Lukas28
Jméno | Lukáš Beneš |
---|---|
Bydliště | Mladá Boleslav |
Registrace | před 6.3 rok. |
Poslední aktivita | před 6.3 rok. |
Komentářů u článků | 3 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Integra je parádní. Přešel jsme ze civica 5g VTI na ITRko a musel jsem se naučit znova řídit (ve VTI byl svor z ITRka taky!) . Nakonec jsem stejně boural, ale svojí blbostí...
Bohužel nestačí rozpočet, jinak bych ani chvilku neváhal a doporučil. Pak už jen zbývá sehnat dobrý kousek.
Důležité jsou dvě věci
1) stav motoru (motor je vyšponovaný a trpí životnost, hlavně když tomu každej nakládá furt)...
2) stav karoserie (koroze, nabouranost)
Zbytek je civic, takže nápravy, brzdy atd se dají sehnat vcelku levně a dobře.
Teďka mám dvě v garáži, obě na renovaci. Proto doporučuji přišetřit a pohledat. Na bazosi atd ani nekoukejte, spíše poptávka na honda-club.cz, někde z majitelů by ji třeba prodal. A hledat co nejvíce sériový stav. Performance úpravy zrychlují, ale ubírají na zábavě.
Integra je velmi dobré kladivo na okresku i trackdays, ale sehnat ji v dobrém stavu je těžké a cenově za dobrý kousek cca 250tis a výše. Protože klika s blokem na GOčko stojí cca 30tis z UK, swap cca 90 tis. A dílů je opravdu málo. Sehnat přední nárazník? Problém...
S2K RHD by mohla být dobrou volbou, cenově kolem 150tis kč. Pomůže uživatel "zemi" na honda clubu.
Moje ex vti 5g s pokrácenou špajzkou
a Integra (upravená) s tou samou špajzkou
Beny, přesně jsi vystihnul, co je problém většiny hond :)
1) Koroze, takže doporučuji se pořádně podívat. Sehnat VTI 5G bez koroze je snad už zázrak. 6g už jde sehnat lépe. Koukal byl na sedany, ač je to divné, jsou lépe ovladatelné.
2) Každej mladej tuner si koupí civica a začne jej ničit (turbonátor, rezonátor, tablety do výfuku z čajny) atd.
Navrhuji si vybírat s někým z honda clubu, občas i pomůžeme, když máme náladu... :)
Zas na druhou stranu, pokud se najde dobrý kousek (což rozpočet umožnuje) bude majitel šťastný s prvním autem na okruhy/blbosti. Vtičko jezdí i celkem slušně na spotřebu, díly nejsou nejdražší (honda je japonská felicie) a potenciál je slušný.
Akorát na Integru bych rovnou zapomněl, tam je všechno drahý (sám mám dvě) tak to vím.
Doporučuji začít na civic 5G, kamarád bude prodávat sedana na jaře.
Btw foto z mé garáže, civic je prodaný a ITRko jsem si naboural :)
Vela zdaru v hledání
Poslední komentáře
- Ronoath, Nový Citroën C3 Aircross: Indická...
Podle receptu z C-Elysée ukuchtili nový dort, byť s jinými... - Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější....
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů