načítám data...

Basino

JménoTomáš Basař
BydlištěPraha 6
Registracepřed 12.3 měs.
Poslední aktivitapřed 2.8 dny
Příspěvků ve fóru3
Komentářů u článků6
Pozitivních komentářů u článků3
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Basino
06. února 2019, 18:00
1
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Nikdy jsem to nemeril takze centimetry nevim ale nesednu si. Resil sem i variantu ze by spani bylo na podlaze a misto roletky v kufru plato a na to veci, takze by se tam lezelo jako v sedanu po sklopeni sedacek a dalo by se sednout ale v tyhle konfiguraci neni moc mista na veci. Osobne mi to nevadi, ze si nesednu. Spodni pradlo a zakladni svrsky se tam daj prevlict i v leze a zbytek pak resim venku. Uplne vsechny veci se vejdou pod tu postel, takze nahore pak zustane jen matrace a deka. Je to presne na dylku mezi dvere kufru a predni sedacky, takze se to ani nehne. Policajti nikdy nic nerekli. Pro obleceni se da dostat i z auta, kdyz je potreba mam tam odklapeci boky ty desky v miste zadnich bocnich dveri. Tez musim mit moznost si natahnout nohy jinak bych tu bolest kolen nevydrzel a se svymi 179cm tam muzu spat i na brise. Pri potrebe jit spat vyndam hlavove operky a nasledne rozlozim poslednich cca 15cm. Zadni okna mam zatmaveny z vyroby a dovnitr moc videt neni ale jeste mam na zadnich oknech posuvne cerne zavesy z aliexpresu, kdyby v noci nekde svitila nejaka lampa, nebo aby pres den nebylo videt dovnitr vubec nic. Do postele nechodim kufrem ale zadnima dverma. Okno u kufru je otevrene aspon trosku vzdy celou noc, ikdyz prsi, tak dovnitr nikdy nezatelko. Ano je to kompromis, musi si tam clovek najit to svoje, kde mu bude bud min vadit ze si ubral misto ke stropu ale zase si pridal na delce lozne plochy nebo si sedne ale zase neni moc mista na veci a naopak ale nic vetsiho uz jsem nechtel kvuli vaze a tez mi dela desnou radost, kdyz pod plynem auto zataci i zadkem, tkze nic jineho nez cista zadokolka to bejt nemuze

Basino
06. února 2019, 00:25
2
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Nakonec není potřeba ani kombi.
fiesta mk5
stačí posunout a sklopit přední sedačky úplně dopředu pro rozložení spaní.

Basino
05. února 2019, 21:31
6
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

BMW e46 330i.
Velice podobné požadavky na auto jsem měl i já při výběru auta 3 roky zpět, napíšu tedy i trošku zkušeností s mým konkrétním výběrem. Jen teda jsem nechtěl nic jiného než zadokolku a manuál což mi výběr dosti zúžilo a nějaký né úplně užraný motor protože ročně najedu kolem 40tis km. Finančně jsem se chtěl vejít do 200tis a to mi výběr smrsklo asi nejvíc a to na bmw e46 a mercedes třídy c w203. Pak jsem zjistil, že interiér u w203 se mi vůbec nelíbí a nabídka silnějších motorů s manuálem téměř žádná, tak jsem skončil u hledání v nabídkách e46.
No nakonec jsem pořídil e46 Touring 330d z roku 2004. Při procházení inzerátů jsem rovnou vyškrtnul auta co měli mít najeto méně jak 250tis km, protože jsem nevěřil tomu, že by někdo s nafťákem najezdil za cca 12let tak málo a pokud ano tak s velkým poměrem krátkých cest...
Při koupi mělo najeto 280tis km, origo turbo a origo vstřiky, pouze z těch dražších oprav vyměněná dvouhmota. Hned po koupi šlo auto na chip na 190kw a 550nm.
Teď má najeto 390tis km a turbo ani vstřiky jsem řešit nemusel a věřím že do 500tis km ani nebudu muset. Měním pouze spotřební věci jako koutouče, desky a olej každých 10tis km. Po koupi jsem vyměnil zadní tlumiče+pružiny, nedávno řemenici na klice a ještě už jsem dvakrát dělal přední ramena. Občas nějaká kravinka-žhavičky, čidlo tlaku pro dsc... ale nic drahého ani závažného, nikde mě to auto nenechalo...
Servis za 3 roky 81tis kč- komplet servis+chip+pneumatiky. Nafta na 110tis km dělá 209tis kč-dlouhodobej průměr 7,058L/100km.
Na spaní mám vevnitř udělanou "vestavbu" aby se dalo spát ve dvou, protože pouze po sklopení zadních sedaček se pohodlně vyspí pouze jeden člověk, na výšku mám 179cm. Nahoře matrace na spaní, dole místo na věci po celé délce kufru a zadních sedaček, poslední díl slouží jako vyklápěcí stůl.
Byl jsem s nim ve Švédsku, Norsku, Maďarsku, Rakousku, dvakrát v Rumunsku (i polní a lesní cesty úplně bez problému), Polsku...
Super věc u Touringů od BMW na spaní v autě je otevírací pouze zadní okno, v noci si člověk otevře jen to zadní okno, krásně větrá a zbytek auta může být zamčený.
Co se týká jízdních vlastností a zábavnosti, za mě jsem spokojen, e46 mi prijdě jako velice čitelné auto s dobře rozloženou hmotností (ikdyž tedy u 330d trošku vyšší), spíše přetáčivé, což mi nadmíru vyhovuje a dle mého nesmí u zábavného či trošku sportovního auta chybět ale to už je čistě osobní preference. Auto je tedy komplet v m-paketu-vnější i vnitřní, což se týká i podvozku (tlumiče, pružiny a stabilizátory).
Mám teď ještě e46 320i se 125kw (M54B22) a ten motor je super, vždycky mě baví jak jde krásně do otáček, má pěknej zvuk a předek auta je o parník lehčí a hravější díky absenci naftového ingotu. Jen mu v týhle verzi chybí trošku výkon ale žere vlastně stejně jako větší M54B30.
Za mě tedy e46 330i.

Basino
25. února 2018, 20:27
0
Automobilový všeuměl aneb do sněhu i na okruh stylově | Ptejte se Vojty

A co taková Alpina B3 Biturbo Touring nebo D3 Biturbo Touring? Obě dvě mají možnost verze 4x4. Kolem dvou let stáří se určitě vejdou i cenou. B3 má 301kW, D3 257kW , novější B3 S 324kW. Nápadnější než klasická bmw mi nijak nepřijde :)

Basino
18. února 2018, 19:18
0
Kdy přestalo platit, že nejdražší znamená automaticky nejlepší?

Jasný, tak ona ta S40 s 1,6 není auto co by budilo nějaký emoce, je to jen dopravní prostředek pro přepravu z bodu A do bodu B a to plní vcelku uspokojivě.

Basino
14. února 2018, 21:35
0
Kdy přestalo platit, že nejdražší znamená automaticky nejlepší?

My doma jednu S40 z roku 2000 máme a nemůžeme říct jediné slovo proti. Kupovaná z bazaru v roce 2007 základní motor 1,6 benzín social edition jen s manuální klimou, el. předníma oknama a zrcátkama. Teď má najeto něco kolem 330tis km a jediná věc, co se kdy rozbila bylo servo řízení. Myslím, že i ramena jsou stále původní jen se asi 2x měnili tyčky stabilizátoru. Jinak se jen mění olej, rozvody, kotouče a desky a jednou spojka. Svíčky tam byli origo s nápisama volvo az do 280tis km, zadní tlumiče se dělali při cca 300tis km a přední 320tis km. Auto se dnes a denně pohybuje po šumavě na dojíždení za prací a jediný co už je teda špatný sou přední blatníky dole ve spoji s prahy a i ty prahy už za moc nestojí ale jinak ok... podvozkově je to super a klidně bych to přirovnal co se týká rychlostí v zatáčkách a ovladatelností k prvnímu focusu. Sedačky by měli bejt v podstatě skoro to stejný co jiný volva z tý doby, záda mě z nich nikdy neboleli jako od skody/vw. Je to auto rodičů a oba mají velké problémy s páteří a i díky těm sedačkam a hlavně taky spolehlivostí, kterou si u nich volvo vydobylo, už pokukujou po jiným volvu a to po třetí generaci V70 s originálním cng.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Audi RS4 Black Edition, Audi Exclusive 2006
Audi RS4 Black Edition, Audi Exclusive

2006 rok výroby
420 koní výkon
4 163 ccm objem

Ford Expedition 2015 4x4 Limited 2015
Ford Expedition 2015 4x4 Limited

2015 rok výroby
365 koní výkon
3 500 ccm objem

Buick Super Riviera 1950
Buick Super Riviera

1950 rok výroby
130 koní výkon
4 000 ccm objem

Kenworth Kenworth W900B 14.6L 1987 1987
Kenworth Kenworth W900B 14.6L 1987

1987 rok výroby
425 koní výkon
14 600 ccm objem

Chrysler Newport 2-door hardtop 1969
Chrysler Newport 2-door hardtop

1969 rok výroby
290 koní výkon
6 277 ccm objem