načítám data...

Fleggy

JménoTomáš Hasa
BydlištěPřerov
Registracepřed 3.7 rok.
Poslední aktivitapřed 10.2 měs.
Komentářů u článků6
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Fl
Fleggy
29. října 2020, 17:25
0
Subaru Levorg Executive ES: Ideální kombík nadšeného řidiče?

Dík za link, já chodívám sem https://web.subarufanclub.cz/
Ale je to zvláštní - možná se pletu, ale myslím, že Levorg nemá vzadu žádné výduchy na nohy. Zítra se schválně podívám. Každopádně za sebe i celou rodinu mohu říct, že jsme nic takového za ty 4 roky a 11 měsíců, co jezdíme Levorgem, nezaznamenali.

Fl
Fleggy
29. října 2020, 15:09
0
Subaru Levorg Executive ES: Ideální kombík nadšeného řidiče?

Zkusil jsem googlit, ale nic jsem nenašel. Subaru fórum (zvlášť sekci Levorg) sleduju celkem pravidelně a ani tam jsem nic nezaznamenal. Můžeš nahodit prosím tě nějaký link? Tomogo si jen obecně stěžuje na teplo v kabině. To nějak nechápu, když si můžu nastavit automatickou klimu podle chuti. Třeba mojí ženě je s mým nastavením v Levorgovi zima :)

Fl
Fleggy
29. října 2020, 14:43
0
Subaru Levorg Executive ES: Ideální kombík nadšeného řidiče?

Určitě máš pravdu v tom, že jsem si na CVT zvykl a naučil se pracovat s plynovým pedálem. Kdybych měl víc zkušeností s jinými značkami a převodovkami, asi bych mluvil trochu jinak.

Fl
Fleggy
29. října 2020, 13:42
0
Subaru Levorg Executive ES: Ideální kombík nadšeného řidiče?

Já tedy nikdy s jinou AT než CVT nejezdil, ale nemůžu říct, že by se mi s Levorgem i v živějším tempu předjíždělo nějak hůř. Ale já jsem jen normální řidič :)

Fl
Fleggy
29. října 2020, 13:38
0
Subaru Levorg Executive ES: Ideální kombík nadšeného řidiče?

Tak o tom slyším poprvé. Mám Levorga MY2018 (ještě s dírou), předtím MY2015 a ničeho takového jsem si nevšiml.

Fl
Fleggy
28. ledna 2018, 10:17
0
Subaru Levorg 1.6 GT Trend Lineartronic: „Béerzetko“ v kombíku aneb Octavia WRX

Předesílám, že nejsem žádný závodník (5 křížků na krku), ale dokážu ocenit kouzlo klikatých okresek. Mám Levorga od prosince 2015 (najeto skoro 90000km) a musím souhlasit s jbily - speciálně akcelerace se studeným motorem/CVT v zimě je, abych tak řekl, "hrozná". Buď jste tvrďák a točíte to, nebo nechcete jít s promrzlým motorem přes 3tis otáček a pak zrychlujete jako chromý hlemýžď. Musí se to pár minut přetrpět, dokud olej nemá aspoň 30 stupňů. Ve městě to obvykle není problém, ale když vyjíždíte rovnou na hlavní cestu hned u konce obce, tak (mně) to dost vadí.
Co bych ale nevtrdil, že displeje jsou o ničem. Možnosti nastavení zobrazovaných informací mi osobně připadají dost bohaté a hlavně jsem rád za teplotu oleje.
Podběhy jsem si nechal odhlučnit v brněnském AHIFI za 5tis. a subjektivně se mi to zdá dobré (možná jen placebo efekt).
I když má Levorg k dokonalosti daleko, tak si ho za pár let asi zase koupím :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Lincoln Town Car  1985
Lincoln Town Car

1985 rok výroby
150 koní výkon
5 000 ccm objem

Chrysler Cordoba  1979
Chrysler Cordoba

1979 rok výroby
150 koní výkon
5 898 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 L-82 1979
Chevrolet Corvette C3 L-82

1979 rok výroby
225 koní výkon
5 700 ccm objem

Pontiac Firebird  1995
Pontiac Firebird

1995 rok výroby
150 koní výkon
3 353 ccm objem

Chevrolet Suburban C10 Ambulance  1970
Chevrolet Suburban C10 Ambulance

1970 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem