načítám data...

mkp

JménoMartin Křížek
BydlištěRychnov nad Kněžnou
Registracepřed 22.8 měs.
Poslední aktivitapřed 26.3 dny
Komentářů u článků11
Pozitivních komentářů u článků5
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

mk
mkp
26. září 2019, 15:10
0
Peugeot 508 1,6 PureTech GT-Line: Vítej zpět, Peugeote

S Peugeoty mám poměrně dost zkušenosti. S novou 508 GT jsem najezdil poměrně dost km za 14 dní a to jak s benzínem, tak naftou. Pokud bych si měl vybrat, tak rozhodně benzín. Když naftu, tak max. do dodávky :) Můj názor ne jen na 508, ale na Peugeoty poslední doby je ten, že hrají především na design. Tak zvaně na první dobrou. 508 a to i ve verzi GT rozhodně NENÍ řidičské auto. Jako šofér jsem si připadal pouze jako jeden z pasažérů. Osobně bych za podobný kačky volil např. Mazdu 6. Pro koho teda 508 je? Fakt nevím.

mk
mkp
23. září 2019, 19:35
0
Mazda3 G122 Plus vs. Mazda3 G165 Revolution: Sourozenecký souboj o krále třídy

V nové G122 jsem se svezl cca 20km což pravda není mnoho, ale i to mě přesvědčilo o tom, jak je to auto dobře postavené. Mám 308 GTi a musím řipct, že ačkoli se to výkonově pochopitelně nedá srovnávat, tak se mi prostě podvozkově Mazda moc líbila a strašně moc mě štve, že se Japonci nedokopou k tomu nabídnout verzi MPS. O rozdílu v řazení mezi Mazdou a Peugeotem ani nemluvím. Frantíci tedy mají co dohánět a to říkám i na základě 14 dní a cca 2000 km najetých v nový 508 GT.

mk
mkp
26. srpna 2019, 15:53
-3
Fiat 124 spider zůstane bez nástupce

To myslíte vážně s tou Octavií 1.9 tdi coby fenomén? Možná pro typického českého Pepíka, ale obecně? :)

mk
mkp
12. července 2019, 12:11
3
Peugeot 308GTi: Rozverné vlání za přední nápravou

S GTi mám za 2 roky najeto necelých 90t km, tak už s ním mám nějaké zkušenosti. Rozhodně nesouhlasím s tím, že by měl plavný a kolíbavý podvozek. Poddaný ano, ale rozhodně ne kolíbavý. Spíše bych řekl, že jistá rozevlátost souvisí spíše s hyperaktivním řízením, ne zrovna ideálně nastaveným posilovačem ve spojení s malým průměrem volantu. Ze začátku mi trvalo dost dlouho než jsem si na to zvykl a i teď po delší době to spolu s vyšším posazem považuji za jednu z ne zrovna povedených věcech na autě. Zvyknout se na to ale dá. Na druhou stranu to umí vyškolit ne zrovna dobrého řidiče a naučí ho zacházet s kormidlem citlivě. Řazení... to už je u frantíků odehraná písnička. Není to vyložený průser, ale dráhy jsou zbytečně dlouhé. Pokud tam kvalty nervu jak idiot, tak se řadička nijak nekroutí a celkově to omezující není. Opět to ale chce zvyknout si. A takové je celé toto GTi. To auto je své a kdo má rád trochu rokenrolu za volantem, tak GTi ho umí nabídnout opravdu dost. A co se týče rychlosti, tak vám garantuju, že na okreskách na lilimty nenarazíte. A pokud někdo tvrdí že ano, tak buď 1.kecá 2.za limit považuje něco co limitem není a nebo 3.se chce dobrovolně zabít :) Jinak je to auto v pohodě použitelné na každý den a když po něm nic nechci, tak se chová úplně obyčejně. Pro mě tedy ideální hothatch.

mk
mkp
29. června 2019, 21:28
1
Hyundai i30N Fastback: Tak dobrý, až je špatný

Chystám se porovnat i30N s 308 GTi. Jedno se musí nechat. Tohle auto se Korejcům povedlo.

mk
mkp
17. června 2018, 19:58
1
Peugeot 308 GTI: Osobnost vyváží všechno

Do finálního výběru jsem zařadil vedle 308 GTi ještě Type R a Mégane RS. U Megane bylo v tu dobu ale rozhodnuto, protože byl ukončen prodej. Type R i když technicky je to bezesporu špička, tak nakonec rozhodl celkový pro mě fakt už moc tuning pouťový design a nakonec už i poměrně vysoká cena. Prugeoty mám rád, je to pro mě srdcovka. Kdysi v devadesátkách jsem měl laděnou 205 GTi s motorem z Mi16 a potom 306 s16. Vždycky se mi líbila syrovost v nenápadným kabátu. Žádný kraviny okolo, ale auto pro blázny a to v dobrém slova smyslu. Německý auta jdou mimo mě, takže Golf ani Leon jsem ani neuvažoval. Nic proti nim, ale je to jako s ženskou :) Prostě musí tam být i emoce. A ačkoliv je Peugeot pro spoustu lidí nepochopitelná volba, tak pro mě naopak volba jasná. Je prostě super že máme z čeho vybírat. Dnes kdybych kupoval hothatch, tak bych se vážně zajímal o i30N. To auto mě moc zajímá a rád bych se v něm sklouzl.

mk
mkp
17. června 2018, 14:01
2
Peugeot 308 GTI: Osobnost vyváží všechno

308 GTi mi ani na rozmlácené cestě jako trakař nepřijde. Zadní náprava není rozhodně nic, co by auto limitovalo. Jediné co mi chvilku trvalo a na co jsem si musel zvykat je malý volant ve spojení s ostrým řízením. Ono to chce občas zahodit předsudky a neposuzovat auto podle “papírových” údajů, ale na základě vlastních zkušeností. Limity 308 GTi jsou na běžných cestách natolik daleko, že jen opravdu hodně dobrý řidič se k nim přiblíží a většinou i pak si řekne, že to šlo ještě rychleji :)

mk
mkp
16. června 2018, 23:00
1
Peugeot 308 GTI: Osobnost vyváží všechno

Mám 308 GTi přesně rok a jsem naprosto spokojený. 308 GTije to přesně ten typ auta který proste musí sednout, musíte ho vyloženě chtět. To není auto pro lidi kteří se diví že to má vzadu torzku, jen jednašestku pod kapotou a že to je Francouz :))) Je to auto pro šoféry, kteří se nechtějí jen vozit, ale pro šoféry srdcaře, kteří rádi auto krotí a kteři už mají něco za sebou a kteří vědí, že hmotnost auťáku je to oč tu běží. To je i důvodem, proč je 308 GTi i na okruhu tak rychlý. Hmotnost, podvozek a brzdy. Motor je skvělý v tom, že podobné jako atmosféra ze sebe to nejlepší dává od středu nahoru. A má to i jeden bonus na závěr. Umí to při tom všem jezdit za relativně slušnou spotřebu.

mk
mkp
31. prosince 2017, 01:15
0
První dojmy | Hyundai i30 N: Nový hráč a hned nastřílí hattrick!

Kdybych si před půl rokem nekoupil 308 GTi, tak bych vážně o i30N uvažoval. To by mě ale nikdy dříve nenapadlo. Jsem fakt rád, že se to Hyundai povedlo. Jen tak dál. Snad jen ta hmotnost o 2 a půl metráku více než u GTi mě přijde příliš.

mk
mkp
25. prosince 2017, 10:08
0
Abarth 595: Šílený Ital na dovolené v Provence

Setkání s R5 to musel být sen ????

mk
mkp
09. prosince 2017, 10:03
0
Mazda MX-5 RF 2.0: Analogové auto v digitálním světě

Bezvadně napsaný. Hned mám chuť to auto zkusit :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Corvette C5 Targa 2001
Chevrolet Corvette C5 Targa

2001 rok výroby
355 koní výkon
5 666 ccm objem

Ford Fusion hybrid 2009
Ford Fusion hybrid

2009 rok výroby
156 koní výkon
2 500 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 Cross-Fire 1982
Chevrolet Corvette C3 Cross-Fire

1982 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Suzuki Swift GLS 2001
Suzuki Swift GLS

2001 rok výroby
86 koní výkon
1 300 ccm objem

Kia Shuma Kia ShumaII 1.6DOHCi LPG 2003
Kia Shuma Kia ShumaII 1.6DOHCi LPG

2003 rok výroby
101 koní výkon
1 600 ccm objem