načítám data...

Lukas28

JménoLukáš Beneš
BydlištěMladá Boleslav
Registracepřed 6.3 rok.
Poslední aktivitapřed 6.3 rok.
Komentářů u článků3
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Lukas28
28. prosince 2017, 22:29
0
Okreskové zlo za 150 tisíc | Ptejte se

Integra je parádní. Přešel jsme ze civica 5g VTI na ITRko a musel jsem se naučit znova řídit (ve VTI byl svor z ITRka taky!) . Nakonec jsem stejně boural, ale svojí blbostí...

Bohužel nestačí rozpočet, jinak bych ani chvilku neváhal a doporučil. Pak už jen zbývá sehnat dobrý kousek.
Důležité jsou dvě věci
1) stav motoru (motor je vyšponovaný a trpí životnost, hlavně když tomu každej nakládá furt)...
2) stav karoserie (koroze, nabouranost)
Zbytek je civic, takže nápravy, brzdy atd se dají sehnat vcelku levně a dobře.

Teďka mám dvě v garáži, obě na renovaci. Proto doporučuji přišetřit a pohledat. Na bazosi atd ani nekoukejte, spíše poptávka na honda-club.cz, někde z majitelů by ji třeba prodal. A hledat co nejvíce sériový stav. Performance úpravy zrychlují, ale ubírají na zábavě.

Lukas28
28. prosince 2017, 19:30
0
Okreskové zlo za 150 tisíc | Ptejte se

Integra je velmi dobré kladivo na okresku i trackdays, ale sehnat ji v dobrém stavu je těžké a cenově za dobrý kousek cca 250tis a výše. Protože klika s blokem na GOčko stojí cca 30tis z UK, swap cca 90 tis. A dílů je opravdu málo. Sehnat přední nárazník? Problém...

S2K RHD by mohla být dobrou volbou, cenově kolem 150tis kč. Pomůže uživatel "zemi" na honda clubu.

Moje ex vti 5g s pokrácenou špajzkou


a Integra (upravená) s tou samou špajzkou

Lukas28
28. prosince 2017, 19:00
1
Okreskové zlo za 150 tisíc | Ptejte se

Beny, přesně jsi vystihnul, co je problém většiny hond :)
1) Koroze, takže doporučuji se pořádně podívat. Sehnat VTI 5G bez koroze je snad už zázrak. 6g už jde sehnat lépe. Koukal byl na sedany, ač je to divné, jsou lépe ovladatelné.
2) Každej mladej tuner si koupí civica a začne jej ničit (turbonátor, rezonátor, tablety do výfuku z čajny) atd.

Navrhuji si vybírat s někým z honda clubu, občas i pomůžeme, když máme náladu... :)

Zas na druhou stranu, pokud se najde dobrý kousek (což rozpočet umožnuje) bude majitel šťastný s prvním autem na okruhy/blbosti. Vtičko jezdí i celkem slušně na spotřebu, díly nejsou nejdražší (honda je japonská felicie) a potenciál je slušný.
Akorát na Integru bych rovnou zapomněl, tam je všechno drahý (sám mám dvě) tak to vím.

Doporučuji začít na civic 5G, kamarád bude prodávat sedana na jaře.
Btw foto z mé garáže, civic je prodaný a ITRko jsem si naboural :)

Vela zdaru v hledání

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem