E.T.
Jméno | Tomáš Kosina |
---|---|
Bydliště | Ostrava-město |
Registrace | před 6.4 rok. |
Poslední aktivita | před 20.8 měs. |
Komentářů u článků | 11 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Nejenže tahle kategorie aut mizí, ale kolik se jich dá sehnat s podobně výkonným benzínovým motorem? :-/ Když jsem kupoval předloni přepravník pro 2+2 (a říkali jsme si se ženou že možná časem i 2+3), tak jsem se po takových autech díval, ale to pak jedině něco staršího... Takže jsme koupili středně-krizově-věkového kombíka s dírou na kapotě a snad nějakým tím zapomenutým genem z beSTIe, že pak uvidíme, jak to bude s tím 2+3. Momentálně bychom si raději pořídili barák... :D
Mám CZ P-10 C, nosím ji na 3.-4. hodině, i v autě. Zapadne krásně mezi mě a bočnici sedadla, ani o ní nevím, a to to není žádný drobek... Vytáhnout jde snadno po odepnutí pásu, a na to je v autě snad vždy času dost, minimálně v našich stávajících podmínkách... Naostro jsem ji ale tasit ještě nemusel, a i doufám, že ani nebudu muset... Třeba tady je krásný příklad toho, jak to zvládnout:
Tak nějak mi přijde bezpečnější mít zbraň pořád na jednom místě a vůbec s ní nemanipulovat, než ji po nasednutí do auta přendávat někam do auta a pak zase zpátky...Evropské zbraňové (nebo spíš protizbraňové) zákony stojí za starou belu, a chrání maximálně tak zločince. Naopak české zbraňové zákony jsou dost možná nejlepší na světě, a žádná posr... EU by nám do nich neměla mluvit! Stačí se podívat, co se děje v Británii, Německu, Francii nebo třeba v Itálii, a je snad jasné, že se zbraní nesmíme vzdát.
Ono totiž, aby byl mír, tak se na něm musí dohodnout úplně všichni. Ale pokud se objeví jen jeden jediný agresor, tak je problém na světě. A pokud se ostatní nemají čím bránit, tak samozřejmě agresor (zlo) vyhraje. Proto by slušní a zákonadbalí lidé měli mít možnost být ozbrojeni nakolik je jim milé.
Si vis pacem, para bellum.
Bylo to 90-100 mph... :D
Ty hlavy pod volantem raději komentovat nebudu... :D
Děkuji za odpověď, tak to asi byla chyba kusu...
Vír v nádrži jsem pozoroval na okreskách. Ono to auto jednak docela maskuje rychlost, no a pak taky svoje dělá to, když člověk zapomene, že je v Anglii a jede si pohodových 90-100 tacho... No, naštěstí tam nikde neměřili... :D Nakonec jsem jezdil za cca 7,1, ve 3 lidech, ale to hlavně proto, že nakonec většinu km jsme jeli po té jejich dálnici tím jejich velmi volným předpisovým tempem...
Ještě jsem zapomněl dodat, že bylo docela potupné zjišťovat jak funguje tempomat... Ale s hlavou pod volantem jsem na to po chvíli přišel a byla to jedna z těch lepších věcí na autě. Ještě to vypadalo, že si můžu uložit nějaké oblíbené rychlosti, ale na to jsem nestihl přijít, to by byla úplná pecka. :)
Měl jsem ho týden půjčený, s volantem na špatné straně - s tím se váže jedna vtipná věc - otevírání motorového prostoru se pak děje od spolujezdce... :D Tak bych si dovolil pár neodborných vět z našeho soužití (manuál k vozu nebyl k dispozici).
Startování - jsem zvyklý sednout do auta, šlápnout na brzdu, zmáčkout tlačítko. Než se přivážu, tak je auto nastartované. To se mi s 508 nikdy nepovedlo, mělo to nějakou divnou sekvenci úkonů pro nastartovaní. Během toho týdne (4,5 dne) jsem nepřišel na to, jak to funguje... Ale tak vždycky jsem nějak nastartoval...
Brzdy - při jízdě fajn, ale při zastavování, aniž bych měnil tlak na pedál, to auto prostě v určité rychlosti zastavilo, žádné měkké zhoupnutí, prostě záškub jak v autoškole. Paradoxně bylo potřeba před zastavením sundávat nohu z brzdy. To se na vašem kusu nedělo?
Grafika budíků - za mně celkem ok, ale přepínání mezi různými režimz zobrazení mě přestalo bavit asi po půl hodině jízdy. Nevím koho napadlo, že to bude celé animované, a abych se přepnul z jednoho režimu do druhého, tak je na to potřeba několik dlouhých sekund. Kdo má čas dívat se na animace?
Dynamika obstojná na běžné ježdění, nejezdil jsem ani nijak moc dynamicky, přesto palivo v nádrži mizelo nějak výrazně rychleji než u 6válcového medvěda s 330 naftovýma koněma, se kterým jsem tam týden jezdil velmi podobně...
Převodovka něco mezi DSG v Octavii a CVT v Levorgu.
Malý volant mi k autu vůbec neseděl. Sice jsem pořád viděl na ty omalovánkové budíky, ale raději bych větší volant a normálnější budíky.
Cítil jsem se uvnitř stísněně, výhled nic moc.
Za ty peníze bych si raději koupil Outback (i když to není úplně přímá konkurence).
Ale designově je to paráda, moc se mi líbil i naživo, tak přikládám jednu nepovedenou mobilovku (jediná jeho fotka, co jsem si cvaknul...)
Tak mě teda hned na první 4-WAY STOPce vytroubili... :D
Nejlepší věc, kromě velikosti parkování a tak nějak všeho, je odbočování vpravo na červenou. :)
Uvidím, jak se mi bude líbit naživo, ale na obrázcích se mi teda nelíbí.
V Levorgu mám 170 koní a na to auto je to tak nějak akorát. Nestrádám, ale nevadilo by mi jich tam víc... Podle mě to hodně zabíjí EU se svýma praštěnýma normama, takže když pár let počkáme na eLevorgy, eImprezy, eForrestery, eOťase, atd., tak to bude zase všechno jinde. Ale teda úplně jinde... :-|
Počítám správně, že na pokoření 5 minut by potřebovali průměrnou rychlost 250 km/h? :-O
Poslední komentáře
- James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"... - Vapno92, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Ono je to pekné, ale je to niečo také, ako "Nike ONE 2022"... - mariov8, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Problém je, že cílovka nechce trávit (nebo nemá na to čas,...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
27 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů