načítám data...

Honzax

JménoJan Adamec
BydlištěOlomouc
Registracepřed 6.0 rok.
Poslední aktivitapřed 5.8 rok.
Komentářů u článků2
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ho
Honzax
14. června 2018, 15:47
0
Jak zničit vlastní výrobek aneb 5 nejhorších faceliftů

No vidíte hoši, a podle měj je právě třeba FL O2 věcí názoru. Ta původní O2 mi s odstupem času připadá strašně hranatá a nudná, asi jako design dřívějších Golfů a Passatů - konzervativnější design snad není. A tím FL to získalo dynamiku a lehce jakoby sportovní náboj, jo, musí si na to člověk chvíli zvykat, ale ve finále mě se to třeba docela líbí. Jiná věc je FL O3, to je totální trága, povedený hranatý design (který má i Sup 3) přizpůsobili vkusu ťing ťong zákazníka a tím to totálně pohřbili.Ty rozdělené světlovody na předku za jízdy působí fakt divně. Ale celkově souhlas, většinou je FL spíš krok zpátky než vpřed, nechápu, proč u O3 dělali FL už tuším po 2 letech, měli udělat spešl verzi pro rýžožrouty a EU verzi nechat tak jak je. A Bangla jako designéra u BMW jsem taky nemusel, s jeho nástupem se mi BMW přestaly líbit. Jsem moc zvědavý, co tam vytvoří Kabaň - zatím o něm není nic slyšet.

Ho
Honzax
26. dubna 2018, 12:34
1
Made in USSR, aneb Jak Sověti kopírovali americká auta

No ono to s tím kopírováním není vždycky tak jednoznačné, jak autor píše. Třeba s tím ZIS-110 jako kopií Packardu Super Eight. Kdyby šel autor víc do hloubky, tak by zjistil, že v 50. letech koupili Rusové celou vysloužilou linku na Super Eight od Packardu a postavili si ji u sebe doma, tak se není co divit, že auta jsou si podobná jak vejce vejci. A to, že od sebe designéři opisovali, to bylo běžné stejně tentokrát jako dnes. Je fakt, že co se týče automobilismu, tak Rusi měli daleko menší tradici než jiné vyspělé evropské země a tak museli víc kopírovat. Ale sovětské konstruktéry bych nepodceňoval, vytvořili za ta léta spoustu zajímavých strojů. A úroveň jejich letectví, kosmonautiky a zbrojního průmyslu hovoří za vše. Nejsem žádný rusofil a Rusy pro jejich velikášskou povahu nemám moc rád, ale je nutné být objektivní. Dnes je móda si kopnout do Ruska za každou cenu a to podle mě není správné.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 XLT Singlecab Longbed 1994
Ford F150 XLT Singlecab Longbed

1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem