 20 let. Kdeže jsou doby staré Camry ... ach jo.
za ty ceny opravdu pro nadšence :-) a nevejdu se do ní, ale hurá rozbijte prasátka chci je potkávat !!!
minulá verze moje nej auto v řecku v půjčovně ))) tohle ještě lepší ...Gratulace a jsem rád , že je s námi.
jenže právě ono už je to jinak ,,,35 lidí nešlo pro audi,,ale šlo pro Kiu ))))
článek super :-) jen uvidíme , co česká generálka s vložkama reálně vydrží,,,nikdo to nepočítal a vono přestupy tepla atd, nejni uplně legrace ...a hlavně bez úpravy mazacího systému je na tom motor stejně jako byl,,,čili stačí jedna rozvášněná sosnová či hoooooooodně dloooooooooooooouhej nájezd na dálnici a může se vyndat dalších 200 tis :-))))
Bohužel se s tím bude hooodně lidi blbě smiřovat,,,,zvlášť audináři s motorem v nárazníku jsou z toho hin, ale prostě je to dobrý,,,,7 let záruka rozhoduje ...za 5 let prodáváte s daleko vyšší hodnotou , páč ještě 2 roky )))) pro prodávajícího žádná rizika , že bude muset vracet peníze, či skončí u soudu :-) Doma jezdíme 2 Ceedy jako denní mulu z tohoto důvodu....ani jednumu zatím nepraskla ani žárovka,,,prostě to funguje...
Poslední komentáře
- beastar, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
Junior: Point one taky nebyl primárně se posmívat autu. Mě to taky... - Junior, RAM 1500 Warlock Classic: Takhle chutná...
A mimochodem, jenom abych jako nekecal... Já bych si nějakou... - Stanley, Ford Focus ST X: Okruhový test
Tohle auto mám rád - občas se se standardním ST této generace... - HeavySmoker, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
rock: O software by som sa nebál. Keď sa toto rozšíri (a ono sa to šíri... - rock, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Jako jo, uznávám, mohla to být to otrava už tehdá, někdy... - beastar, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
rock: Co píšeš je samozřejmě z velké části pravda. V tom zmiňovaném... - Marek Brunner, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Reálně to je spíš 10-15 kWh/100 km, 19 to žere max v zimě,... - rock, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Bych jenom podotkl, že ve slušně vychovaném autě z r. 2007... - Trinom, Renault Austral mildhybrid 160: Automobil...
Zadávání adresy rozhodně pravěk nebude. Vyhledání obecných... - sheogh, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
... a peklo zamrzlo... :-))))))) Ten interier je vylozene hnusnej,... - FidoBlack , Auta, která mi způsobují smutek
Téměř každý crossover nebo SUV co si hraje na rodinný auto...... - Habakukk, Premiéry na Legendách: novinky ukázal...
Obecně mě mega obrazovky nevadí, ale v tomto krásném Mustangu... - Moctezuma, u blogu Tesla Model 3 (Dual Motor, LR) je elektromobil,...
Pěkná recenze, díky. Spotřeba 19 kWh/100 km je perfektní.... - afro-r1, Ford Focus ST X: Okruhový test
Take mam relativne dlouhy koncovy prevod petka 250km/h, sestka... - rock, Ford Focus Combi ST Line: Poslední...
Ono té konkurence okolo 750 t disponující 150 k s nějakou...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
300 koní výkon
4 602 ccm objem
2018 rok výroby
450 koní výkon
3 498 ccm objem
2016 rok výroby
310 koní výkon
3 604 ccm objem
1966 rok výroby
97 koní výkon
2 687 ccm objem
Rušné diskuse
- Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru
93 komentářů - Škoda Enyaq RS iV: Svižná stodola
47 komentářů - Zlatá Vrána 2023: Pátý ročník inzertního bahna
41 komentářů - Auta, která mi způsobují smutek
30 komentářů - České, evropské, světové... A jaké je vaše auto roku?
30 komentářů - Třaskavé novinky pro letošní rok: BMW ukázalo XM, 750e a M3 Competition Touring
29 komentářů - Moderní nesmysly, které mi pijí krev
28 komentářů - DS3 E-tense: Nově bez přídomku, zato s lepším dojezdem
25 komentářů