načítám data...

ravac

JménoRadim Vaculík
BydlištěŽďár nad Sázavou
Registracepřed 6.4 rok.
Poslední aktivitapřed 5.4 rok.
Komentářů u článků25
Pozitivních komentářů u článků6
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

ra
ravac
18. září 2018, 12:40
2
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

Pokud bys nechtěl být na hraně rozpočtu,ale někde v první polovině(za top stav), tak primeru všema 10. Fenomenální podvozek repasovaný za pár korun, díly už na samé hranici dna, netrpí na zapeklité poruchy vyžadující znalce značky a mnohdy časově neohraničenou odstávku. Spotřeba 6-8l. Je prostorná a má dobré sedačky. Na 5let by parádu ještě udělala To je taky důležitý faktor. Kolik penízků je bokem a kdy bude v plánu nástupce.

ra
ravac
18. září 2018, 09:20
5
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

Za mě Accord,tento konkretni je za 95,motor 2,4benzin.A 4 chlapi fakt jen nouzově, lepší 1 chlap a 3 holky ;-)

ra
ravac
27. června 2018, 12:47
0
Hrdinové za babku: Jaguar S-Type 3.0 V6

To jo,ale na vzhled auta to nemá vliv :-))) A tyhle atributy budou auto prodávat : vzhled,cena,obdiv nezasvěceného okolí a možná odpíraná láska z mládí.Jsou lidi,kteří víc nechtějí.O to mají třeba pak bohatší život - ten automobilový :-) Nic proti nim!

ra
ravac
26. června 2018, 22:21
2
Hrdinové za babku: Jaguar S-Type 3.0 V6

Mně se to auto líbí.Bekovku na palici,károvaný hadry, 55let věku k tomu a z garáže hurá na výlet :-) Chlápek bydlící nedaleko to tak nějak má. Jen to má asi ve 2,7 sazometu. Nedávno mu nešel xenon,už jej opravil. Má ho tak 4měsíce a auto vždy tak na 10dní zmizí (asi servisuje ty popisované závady :-))) Při ceně 50tis. to bude optimistického člověka nějakou dobu bavit a hlavně bude věřit,že se nic neposere. Pesimista (možná realista) bude doufat,že se nic neposere,ale věřit tomu nebude.Naopak bude věřit tomu,že už ho neprodá :-)) Kdo to dle mě koupí? Někdo jako zdroj dílů(a to je dnes problém), mladej kluk kterej bude machrovat do první závady a TK, starší pán, hledající elegantní víkendový povoz a věříc,že je v jeho silách to servisovat,starší vietnamci a nebo cikáni ve snaze zaujmout. Víc mě nenapadá.Jinak výčet možných závad jak z hororu a každá ho v podstatě znepojízdní,což je nemilé.Dobrej (hrdina)záporňák.

ra
ravac
14. června 2018, 14:50
0
Škoda Kodiaq RS: Senzační senzace na Nürburgringu

Přesně tak. Dnes je to TOP okruhovka,zítra to vezme do ruky Pepa z Primy,dojebe to na tankodromu,řekne : Dobrý. To je nářadí!! A zákazník má hned jasno.Univerzální sedmimístná ofroad formule za přijatelný peníz....Nestačilo by jen říct:"RS paket za 70tis.příplatku"

ra
ravac
14. června 2018, 14:34
0
Škoda Kodiaq RS: Senzační senzace na Nürburgringu

Přesně o to mi šlo.Starej 70kw tranzit (měl tuším zalepené spáry) to dal 10:08:49. Takže to snad neshazuju,pokud napíšu - dvě minuty za alfou(jak tu už zaznělo), ale 30 vteřin před tranzitem,co mi vozí domů balíky :-)))) To by byla bomba "na konec" i v topgearu.

ra
ravac
14. června 2018, 14:11
2
Škoda Kodiaq RS: Senzační senzace na Nürburgringu

Pěkně napsané.Člověk by opravdu dle nadpisu čekal výsledek...Ale ne po "česku“ my si založíme vlastní kategorii jednookých generálů :-)) Další by mohla být : nejrychlejší liftback s 610l kufrem...Achjo.Snad se toho nikdo nechytne stejně podle a nebude tam posílat x6 s šesti rybářskýma židličkama v kufru.A na konec mám mlhavý dojem,že časem je ten kardiak blíže sériovému tranzitu (co tam onehdá jel v topgearu),než té alfě.Ale mohu se mýlit a googlit nechci :-))

ra
ravac
09. ledna 2018, 17:46
2
Škoda Octavia 1.8 TSI DSG: Další hřebíček do rakve TDI

Sedadla jsou pekelný. V O3 jsou dokonce tak hrozný, že mě nutí ty špatný z O2 označit za povedený. Samozřejmě ve škodováckém měřítku.Jsou tak drobounký, že to pak i navozuje dojem prostorného interiéru - možná to byl i účel. U lopatek už jsou tenká jako benchressová lavička a tak můžete klidně kroužit rameny a cenit prsa. Krátký sedák, bolestivý opěrák a středová konzole jak v autě co je 2 m široké. Vzadu krátké sedáky, a hlavové opěrky tlačící do zad v úrovni lopatek (a to měřím jen 188 cm) a zůstal tam ten snad 20 cm schod uprostřed (na ten je tam místa dost :-))..Proč šetří tady, dyť v tom jezdí lidi!! A označit jakýkoliv motor za povedený (nemyslím uživatelsky) je loterie. V posledních generacích škodovky selhaly postupem času snad úplně všechny.(zlaté 1,6atmo, 1,8T a 1,9 a ty si ještě navíc líp rozuměly s převodovkou a spojkou) Dle mého názoru se škodovka nikam neposouvá.Je to jen novinářská propaganda. To auto je od první O2 pořád stejný. Takový neutrální koktejl, ve kterém mně vždy spíš něco nechutná, než naopak.

ra
ravac
14. prosince 2017, 20:45
0
Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku

To u nás jsou to 3 vlastní (mpv,sedan,kombi) a pak firma a motorky :-). A kdyby to šlo,tak to ženu i tak daleko, že budu mít kabro, městský prdítko,auto na ryby,na zimu,na kochání a motokáru. Rád používám věci,k čemu jsou určený :-)A co se týče závodění na okreskách,daleko větší ambice závodit mají firemní malorážky 1,2 , než pěkně udělaná auta. U nich to je třeba jen o tom si ostře projet pěkný, přehledný a minimálně vytížený úsek, než likvidovat kvanta účastníků jak na Jizerské padesátce.

ra
ravac
12. prosince 2017, 10:26
0
Přes týden ve sporťáku, o víkendu v kombíku

První odstavec hovoří za vše. Vy nepotřebujete vybírat auto, které vám padne do ruky pro různé příležitosti. To už máte. Problém je v práci a vytížení. Kdo nemá peníze, tak si nezajezdí, ale nezajezdí si ani ten kdo nemá čas. Tady se má hledat kompromis. Aby bylo jedno auto "šedé" a druhé ne úplně "barevné". Takže nakonec skončíte u jednoho míň "šedého"(octavia RS apod.) Doposud jsem pochopil, že "barevný" kontrast mezi stávajícími auty vám vyhovuje. Aby to dávalo smysl, musí být kontrast mezi těmi auty co největší, jinak nemá logiku držet si 2 auta. A pak už se rozcházíme. Auto určené na přesuny (dělník) vás musí vyplivnout svěžího s pocitem, že jste neřídil a ještě ušetřil :-)) Auto pro radost vám po většinou bere - nejen finančně, zapojujete svaly, mozek, je tam nepohoda, protože jste vyhodili klimu a pár sedadel (pokud tam kdy byly). Pokud je tohle pro vás za hranou, budete nadmíru spokojen s ST,CUPRA,RS,I30N,Legacy 3.0 -když uvezou co je třeba.

ra
ravac
25. listopadu 2017, 23:44
0
Vyplatí se v dnešní době diesel? | Autíčkář se ptá

Ješte pro LPG - dříve se zplynovávali lidi...jen tak ...zadarmo...:-(( .ale co vám udělala ta 0,9 tália, že jste ochoten dát 100tis,aby to udělali pořádně ??

ra
ravac
25. listopadu 2017, 23:29
0
Vyplatí se v dnešní době diesel? | Autíčkář se ptá

Jenže ono to lpg taky nemá reálně poloviční náklady.Pokud člověk jezdí kolem komína,lpg to tam ani nefoukne-není-li zahřátý motor, nelíbí se tomu ani vysoké zatížení agregátu, občas je vhodné projet i na benzin. Kvalita lpg je taky různá.A odlatit ten systém v moderním motoru neumí každý,kdo lpg montuje.To na co si LPG áči zvykli u 1,4Mpi a 2,0i se už nebude opakovat,stejně jako dýmovnice 1,9tdi. Co se týče CNG,tak dokonce jednou ve SM vyšel článek, že to je nerentabilní(u tourana tuším- vzhledem k závadovosti komponentů).Tuhle schýzu si nechte,až zas bude benzin za 40.Přemýšlejte nad způsobem využití vašich aut, jedině tak můžete něco ušušetřit.Nelpěte na pohonu, který je pro vás nevýhodný, případně to nejlepší již odevzdal předchozímu majiteli.

ra
ravac
25. listopadu 2017, 22:55
0
Vyplatí se v dnešní době diesel? | Autíčkář se ptá

Mladíci na to asi hází bobek, protože 1,8T versus 1,9tdi už musela řešit předchozí generace mladíků a nic zásadního se nekonalo.Proto nevidím důvod,proč hy měla nastat změna s věčně churavým 1,8tsi,na které si připlatí min. 4 násobek a dostanou ho navíc v nezajímavém balení (oproti 1,8t v cuprách apod.)

ra
ravac
23. listopadu 2017, 19:58
0
Vyplatí se v dnešní době diesel? | Autíčkář se ptá

A další článek by mohl znít : Nejlepší novodobý motor pro zástavbu LPG ;-) A že jich bude.... Tak nějak se stahují mračna všude.

ra
ravac
23. listopadu 2017, 17:49
0
Vyplatí se v dnešní době diesel? | Autíčkář se ptá

Jezdím půl napůl dálky i cukačky a diesel je pro mě nutné zlo, jakkoliv neřeším jeho projevy (charakteristiku-někdo ji hodnotí kladně,jiný záporně), vyplatí se mi jenom v případě, že provozuji druhé auto na benzínový pohon, které ods.ere tu nevděčnou práci 6x denně 1km škola,školka,žena práce,pak obchody a voloviny. Kdyby byl lepší pohon na dálky i na cukačky, rád ho využiji.U mě nemá cenu obhajovat něco,co mě udává do pohybu při takto nicotném ježdění.Vše je o poměru cena x výkon (v tom nejširším smyslu slova). Problém je v tom,že ten poměr je zvrácený,tak k tomu dávají přidanou hodnotu -ekologii a to je mnohdy ještě zvrácenejší. A člouďící srdcovky si necháme na vikend.(tam bych dal výjimku na vyjíżďení i vjížďění ;-)))

ra
ravac
23. listopadu 2017, 09:54
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Dovolím si ne se vším souhlasit. V podstatě to říká: viděl jsi to,jsi hoden hodnotit vzhled(subjektivně),jel si v tom - (říďil jsi,a kolik km??)můžeš hodnotit projev,servisoval jsi to - jsi hoden hodnotit provozní náklady,koupil sis to za svoje - smíš hodnotit cenu. Nemáš na to v kapse prachy? Jsi socka a hejtuješ. Touto logikou by mohl auta hodnotit můj příbuzný,který dává rok co rok do aut 7mil. (vlastně nemohl,jedná se totiž o 2-3 auta) A auta má u zadku. A ostatní (my všichni) by memohli napsat ani čárku . Ale i tak tu jsou lidi,kteří to splňují ve všech bodech. Proč ne renault,hyundai, proč už ne nissan? Toho jsou plné testy a servery. Spíš tu vinou novinářů vznikl takový deficit nezkreslených informací o škodě, že toto téma táhne dosti lidí.A světě div se, vnímání se moc neliší a dost lidí soudně hodnotí to,s čím tu zkušenost mají. To jim od klávesnice upírat nebudu,ani je kastovat.Takový borec nejsem. Zaznělo tady i spoustu pravdy,za kterou by škodováci "vraždili" :-) A kdyby se o tomto kacířství na autíčkáři dověděli opravdoví ortodoxní škodovkáři,tak máme po žížalkách a dva roky se tu budem hádat.

ra
ravac
22. listopadu 2017, 11:50
0
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI Monte Carlo: Český hothatch

Zaujala mě ta pasáž o nafouklé kapotě delty. Doufám, že jste tím nechtěl říct, že rapid si zaslouží vyfouklou kapotu, nebo jen pokličku,jako má babarkas. Ono ta kapota tam je dnes taková kvůli chodcům... víte.Za to rapid nemůže. Tak příště nezmiňuje, že ji má HF větší. Rapid by ji taky měl!!! kdyby...

ra
ravac
22. listopadu 2017, 10:36
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Já to kvituju. Kolikrát jsou ty naše "protireakce" brané jako hejtování a mimo obsah. Tady se napsal korektní nezkreslený obsah a byla otevřená diskuze,kdo a proč má se Škodovkou problém. Myslím si, že je to poučné pro všechny. Pro někoho jako terapie :-))) A raději kliknu 10x tady,než na PR reklamních autoserwerech s prvky bulváru.

ra
ravac
22. listopadu 2017, 10:25
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Ještě jsem zapomněl na jedno - kup 77kw- nemá dpf a dej tam chip na 110kw!!! Lidi,co to dotáhli ještě dál než ti samolepkáři. V noci při spánku je osvítilo a získali více vědomostí než mají všichni koncernoví inženýři. Na druhý den si na to vyčlení 7 minut a maj závoďák.Pochopitelně sjetá RS kola už pořešili na bazoši a uprdnutí po přeřazení chystají na příští rok.Tak tihle jsou úplný postrach silnic.To u jiné automobilky není.Jsou zkrátka auta, která můžou jet i schválně hodně pomalu po městě, být v původním stavu a stará 20let a člověk jde do kolen.To oni nikdy nezjistí.

ra
ravac
22. listopadu 2017, 09:30
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Škoda má urozený původ...Hned mi přijde víc anglická, když to nebyla fabrika nějakého obyčejného šmudly. A teď už bychom se od názvu mohli dostat k té Vaší Škodě.Tak jakou jste si vybral? Která Vás chytla za srdce Yarmile?

ra
ravac
22. listopadu 2017, 09:17
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

pro beastara-pokud koukneš výše,dojde ti,ze je tu řeč o 3,6v6, a to jsem ještě jako taxík neviděl.A málo který nižší management jej ochutná. Řešil jsem tragický dojezd s touto motorizací. Ochranná služba by mohla vyprávět,kor, když spěchají přes půl republiky.A na tomto modelu dosáhla škodovka limitu. Mělo to vše,co ostatní,ale stále to nebylo ono-pořád to drncalo....Tato poznámka padla i přes patriotismus a svojí nevhodnost.Ale je to tak.

ra
ravac
21. listopadu 2017, 12:44
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

já nedávno plnil gl a padlo tam 97l nafty,do c5 70l a dřív jak za 1400km mě tam neuvidí.Nejsem vykuřovač a kafe si dávám jinde.Každopádně co píšeš je zajímavé.Pokud to nemá základ v reálně nižší spotřebě,tak tomu nerozumím.Možná jsem za lenocha,co raději vozí "zbytečnou" zátěž, než aby vystoupil k cerpačce, která je na každém rohu.

ra
ravac
21. listopadu 2017, 10:23
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Mluvíme tady o tom manažerském vrcholu s nádrží velikosti octavie? Pro prostatika dobrý,ale dálniční křižníky, ve kterých jezdím čistě oblečen by mě neměly každou chvilku vyhánět do nepohody. Auta tohoto určení a vlastností mají 70 a více.(passat to dobře vi).Ale na podvozek golfa se to spolu s mamutím kufrem blbě roubuje.

ra
ravac
21. listopadu 2017, 09:56
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Pane/paní Yarmil, máte tedy konkrétní příspěvek k vozidlům značky Škoda? Všechny by určitě zajimalo,jak je vnímají profesoři jazykovědného ustavu AVČR. Pokud máte vědomosti objasňující vznik názvu automobilky (ne, že bych neuměl s googlem),složte o tom basnickou sbírku a vyčkejte tématu.Pro nás ostatní je důležitější obsah,ne forma.

ra
ravac
20. listopadu 2017, 20:53
3
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Jedním slovem nepopsatelná :-)
1)zničila mi dětství - táta byl škodovkář - pacient, který se jí nechtěl vzdát (dokud neokusil zahraniční auto, myslel, že lepšího není -asi jako někteří dnešní pacienti) Dnes už se tomu jen směje. Měli jsme modrou 100MB. Vzadu nešly stahovat okna a ta černá koženka v létě....není lepší způsob, jak zamordovat dítě. To, že to nemělo pásy vzadu, to bylo to pozitivní. Jak se trh rozjížděl, kámoši se vozili v regatách a dalších autech. To byly letadla...Pak rodiče mojí první lásky obnovili vozový park - opel vectra, astra, občas přijel soused s corolou....a já bych raději, aby na to naše auto z nebe spadlo třeba piano :-)
2)Když jsem v 18 kupoval svoje první auto a 50 tis. nestačilo ani na totálně vybydlené a shnité fáčko, bylo jasné, že si škodu s radostí odepřu. Místo toho jsem za 40tis. skočil do hyundaie, tehdy pony 1.5, 83k, všechna okna v elektrice, posilovač, výborný motor, 4x repro, auto opisující u micin....paráda. Absolutně bezstarostných pár let a 100tis.km
3)začala láska k primeře p11, avensisu,acordu,mazdě 626 jako dítě,pak 6, s vlastními dětmi k M 5, ale i focusu (toho jsem každému doporučoval, mondeo bohužel nikdy nezkusil)
4)pak začal zlý sen. Do škodovek jsem se musel vrátit v práci - feliny, fabie, O1,2,2-korejský facelift,3. V ten moment jsem začal cítit nepopsatelnou nevraživost k novinářům do nebe vychvalujícím ŘAZENÍ,ŘÍZENÍ,KUFR. Nikde se nepsalo o nepopsatelné bolesti zad z jejich destruktivních sedadel, reálně max.4 místné obsazenosti auta a složitosti přenesení pár koní výkonu po naložení kufru. Na nemožnost převozu dospělých osob piloti vždy jen zasyčeli "mně je to jedno, já vzadu nejezdím". Bohužel já nikdy neseděl v tom megakufru, abych se napravil :-)
5)reálná zkušenost po cca 400tis. km v jejich posledních výrobcích s deutsche nouhau. 1.8TSI - opravdu slepá ulička - pořád ende (na 300 tis km. 3 motory KO,2 převodovky KO, 67 závad, spotřeba 7,7 - 17l) 1,6 z pravěku držák(spotřeba 8-11) - i 600 tis. nájezd(volant, řadička, sedadla 3x nová), 1,2 TSI - po rozjetí na max a sundání nohy z plynu 2x KO. Superb 1 - čtyřmístné auto, sup. 2 - toto drncá, že by supersport? Sup 3 - pápá šestiválce. A o traktorech tdi se nebudu ani bavit. Člověk vždy slaví, když z toho vyleze a srovná se v pořádných sedačkách.(p11 má úžasná, C5 poslední model, MB GL AMG - to je radosti v zádech) Ergonomie?? zkuste v O2 - korea přečíst pikrogramy na ventilaci (trošku schovávaná za tím vylezlým čudlíkem) a co teprve seřízení sklonu světel za jízdy a stmívání palubky(pokud máte" laurinxklement") jo, je to někde za volantem, nahmatat to nejde, vidět vůbec ne. A co u O3 vytáhnout 1,5l pet lahev proti palubce? taky dobrý. A už jel vzadu někdo ve třech? To jediný vás pobaví.Palubka ala gumáky už tak nepobaví a do středovýho tunelu by dnes uklidili to 1l TSI. To politicky korektní novináři nenapíší.
6)lidi kolem škody - kolem žádné automobilky není tolik ocasů, kteří mají na škodě s bubny vzadu odznak VRS, RS nárazník, odznak lauer a hardy výbavy a dalších zvětšovačů přirození... Každá druhá bora, passat měl 96kW, ale jak to bylo ve škodovce, všichni skrze oči menstruovali, jako by se jim tam zrcadlilo ferari. Měřítko, že superb je víc jak pasat, oct. víc jak golf a vlastně úplně nejvíc nikoho nepřekvapí. A abys nepochyboval, rozchrochtám to na 160, vezmu tě přes 2 plný a pozor, jedu za 4l/100. kdo je víc? Pak jsou tu důchodci s klapkama na očích kupující auta na celý život(100,120,felda,fabie,rapid...), pak jezedáci, chalupáři, spořílci - ti to mají zas jedině jetý - klidně 2x svařenou, 5 x stočenou oct, hlavně aby byla doma. Ti jsou nejvíc nemocní. Pak jsou tu další - jezdiči - ti neonemocněli, auto neřeší - prostě auto vyždímou a za 3-5 let jej dostanou právě výše uvedení pacienti, kteří už tolik nejezdí, ale uctívají je. A pak novináři...Poznáte server, kde mají rádi auta - autíčkář, garáž a pak už snad ani nevím, kde se dá číst i o priusu (krásný článek), ale i staré simce, ale i škodovce !! (garáž) a člověk se s tím ztotožní. Každé něčím zajímavé auto je fajn. Ale číst škodovka versus raketoplán? To už ne..."Píár" články piště pro ty, kteří se utvrzují, že koupili to nejlepší, lepší něž BMW.
Snad jsem nikoho neurazil a ten negativní image dělá jen pár pitomců, kterými diskutující nejsou. To, že je škodovka gigant zaměstnávající(živící) čtvrt republiky je fajn, ať jim to dlouho vydrží.(horší, až půjdou auta ke dnu). Já si ji po svých pracovních zkušenostech nekoupím, to je jisté. Není to auto, které bych chtěl hýčkat a už vůbec ne v něm dlouhodobě jezdit a trávit dlouhé přesuny. Nikomu to nevnucuji, jen se pozastavuji nad tím, že to nevidí více lidí, včetně novinářských kapacit. A je to možná i tím, že o to auto zakopáváte na každém kroku a nastává určitá forma alergie. To přiznám. Někde to kupují - viz topgear, kde byl yety v plné náloži levnější, než ta jejich astra v kombíku. Uvidíme, co škodovce přinese odchod Kabaně a němečtí odboráři.Jinak článek moc pěkný. Snad nebylo účelem zjistit, kdo je antiškodovkář a vymazat ho :-)))

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem