Filip „Šefča“ Šefčík
| Bydliště | Plzeň-město |
|---|---|
| Registrace | před 7.7 rok. |
| Poslední aktivita | před 8.0 měs. |
| Komentářů u článků | 10 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
Po osobní zkušenosti s Gčkem musim říct že to neni špatný auto. Jo ta G63 je za mě fakt už trochu moc kravina (už jenom kvůli absenci jakýhokoliv dojezdu :-) ), ale třeba s 400d v nějaké méně výrazné specifikaci bych si dokázal představit mít doma. Konstrukce je furt jako tank, i zespoda je to všechno ocel a železo a vevnitř je to skoro jako S-classe (dofuky,masáže, super audio, adaptivní tempomat atd.) a je to prostě taková srdcovka.
To už bych jim snad radši doporučil Sandero. To bude mít od sedačky k asfaltu maximálně o jednotky cm méně a stojí o parník méně. A navíc za mě i lépe vypadá.
Já jsem v tom novém G párkrát byl svezen a chvíli jsem ho i řídil a na papíře je to fakt kravina. Díky aerodynamice cihly je v tom nad 130 hluk od větru, ale v táhlejších zatáčkách na okreskách to umí vzít velice ostrou stopu (myslim si že i taková Octavie RS by se zapotila tuhle kostku setřást), pak ale přijdou vracečky a úzké okresky a tam je to slon v porcelánu. Ale ten pocit za volantem to je prostě něco nepopsatelného. Člověk se kouká do očí dodávkářům, krásně jde vidět každý roh karosérie a prostě si připadá jako nadčlověk.
A ta verze 400d se kterou jsem měl čest měla i celkem slušnou spotřebu 10l/100km což s tou 100l nádrží hodí pěkný dojezd. A dá se za to s klidem zapřáhnou 3,5t přívěs a těch 700Nm táhne furt stejně.
Takže abych to nějak shrnul: Pokud chcete praktický SUV od Mercedesu, tak GLE nebo GLS bude určitě lepší volba. Ale G si člověk kupuje srdcem.
P.S. A extrémně dobře drží hodnotu.
Pardon samozřejmě myslím automat 😅 nějak se mi to popletlo
Ono mechanické vstřikování funguje lépe když se s ním jezdí každý den, proto na tomto autě asi funguje 😁. Pokud to auto jede jednou za 2 měsíce tak se zanese čerpadlo a opravdu to umře a je to drahé.
Ta kabeláž se většinou týkala hlavně předfaceliftů a 12válců a navíc to je mnohokrát vyřešené téma a prodávají se celé kompletní kabeláže.
U R230 je taky obrovský problém systém SBC, což byl od Mercedesu velký přešlap v technologiích, plus ty SL500 motory už nebyly tak "neprůstřelné" jako tyhle staré ingoty. A navíc se velice rádi lámou svíčky na spodní straně hlavy.
Měl jsem tu čest řídit žehličku SL500 s necelými 100tis km na budíku a ve verzi po faceliftu s 5stupňovým manuálem. A oproti jedné z posledních R107 560SL nebo W126 S280 se 4kvaltem musím říct že ta převodovka je o dost lepší...když chce člověk zrychlovat do kopce za koncem vesnice tak 4kvalt se to snaží tak nějak urvat kroutícím momentem zatímco 5kvalt hladce (doopravdy i některé o 10let mladší automaty více kopou) podřadí a nesnaží se ve 2tis otáčkách táhnout těžké auto do kopce. Takže z mé zkušenosti bych bral radši 5kvalt. Ale jinak krásný článek o opravdu extrémně nadčasovém a úžasném voze. Děkuji.
Každý Fire 8V se nedá potkat ???? a 1,1 8V se dávala i do Pandy ????
Tak samozřejmě to není vrchol bezpečnosti, ale to ani jmenovaný Ford Ka nebude zrovna tank.
Hoši hoši, stále se divím že se v místním výběru neobjevil Pandy menší bráška Seicento. Klimatizace byla sice za příplatek, ale novější auta jí často mají. Vyráběl se až do roku 2010 tuším takže se dá najít i celkem nový a nejetý kousek do daného rozpočtu. Z osobní zkušenosti mohu řici že se vejde úplně všude a pokud zvolíte motor 1,1 tak je to i městská raketa. Sedačky jsou pohodlné, jen trochu moc vysoko na můj vkus. Náhradní díly stojí naprosté minimum (spojková sada=1000Kč, zadní pružiny= 550,-/pár, náhradní motor= 2000,-, rozvody=300,-). A jízdně je to velmi zábavné auto, které na správných gumách překvapí nejednoho cestujícího. Za mě naprosto skvělé, městské a extrémně jednoduché vozítko.
Pokud by nevadilo se koukat i na západě co taková Stagea nebo starší RS4ka? Obě jsou trošku starší, ale kdo by nechtěl nahradit ikonický pětiválec ještě ikoničtějším RB26...