načítám data...

Otes

JménoJan Sichrovský
BydlištěJindřichův Hradec
Registracepřed 3.4 rok.
Poslední aktivitapřed 12.8 hod.
Komentářů u článků7
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ot
Otes
15. srpna 2021, 12:57
3
O motoristech dnešních i budoucích

Osobní auta jsou emisemi v celkových číslech jako kapka v moři. Nejsou drahé kovy do baterií, čili infrastruktura s měděnými kabely(20 let se nenašlo nové naleziště mědi) v takovém měřítku je prostě nereálná. Vývoj elekteoaut musel jen v Evropě stát neuvěřitelné peníze, které v konečném důsledku ani přírodě neodlehčí... A když vidím, co lidstvo přírodě provádí... Vybíjení druhů, které jsou na planetě miliony let jen kvůli krátkodobému bohatství lidí a jejich rozmařilosti. Nešel použít ten obrovský balík peněz jinde? Klima v budoucnosti je samozřejmě věc důležitá, ale co přítomnost? Bude třeba do 20ti let v oceánech Velkej Bílej? Zatím to vypadá, že ne!!! Auta ne auta, příroda je v prdeli ať už budeme jezdit čímkoliv, nebo chodit pěšky, není to jen o klimatu.

Ot
Otes
26. dubna 2021, 13:04
0
Je rychlejší auto nebo motorka?

Tak srovnání moto s autem bylo dost, většinou auto vyhrálo. Nevím, jestli to bylo přímo v Topgearu, ale tam srovnávali 911 996 carrera vs Yamaha R1 a auto vyhrálo na okruhu.....

Ot
Otes
15. ledna 2021, 22:31
0
5 aut, která jsem nestihl, než se z nich staly youngtimery

No mě se teda 166ka předface zdá nevyvážená a po vyloženě nádherná. Jinak ten super motor např. v obsahu 2,0 paráda - neviděl jsem Cromu, která přežila 150tkm bez zadření ????

Ot
Otes
28. prosince 2020, 08:45
1
Auta, která zmizela

Mě třeba chybí Primera P10, bylo to moje první auto. Dívám se po ní, že bych si jí z nostalgie třeba koupil na víkendy, ale vůbec nejsou, natož 2,0eGT...Jinak P405, 406,těch jezdilo mraky a dnes vyhynulý druh. Mazdu 323f s bezrámovými okny jsem měl dvě, po fl model kdy Mazda začala šetřit rezla před očima, ale starší 95ka s V6 v zelené metalíze a s tím origo malým bodykitem rez neměla nikde a to už byla taky stará vrána. To byla nádhera, motor sice nebyl kdovíjaký dravec, ale jak se pěkně lehce vytáčel až do omezovače v 7,3t.ot.....i ta obyč 1,5 měla krásně tvarované sedačky a to i ty zadní! Krásně udělané auto.

Ot
Otes
02. července 2020, 20:54
0
Autíčkář se ptá: Vaše nejoblíbenější Porsche?

911 carrera RS CS 993
928 - ale ne ta prý nejčistší první 4,5 ale ta poslední evoluce plnotučné V8, čili 5,4ka
911 gt3 4,0 997

Ot
Otes
30. května 2019, 17:46
0
Ptejte se: Spojení zábavy a pohodlí za 400 tisíc

Neplést si 3,0dci se starší verzí od Isuzu, to byla opravdu katastrofa...

Ot
Otes
03. května 2018, 17:49
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

Jen SR20DE v eGTv mělo hlavu červenou -vínovou metalízu, jako všechny ostré motory od Nissanu(třeba RB26). V P11 GT už ne, taky točilo skoro 7,7-7,8tis. ot.! Vzpomínám na svojí po fl obyč P10 s GT kitem origo z továrny... Ten motor měl tak krásný zvuk sání...pozdější P11/144 nebo Almera už zněly obyčejně.:-) Ku hned bych si nějakou koupil na víkendové vzpomínání, ale nejsou, občas P11 GT ano, ale eGT a to ještě po fl s tou pěknou maskou, tak to ani náhodou....

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford F250 2016 SuperDuty 6.2L 2016
Ford F250 2016 SuperDuty 6.2L

2016 rok výroby
390 koní výkon
6 200 ccm objem

Lincoln Town Car Signature Series 1990
Lincoln Town Car Signature Series

1990 rok výroby
120 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford Mustang Mach1, Manuál, 300HP 1970
Ford Mustang Mach1, Manuál, 300HP

1970 rok výroby
300 koní výkon
5 800 ccm objem

Chevrolet Corvette Rarita, Manuál, Jen 73tis km!! 1972
Chevrolet Corvette Rarita, Manuál, Jen 73tis km!!

1972 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang Convertible V8, Na cestě do ČR 1966
Ford Mustang Convertible V8, Na cestě do ČR

1966 rok výroby
200 koní výkon
4 700 ccm objem