rosiniCZ
Jméno | Robert Šindelka |
---|---|
Bydliště | Písek |
Registrace | před 6.2 rok. |
Poslední aktivita | před 6.1 rok. |
Komentářů u článků | 1 |
Pozitivních komentářů u článků | 0 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Pokud bych měl vybrat jen jednu zemi, kde se mi opravdu jezdí dobře, vyhrála by to určitě Itálie. Všechny „neduhy“ popsané ve článku jsou pravda, ale co je zásadní, Italové jezdí rychle, ale zároveň bezpečně. Do smrti si budu pamatovat stórku s „Polizia Stradale“, když jsem začal do Itálie jezdit. Když jsem mastil po jejich dálnici tehdy ještě s Fábií 140km/h a najednou se za mnou vynořila blikající Alfa. Pochopitelně jsem čekal, že bude pokuta, ale místo signálu stůj vystrčil četník ruku v bílé rukavici z okna a začal kroužit obuškem, abychom ještě přidali a nezdržovali provoz. Což s Fábkou moc nešlo. Takže od té doby jezdím podle toho, jak jezdí Italové a jezdí se mi tam dobře. Pár tisíc kilometrů jsem v Itálii najezdil, žádná pokuta, žádný problém, pokaždé když tam jedu se na to ježdění těším. Co se týče ostatních zemí, tak každá má nějaké specifikum. V Německu jsou fajn dálnice bez limitů, ale chce to něco opravdu rychlého, s běžným rodinným hatchbackem si to moc neužijete. Moc dobře se mi nejezdilo ve Švédsku, striktně dodržují rychlostní limity, na dálnici je tam 110 km/h a opravdu nikdo nejede ani o kilometr navíc. Takže jsem jel po dálnici, jedno auto 400m přede mnou, jedno za mnou a jen jsem držel volant, žádné předjíždění, vybočování, nic. Takže poprvé v životě jsem poznal, co je mikrospánek, naštěstí se nestalo nic, byl to jen zlomek vteřiny. Ale s ohledem na řadu bouraček, které jsem tam viděl bych si tipnul, že mikrospánek je tam poměrně častou příčinou nehod. Vypadaly podobně, jedno auto ve svodidlech a žádné brzdné stopy. Naopak fajn se mi jezdilo ve Finsku po místních komunikacích, protože jsou šotolinové a byla to sranda. A pokud mají Finové někde radar, je před ním značka, takže tam jsem problém s dodržováním limitů taky neměl. Specifickou zemí na ježdění bylo i Řecko, chaos v dopravě v Aténách neuvěřitelnej, semafory jen pro srandu, ale když si člověk zvykl na jejich způsob ježdění, taky se dalo. A na běžných silnicích mě překvapila taková zvlášnost, pokud někoho předjíždíte, tak vy držíte svůj pruh a to auto, které je pomalejší se uhybá za krajnici. V žádné jiné zemi jsem tohle nezažil. Na druhou stranu blbě se mi jezdí v Polsku, pšonci jsou fakt experti a poslední dobou se mi fakt blbě jezdí i u nás. Nejsem vůbec příznivce nějakých vysokých trestů, ani bodového systému, ale to, co jsou někteří našinci schopni předvést na silnicích, to mi hlava nebere.
Poslední komentáře
- James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60. - rock, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Volvo má zase svoje problémy; při představě, že bych se měl... - stirling, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
Mne sa tiez e63 lubi , aj som sa na tom vozil ked to bolo nove.... - Lukáš Naske, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
A situace je ještě o to horší, že s Volvem by se měl porovnávat...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů