Karl Bader
Jméno | Karl Bader |
---|---|
Bydliště | Karlovy Vary |
Registrace | před 6.4 rok. |
Poslední aktivita | před 5.2 rok. |
Komentářů u článků | 15 |
Pozitivních komentářů u článků | 0 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Za mega čili chlup pod 40000 E seženete v Německu jako jahreswagen resp. předváděčku VW Golf R Variant. V modrý barvě. Viz mobile.de. To auto nemá slabinu. Šťastnej budete Vy, manželka, dítě, i německej Autobahn.
Tady je to ložené. Mercedes Benz C-klasse Touring 180 nebo 200 Kompressor.
Fakt je ten Hnújdaj tak děsnej ? Já jen, že když jsem onehdá řídil Volvo S80, mělo jen o trochu horší jízdní vlastnosti než Wartburg a rozhodně se mi neřídilo příjemně. A jestli je Hnújdaj ještě horší.....
Moje oblíbená značka je Mercedes - Benz. Nemám ho. Proč je mojí nejoblíbenější značkou ? Protože zatímco tátou Rolls Royce je blahobyt britského impéria, tátou Volkswagenu je Adolf Hitler ( proto mému Golfu říkám "Agolf") a tátou japonských značek je konverze zbrojního průmyslu ( proto mému Súbu neříkám nijak), u Mercedesu je to jinak.
Mercedes- Benz je tátou všech aut. Mercedes Benz je tátou veškerého automobilismu. Je povinností petrolheadů ( nenávidím ten výraz) jet do Stuttgartu a tam se poklonit tátovi, který vše zplodil.
Hlavně si nekupujte to doporučované Subaru Legacy IV.generace. Pokud ho v německo-českém prostoru vůbec seženete, za cenu 150 tisíc czk to bude notně olítaný kus vyžadující - s vysokou pravděpodobností - významné investice. Rozhodně to nebude vůz se 100 tisíci km po prvním majiteli s jasnou servisní historií. Být Vámi, jdu do Mercedesu C-klasse. Při troše štěstí na mobile.de najdete zachovalý kus. Bude Vás bavit a těšit.
Konec boxeru pravděpodobně nenastane. Minimálně po tu dobu, po kterou bude Subaru jedním z největších producentů malých leteckých pístových motorů na světě.
Právě. Než Oktávku Scouta nebo Yetti, to radši 100x Forestra. Nevím, proč to v MB produkují. Na silnici se to chová blbě a v terénu je to na rozdíl od Forestra neschopné. Proč? Stačí podívat se pod auto...
CVT je ovšem potíž, o tom žádná. A k tahání plaťáku jsou jiné kalibry.
V tím autem občas jezdím. V manuálu, ten samý motor, ta samá barva, social edition. Něco mám naježděno ve Forestrech minulých generací, kdysi jsem ho chtěl koupit, ale bylo uvnitř pro mě malé a bral jsem Legacy.
To auto je pro mě vyloženě příjemným překvapením. Pozitiva? Cenovka , 550 tisíc.. Jízdní vlastnosti respektive podvozek, lepší než ( s čím mohu srovnat) Honda CRV poslední generace, o tragédii jménem Q5 s trojnásobnou cenovkou a ránobynastavitelnými trapnýmni režimy ani nemluvě. Motor : tichý, vyvážený, a naprosto dostačuje pro běžný život. Spotřeba: Hrvatska s dvěmi loděmi na střeše a v plném obsazení a bez valného dodržování limitů průměr 10-11 litrů, s prázdným autem mimo dálnici ANO i pod osm litrů '!!!. Velmi přesně řadící manuál ( překvapivé proti historii Súba). Neuvěřitelně prostorný interiér a sedačky, z kterých vás nic nebolí. Nikde nic nevrže, nic vám neotravuje život.
Negativem bude jistě CVT. nehodnotím spolehlivost, ale chová se to divně a manuálista tomu ne a ne přijít na chuť. Tolik můj servisák, já naštěstí žiji ještě s manuály.
Za 250 tisíc na použitelné Legacy spec B rovnou zapomeňte ( vím o čem mluvím, se Subaru žiji 10 let). Mohl byste dosáhnout na zachovalé R ( čili dvoulitr 121 resp. 110kW) s nízkým nájezdem ( mluvím o vozech z Neměcka, u nác rozhodně nanakupujte), a to auto a život Vás bude fakt bavit. Jakmile byste ale bral vůz s nájezdem nad 200 tisíc km ( takový stojí podle kondice 5 - 6 tis E), rovnou si připravte 100 tisíc na preventivní repasi motoru ( tedy dalších 100 tisíc) než oslovíte jednoho ze tří lidí v Čechách, kteří to spolehlivě dokáží. Budete příjemně překvapen trvanlivostí podvozku a nepříjemně překvapen cenou náhradních dílů a sháněním kvalitního servisu v ČR. Co se komfortu týče, podvozek funguje komfortně až ve vyšších rychlostech ( na okresce musíte jezdit tak 120 km/h, aby to nedrncalo), ale přilnavost je nepředstavitelná a nesrovnatelná s čímkoli podobným.
Pokud nepotřebujete pro život awd, bral bych céčko Mercedesa. Kvalita, spolehlivost, výdrž kompresorových čtyřválů, nesmírně příjemná cena dílů a servisu.
Pokud jste používal zadokolky, na přechod na fwd rovnou zapomeňte. Nedá se to přežít.
Díky za odpověď. Na Súbu mám najedo čtvrt milionu a zhruba vím, co znamená péče o boxer. Mě stála neadekvátní péče v ČR o ( mnou koupené nové) auto a používání neadekvátních olejů ( pozor, mluvím o značkových Subaru servisech) sto tisíc čekokreditů na repasi motoru. Díky tomu jsem ovšem narazil na motoráře, který nejen, že boxery opravuje, ale dokonce jim rozumí, a navíc ho práce zjevně baví, což je v našich končinách raritní.
Co se nákupu v Německu týče, mám osobní zkušenost a pokud člověk dodrží uvedené zásady, bát se myslím nemusí. Do civilizovanosti máme daleko, proto bych takové auto v ČR nikdy nekupoval. Tou nejhlavnější zásadou je se vyhnout bazarům - stoprocentně tedy těm, která nabízí jinou dorozumívací možnost, než je němčina plus angličtina.
Díky za dobře načasované téma, a malý dotaz.
Momentálně řeším, zda nekoupím, Cayman S. V Německu lze koupit dobře opečované kousky ( první majitel, šekheft, privátánbítr, najeto i pod 100 tis k.) i do 26 000 E. Mám tedy na mysli motor 3,4 litru. Předpokládám, že servisní poučky by byly stejné jako u Boxteru. Co myslíte, je důvodné se obávat motoru 3,4 litru i při uvedených nájezdech, tedy kolem 100000 km ? Díky za odpověď.
Sex,drogy, rock 'n' roll, auta, to jde k sobě. Koneckonců, tady je jasnej důkaz
K tomu lyže, lumbering, flyfishing, trochu sochařství. Farma by se taky šikla, v tom to má Neil Young lepší..
Je krásné. Chci ho. Modrý. S benzínovým dvoulitrem a 4x4.
Zdravím všechny bawkaře! Dával jsem tuhle otázku do staršího příspěvku, ale již zapadla, zkusím se tedy připomenout v čerstvé bmw diskuzi. Stojím před řešením problému. Moje Súbo Lego MY2007 má najeto čtvrt mega, schytalo řadu ran, a začíná být problém uplatit servis. respektive: začíná být otravné, jak leze do peněz. Jako nástupce jsem si vybral BMW E90 nebo 92 s benzínovým šestivále ( 325 xi nebo 330xi, bohužel je pro mě nutnost náhon 4x4), cenový limit by byl cca 13000E, vůz by byl každopádně z Německa. Za tuto cenu se dají najít velmi zachovalé kusy s nájezdem i pod 100000 km po prvním majiteli. Nápad jsem konzultoval s erudovaným technikem specializujícím se na BMW ( včetně moto) a nestačil jsem se divit, jak rychle mě vrátil na zem. Vozy od emisní normy EURO5 jsou podle něj neskutečně problematické a velmi snadno se z nich stane finanční černá díra. Odcházejí vstřiky, čidla , a ceny tohoto "spotřebáku" a oprav jsou údajně astronomické a šplhají se i do desetitisíců ročně. Rád bych se zkušených bawkařů zeptal, zda sdílí tento názor, a zda má smysl hledat málo jeté vozy s EURO4, kde by snad spolehlivost měla být lepší. Díky za podnětné příspěvky.
Zdravím všechny bawkaře! Měl bych dotaz ze stejného soudku,ale jen jiné vrstvy, a proto nechci klást Vojtům novou otázku. Stojím před řešením podobného problému. Moje Súbo Lego MY2007 má najeto čtvrt mega, schytalo řadu ran, a začíná být problém uplatit servis. respektive: začíná být otravné, jak leze do peněz. Jako nástupce jsem si vybral BMW E90 nebo 92 s benzínovým šestivále ( 325 xi nebo 330xi, bohužel je pro mě nutnost náhon 4x4), cenový limit by byl cca 13000E, vůz by byl každopádně z Německa. Za tuto cenu se dají najít velmi zachovalé kusy s nájezdem i pod 100000 km po prvním majiteli. Nápad jsem konzultoval s erudovaným technikem specializujícím se na BMW ( včetně moto) a nestačil jsem se divit, jak rychle mě vrátil na zem. Vozy od emisní normy EURO5 jsou podle něj neskutečně problematické a velmi snadno se z nich stane finanční černá díra. Odcházejí vstřiky, čidla , a ceny tohoto "spotřebáku" a oprav jsou údajně astronomické a šplhají se i do desetitisíců ročně. Rád bych se zkušených bawkařů zeptal, zda sdílí tento názor, a zda má smysl hledat málo jeté vozy s EURO4, kde by snad spolehlivost měla být lepší. Díky za podnětné příspěvky.
Poslední komentáře
- Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů