načítám data...

RBMK

JménoMichael Skřepský
BydlištěKladno
Registracepřed 23.5 měs.
Poslední aktivitapřed 4.5 dny
Komentářů u článků17
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

RBMK
27. října 2019, 16:31
0
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

Mám dvě auta ale chtěl bych tři nebo ke dvoum malý obytný přívěs.

Opel Monterey 3.1TD 1997 - velký teréňák do nepohody, projede všude a odveze všechno. U obytného přívěsu si svojí hmotností zaručí dobré jízdní vlastnosti. spotřeba 10L/100km, trocha oleje, občas si značkuje fridexem teritorium.

Peugeot 106 1.5D 1998 - Dobrá výbava, mlhovky, šíbr, ABS, dobrý auto na dojíždění do práce v zimě a blbém počasí nebo delší trasy, kdy nemusim tahat moc krámů a chci ušetřit na spotřebě 4,6l/100km.

Dále bych rád dodávku se stealth přestavbou (postel, sprcha, víc nechci) s možností to vyhodit a tahat třeba litinovej krám na podvozku na výstavu. Nebo si koupim laminátovej obytnej přívěs a vozík pod litinovej krám si budu půjčovat. Nedokážu se rozhodnout, tak rozhodne rozpočet a nabídka.

Dále mám motorku, na které nejezdím a prodám jí, a elektrokolo s dynamikou babety a průchodností terénem jak kroska, když je hezky na cestu do práce a výlety, abych zhubnul. A funguje to výborně.

RBMK
27. října 2019, 15:15
0
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

Mám dvě auta ale chtěl bych tři nebo ke dvoum malý obytný přívěs.

Opel Monterey 3.1TD 1997 - velký teréňák do nepohody, projede všude a odveze všechno. U obytného přívěsu si svojí hmotností zaručí dobré jízdní vlastnosti. spotřeba 10L/100km, trocha oleje, občas si značkuje fridexem teritorium.

Peugeot 106 1.5D 1998 - Dobrá výbava, mlhovky, šíbr, ABS, dobrý auto na dojíždění do práce v zimě a blbém počasí nebo delší trasy, kdy nemusim tahat moc krámů a chci ušetřit na spotřebě 4,6l/100km.

Dále bych rád dodávku se stealth přestavbou (postel, sprcha, víc nechci) s možností to vyhodit a tahat třeba litinovej krám na podvozku na výstavu. Nebo si koupim laminátovej obytnej přívěs a vozík pod litinovej krám si budu půjčovat. Nedokážu se rozhodnout, tak rozhodne rozpočet a nabídka.

Dále mám motorku, na které nejezdím a prodám jí, a elektrokolo s dynamikou babety a průchodností terénem jak kroska, když je hezky na cestu do práce a výlety, abych zhubnul. A funguje to výborně.

RBMK
16. října 2019, 11:07
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

začneme od auta, co je ještě v pohodě. Alfa twinspark, motorizaci přesně nevím. Přítelkyně kamaráda v tom měla už asi třetí motor a na cestě se zase zadřel a museli jsme ho tahat.
Poté Citroen Picasso 1.6HDi - Strýc měl místo s jeho SPZ u servisu, vždy měl červený koberec (už ho ani nesmotávali) a to auto vydechlo do nouzáku vždycky, když to bylo nejdebilnější - při odpalu ze stopky nebo předjížděný cyklisty.
A top shit, nejhorší auto, co jsem kdy zažil, Berlingo 1.6HDi. To si strýc myslel, že to bude lepší, ale v servisu jen vyměnili spz u jeho parkovacího místa a vyprali ten koberec. Auto sicve prostorné, ale vratké a kousavé na zadní brzdy s divnou konstrukcí. Nevim, co se stalo, ale to auto ho poslalo do stromu střechou napřed, a že ta střecha je z papíru nemusim dodávat. Občas dám věnec nebo LED svíčku. Budiž to varování pro vás ostatní autíčkáře.

RBMK
07. října 2019, 07:07
0
Doražte na letošní poslední pražské Kafe&Káry 6.10. v 15:00 na Kotlářce.

Super akce, i když jsem byl jen chvíli. Těším se na příští!

RBMK
29. září 2019, 12:58
1
Doražte na letošní poslední pražské Kafe&Káry 6.10. v 15:00 na Kotlářce.

Potom, co jsem viděl, jak na sebe dvě mrkačky mrkaj na křižovatce bych si jí i koupil taky! Ale na akci bych přijel otřískaným teréňákem.

RBMK
18. května 2019, 20:20
0
Autíčkář se ptá: Jakou techniku používáte při ovládání volantu?

V loupacím pežroutu 206 držím volant v pozici 5 a 10, mám to blízko na šaltrpáku a mám docela široké možnosti zatočení bez přehmatávání. U ofrouta držím na okreskách kouli v pozici 7, a druhou ruku v pozici 5, zase blízko u šaltrpáky. Na dálnici držím 3 a 9 normálně za věnec, jak v autoškole. Ta koule je dobrá, když to jede po dvou v zatáčce, klouže jak kráva nebo házim bahno na měsíc, tak je s ní špičková kontrola nad autem od dorazu k dorazu, a to extrémně rychle. Doporučuju, ale musíte jí přidělat fakt pevně a koupit tu s širokejma plechama a podlepit oboustrannou žvejkopáskou s mřížkovou výztuži nebo mamutem, jank vám uteče a nabijete si hubu.

RBMK
04. května 2019, 21:20
0
Potřeba rychlosti je erozí mysli příčetného řidiče

To znám. Ať sedlám Pežrouta 206 1.1i nebo Teréňáka s dýchavičným komůrkovým čtyřválcem, tak vždycky mám tlaky po čase na známých trasách tomu dávat na maximum možností. Na motorce už raději nejezdim, protože honit starou jawu 250 100km/h+ je už trochu extrém. Dřív to šlo, ale motor, uložení, tlumiče, kola, už prostě nejsou, co bývaly. A provoz je nebezpečnější, proto je lepší sedlat teréňáka a než honit maximálky a žezat zatáčky dveřma napřed, to raději někde zahrabu po střechu do bahna a pak se budu škrábat ven. A vyblbnu se taky. Nebo cvaknout karavan na kouli a jet někam k vodě. To prostě člověk musí jet v klidu a užije si jízdu až až. Stačí schody do Brna/Prahy D1 nebo oklikou přes Hradec, pokud není dálniční známka.

RBMK
10. února 2019, 12:04
0
Velký offroad za rozumnou cenu

Koupil jsem Opel Monterey 3.1TD 1997. Motor je ještě poctivá litinová komůrka s rotačkou, všechno na pohonu je mechanické, má to redukci a přiřazení předku, manuální volnoběžky na předních nábojích, prostě spolehlivé věci. Zároveň to má klimu (mě nejde), vyhřívaná sedadla (původní majitel odpojil) a ABS (někdo vytrhal čidla). Místa je v tom jako v jakémkoliv průměrném offroadu, ale patrol je o půl metru delší, ale řidič a spolujezdec má v montym místa víc. Serou se na tom jen alternátory, když se často brodí a ten ultrašílený rozvod chladící kapaliny na turbo, čerpadlo a pomalu i do řidičovy pr* má choutky netěsnit. když tyhle věci vyřešim, tak je to pohodový terénní auto všestranného využití. Spotřeba 10l/100km i kdybych dělal cokoliv. A když se s tím motorem řidič sžije, tak je to celkem svižná mašina. Pro náročnější je varianta zážehový šestiválec s možností plynu, to pak líta jak kráva. Tady jich moc není, ale ve světě je toho pod názvem Isuzu Trooper šest půlek a má to celekm velkou komunitu, co si ty auta hýčkají. Faceliftu s chrochtem 3.0 tfujodstupsatane se raději vyhněte, má common fail z jeho počátků a sere se to jak landrover.

RBMK
10. února 2019, 11:25
6
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

MHD cestuju vyjímečně a šíleně nerad. Volím kombinaci hatchback, offroad, motokolo, elektrokolo, pěšky. Stopem jsem ještě nejel, motorka je aktuálně neprovozní.

Historku mám, jel jsem před pár lety v 22:00 z Masaryčky regiohovnou, v Hostivicích přesednul do ultraretro 810, která příjemnou kombinací retro stylu, hezkého zvuku motoru a pocitu nadsvětelné rychlosti v totálním vraku, a očekával klidné poslouchání motoru a sledování ubíhajícího hyperprostoru okolo.

Napříč strojem, na druhé straně deklu motoru seděl jeden polostřízlivej a jeden zhulenej maník, a toho zhulenýho nenapadlo nic jiného, než ten dekl zvednout. Neodolal jsem a koukal taky a byl připraven ho s tím druhým chytat, kdyby padal. Ten pohled na řvoucí motor, ve tmě se nasraně točící řemenice a šílenou rychlostí letící pražce, ten nikdy v životě nezapomenu. Po chvíli sledování vzácného úkazu dekl zase zavřel a všichni jsme se zase vrátili ke svým nudným životům...

RBMK
10. února 2019, 11:14
0
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Sice nedokážu poradit konkrétní auto, ale poíšu svojí aktuální situaci, ze které se možná někdo poučí.
Před rokem jsem se rozhodoval, jestli pořídit dodávku nebo teréňáka. Chtěl jsem vozit velký litinový krám na setkání stabilních motorů a s utem si i užít nějakou zábavu a výlety. Nakonec jsem zvolil teréňáka a ještě musim mít B+E a pučovat si vlek. S dodávkou by sraní s B+E a vlekem odpadlo. S teréňákem jsem si sice užil srandu v terénu ale čim dál víc zjišťuju, že to vlastně používám jako auto na výlety a ty jsou delší a delší. Už to chce i někde přespad a někde mít krámy, sprchu a další věci, bez kterých moderní zhýčkaný člověk nemůže být ale nechce se mu utrácet za hotel. Takže jedině si pořídit karavan nebo místo teréňáka koupit tu dodávku a zobytnit jí s možností to rozebrat a vozit náklad. Teréňák s karavanem nedokáže být tak stealth, zabere víc místa, blbě couvá ale zase má víc možností a větší průchodnost terénem - Polňačky a české silnice. A víc žere. A kombíka si nedokážu představit na spaní a cestování, i ten teréňák je mi malej, a opel monterey je docela velké auto.

Otázka je, jak z toho ven, být spokojený a utratit co nejmíň peněz.

RBMK
10. května 2018, 19:15
0
Mitsubishi Colt: Je auto za patnáct tisíc skvělá investice?

Strýc měl Colta GTi 1.6, ještě toho s hezkýma úzkýma světlama. Prvního obrátil na střechu a druhého rozplácnul na předek. Lítalo to jak nadržená myš, na jedničku to letělo snad kilo, a vyždímal z toho hodně přes 200km/h. Jen na pumpu se jezdilo nejen pro benzín, ale i pro přední gumy.

RBMK
26. dubna 2018, 06:59
0
Chcete jezdit po Brně autem? Smůla! Všechno rozkopali!

V sérii to je celkem tiché, ale když vyvrtáš pár děr dole na koncovce a uřežeš výstupní trubičku, tak dostaneš pár leklých rybyček výkonu navíc a pak to má příjemný ostrý zvuk asi jako stadion, nic strašného.

RBMK
25. dubna 2018, 18:28
0
Chcete jezdit po Brně autem? Smůla! Všechno rozkopali!

Moje dvojí řešení dojíždění do práce, cca 7km, Kladno-Unhošť: Když je hnusně, tak starej dobrej offroad Opel Montery. Můžou padat třeba tatry nebo metr sněhu, můžou rozkopat a zavřít silnice, může být klidně půl metru povodeň, a s tím autem se dostanu všude. Jen do městských kolon je to celkem blbá možnost, ale čti dále. Když je hezky, tak jsem si postavil motorové kolo. Nějaké kvalitnější horské nebo trekové, s velkým místem v rámu a čínská sada dvojtaktního motoru "80" nebo 70ccm s řetězovým náhonem na zadní kolo a jednou rychlostí. Můžeš jet na motor, který táhne jak kráva v širokém rozsahu otáček, pro porovnání babeta je proti tomu hov*o, jedno i dvojrychlostní. Můžeš přišlápnout pro vyšší stoupavost, rychlost, nebo se tak zapne topení, když není úplně dobré počasí. Když se vysere motor nebo dojde benzín, jedeš na sádlo, když se vysere přehazovačka (a to je daleko pravděpodobnější), jedeš na motor. Startuješ rozšlapáním nebo na silný převod zvednutím zadního kola, puštěním spojky a šlápnutím do šlapky, jak na motorce. Je s tim větší zábava, než na babetě a daleko větší zábava, než na kole. Oproti motorce projedeš všude, i do zákazu vjezdu motorových vozidel a když jdou chlupatý nebo ekobuzny, tak to chcípneš a za nima zase nastartuješ. Nemá to SPZ, tak když ujedeš, můžou kulový. Pro vyšší rychlost se dá náhon na přehazovačku a valí to i 70km/h. Taky bych na kolo bez motoru nevlezl, ale s motorem je to masakr. Střeva blbuvzdorný, díly levný na edárky.eu nebo ebay.com. Doporučuju.

RBMK
09. března 2018, 21:40
0
Připravte se na jarní coming out, kupte si kabriolet!

A kdo nechce kabrio, ten si pořídí auto s šíbrem. Je to hezký pocit mít nad sebou oblohu a nechat si foukat vítr. A když se mi posraly ložiska sahary, tak jsem to teplo skrz topení a šíbr vyhnal ven :-D

RBMK
17. února 2018, 07:47
0
6 fází šílenosti. Je lepší vybydlená limuzína nebo dieselová RX-7?

Chybí tady pořízení nějakého obrovskýho nazvedaného teréňáka s třílitrovým a větším motorem.Za cenu okolo 110 tisíc se dá pořídit patrol, dle vkusu hranatý nebo kulatý, 2.8 nebo 4.2l, 3.0 nebrat. Ty má kamarád dva, ale po dálnici se trápí a žere tak 12l Já za cenu ojeté octavie (65k) pořídil Opel monterey, zvedlý o 11cm, se samosvorem, přiřaditelným předkem, manuálníma volnoběžkama, redukcí nenaplněnou klimatizací, a odpojenýma vyhřívacíma sedačkama a ABS. Projede to samé, co patrol, jen se u toho musí víc myslet, protože má nezávisle zavěšenou přední nápravu a slabé místo jsou např. manžety poloos. Tyhle velký motory se musí po startu poctivě ohřát dle stavu ukazatele tlaku mazání. Jinak kam se s takovým autem přijede, budí pozornost. V terénu projede vše, na co má řidič odvahu a znalosti. Je dokonalý výhled a přehled o dopravní situaci. Tyhle auta jsou na českých teréňákodromových silnicích velice pohodlné, protože není třeba řešit díry, kanály, koleje, vlastně všechno. Tam, kde jsem s 206 téměř urval dolní kost nápravy, tam se velkej opel jen lehce propadnul a zase nadzvednul. Taky doporučuju pořídit řídící kouli na volant se širokým kovovým úchytem, podlepit 1mm silnou gumovou oboustrannou páskou, a nebude se vůbec smýkat a řízení je sní naprosto nepopsatelně dokonalé. Spotřeba při cestách do práce jako kdybych zároveň seděl ve dvou TDi oktávkách je dobrá cena za pohodlí a obrovský kufr a interiér. A pokud máte sousedy, co se opičí tak, že musí mít to samé, co vy, od záclon po auto, tak takový výhodně koupený tereňák je donutí koupit nějakou SUV vobludu za dvamega a lze se jim jen smát, protože stejně nepojedou tak vysoko, všude, pohodlně, spolehlivě a zábavně, jako se starým tereňákem za pár šlupek.

RBMK
17. prosince 2017, 19:50
0
TOP 5: Hothatche chudého petrolheada

Strýc měl Mitsubishi Colt GTI 1.6. To jelo jak splašený, skoro se to nesypalo, jen s benzínem na pumpě rovnou kupoval i přední gumy...

RBMK
17. prosince 2017, 11:16
0
Sovětská monstra: Z rodu mastodontů

Mě zase zaujal ruský stroj se šnekovým pohonem a dvojdílné pásové potvory s hydraulickým kloubem mezi díly. Dále americký ripsaw. Mám rád články o všech všudychodech a terénních vozidel od Ssangyoung Musso po MAZ.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Focus ST 225 2.5 2006
Ford Focus ST 225 2.5

2006 rok výroby
225 koní výkon
2 500 ccm objem

Hummer H1 Civil 2000
Hummer H1 Civil

2000 rok výroby
200 koní výkon
6 200 ccm objem

Pontiac Tempest Le Mans convertible 1966
Pontiac Tempest Le Mans convertible

1966 rok výroby
325 koní výkon
6 400 ccm objem

Škoda Octavia 1.9 TDI 2002
Škoda Octavia 1.9 TDI

2002 rok výroby
109 koní výkon
1 896 ccm objem

Chrysler LeBaron Kabrio 1989
Chrysler LeBaron Kabrio

1989 rok výroby
101 koní výkon
2 500 ccm objem