ILLYA „icecold“ YANYTSKYY
| Bydliště | Žďár nad Sázavou |
|---|---|
| Registrace | před 8.0 rok. |
| Poslední aktivita | před 7.9 rok. |
| Komentářů u článků | 1 |
| Pozitivních komentářů u článků | 0 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
no zajimalo by mě jestli Dobeš opravdu bavorákům rozumí nebo čte jenom internetové recenze:
Shrnu to takhle:
motory: m47 (2.0d 100kw - rotační čerpadlo) e46 320d - průser nebrat, navíc se bavíme o autě v hodnodě 50-60tis
motory m47n (2.0d 110kc common-rail) e46 320d, e90/91 320d 120kw do roku 2006 . v manuálu většinou s 6q převodovkou, ´motor je spolehlivým, cena ND díly tě nedonutí živořit do výplaty, nicméně s takovým nájezdem počitat že bude třeba udělat dvouhmotu se spojkou (cca 20tis kč), když budeš mit fakt smůlu tak na tebe příjdou i vstřikovače (cca do 25tis), dále nic navíc co se tyče v podstatě běžníého motoru,
dále n47 120, 130kw, motory od 2006 a výš (e90/91 320d, e60/e61 520d atd) šmejd, motor má sice elegantně vyřešené rozvody vzadu kvůli lepší vyváženosti motoru, avšak měl podimenzované rozvody které rady se trhaly a chrastily, ve výsledku většina aut se nedožije 200tis km s původnimi rozvody, oprava tak aby to bylo správně, (ne aby se ušetřilo) tak kolem 40-50tis, nicméně pokud ty rozvody dělal původní majitel a kvalitně tak bych se toho motoru tak nebál (ale kdo ví, co a jak kdo tomu dělal, že)
jinak jestli pán redaktor si opravdu myslí že u m54 motoru spotřebu oleje vyřeší výměna separátoru, tak mu s ochotou pár aut s tímto motorem dovezu na opravu, průšvih, zejména těchto motoru je jejich nadměrne zakarbonování, a zalehání pístnich kroužků, přes které se dostává olej do splaovacího prostoru a motor taky ztrácí tlaky.
jinak za do 150tis bude e90/91 velký kompromis stav vs. výbava. vs nájezd, e60/61 v takové cenové relaci bude sebevražda, doporučit pak lze slušnou e46 330d (buď m57 135kw, ale spíše m57n 150kw), nebo potom nicuž asi nic kloudného, ale osobně bych se třeba vrátil k e39 530d když už naftu, nebo raděj benzin s LPG, najit nějaký slušný kousek, a dávat mu maximální možnou péči, jelikož lepší BMW než e39 stejně neexistuje ;)