načítám data...

lucnikonik

JménoKarel Mareš
BydlištěEvropa
Registracepřed 15.2 měs.
Poslední aktivitapřed 9.5 dny
Komentářů u článků8
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

lu
lucnikonik
05. února 2019, 03:26
0
Velký offroad za rozumnou cenu

Ad Landcruiser - je perfektní, akorát trpí dost na korozi - kamarád má velmi hezkou 100ku a hnije to před očima (kamarád je extrémně pečlivej, spíš bych řekl pedantickej na auta - musí být ve 200% stavu, aby byl spokojený), bohužel LCčko nejspíš není zinkovaný, takže prahy, lemy, zadní vrata hnijou jak zjednaný. Vzhledem k "exkluzivitě" u Toyoty jsou náhradní díly celkem za raketu - pátý dveře holý bez laku mu Toyota nacenila na cca 50 tisíc Kč, na prahy se už radši neptal :-(

lu
lucnikonik
27. ledna 2019, 18:01
0
Vzpomínka na zemřelý segment mainstreamové vyšší střední třídy - díl 2.

Vavris: R25 rozvrzaná ? ehm, jel jste v tom autě někdy nebo viděl alespoň trochu udržovaný kus ? Měl jsem R25 V6 Baccara a teda rozvrzaná nebyla (i když měla víc, než 300 tisíc na tacho) :-D, několik přátel mělo "pětadvácu" taky, ale laciný ani rozvrzaný ty auta fakt nebyla.

Ad Safrane Biturbo - byly dvě varianty - Safrane Biturbo a Biturbo Quadra, Baccara je označení max. výbavy :-) - wiki tvrdí, že byla jen verze Quadra (4x4), ale Quadra se připlácela a ne málo (měl jsem v ruce ceník z roku 1993 pro ČR a Safrane Biturbo Baccara vycházel tehdá na 2,3 milionu Kč, Quadra tam bohužel nebyla, ale odhaduju, že by stála ccca 2,5-2,7 milionu :-)

lu
lucnikonik
03. září 2018, 21:30
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

zapoměl jsem - C5 II je ale na rozdíl od 407 po stránce potíží s elektrikou nebe a dudy (i mechanicky je C5 II lepší, než 407)

lu
lucnikonik
03. září 2018, 21:28
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

to jo, ale až C5 třetí generace, druhá byla od 2004, 508 příšla 2010, takže technicky je C5 II sourozenec P407, nikoli 508ky :-)

lu
lucnikonik
03. září 2018, 20:55
1
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

Z vlastní zkušenosti - letos jsem absolvoval cestu do Bulharska, celkem cca 3600km a to v Peugeotu 406 Break 2.0 HDi 66kw rv 2001- akustický hluk v pohodě, pohodlí až nadprůměrný, jak sedan tak kombi rozumný kufr, solidní pohodlí na palubě (u vyšších výbav jsou lepší sedačky), cesta z BG byla na 2 dny (výjezd cca kolem 11h dopolední našeho času, v Praze jsem byl druhý den cca kolem 18:30, holt nejvíc času zabere úsek z Bukurešťi na hranice Maďarska, kde není souvislá dálnice). Za cestu jsem naspal cca 5h celkem (2+2+1h, spal jsem stylem až se proberu, tak se proberu), z auta jsem vylezl odpočatý (v rámci možností, vedra byly odporný).

C5ka je vlastně brácha 406ky, kombík je ale zdá se mi větší, sedan mi připadá stejně velký, obě jsou to auta rozumná na údržbu s poměrně levnými díly a umí najet neuvěřitelnou porci km bez zásadních potíží (pokud na to auto člověk nekašle a dělá aspoň základní údržbu) - moje 406ka má aktuálně 396 000 km, kamarád má sedan 2.0HDi 66kw, který má aktuálně asi 1,3 milionu a nevypadá na to (moje auto je vzhledově tak na 200t km), známý má C5ku 1. generace s tuším 700 tisíci (akorát si nepamatuju, co má za motor, myslím ale 3.0V6), taky to není vidět :-) - tyhle auta dnes nemají hodnotu, prodávají se cca do 50 tisíc za perfektní kusy, u C5ky obecně, pokud má hydrauliku, je potřeba ji před koupí nechat pořádně zkontrolovat, jestli je v pořádku, samotné koule/potrubí nejsou nic drahého, ale pokud je to načaté, umí nehezky potrápit.

lu
lucnikonik
29. dubna 2018, 22:39
0
Děravý nárazník: Odkud se to vzalo a funguje to vůbec?

loni jsem mamince měnil předek na Twingu - Brembo kotouče i desky a pochvaluje si to, takže potvrzuju, dělají i na lidovky - na Twingo stály kotouče+desky necelých 1300 Kč (kupoval jsem přes kamaráda velkoobchodně, na maloobchodě je to cca kolem 2500-3000, holt autodíly jsou furt komodita s více, jak 100% maržema, bohužel)

lu
lucnikonik
21. března 2018, 09:56
0
Mercedes Citan 111 CDi: Němec s francouzským přízvukem

V pohodě, spíš jsem nepochopil já :-))

lu
lucnikonik
21. března 2018, 09:34
0
Mercedes Citan 111 CDi: Němec s francouzským přízvukem

Dobrý den Adame,

Renault Kangoo není nebezpečně podobný, ale jedná se o stejné auto, pokud je mi známo, tak jej dokonce Renault vyrábí na stejné lince, jako Kangoo :-) - Mercedes potřeboval doplnit portfolio, takže po nějakém rozhlížení nakonec navázal spolupráci s Renaultem a Citan je výsledkem - motor 111cdi je renaultí 1,5dci, i ten interiér je hodně podobný na Kangoo, volant je Renault se znakem Mercedesu, je fakt, že Kangoo má daleko hezčí palubku, u Citanu se na ní nemístně šetřilo (v poměru k ceně auta)

Rebrandovaných dodávek je poměrně dost (např. Renault Traffic=Opel Vivaro, Renault Master=Opel Movano, Mercedes Sprinter=VW Crafter (nevím, jak současná generace)), mmch nový offroad Mercedes X je postavený na Nissanu Navara.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1 HEMI 2008
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1 HEMI

2008 rok výroby
426 koní výkon
6 063 ccm objem

Audi RS4 Black Edition, Audi Exclusive 2006
Audi RS4 Black Edition, Audi Exclusive

2006 rok výroby
420 koní výkon
4 163 ccm objem

Ford Expedition 2015 4x4 Limited 2015
Ford Expedition 2015 4x4 Limited

2015 rok výroby
365 koní výkon
3 500 ccm objem

Buick Super Riviera 1950
Buick Super Riviera

1950 rok výroby
130 koní výkon
4 000 ccm objem

Kenworth Kenworth W900B 14.6L 1987 1987
Kenworth Kenworth W900B 14.6L 1987

1987 rok výroby
425 koní výkon
14 600 ccm objem