logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Lukáš „Lukas28“ Beneš

BydlištěMladá Boleslav
Registracepřed 7.9 rok.
Poslední aktivitapřed 7.9 rok.
Komentářů u článků3
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0

Posledních 50 komentářů

0
Lukas28
28. 12. 2017, 22:29
Okreskové zlo za 150 tisíc | Ptejte se

Integra je parádní. Přešel jsme ze civica 5g VTI na ITRko a musel jsem se naučit znova řídit (ve VTI byl svor z ITRka taky!) . Nakonec jsem stejně boural, ale svojí blbostí...

Bohužel nestačí rozpočet, jinak bych ani chvilku neváhal a doporučil. Pak už jen zbývá sehnat dobrý kousek.
Důležité jsou dvě věci
1) stav motoru (motor je vyšponovaný a trpí životnost, hlavně když tomu každej nakládá furt)...
2) stav karoserie (koroze, nabouranost)
Zbytek je civic, takže nápravy, brzdy atd se dají sehnat vcelku levně a dobře.

Teďka mám dvě v garáži, obě na renovaci. Proto doporučuji přišetřit a pohledat. Na bazosi atd ani nekoukejte, spíše poptávka na honda-club.cz, někde z majitelů by ji třeba prodal. A hledat co nejvíce sériový stav. Performance úpravy zrychlují, ale ubírají na zábavě.

0
Lukas28
28. 12. 2017, 19:30
Okreskové zlo za 150 tisíc | Ptejte se

Integra je velmi dobré kladivo na okresku i trackdays, ale sehnat ji v dobrém stavu je těžké a cenově za dobrý kousek cca 250tis a výše. Protože klika s blokem na GOčko stojí cca 30tis z UK, swap cca 90 tis. A dílů je opravdu málo. Sehnat přední nárazník? Problém...

S2K RHD by mohla být dobrou volbou, cenově kolem 150tis kč. Pomůže uživatel "zemi" na honda clubu.

Moje ex vti 5g s pokrácenou špajzkou


a Integra (upravená) s tou samou špajzkou

1
Lukas28
28. 12. 2017, 19:00
Okreskové zlo za 150 tisíc | Ptejte se

Beny, přesně jsi vystihnul, co je problém většiny hond :)
1) Koroze, takže doporučuji se pořádně podívat. Sehnat VTI 5G bez koroze je snad už zázrak. 6g už jde sehnat lépe. Koukal byl na sedany, ač je to divné, jsou lépe ovladatelné.
2) Každej mladej tuner si koupí civica a začne jej ničit (turbonátor, rezonátor, tablety do výfuku z čajny) atd.

Navrhuji si vybírat s někým z honda clubu, občas i pomůžeme, když máme náladu... :)

Zas na druhou stranu, pokud se najde dobrý kousek (což rozpočet umožnuje) bude majitel šťastný s prvním autem na okruhy/blbosti. Vtičko jezdí i celkem slušně na spotřebu, díly nejsou nejdražší (honda je japonská felicie) a potenciál je slušný.
Akorát na Integru bych rovnou zapomněl, tam je všechno drahý (sám mám dvě) tak to vím.

Doporučuji začít na civic 5G, kamarád bude prodávat sedana na jaře.
Btw foto z mé garáže, civic je prodaný a ITRko jsem si naboural :)

Vela zdaru v hledání