logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Martin „Marrtin “ Šalapka

BydlištěOstrava-město
Registracepřed 8.0 rok.
Poslední aktivitapřed 7.7 rok.
Komentářů u článků1
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0

Posledních 50 komentářů

0
Marrtin
28. 11. 2017, 10:05
Subaru Legacy 3.0R: Neobyčejné kombi z Japonska | Auta z Frcu

Vysoká spotřeba? To jsou fámy lidi posedlých mini spotřebou dieselů. samozřejmě to číslo na displeji je vyšší než je spousta lidí zvyklá. V poměru k poruchovosti a náročnosti na údržbu H6 se rázem dostanete o několik kategorii níže. Navíc papá N95... Pak je třeba vzít v potaz permanentní pohon všech kol a vetsi obsah motoru s velkou výkonovou rezervou k dispozici téměř vždy a okamžitě. Další vliv na spotřebu má celkový charakter a projev agregátu, kdy spolu s proměnným časováním ventilů, auto stále jakoby provokuje a říká si o přidání plynu. Já dlouhodobě jezdím půl na půl město a mimo město za 12.2/100. Ale stylem idiot s úsměvem přes celou hlavu. Takže asi za deset se jezdit normálně jak běloch dá. Nesnažil jsem se o to, na to mám T4. Cena origo dílů je, nebojím se říct, naprosto shodná ne-li menší než třeba u škodovky (nakupuji pouze v DE, u nás ceny krát dva). Lego v kombiku trpí snad jen na zadní pružiny (100e v originále) a klasika přední náprava, čepy, uložení ramen, stabilizátoru( pár korun, fakt nevím). Ložisko dozadu přišlo potom na necelé 2000kč, vyměnit se to dá i na zemi se standardní Gola sadou(do hodiny není co dělat). Tak bych mohl pokračovat... Ano je to pocitově malé uvnitř a není to simply clever, takže to neumí skoro nic, vrcholem je poruchový cd měnič. Jenže na to si nehraju, o tom Spec B není. Nicméně uvažuji o prodeji do dobrých rukou????