logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Martin „MaHra“ Hrabčík

BydlištěZlín
Registracepřed 7.7 rok.
Poslední aktivitapřed 6.7 měs.
Komentářů u článků4
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0

Posledních 50 komentářů

2
MaHra
9. 9. 2018, 13:43
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

Jako auto misto tramvaje bych doporučil Mazdu Demio. Je to zajimavé a hlavně spolehlivé auto. Pokud se koupí neshnilý kus tak se tam nemá co jiného pokazit. Mám dvě, jedno jako slušné, čisté auto a druhé hooodně pracovní, které jsem koupil za 12 tisíc, jen aby to jezdilo. A obě pořád jezdí, nic se nekazí, dokonce i na tom pracovním vše pořád funguje, i klimatizace ????

0
MaHra
27. 2. 2018, 16:27
Ve stopě Valašské zimy: Jak se přichází o naděje

Možná se mi jen něco plete, ale mám pocit, že tyto premiová paliva mají 98 oktanů a k tomu jsou v nich přísady zvyšující oktanové číslo. Ale nejsem odborník a nevím, jak to přesně funguje. Ale motor by to měl v pohodě zvládnout, bez újmy. Taky je liju do všeho, od motorky, přes daily auta až po víkendovou Škodovku.

0
MaHra
24. 2. 2018, 12:20
Ve stopě Valašské zimy: Jak se přichází o naděje

Škoda :-( Ale to k tomu taky patří. Příště to bude lepší. Ale nemyslím si, že by za to mohl 100 oktan. Teda pokud tím myslíte vervu od benziny nebo něco podobného. Ty mají ve skutečnosti 98 oktanů a řídící jednotka by si s tím měla v pohodě poradit.

0
MaHra
14. 2. 2018, 20:54
Ve stopě Valašské zimy: Jak se přichází o závodnické panictví?

No taky by mě zajímal report. Ale asi nic moc, podle výsledků zajeli první erzetu a dál se nedostali :-(