načítám data...

Karel305

JménoKarel Veselí
BydlištěPísek
Registracepřed 6.3 rok.
Poslední aktivitapřed 6.1 rok.
Komentářů u článků2
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ka
Karel305
12. února 2018, 19:28
0
Škoda Octavia 2.0 TDI L&K: Legenda o škodovce

I já měl možnost jezdit necelé tři roky s Octavii II Facelift 2,0 TDI PD a 1,6MPI a i já se vždy rád vracel ke svému Sharanu 1,8T 20V (2006). Dnes má najeto již téměř 350tis.km a auto je stále jako nové a motor, spojka, převodovka aj, vše původní. Jsem velmi rád, že jsem si obě Octavie mohl dlouhodobě vyzkoušet a vyvarovat se té chyby ji koupit.
Ps. : Vzhledem k pořizovací ceně na mě udělala lepší dojem 1,6ka!

Ka
Karel305
14. ledna 2018, 09:56
1
Škoda Octavia 1.8 TSI DSG: Další hřebíček do rakve TDI

Zdravím.
Jezdil jsem se dvěma služebními Octaviemi denně skoro 3 roky. A tak jediné s čím v článku já mohu souhlasit, je skvělý motor 1,8TSI, byť s dosti pošramocenou pověstí. (rozvody, spotřeba oleje)
První byla Octavia II 2010 Facelift s pořiz. cenou cca. 750tisKč!!! motor 2,0TDI 103Kw. Kromě velkého kufru NIC ! El.střešní okno omezovalo prostor na výšku, přístrojová deska na jedné a panel s ovladači oken na druhé straně omezovali prostor na šířku a ničili má kolena( mých 187cm a 89kg jsou myslím standardní rozměry). Sedadla byla naprostá hrůza a opravdu zcela upřímně jsem tak hrozná za 32let za volantem snad nezažil. Po dvou hodinách jízdy mě od zvýšených okrajů krátkých sedáků tak boleli a brněli nohy, že jsem myslel, že z Berouna do Norimberku nedojedu. A to mělo auto za ty "prachy" alespoň tempomat a bylo možné si tak občas poposednout.
Hluk a vibrace 2,0TDI-PD byli všudypřítomné a čím se jelo pomaleji, tím to bylo horší. Při popojíždění v kolonách, kdy nebylo zbytí a motor točil do 1500otáček, to bylo na vyskočení z okna.
Jízdní vlastnosti na originál pneu o chudém rozměru 195/65 R15 byli příšerné! Auto se při jakékoli snaze o rychlejší projetí zatáčky z ní hrnulo ven a jen neochotně měnilo směr ( na stejných pneu jsem jezdil 2 měsíce se stejnou Octavii II 1,6MPI a jízdní projev byl opravdu nesrovnatelně lepší! a auto bylo i krásně tiché). Jak tu již někdo psal, zásahy ESP jsou absolutně špatně nastaveny! Jelikož jsem auto (VW Sharan) s ESP užíval dlouhé roky, na zasněžené vozovce jsem si chtěl vyzkoušet, co mohu od daného auta čekat. Smyk vyvolaný ruční brzdou, znamenal u VW okamžitou a stoprocentě přesnou korekci a na 1.dobrou bylo auto srovnáno dřív, než jste se stačili vůbec leknout. U Octávie nejprve ESP silným a nepřiměřeným zásahem hodilo auto do opačné smyku a až na podruhé se podařilo auto stabilizovat - lítat s ESP ze strany na stranu bylo velmi nepříjemné. Byl jsem z toho docela vyděšený a snažil se raději na ESP vůbec nespoléhat.
Asi ani nemá cenu zmiňovat se o mizerných projektorových světlometech, automatické klimatizaci, která měla čísílka na display jen pro parádu a s teplotou ve voze měla pramálo společného, zatékání střešním oknem, kdy na podlaze bylo přes 1,5cm vody ............. :-(
Našel jsem bohužel pouze tři pozitiva: nízká spotřeba, která se dala reálně držet těsně kolem 5lit.(počítáno po dotankování, ne dle PC), dobře hrající rádio a chytrá roletka zavazadelníku a to je podle mě na auto za 750tis.Kč dost málo!
Za mě to bylo auto, které mě odvezlo bez radosti z jízdy z bodu A do bodu B, ale nesmělo to být moc daleko.
Jsem rád, že jsem mohl Octavii téměř 3roky denně užívat a vyvarovat se tak její koupě na základě všech PR článků typu " Nejlepší auto na světě".

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem