načítám data...

icecold

JménoILLYA YANYTSKYY
BydlištěŽďár nad Sázavou
Registracepřed 6.5 rok.
Poslední aktivitapřed 6.3 rok.
Komentářů u článků1
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

ic
icecold
08. listopadu 2017, 13:06
0
Jak nahradit stárnoucí BMW? | Ptejte se Vojtů

no zajimalo by mě jestli Dobeš opravdu bavorákům rozumí nebo čte jenom internetové recenze:
Shrnu to takhle:
motory: m47 (2.0d 100kw - rotační čerpadlo) e46 320d - průser nebrat, navíc se bavíme o autě v hodnodě 50-60tis
motory m47n (2.0d 110kc common-rail) e46 320d, e90/91 320d 120kw do roku 2006 . v manuálu většinou s 6q převodovkou, ´motor je spolehlivým, cena ND díly tě nedonutí živořit do výplaty, nicméně s takovým nájezdem počitat že bude třeba udělat dvouhmotu se spojkou (cca 20tis kč), když budeš mit fakt smůlu tak na tebe příjdou i vstřikovače (cca do 25tis), dále nic navíc co se tyče v podstatě běžníého motoru,
dále n47 120, 130kw, motory od 2006 a výš (e90/91 320d, e60/e61 520d atd) šmejd, motor má sice elegantně vyřešené rozvody vzadu kvůli lepší vyváženosti motoru, avšak měl podimenzované rozvody které rady se trhaly a chrastily, ve výsledku většina aut se nedožije 200tis km s původnimi rozvody, oprava tak aby to bylo správně, (ne aby se ušetřilo) tak kolem 40-50tis, nicméně pokud ty rozvody dělal původní majitel a kvalitně tak bych se toho motoru tak nebál (ale kdo ví, co a jak kdo tomu dělal, že)
jinak jestli pán redaktor si opravdu myslí že u m54 motoru spotřebu oleje vyřeší výměna separátoru, tak mu s ochotou pár aut s tímto motorem dovezu na opravu, průšvih, zejména těchto motoru je jejich nadměrne zakarbonování, a zalehání pístnich kroužků, přes které se dostává olej do splaovacího prostoru a motor taky ztrácí tlaky.
jinak za do 150tis bude e90/91 velký kompromis stav vs. výbava. vs nájezd, e60/61 v takové cenové relaci bude sebevražda, doporučit pak lze slušnou e46 330d (buď m57 135kw, ale spíše m57n 150kw), nebo potom nicuž asi nic kloudného, ale osobně bych se třeba vrátil k e39 530d když už naftu, nebo raděj benzin s LPG, najit nějaký slušný kousek, a dávat mu maximální možnou péči, jelikož lepší BMW než e39 stejně neexistuje ;)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem