Šefča
Jméno | Filip Šefčík |
---|---|
Bydliště | Plzeň-město |
Registrace | před 6.1 rok. |
Poslední aktivita | před 5.2 měs. |
Komentářů u článků | 7 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Pardon samozřejmě myslím automat 😅 nějak se mi to popletlo
Ono mechanické vstřikování funguje lépe když se s ním jezdí každý den, proto na tomto autě asi funguje 😁. Pokud to auto jede jednou za 2 měsíce tak se zanese čerpadlo a opravdu to umře a je to drahé.
Ta kabeláž se většinou týkala hlavně předfaceliftů a 12válců a navíc to je mnohokrát vyřešené téma a prodávají se celé kompletní kabeláže.
U R230 je taky obrovský problém systém SBC, což byl od Mercedesu velký přešlap v technologiích, plus ty SL500 motory už nebyly tak "neprůstřelné" jako tyhle staré ingoty. A navíc se velice rádi lámou svíčky na spodní straně hlavy.
Měl jsem tu čest řídit žehličku SL500 s necelými 100tis km na budíku a ve verzi po faceliftu s 5stupňovým manuálem. A oproti jedné z posledních R107 560SL nebo W126 S280 se 4kvaltem musím říct že ta převodovka je o dost lepší...když chce člověk zrychlovat do kopce za koncem vesnice tak 4kvalt se to snaží tak nějak urvat kroutícím momentem zatímco 5kvalt hladce (doopravdy i některé o 10let mladší automaty více kopou) podřadí a nesnaží se ve 2tis otáčkách táhnout těžké auto do kopce. Takže z mé zkušenosti bych bral radši 5kvalt. Ale jinak krásný článek o opravdu extrémně nadčasovém a úžasném voze. Děkuji.
Každý Fire 8V se nedá potkat ???? a 1,1 8V se dávala i do Pandy ????
Tak samozřejmě to není vrchol bezpečnosti, ale to ani jmenovaný Ford Ka nebude zrovna tank.
Hoši hoši, stále se divím že se v místním výběru neobjevil Pandy menší bráška Seicento. Klimatizace byla sice za příplatek, ale novější auta jí často mají. Vyráběl se až do roku 2010 tuším takže se dá najít i celkem nový a nejetý kousek do daného rozpočtu. Z osobní zkušenosti mohu řici že se vejde úplně všude a pokud zvolíte motor 1,1 tak je to i městská raketa. Sedačky jsou pohodlné, jen trochu moc vysoko na můj vkus. Náhradní díly stojí naprosté minimum (spojková sada=1000Kč, zadní pružiny= 550,-/pár, náhradní motor= 2000,-, rozvody=300,-). A jízdně je to velmi zábavné auto, které na správných gumách překvapí nejednoho cestujícího. Za mě naprosto skvělé, městské a extrémně jednoduché vozítko.
Pokud by nevadilo se koukat i na západě co taková Stagea nebo starší RS4ka? Obě jsou trošku starší, ale kdo by nechtěl nahradit ikonický pětiválec ještě ikoničtějším RB26...
Poslední komentáře
- Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60. - rock, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Volvo má zase svoje problémy; při představě, že bych se měl...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů