Karel305
Jméno | Karel Veselí |
---|---|
Bydliště | Písek |
Registrace | před 6.3 rok. |
Poslední aktivita | před 6.1 rok. |
Komentářů u článků | 2 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
I já měl možnost jezdit necelé tři roky s Octavii II Facelift 2,0 TDI PD a 1,6MPI a i já se vždy rád vracel ke svému Sharanu 1,8T 20V (2006). Dnes má najeto již téměř 350tis.km a auto je stále jako nové a motor, spojka, převodovka aj, vše původní. Jsem velmi rád, že jsem si obě Octavie mohl dlouhodobě vyzkoušet a vyvarovat se té chyby ji koupit.
Ps. : Vzhledem k pořizovací ceně na mě udělala lepší dojem 1,6ka!
Zdravím.
Jezdil jsem se dvěma služebními Octaviemi denně skoro 3 roky. A tak jediné s čím v článku já mohu souhlasit, je skvělý motor 1,8TSI, byť s dosti pošramocenou pověstí. (rozvody, spotřeba oleje)
První byla Octavia II 2010 Facelift s pořiz. cenou cca. 750tisKč!!! motor 2,0TDI 103Kw. Kromě velkého kufru NIC ! El.střešní okno omezovalo prostor na výšku, přístrojová deska na jedné a panel s ovladači oken na druhé straně omezovali prostor na šířku a ničili má kolena( mých 187cm a 89kg jsou myslím standardní rozměry). Sedadla byla naprostá hrůza a opravdu zcela upřímně jsem tak hrozná za 32let za volantem snad nezažil. Po dvou hodinách jízdy mě od zvýšených okrajů krátkých sedáků tak boleli a brněli nohy, že jsem myslel, že z Berouna do Norimberku nedojedu. A to mělo auto za ty "prachy" alespoň tempomat a bylo možné si tak občas poposednout.
Hluk a vibrace 2,0TDI-PD byli všudypřítomné a čím se jelo pomaleji, tím to bylo horší. Při popojíždění v kolonách, kdy nebylo zbytí a motor točil do 1500otáček, to bylo na vyskočení z okna.
Jízdní vlastnosti na originál pneu o chudém rozměru 195/65 R15 byli příšerné! Auto se při jakékoli snaze o rychlejší projetí zatáčky z ní hrnulo ven a jen neochotně měnilo směr ( na stejných pneu jsem jezdil 2 měsíce se stejnou Octavii II 1,6MPI a jízdní projev byl opravdu nesrovnatelně lepší! a auto bylo i krásně tiché). Jak tu již někdo psal, zásahy ESP jsou absolutně špatně nastaveny! Jelikož jsem auto (VW Sharan) s ESP užíval dlouhé roky, na zasněžené vozovce jsem si chtěl vyzkoušet, co mohu od daného auta čekat. Smyk vyvolaný ruční brzdou, znamenal u VW okamžitou a stoprocentě přesnou korekci a na 1.dobrou bylo auto srovnáno dřív, než jste se stačili vůbec leknout. U Octávie nejprve ESP silným a nepřiměřeným zásahem hodilo auto do opačné smyku a až na podruhé se podařilo auto stabilizovat - lítat s ESP ze strany na stranu bylo velmi nepříjemné. Byl jsem z toho docela vyděšený a snažil se raději na ESP vůbec nespoléhat.
Asi ani nemá cenu zmiňovat se o mizerných projektorových světlometech, automatické klimatizaci, která měla čísílka na display jen pro parádu a s teplotou ve voze měla pramálo společného, zatékání střešním oknem, kdy na podlaze bylo přes 1,5cm vody ............. :-(
Našel jsem bohužel pouze tři pozitiva: nízká spotřeba, která se dala reálně držet těsně kolem 5lit.(počítáno po dotankování, ne dle PC), dobře hrající rádio a chytrá roletka zavazadelníku a to je podle mě na auto za 750tis.Kč dost málo!
Za mě to bylo auto, které mě odvezlo bez radosti z jízdy z bodu A do bodu B, ale nesmělo to být moc daleko.
Jsem rád, že jsem mohl Octavii téměř 3roky denně užívat a vyvarovat se tak její koupě na základě všech PR článků typu " Nejlepší auto na světě".
Poslední komentáře
- jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
28 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů