načítám data...

E.T.

JménoTomáš Kosina
BydlištěOstrava-město
Registracepřed 2.6 rok.
Poslední aktivitapřed 1.3 měs.
Komentářů u článků11
Pozitivních komentářů u článků4
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

E.T.
03. dubna 2020, 11:01
1
E.T.
02. dubna 2020, 11:58
0
Ford Galaxy 2.0 EcoBlue Bi-Turbo: Chyť mě, když to dokážeš

Nejenže tahle kategorie aut mizí, ale kolik se jich dá sehnat s podobně výkonným benzínovým motorem? :-/ Když jsem kupoval předloni přepravník pro 2+2 (a říkali jsme si se ženou že možná časem i 2+3), tak jsem se po takových autech díval, ale to pak jedině něco staršího... Takže jsme koupili středně-krizově-věkového kombíka s dírou na kapotě a snad nějakým tím zapomenutým genem z beSTIe, že pak uvidíme, jak to bude s tím 2+3. Momentálně bychom si raději pořídili barák... :D

E.T.
05. listopadu 2019, 20:23
1
Základy bezpečnostní výbavy vozidla, aneb Po zrcátka ozbrojení

Mám CZ P-10 C, nosím ji na 3.-4. hodině, i v autě. Zapadne krásně mezi mě a bočnici sedadla, ani o ní nevím, a to to není žádný drobek... Vytáhnout jde snadno po odepnutí pásu, a na to je v autě snad vždy času dost, minimálně v našich stávajících podmínkách... Naostro jsem ji ale tasit ještě nemusel, a i doufám, že ani nebudu muset... Třeba tady je krásný příklad toho, jak to zvládnout:

Tak nějak mi přijde bezpečnější mít zbraň pořád na jednom místě a vůbec s ní nemanipulovat, než ji po nasednutí do auta přendávat někam do auta a pak zase zpátky...

E.T.
05. listopadu 2019, 10:52
13
Základy bezpečnostní výbavy vozidla, aneb Po zrcátka ozbrojení

Evropské zbraňové (nebo spíš protizbraňové) zákony stojí za starou belu, a chrání maximálně tak zločince. Naopak české zbraňové zákony jsou dost možná nejlepší na světě, a žádná posr... EU by nám do nich neměla mluvit! Stačí se podívat, co se děje v Británii, Německu, Francii nebo třeba v Itálii, a je snad jasné, že se zbraní nesmíme vzdát.

Ono totiž, aby byl mír, tak se na něm musí dohodnout úplně všichni. Ale pokud se objeví jen jeden jediný agresor, tak je problém na světě. A pokud se ostatní nemají čím bránit, tak samozřejmě agresor (zlo) vyhraje. Proto by slušní a zákonadbalí lidé měli mít možnost být ozbrojeni nakolik je jim milé.

Si vis pacem, para bellum.

E.T.
30. září 2019, 10:38
0
Peugeot 508 1,6 PureTech GT-Line: Vítej zpět, Peugeote

Bylo to 90-100 mph... :D

Ty hlavy pod volantem raději komentovat nebudu... :D

E.T.
27. září 2019, 11:05
0
Peugeot 508 1,6 PureTech GT-Line: Vítej zpět, Peugeote

Děkuji za odpověď, tak to asi byla chyba kusu...

Vír v nádrži jsem pozoroval na okreskách. Ono to auto jednak docela maskuje rychlost, no a pak taky svoje dělá to, když člověk zapomene, že je v Anglii a jede si pohodových 90-100 tacho... No, naštěstí tam nikde neměřili... :D Nakonec jsem jezdil za cca 7,1, ve 3 lidech, ale to hlavně proto, že nakonec většinu km jsme jeli po té jejich dálnici tím jejich velmi volným předpisovým tempem...

Ještě jsem zapomněl dodat, že bylo docela potupné zjišťovat jak funguje tempomat... Ale s hlavou pod volantem jsem na to po chvíli přišel a byla to jedna z těch lepších věcí na autě. Ještě to vypadalo, že si můžu uložit nějaké oblíbené rychlosti, ale na to jsem nestihl přijít, to by byla úplná pecka. :)

E.T.
27. září 2019, 10:23
0
Peugeot 508 1,6 PureTech GT-Line: Vítej zpět, Peugeote

Měl jsem ho týden půjčený, s volantem na špatné straně - s tím se váže jedna vtipná věc - otevírání motorového prostoru se pak děje od spolujezdce... :D Tak bych si dovolil pár neodborných vět z našeho soužití (manuál k vozu nebyl k dispozici).

Startování - jsem zvyklý sednout do auta, šlápnout na brzdu, zmáčkout tlačítko. Než se přivážu, tak je auto nastartované. To se mi s 508 nikdy nepovedlo, mělo to nějakou divnou sekvenci úkonů pro nastartovaní. Během toho týdne (4,5 dne) jsem nepřišel na to, jak to funguje... Ale tak vždycky jsem nějak nastartoval...

Brzdy - při jízdě fajn, ale při zastavování, aniž bych měnil tlak na pedál, to auto prostě v určité rychlosti zastavilo, žádné měkké zhoupnutí, prostě záškub jak v autoškole. Paradoxně bylo potřeba před zastavením sundávat nohu z brzdy. To se na vašem kusu nedělo?

Grafika budíků - za mně celkem ok, ale přepínání mezi různými režimz zobrazení mě přestalo bavit asi po půl hodině jízdy. Nevím koho napadlo, že to bude celé animované, a abych se přepnul z jednoho režimu do druhého, tak je na to potřeba několik dlouhých sekund. Kdo má čas dívat se na animace?

Dynamika obstojná na běžné ježdění, nejezdil jsem ani nijak moc dynamicky, přesto palivo v nádrži mizelo nějak výrazně rychleji než u 6válcového medvěda s 330 naftovýma koněma, se kterým jsem tam týden jezdil velmi podobně...

Převodovka něco mezi DSG v Octavii a CVT v Levorgu.

Malý volant mi k autu vůbec neseděl. Sice jsem pořád viděl na ty omalovánkové budíky, ale raději bych větší volant a normálnější budíky.

Cítil jsem se uvnitř stísněně, výhled nic moc.

Za ty peníze bych si raději koupil Outback (i když to není úplně přímá konkurence).

Ale designově je to paráda, moc se mi líbil i naživo, tak přikládám jednu nepovedenou mobilovku (jediná jeho fotka, co jsem si cvaknul...)

E.T.
08. dubna 2019, 10:22
0
Kulturní rozdíly aneb Americké silnice pohledem Evropana

Tak mě teda hned na první 4-WAY STOPce vytroubili... :D
Nejlepší věc, kromě velikosti parkování a tak nějak všeho, je odbočování vpravo na červenou. :)

E.T.
29. listopadu 2018, 11:27
0
Nová Mazda 3 odhalena. Jak se vám líbí?

Uvidím, jak se mi bude líbit naživo, ale na obrázcích se mi teda nelíbí.

E.T.
16. října 2018, 14:25
3
Subaru Outback 2.5i-S Sport ES: Kamarád do nepohody

V Levorgu mám 170 koní a na to auto je to tak nějak akorát. Nestrádám, ale nevadilo by mi jich tam víc... Podle mě to hodně zabíjí EU se svýma praštěnýma normama, takže když pár let počkáme na eLevorgy, eImprezy, eForrestery, eOťase, atd., tak to bude zase všechno jinde. Ale teda úplně jinde... :-|

E.T.
29. června 2018, 13:24
0
Nový absolutní rekord na Nordschleife stanoven (+ONBOARD video)

Počítám správně, že na pokoření 5 minut by potřebovali průměrnou rychlost 250 km/h? :-O

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Regal Limited Coupe 1985
Buick Regal Limited Coupe

1985 rok výroby
140 koní výkon
5 031 ccm objem

Chevrolet Camaro SS BIG BLOCK, Manual, Na cestě 1970
Chevrolet Camaro SS BIG BLOCK, Manual, Na cestě

1970 rok výroby
350 koní výkon
6 500 ccm objem

Ford Mustang FASTBACK V8  V ČR! 1967
Ford Mustang FASTBACK V8 V ČR!

1967 rok výroby
225 koní výkon
4 700 ccm objem

Ford Mustang Manuální převodovka, 225HP!! 1965
Ford Mustang Manuální převodovka, 225HP!!

1965 rok výroby
225 koní výkon
4 700 ccm objem

Ford Mustang Convertible V8, V ČR!! 1966
Ford Mustang Convertible V8, V ČR!!

1966 rok výroby
200 koní výkon
4 700 ccm objem