RBMK
Jméno | Michael Skřepský |
---|---|
Bydliště | Kladno |
Registrace | před 6.4 rok. |
Poslední aktivita | před 10.8 měs. |
Komentářů u článků | 45 |
Pozitivních komentářů u článků | 14 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Dobrá volba! Já jsem spokojený se svým elektromobilem Axial SCX-10 II. Řeším ale klasický problém, nedostatečný dojezd na baterii. Musel bych koupit 2x 5000mAH 2S LiPO aby auto ujelo co nachodím.
Ze zkušeností s lithiovými bateriemi si říkám, za jak dlouho budu měnit baterii, když to každou cestu několikrát nabiju na rychlonabíječce. Těm 15 minutám se mi nechce věřit. Ta hmotnost je jak moje 4x4 plný palet na spálení a ta cena je úplně šílená.
Mohl jsem mít twingo, ale zdálo se mi moc teplé, tak jsem nakonec koupil žabozelenýho favorita BMM s nejvyšší výbavou koroze. Možná jsem spíš měl vzít to Twingo...
Já mám jednu Ni-MH a dvojčlánek Li-Po 4000mAh 7,4V. Na expediční auto 1:10 je to ale celkem malá kapacita, nedojel jsem :-D Měřítko 1:10 je taky zhruba největší velikost, kde má elektromobilita ještě smysl. jak píšou "Elektromobily jsou v základu velice jednoduchý stroj s málo pohyblivými částmi... " tak dodám, že elektronika kolem toho je brutálně složitá a stačí selhání jedné součástky aby letěli hasiči.
Mám Baotian a Meiduo, oba s 50cc čtyřtaktem 139QMB. Na ten motor jde levně sehnat úplně všechno z našich i cizích eshopů, a je to celkem jednoduchá technika, která ale má horší materiál. Blátový hliník a máslová ocel. Jsou velké potíže s karburátorem, hlavně chudá směs nebo naopak uchlastání při startu. Zatím se mi nepovdlo ten podtlakový karburátor zkrotit. Jinak to jde koupit od jednoho Masaryka právě s problémy při startu. Na popojíždění kolem chalupy dobré a fakt hezky to v kopcích brzdí motorem.
Mě se nejvíc líbilo cheatové auto z Need for speed 2 SE - Bomber.
Byl to celkem pomalý hot rod s namalovanými plameny, ale byl nejzábavnější, protože krásně řezal zatáčky driftem, vypadal úžasně, měl krásný zvuk, a byl daleko větší výzva, než ostatní auta.
Tank z GTA:Vice city. Cheat na delší skoky a tank, otočit hlaveň dozadu a střílet. Doletěl hodně vysoko, přistál kdekoliv.
Auto ve hře Stunts na DOSu.
Teď jsem to potkal někde za Kladnem. Je to fakt hezké auto, v tomhle barevném provedení.
Navrhuju peugeot 106 1.5D, aneb "Někdo má turbo, a někdo má v p*či." - ve stovce je pocit jak při startu na Měsíc. Stále mám, s odlehčenou karoserií z oxidů železa a polyuretanu.
Colt 3 1.6 GTi - s prstem v nose to letí přes 200, ale je to řádně cítit. měl strýc, než to zahodil mimo silnici.
Libovolné nazvedané terénní auto s tlakem turba a dávkou nafty přidanými na plný Černobyl, ideálně Patrol Y60. Má kamarád.
Vylítanej dvojdvířkovej golf PDčko s mapama přehranýma na maximum, co to snese, to taky letí jako blázen. další kamarád.
Něco o velikosti kaipanu a velorexu, kde je ale turbená hayabusa nebo něco podobného. Nevím o nikom, ale viděl jsem podobné stavby na youtube.
Hezký článek o neobvyklém stroji. Ujel bych nahoru tak č metry, víc bych se už bál :-D
Elektromobil bych si koupil jedině v případě, že by stál do sto litránků, dal se nabíjet i za jízdy elektrocentrálou bez nutnosti zastavení, a já měl nad řídící jednotkou a infobullshitem plnou kontrolu. Můžu se vysrat na placené funkce, jailbreaky, nabíjecí zastávky, kupování nových baterek každých 5 let, a milion debilních asistentů, co mi místo předjetí narvou zuby do volantu.
Jestli se do vozíku 1000MB dá namontovat motor, tak by to mohl být krásný stylový prodlužovač dojezdu pro elektromobily. A pokud mají rekuperaci, tak i nabíječ.
Kdysi dávno se prodávaly ruské ponorky "Whiskey" jen za 7 kilionů, byl zrovna levný dolar...
Ten elektromobil se už docela blíží použitelnosti. Půjde to nějak nabíjet za jízdy z elektrocentrály na vozíku?
Tak tohle nemá chybu! Děkuji za dobrý náhled do audia. Moje videotony s repasovanýma gumama nehrajou špatně. k tomu 45cm sub, protože není nad poslouchání muziky nohama a sedacím ústrojím, a maximální spokojenost. Rád si občas poslechnu něco jiného, ale zatím jsem buď neměl finance nebo potřebu měnit.
Scooter je do auta dobrý. Pak trance, DnB. metal už tak vhodný není, ale třeba Umbrtka zaujme svými texty.
Mám rád rytmickou hudbu, kde ale pod "tuc tuc" je i nějaká zajímavá schovaná melodie. Je to dost zajímavé na relaxaci ale rytmus nedovolí usínat. ideální do auta.
Výborný článek! Kdyby to mělo 4x4 a redukci, tak bych to fakt chtěl. Lehce bych to nazvedal a jezdil všude kempit. Je to vhledově fakt nadčasové, porovnejme tvar třeba s renault twizy.
Místní jistě disponují vzduchovkou. Červená? VRUM-VRUM!
Všechny tyto věci jsou krásné, design občas vypadá i hezky bez toho, aby to bylo přepíčené UFO, a některá auta jsou spolehlivá i dlouho po záruce, ale pak mi to zkazí: "doplň adblyat nebo nenastartuješ!" "EKO-TIP: sleduj ukazatel řazení a zku- si motor, a zapni si ten startstop, vole!" "píp píp píp na vjetí do garáže si vem pás" "pííííííp dál vod toho odbočujícího, nebo ti omlátim držku o volant!" "Design sedačky stavěný na hlavu na hrudníku a podobné humusy. Pak si vlezu do olítanýho teréňáka z 97. s gumovým řízením, půlkou věcí nefunkčních, líným motorem, který ale jde přesně za plynem bez EKO-lagu a bez otravných asistentů. a jsem spokojen. Koupil bych si toho firemního prassáta B7? jen kdyby někdo vykastroval asistenty a a jiné otravné věci, nepotřebné při jízdě. Sedačky upravit a dalo by se to. Ale ten motor s výrazným EKO-lagem by mě sral dál. Chci novější auto, ale díky nařízením EU už si vyberu spíš tak leda koně. A ty zakážou taky. Kůň nad 20 let moc prdí, hurá do salámu!
Prej v nějakém pražském šrotu jsou z toho kolečka a jiné komponenty. Shánim dvě motorový kolečka, zbytek jsem schopnej si ukuchtit. Sám se tam bohužel nedostanu, protože pracovní doba.
Já měl rád v NFS2SE FZR2000 pro brutální akceleraci a maximálku, ale mělo hnusný zvuk a obrovskou nedotáčivost. Zábavnější byl ale bomber, to byla pořádná burnout drift kára a víteztví s ní bylo opravdu zasloužené.
A pak přichází v GTA Vice City tank, cheat na sníženou gravitaci, hlaveň dozadu a já si létám, já se vznáším, až ke hvězdám...
Auto je to krásné ale ty důvody vzniku... Už aby ty ekouřvance někdo svrhnul z vlivných pozic zpátky do kotelen a žump.
Až tam místo ecobullshitu nacpu dieselgenerátor a bude to umět 130km/h, tak asi nebudu mít problém udržet smích...
Gola s velkou a malou ráčnou, ale jsem pitomec a měl jsem vzít tu s klíčema. Musim doplnit očkový a normální klíče. Pak mám kufr, kde je hromada šroubováků, sikovky (dvoje), rukavice, multimetr, WDčko, rychlý start, letlampa, různé univerzální kraviny a další věci. Někde mám zahrabanou páječku na 12V. A doma mám obrovskou hromadu nářadí, co jsem za dlouhé roky nakoupil na smetištích, burzách a výprodejích. Pokud koupíte golu, rovnou kupte krátkej prodlužovák na velkou ráčnu, protože kardan je na hovno, a taky redukci z velkého čtyřhranu na malý. a v lidlu maj za dva litránky naprosto žasnou sadu pneumatického nářadí, kde je rázový utahovák, bruska, sekac kladivo a nejužitečnější nástroj do malých míst, pneumatická ráčna. Ta točí pomalu, ale vejde se na neuvěřitelný místa a má sílu. Pokud vám to nejede, máte malej průřez hadic, moc dluhý nebo šuntovej kompresor. Taky nesmí chybět svářečka a flexa, s tím se dá vykouzlit prakticky cokoliv. Pokud teda máte hromádku železného materiálu různých tvarů. Řetězová kočka se taky hodí, ale tu jsem ještě nepoužil.
TUV i němci obecně tu kecaj do všeho až moc. Doufejme, že jim zase někdo trochu shodí hřebínek, jako když se naposled pořádala přehlídka ruské techniky v Berlíně. Mít tak zákony jako v těch benevolentnějších státech USA, ale ne, my musíme mít za humny skopčáckou pozérpolucii...
Mám dvě auta ale chtěl bych tři nebo ke dvoum malý obytný přívěs.
Opel Monterey 3.1TD 1997 - velký teréňák do nepohody, projede všude a odveze všechno. U obytného přívěsu si svojí hmotností zaručí dobré jízdní vlastnosti. spotřeba 10L/100km, trocha oleje, občas si značkuje fridexem teritorium.
Peugeot 106 1.5D 1998 - Dobrá výbava, mlhovky, šíbr, ABS, dobrý auto na dojíždění do práce v zimě a blbém počasí nebo delší trasy, kdy nemusim tahat moc krámů a chci ušetřit na spotřebě 4,6l/100km.
Dále bych rád dodávku se stealth přestavbou (postel, sprcha, víc nechci) s možností to vyhodit a tahat třeba litinovej krám na podvozku na výstavu. Nebo si koupim laminátovej obytnej přívěs a vozík pod litinovej krám si budu půjčovat. Nedokážu se rozhodnout, tak rozhodne rozpočet a nabídka.
Dále mám motorku, na které nejezdím a prodám jí, a elektrokolo s dynamikou babety a průchodností terénem jak kroska, když je hezky na cestu do práce a výlety, abych zhubnul. A funguje to výborně.
Mám dvě auta ale chtěl bych tři nebo ke dvoum malý obytný přívěs.
Opel Monterey 3.1TD 1997 - velký teréňák do nepohody, projede všude a odveze všechno. U obytného přívěsu si svojí hmotností zaručí dobré jízdní vlastnosti. spotřeba 10L/100km, trocha oleje, občas si značkuje fridexem teritorium.
Peugeot 106 1.5D 1998 - Dobrá výbava, mlhovky, šíbr, ABS, dobrý auto na dojíždění do práce v zimě a blbém počasí nebo delší trasy, kdy nemusim tahat moc krámů a chci ušetřit na spotřebě 4,6l/100km.
Dále bych rád dodávku se stealth přestavbou (postel, sprcha, víc nechci) s možností to vyhodit a tahat třeba litinovej krám na podvozku na výstavu. Nebo si koupim laminátovej obytnej přívěs a vozík pod litinovej krám si budu půjčovat. Nedokážu se rozhodnout, tak rozhodne rozpočet a nabídka.
Dále mám motorku, na které nejezdím a prodám jí, a elektrokolo s dynamikou babety a průchodností terénem jak kroska, když je hezky na cestu do práce a výlety, abych zhubnul. A funguje to výborně.
začneme od auta, co je ještě v pohodě. Alfa twinspark, motorizaci přesně nevím. Přítelkyně kamaráda v tom měla už asi třetí motor a na cestě se zase zadřel a museli jsme ho tahat.
Poté Citroen Picasso 1.6HDi - Strýc měl místo s jeho SPZ u servisu, vždy měl červený koberec (už ho ani nesmotávali) a to auto vydechlo do nouzáku vždycky, když to bylo nejdebilnější - při odpalu ze stopky nebo předjížděný cyklisty.
A top shit, nejhorší auto, co jsem kdy zažil, Berlingo 1.6HDi. To si strýc myslel, že to bude lepší, ale v servisu jen vyměnili spz u jeho parkovacího místa a vyprali ten koberec. Auto sicve prostorné, ale vratké a kousavé na zadní brzdy s divnou konstrukcí. Nevim, co se stalo, ale to auto ho poslalo do stromu střechou napřed, a že ta střecha je z papíru nemusim dodávat. Občas dám věnec nebo LED svíčku. Budiž to varování pro vás ostatní autíčkáře.
Super akce, i když jsem byl jen chvíli. Těším se na příští!
Potom, co jsem viděl, jak na sebe dvě mrkačky mrkaj na křižovatce bych si jí i koupil taky! Ale na akci bych přijel otřískaným teréňákem.
V loupacím pežroutu 206 držím volant v pozici 5 a 10, mám to blízko na šaltrpáku a mám docela široké možnosti zatočení bez přehmatávání. U ofrouta držím na okreskách kouli v pozici 7, a druhou ruku v pozici 5, zase blízko u šaltrpáky. Na dálnici držím 3 a 9 normálně za věnec, jak v autoškole. Ta koule je dobrá, když to jede po dvou v zatáčce, klouže jak kráva nebo házim bahno na měsíc, tak je s ní špičková kontrola nad autem od dorazu k dorazu, a to extrémně rychle. Doporučuju, ale musíte jí přidělat fakt pevně a koupit tu s širokejma plechama a podlepit oboustrannou žvejkopáskou s mřížkovou výztuži nebo mamutem, jank vám uteče a nabijete si hubu.
To znám. Ať sedlám Pežrouta 206 1.1i nebo Teréňáka s dýchavičným komůrkovým čtyřválcem, tak vždycky mám tlaky po čase na známých trasách tomu dávat na maximum možností. Na motorce už raději nejezdim, protože honit starou jawu 250 100km/h+ je už trochu extrém. Dřív to šlo, ale motor, uložení, tlumiče, kola, už prostě nejsou, co bývaly. A provoz je nebezpečnější, proto je lepší sedlat teréňáka a než honit maximálky a žezat zatáčky dveřma napřed, to raději někde zahrabu po střechu do bahna a pak se budu škrábat ven. A vyblbnu se taky. Nebo cvaknout karavan na kouli a jet někam k vodě. To prostě člověk musí jet v klidu a užije si jízdu až až. Stačí schody do Brna/Prahy D1 nebo oklikou přes Hradec, pokud není dálniční známka.
Koupil jsem Opel Monterey 3.1TD 1997. Motor je ještě poctivá litinová komůrka s rotačkou, všechno na pohonu je mechanické, má to redukci a přiřazení předku, manuální volnoběžky na předních nábojích, prostě spolehlivé věci. Zároveň to má klimu (mě nejde), vyhřívaná sedadla (původní majitel odpojil) a ABS (někdo vytrhal čidla). Místa je v tom jako v jakémkoliv průměrném offroadu, ale patrol je o půl metru delší, ale řidič a spolujezdec má v montym místa víc. Serou se na tom jen alternátory, když se často brodí a ten ultrašílený rozvod chladící kapaliny na turbo, čerpadlo a pomalu i do řidičovy pr* má choutky netěsnit. když tyhle věci vyřešim, tak je to pohodový terénní auto všestranného využití. Spotřeba 10l/100km i kdybych dělal cokoliv. A když se s tím motorem řidič sžije, tak je to celkem svižná mašina. Pro náročnější je varianta zážehový šestiválec s možností plynu, to pak líta jak kráva. Tady jich moc není, ale ve světě je toho pod názvem Isuzu Trooper šest půlek a má to celekm velkou komunitu, co si ty auta hýčkají. Faceliftu s chrochtem 3.0 tfujodstupsatane se raději vyhněte, má common fail z jeho počátků a sere se to jak landrover.
MHD cestuju vyjímečně a šíleně nerad. Volím kombinaci hatchback, offroad, motokolo, elektrokolo, pěšky. Stopem jsem ještě nejel, motorka je aktuálně neprovozní.
Historku mám, jel jsem před pár lety v 22:00 z Masaryčky regiohovnou, v Hostivicích přesednul do ultraretro 810, která příjemnou kombinací retro stylu, hezkého zvuku motoru a pocitu nadsvětelné rychlosti v totálním vraku, a očekával klidné poslouchání motoru a sledování ubíhajícího hyperprostoru okolo.
Napříč strojem, na druhé straně deklu motoru seděl jeden polostřízlivej a jeden zhulenej maník, a toho zhulenýho nenapadlo nic jiného, než ten dekl zvednout. Neodolal jsem a koukal taky a byl připraven ho s tím druhým chytat, kdyby padal. Ten pohled na řvoucí motor, ve tmě se nasraně točící řemenice a šílenou rychlostí letící pražce, ten nikdy v životě nezapomenu. Po chvíli sledování vzácného úkazu dekl zase zavřel a všichni jsme se zase vrátili ke svým nudným životům...
Sice nedokážu poradit konkrétní auto, ale poíšu svojí aktuální situaci, ze které se možná někdo poučí.
Před rokem jsem se rozhodoval, jestli pořídit dodávku nebo teréňáka. Chtěl jsem vozit velký litinový krám na setkání stabilních motorů a s utem si i užít nějakou zábavu a výlety. Nakonec jsem zvolil teréňáka a ještě musim mít B+E a pučovat si vlek. S dodávkou by sraní s B+E a vlekem odpadlo. S teréňákem jsem si sice užil srandu v terénu ale čim dál víc zjišťuju, že to vlastně používám jako auto na výlety a ty jsou delší a delší. Už to chce i někde přespad a někde mít krámy, sprchu a další věci, bez kterých moderní zhýčkaný člověk nemůže být ale nechce se mu utrácet za hotel. Takže jedině si pořídit karavan nebo místo teréňáka koupit tu dodávku a zobytnit jí s možností to rozebrat a vozit náklad. Teréňák s karavanem nedokáže být tak stealth, zabere víc místa, blbě couvá ale zase má víc možností a větší průchodnost terénem - Polňačky a české silnice. A víc žere. A kombíka si nedokážu představit na spaní a cestování, i ten teréňák je mi malej, a opel monterey je docela velké auto.
Otázka je, jak z toho ven, být spokojený a utratit co nejmíň peněz.
Strýc měl Colta GTi 1.6, ještě toho s hezkýma úzkýma světlama. Prvního obrátil na střechu a druhého rozplácnul na předek. Lítalo to jak nadržená myš, na jedničku to letělo snad kilo, a vyždímal z toho hodně přes 200km/h. Jen na pumpu se jezdilo nejen pro benzín, ale i pro přední gumy.
V sérii to je celkem tiché, ale když vyvrtáš pár děr dole na koncovce a uřežeš výstupní trubičku, tak dostaneš pár leklých rybyček výkonu navíc a pak to má příjemný ostrý zvuk asi jako stadion, nic strašného.
Moje dvojí řešení dojíždění do práce, cca 7km, Kladno-Unhošť: Když je hnusně, tak starej dobrej offroad Opel Montery. Můžou padat třeba tatry nebo metr sněhu, můžou rozkopat a zavřít silnice, může být klidně půl metru povodeň, a s tím autem se dostanu všude. Jen do městských kolon je to celkem blbá možnost, ale čti dále. Když je hezky, tak jsem si postavil motorové kolo. Nějaké kvalitnější horské nebo trekové, s velkým místem v rámu a čínská sada dvojtaktního motoru "80" nebo 70ccm s řetězovým náhonem na zadní kolo a jednou rychlostí. Můžeš jet na motor, který táhne jak kráva v širokém rozsahu otáček, pro porovnání babeta je proti tomu hov*o, jedno i dvojrychlostní. Můžeš přišlápnout pro vyšší stoupavost, rychlost, nebo se tak zapne topení, když není úplně dobré počasí. Když se vysere motor nebo dojde benzín, jedeš na sádlo, když se vysere přehazovačka (a to je daleko pravděpodobnější), jedeš na motor. Startuješ rozšlapáním nebo na silný převod zvednutím zadního kola, puštěním spojky a šlápnutím do šlapky, jak na motorce. Je s tim větší zábava, než na babetě a daleko větší zábava, než na kole. Oproti motorce projedeš všude, i do zákazu vjezdu motorových vozidel a když jdou chlupatý nebo ekobuzny, tak to chcípneš a za nima zase nastartuješ. Nemá to SPZ, tak když ujedeš, můžou kulový. Pro vyšší rychlost se dá náhon na přehazovačku a valí to i 70km/h. Taky bych na kolo bez motoru nevlezl, ale s motorem je to masakr. Střeva blbuvzdorný, díly levný na edárky.eu nebo ebay.com. Doporučuju.
A kdo nechce kabrio, ten si pořídí auto s šíbrem. Je to hezký pocit mít nad sebou oblohu a nechat si foukat vítr. A když se mi posraly ložiska sahary, tak jsem to teplo skrz topení a šíbr vyhnal ven :-D
Chybí tady pořízení nějakého obrovskýho nazvedaného teréňáka s třílitrovým a větším motorem.Za cenu okolo 110 tisíc se dá pořídit patrol, dle vkusu hranatý nebo kulatý, 2.8 nebo 4.2l, 3.0 nebrat. Ty má kamarád dva, ale po dálnici se trápí a žere tak 12l Já za cenu ojeté octavie (65k) pořídil Opel monterey, zvedlý o 11cm, se samosvorem, přiřaditelným předkem, manuálníma volnoběžkama, redukcí nenaplněnou klimatizací, a odpojenýma vyhřívacíma sedačkama a ABS. Projede to samé, co patrol, jen se u toho musí víc myslet, protože má nezávisle zavěšenou přední nápravu a slabé místo jsou např. manžety poloos. Tyhle velký motory se musí po startu poctivě ohřát dle stavu ukazatele tlaku mazání. Jinak kam se s takovým autem přijede, budí pozornost. V terénu projede vše, na co má řidič odvahu a znalosti. Je dokonalý výhled a přehled o dopravní situaci. Tyhle auta jsou na českých teréňákodromových silnicích velice pohodlné, protože není třeba řešit díry, kanály, koleje, vlastně všechno. Tam, kde jsem s 206 téměř urval dolní kost nápravy, tam se velkej opel jen lehce propadnul a zase nadzvednul. Taky doporučuju pořídit řídící kouli na volant se širokým kovovým úchytem, podlepit 1mm silnou gumovou oboustrannou páskou, a nebude se vůbec smýkat a řízení je sní naprosto nepopsatelně dokonalé. Spotřeba při cestách do práce jako kdybych zároveň seděl ve dvou TDi oktávkách je dobrá cena za pohodlí a obrovský kufr a interiér. A pokud máte sousedy, co se opičí tak, že musí mít to samé, co vy, od záclon po auto, tak takový výhodně koupený tereňák je donutí koupit nějakou SUV vobludu za dvamega a lze se jim jen smát, protože stejně nepojedou tak vysoko, všude, pohodlně, spolehlivě a zábavně, jako se starým tereňákem za pár šlupek.
Strýc měl Mitsubishi Colt GTI 1.6. To jelo jak splašený, skoro se to nesypalo, jen s benzínem na pumpě rovnou kupoval i přední gumy...
Mě zase zaujal ruský stroj se šnekovým pohonem a dvojdílné pásové potvory s hydraulickým kloubem mezi díly. Dále americký ripsaw. Mám rád články o všech všudychodech a terénních vozidel od Ssangyoung Musso po MAZ.
Poslední komentáře
- Luban, Tato auta zrají jako víno: Modely...
👍nadčasový bourák👌 - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Úplný souhlas. Do dneška to působí jak přízrak, naprosto... - Riccardo Martora, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lancia Delta třetí generace. Z vlastní zkušenosti můžu... - Frankie, Tato auta zrají jako víno: Modely...
S výběrem souhlasím. U BMW pak z té doby ještě Z8, a i řada... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Tak nějak :-D - Sato, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
toto je velmi zaujimava informacia - stirling, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
Teraz riesim predaj Granturisma pre kamarata fakt je to tak ze sportove... - RRRampapapa, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nestárnou, protože staré byla už když je vyrobili :D - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No tak to nevím hranatá krabice, 80. léta z toho přímo křičí.... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Jojo, některá auta nestárnou :-D - Peťas, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Mercedes SLK W209. Kdyz ho vidim na ulici, reknu si, sakra to auto... - peca, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Mozna spis nez Superb mi nadcasovejsi prijde prvni Octavia. Kdyz... - mazany_lisak, Lexus LC 500 Hokkaido: Pět důvodů,...
Mít peníze, těžko by se rozhodovalo mezi kupé, které mi přijde... - Bigg.I, 1966 Dodge Charger: Když se ještě...
Je fakt, ze jsem se dival na vahu s tim nejvetsim motorem (7.6L... - Bernard L., Tato auta zrají jako víno: Modely...
Popravdě vůbec nevím kde se Ufo vyrábělo a (ne)prodávalo.
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
1994 rok výroby
200 koní výkon
5 002 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů