načítám data...

lucnikonik

JménoKarel Mareš
BydlištěEvropa
Registracepřed 17.4 měs.
Poslední aktivitapřed 12.9 hod.
Komentářů u článků11
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

lu
lucnikonik
08. dubna 2019, 22:12
0
Neobyčejné SUV za 200 tisíc

Ad Vel Satis - VQ35DE byl výhradně s automatem, dtto Espace 4. gen., ve kterém byl taky, ten automat byl myslím taky od Nissanu, na svoje motory měl Renault převodovky od ZF, jestli se dobře pamatuju, tak jak u VS, tak u Espace byly s VQ35DE nějaké potíže, mj. s výměnou svíček (blbý přístup) a s přehříváním oleje v zadní hlavě.

Vel Satis bych zařadil mezi "divný auta" - je to kříženec limuzíny a MPV, měl jsem možnost se s tím svézt, jezdí to hezky, nákladově to je celkem rozumný, nicméně chce to servisáka, který ty auta opravdu umí, není to úplně jednoduchý servisovat, byť díly nejsou za raketu a díky "pověsti" jsoui dost levný. Jediný, co je horší je to, že kočárek bude dost potíž, nejsem si jistej, zda se do kufru vejde (a nakládací hrana je docela vysoko)

lu
lucnikonik
01. dubna 2019, 00:23
0
Autíčkářův hejt: Mechanikův očistec

ty čtyřhrany jsou tuším 8mm, 10mm a 12mm velikosti - na Rencka je 8mm na olejovou zátku, ostatní nevím

lu
lucnikonik
01. dubna 2019, 00:18
1
Autíčkářův hejt: Mechanikův očistec

Irwinek - to je ještě v klidu, takový Mégane II je jinej oddíl - žárovka se mění skrz podběh - v podběhu je krytka, za níž je teprve deklík světlometu - celou operaci je nutné udělat dírou cca 10x15, možná 20cm - moje pazoura se skoro nevejde a držet jedním prstem H7ku v pozici a dalšíma prstama otočit a zajistit drátovou pružinu žárovky je docela vyšší dívčí (dvě ruce se fakt nevejdou) :-). Taky třeba výměna parkovačky u Imprezy 2003 je sundat nárazník a vyndat lampu :-(

lu
lucnikonik
05. února 2019, 03:26
0
Velký offroad za rozumnou cenu

Ad Landcruiser - je perfektní, akorát trpí dost na korozi - kamarád má velmi hezkou 100ku a hnije to před očima (kamarád je extrémně pečlivej, spíš bych řekl pedantickej na auta - musí být ve 200% stavu, aby byl spokojený), bohužel LCčko nejspíš není zinkovaný, takže prahy, lemy, zadní vrata hnijou jak zjednaný. Vzhledem k "exkluzivitě" u Toyoty jsou náhradní díly celkem za raketu - pátý dveře holý bez laku mu Toyota nacenila na cca 50 tisíc Kč, na prahy se už radši neptal :-(

lu
lucnikonik
27. ledna 2019, 18:01
0
Vzpomínka na zemřelý segment mainstreamové vyšší střední třídy - díl 2.

Vavris: R25 rozvrzaná ? ehm, jel jste v tom autě někdy nebo viděl alespoň trochu udržovaný kus ? Měl jsem R25 V6 Baccara a teda rozvrzaná nebyla (i když měla víc, než 300 tisíc na tacho) :-D, několik přátel mělo "pětadvácu" taky, ale laciný ani rozvrzaný ty auta fakt nebyla.

Ad Safrane Biturbo - byly dvě varianty - Safrane Biturbo a Biturbo Quadra, Baccara je označení max. výbavy :-) - wiki tvrdí, že byla jen verze Quadra (4x4), ale Quadra se připlácela a ne málo (měl jsem v ruce ceník z roku 1993 pro ČR a Safrane Biturbo Baccara vycházel tehdá na 2,3 milionu Kč, Quadra tam bohužel nebyla, ale odhaduju, že by stála ccca 2,5-2,7 milionu :-)

lu
lucnikonik
03. září 2018, 21:30
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

zapoměl jsem - C5 II je ale na rozdíl od 407 po stránce potíží s elektrikou nebe a dudy (i mechanicky je C5 II lepší, než 407)

lu
lucnikonik
03. září 2018, 21:28
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

to jo, ale až C5 třetí generace, druhá byla od 2004, 508 příšla 2010, takže technicky je C5 II sourozenec P407, nikoli 508ky :-)

lu
lucnikonik
03. září 2018, 20:55
1
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

Z vlastní zkušenosti - letos jsem absolvoval cestu do Bulharska, celkem cca 3600km a to v Peugeotu 406 Break 2.0 HDi 66kw rv 2001- akustický hluk v pohodě, pohodlí až nadprůměrný, jak sedan tak kombi rozumný kufr, solidní pohodlí na palubě (u vyšších výbav jsou lepší sedačky), cesta z BG byla na 2 dny (výjezd cca kolem 11h dopolední našeho času, v Praze jsem byl druhý den cca kolem 18:30, holt nejvíc času zabere úsek z Bukurešťi na hranice Maďarska, kde není souvislá dálnice). Za cestu jsem naspal cca 5h celkem (2+2+1h, spal jsem stylem až se proberu, tak se proberu), z auta jsem vylezl odpočatý (v rámci možností, vedra byly odporný).

C5ka je vlastně brácha 406ky, kombík je ale zdá se mi větší, sedan mi připadá stejně velký, obě jsou to auta rozumná na údržbu s poměrně levnými díly a umí najet neuvěřitelnou porci km bez zásadních potíží (pokud na to auto člověk nekašle a dělá aspoň základní údržbu) - moje 406ka má aktuálně 396 000 km, kamarád má sedan 2.0HDi 66kw, který má aktuálně asi 1,3 milionu a nevypadá na to (moje auto je vzhledově tak na 200t km), známý má C5ku 1. generace s tuším 700 tisíci (akorát si nepamatuju, co má za motor, myslím ale 3.0V6), taky to není vidět :-) - tyhle auta dnes nemají hodnotu, prodávají se cca do 50 tisíc za perfektní kusy, u C5ky obecně, pokud má hydrauliku, je potřeba ji před koupí nechat pořádně zkontrolovat, jestli je v pořádku, samotné koule/potrubí nejsou nic drahého, ale pokud je to načaté, umí nehezky potrápit.

lu
lucnikonik
29. dubna 2018, 22:39
0
Děravý nárazník: Odkud se to vzalo a funguje to vůbec?

loni jsem mamince měnil předek na Twingu - Brembo kotouče i desky a pochvaluje si to, takže potvrzuju, dělají i na lidovky - na Twingo stály kotouče+desky necelých 1300 Kč (kupoval jsem přes kamaráda velkoobchodně, na maloobchodě je to cca kolem 2500-3000, holt autodíly jsou furt komodita s více, jak 100% maržema, bohužel)

lu
lucnikonik
21. března 2018, 09:56
0
Mercedes Citan 111 CDi: Němec s francouzským přízvukem

V pohodě, spíš jsem nepochopil já :-))

lu
lucnikonik
21. března 2018, 09:34
0
Mercedes Citan 111 CDi: Němec s francouzským přízvukem

Dobrý den Adame,

Renault Kangoo není nebezpečně podobný, ale jedná se o stejné auto, pokud je mi známo, tak jej dokonce Renault vyrábí na stejné lince, jako Kangoo :-) - Mercedes potřeboval doplnit portfolio, takže po nějakém rozhlížení nakonec navázal spolupráci s Renaultem a Citan je výsledkem - motor 111cdi je renaultí 1,5dci, i ten interiér je hodně podobný na Kangoo, volant je Renault se znakem Mercedesu, je fakt, že Kangoo má daleko hezčí palubku, u Citanu se na ní nemístně šetřilo (v poměru k ceně auta)

Rebrandovaných dodávek je poměrně dost (např. Renault Traffic=Opel Vivaro, Renault Master=Opel Movano, Mercedes Sprinter=VW Crafter (nevím, jak současná generace)), mmch nový offroad Mercedes X je postavený na Nissanu Navara.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Explorer 4.0 XLT 2001 LPG 2001
Ford Explorer 4.0 XLT 2001 LPG

2001 rok výroby
204 koní výkon
4 011 ccm objem

Chevrolet K30 CHEVY VAN 1992
Chevrolet K30 CHEVY VAN

1992 rok výroby
1 koní výkon
6 200 ccm objem

Hummer H3 3.5 164kw LPG r.v.2008 2008
Hummer H3 3.5 164kw LPG r.v.2008

2008 rok výroby
223 koní výkon
3 500 ccm objem

Buick Century 1974 1974
Buick Century 1974

1974 rok výroby
222 koní výkon
6 000 ccm objem

Chrysler Cordoba  1978
Chrysler Cordoba

1978 rok výroby
200 koní výkon
6 551 ccm objem