mkp
Jméno | Martin Křížek |
---|---|
Bydliště | Rychnov nad Kněžnou |
Registrace | před 6.4 rok. |
Poslední aktivita | před 3.6 rok. |
Komentářů u článků | 11 |
Pozitivních komentářů u článků | 5 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
S Peugeoty mám poměrně dost zkušenosti. S novou 508 GT jsem najezdil poměrně dost km za 14 dní a to jak s benzínem, tak naftou. Pokud bych si měl vybrat, tak rozhodně benzín. Když naftu, tak max. do dodávky :) Můj názor ne jen na 508, ale na Peugeoty poslední doby je ten, že hrají především na design. Tak zvaně na první dobrou. 508 a to i ve verzi GT rozhodně NENÍ řidičské auto. Jako šofér jsem si připadal pouze jako jeden z pasažérů. Osobně bych za podobný kačky volil např. Mazdu 6. Pro koho teda 508 je? Fakt nevím.
V nové G122 jsem se svezl cca 20km což pravda není mnoho, ale i to mě přesvědčilo o tom, jak je to auto dobře postavené. Mám 308 GTi a musím řipct, že ačkoli se to výkonově pochopitelně nedá srovnávat, tak se mi prostě podvozkově Mazda moc líbila a strašně moc mě štve, že se Japonci nedokopou k tomu nabídnout verzi MPS. O rozdílu v řazení mezi Mazdou a Peugeotem ani nemluvím. Frantíci tedy mají co dohánět a to říkám i na základě 14 dní a cca 2000 km najetých v nový 508 GT.
To myslíte vážně s tou Octavií 1.9 tdi coby fenomén? Možná pro typického českého Pepíka, ale obecně? :)
S GTi mám za 2 roky najeto necelých 90t km, tak už s ním mám nějaké zkušenosti. Rozhodně nesouhlasím s tím, že by měl plavný a kolíbavý podvozek. Poddaný ano, ale rozhodně ne kolíbavý. Spíše bych řekl, že jistá rozevlátost souvisí spíše s hyperaktivním řízením, ne zrovna ideálně nastaveným posilovačem ve spojení s malým průměrem volantu. Ze začátku mi trvalo dost dlouho než jsem si na to zvykl a i teď po delší době to spolu s vyšším posazem považuji za jednu z ne zrovna povedených věcech na autě. Zvyknout se na to ale dá. Na druhou stranu to umí vyškolit ne zrovna dobrého řidiče a naučí ho zacházet s kormidlem citlivě. Řazení... to už je u frantíků odehraná písnička. Není to vyložený průser, ale dráhy jsou zbytečně dlouhé. Pokud tam kvalty nervu jak idiot, tak se řadička nijak nekroutí a celkově to omezující není. Opět to ale chce zvyknout si. A takové je celé toto GTi. To auto je své a kdo má rád trochu rokenrolu za volantem, tak GTi ho umí nabídnout opravdu dost. A co se týče rychlosti, tak vám garantuju, že na okreskách na lilimty nenarazíte. A pokud někdo tvrdí že ano, tak buď 1.kecá 2.za limit považuje něco co limitem není a nebo 3.se chce dobrovolně zabít :) Jinak je to auto v pohodě použitelné na každý den a když po něm nic nechci, tak se chová úplně obyčejně. Pro mě tedy ideální hothatch.
Chystám se porovnat i30N s 308 GTi. Jedno se musí nechat. Tohle auto se Korejcům povedlo.
Do finálního výběru jsem zařadil vedle 308 GTi ještě Type R a Mégane RS. U Megane bylo v tu dobu ale rozhodnuto, protože byl ukončen prodej. Type R i když technicky je to bezesporu špička, tak nakonec rozhodl celkový pro mě fakt už moc tuning pouťový design a nakonec už i poměrně vysoká cena. Prugeoty mám rád, je to pro mě srdcovka. Kdysi v devadesátkách jsem měl laděnou 205 GTi s motorem z Mi16 a potom 306 s16. Vždycky se mi líbila syrovost v nenápadným kabátu. Žádný kraviny okolo, ale auto pro blázny a to v dobrém slova smyslu. Německý auta jdou mimo mě, takže Golf ani Leon jsem ani neuvažoval. Nic proti nim, ale je to jako s ženskou :) Prostě musí tam být i emoce. A ačkoliv je Peugeot pro spoustu lidí nepochopitelná volba, tak pro mě naopak volba jasná. Je prostě super že máme z čeho vybírat. Dnes kdybych kupoval hothatch, tak bych se vážně zajímal o i30N. To auto mě moc zajímá a rád bych se v něm sklouzl.
308 GTi mi ani na rozmlácené cestě jako trakař nepřijde. Zadní náprava není rozhodně nic, co by auto limitovalo. Jediné co mi chvilku trvalo a na co jsem si musel zvykat je malý volant ve spojení s ostrým řízením. Ono to chce občas zahodit předsudky a neposuzovat auto podle “papírových” údajů, ale na základě vlastních zkušeností. Limity 308 GTi jsou na běžných cestách natolik daleko, že jen opravdu hodně dobrý řidič se k nim přiblíží a většinou i pak si řekne, že to šlo ještě rychleji :)
Mám 308 GTi přesně rok a jsem naprosto spokojený. 308 GTije to přesně ten typ auta který proste musí sednout, musíte ho vyloženě chtět. To není auto pro lidi kteří se diví že to má vzadu torzku, jen jednašestku pod kapotou a že to je Francouz :))) Je to auto pro šoféry, kteří se nechtějí jen vozit, ale pro šoféry srdcaře, kteří rádi auto krotí a kteři už mají něco za sebou a kteří vědí, že hmotnost auťáku je to oč tu běží. To je i důvodem, proč je 308 GTi i na okruhu tak rychlý. Hmotnost, podvozek a brzdy. Motor je skvělý v tom, že podobné jako atmosféra ze sebe to nejlepší dává od středu nahoru. A má to i jeden bonus na závěr. Umí to při tom všem jezdit za relativně slušnou spotřebu.
Kdybych si před půl rokem nekoupil 308 GTi, tak bych vážně o i30N uvažoval. To by mě ale nikdy dříve nenapadlo. Jsem fakt rád, že se to Hyundai povedlo. Jen tak dál. Snad jen ta hmotnost o 2 a půl metráku více než u GTi mě přijde příliš.
Bezvadně napsaný. Hned mám chuť to auto zkusit :)
Poslední komentáře
- rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D - Ronoath, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Krásně zachovalé auto a parádní fotky se skvělou atmosférou.... - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Samostatný vývoj a nástupce Favorita.... Promiň, ale včil... - PB, Opel Combo-e Van: Dotační expres
Drahej krám k ničemu. Za milion. - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Porovnavat ojetinu s novym autem je nesmysl. To i dnes se da rict,... - xMeda, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Central byl opravdu bezne volitelna vybava i pro tuzemske Blackline... - Mechanik, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Měli jsme v rodině od novoty Formana Prima, pak moje první... - Mechanik, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Moc pěkný, tak gratuluji k zážitku. Ta zelená 603, to je pecka - rock, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jo jo :-)
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů