Tom
Jméno | Tomas Vyborcik |
---|---|
Bydliště | Kladno |
Registrace | před 6.4 rok. |
Poslední aktivita | před 6.4 rok. |
Komentářů u článků | 1 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Super clanek musim rict. Dva dni zpatky skladam nejake penize v bance prodávajícímu, abych si za 2 hodiny sedl do mercedesu S500 L 4 Matic AMG, ktery mi v ten okamzik zacal rikat pane. A dnes rano si o tom svem mercedesu prectu tenhle clanek... Musim potvrdit vse co je v clanku. Mel jsem uz spousty aut, ale nikdy jsem se necitil v zadnem aute tak jako v tomhle. Abych to upresnil. Kdykoli si do eska sednu, mam chut tomu autu podekovat, ze mi dovoluje ho ridit. Vcera jsem si sedl na zadni sedacky, pustil si masaz zad a k tomu Enyu z tech nevim kolika reprobeden v puvodni cene zanovni fabie. Chvilku pred tim jsem nechapal, jak si nekdo muze do auta takovy audio system objednat. Uz to chapu. Chvilemi jsem mel pocit, ze mi Enya prosla hlavou skrz na skrz. O aute nemuzu rict nic spatneho, snad jen... Kde jsou k....a drzaky na piti???? S klidnym srdcem bych se vzdal toho nocniho videni, kdybych si mel kam dat kafe. Zkusim se pozeptat v mercedesu na Zlicine kam zitra jedu, jestli na to neni nejaka vychytavka za 150 korun, ktera by se dala srcit do odkladaciho prostoru pred operku na ruku. Kdyz jsem u mercedesu. Jedu tam kvuli prednim brzdam. Kotouce a desticky jsou na hrane smrti. Volal jsem tam dnes, kolik si mam pripravit penez, protoze jsem slysel hrozive pribehy o zruinovani majitelu takovychot jetych aut, coz byl mimo jine duvod, proc jsem o takovehle ojetine s puvodni cenovkou vice jak 4 miliony dlouho vubec neuvazoval. Auto jsem koupil jako platce DPH, uvedu tedy ceny bez neho. Jeden kotouc 4.000,-Kc, ctyri desticky 3.200,-Kc, prace 2.000,-Kc. Celkem 13.200,-Kc... Kamarad na rok starem superbu platil +- to same. Ostatne kdyz jsem u superba. Jedna se o 2.0 tsi. Zatim ma prumernou spotrebu 12l/100. Ten kdo mel esko prede mnou nechal bezet "trip" poslednich 22.000km. Prumerna spotreba 13.6l/100. Najedu asi 1.500 km mesicne. Rozdil cca 750,- korun za mesic. Z pohledu puvodni ceny eska a toho, co vsechno svemu majiteli poskytuje si dovolim uzavrit, ze je to vcelku provozne ekonomicke auto s prumernymi naklady na udrzbu. A vite co... Kdyz ji milujes, neni co resit. A ja tohle auto vazne miluju!
Poslední komentáře
- Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů