Grindelow
Jméno | Jiří Bačkovský |
---|---|
Bydliště | Chrudim |
Registrace | před 6.5 rok. |
Poslední aktivita | před 6.3 rok. |
Komentářů u článků | 19 |
Pozitivních komentářů u článků | 2 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Ach jo.... vymena oleje!!!! Jen oleje!!!!! Nmluvil jsem
O prohlidce A jako takove... boha.... k te spotrebe... problem neni v aute... tecka
Jak je ti v članku. Mužeš si dovolit auto okolo 300-450t klíďo na splátky? Když budeš vybírat rozumně utahneš i takove to auto :) Mam ted okouklou Cl 600 v12 :) toto Sko prodávám kvůli tomu :) ale ješte nejsem definitivně rozhodnutý, ale radost si udělat chci :) Než príjdou děti atd pak na takové (pro mě) hračky moc nebude :) :D
V mozoru je 8.5l
Oleje :) Na filtry a oleje jsem to do MB nedával. To ti vymění každý lojza v garaži takže není potřeba se strachovat jir do neautorizovaného servisu. Takže přesnou částku neznám, kazdopadňe mi
Pán na přijmu když jsem tam byl na diagnostice kde si za hodinu práce neřekli nic, že by jim to bylo trapné... řekl ze výměna oleje 3000-4000 kč (jen olej) a to na stařsí auta dávaji cca 20% sleva ma origo díly a 20-24% na práci. FaRene Hradec Králové....... (píšu to po druhé) k té spotřebě ;) Pokud ri 77km/h přijde jako duchodce (průmer) tak jezdíš jako pako ;) Na 90l nadrž (pravda po vícko takze tam bylo asi 97l jsem dal 1023 km :) taky jsem jednou blbnul a dal jsem asi 400 :) S tím autem se dá jezdit uplne normálně okolo 9.5l a nemusíš jezdit jako dušičkář. Stáčí jet plynule a pokud mi tvrdíš, že na dálnici jezdís brdza/plyn (brzdiš a furt akceleruješ) tak jak jsem řekl problem není v autě ani motoru ;) Z tvého příspěvku chápu, že si to
Ečko měl od nového... nemůžeš srovnávat nové a 10 let staré auto ;) Navíc poměry u delaeru a servisech Mb se za těch deset let také určitě změnily ;)
Cls shoting brake :) ale má to
Tvary kupé takže to ma takovej ten svažujíci se tvar :) ale jinak ecko v kombíku :) pokud bude na vzduchu tak je to levňejší a praktičtější Sko :) teda toť můj názor
Gringo :D jak to napsat aby to nevyznělo špatně.... ano vzduchový měch je drahy 20-30t :) ale oni se nesypou každy rok ;) a pokud máte smůlu, že přesane chodit :) což se stát může :) tak jsem neslyšel ze by odešli všechny 4 naráz, plus ventily, plus kompresor atd atd atd... ;) proste komentář uplně mimo :)
Málo kdo kdo si kupuje nové takové auto ho má v seriové výbavě nekde se mercedes chvástal ze 80% nebo tak aut je upravena na žádost zákazníka :) A když si to zaplatíte :) udelaji vam S 320cdi s podvozkem i výfukama a vším možným a nemožným :) nehledejte v tom logiku, ten kdo to kupoval prošte jen řekl chci to to to a to atd. :)
Navíc srovnavat cenu u nás a v D kde jsou 3x dražší hodinové služby je hloupost ;) Jinak co se týče servisu který opěvuji tak FaRene Hradec Králové :) nejezdím tam teda pracidelně normalní servis dělam u neutarizovaného servisu ale softwarové úpravy, a složitější úkony jedině tam ;) Naštěstí žadný složitější úkon nebyl zapotřebí :) Ale nejsem naivní, problémy příjdou :) ale s tím človek musí počitat když si kupuje ojetou S klasse :)
No pokud jste ho měl jako nový tak ty ceny jsou jinde než u 10 let starého auta...... navić s tou spotřebou... mrkněte na fotky co jsem tam hodil, je to z místa bydlište na loretánské naměstí v praze v neděli odpo :) průměrná rychlost 77km/h kde 65-70% trasy jsou okresky a město není lehká noha ;) pokud na dálnici jezdilte brzda plyn tak pak neni divu ze neumite jet za míň než 12l ale to nemi problém auta ale mezi volantem a sedačkou ;) Neřikám ze 5.5v8 jezdí za málo ale pomeř cena/výkon to je nadstandartní ;) a ekonomické :) mín žiznivý benzínový motor s tímto výkonem atd jinde nenajdete :)
Ja vím co
Je to za motor :D mám ho... přes 80tkm v mém vlastnictví a celkem 225tkm na motoru se dělal jen olej, tešnení krytek vaček, řemen a 2 nebo 3 kladky plus svičky a filtry samožrejmě a nic jinehó, preďchozí majitel podle servisní historie jen běžná udržba a kompresor podvozku. Nejvić na rozvody trpěly vyložene 4.5 v8 pač je to jen 3.5 s dvěma válci navíc. Tahle 5.5 je sice koncepčne stejny motor, ale používají se už jiné materialy atd problém s rozvodama jako takovýma tento motor nemá, co popisuje Sausages se týkalo časovaní ale nebylo to destruktivní pro motor jako ten problem jako ozubene kolo vyvažovací hřidele, tento motor ma načtený a nastudovaný skoro 4 měsíce prěd koupí jsem si o něm zjištoval možné i nemožné ;) není to jen od nejakého známeho a z doslechu :) 5.5 je v Sku jeden z nejpovodenějších motorů (nevim jak V12 a amg verze proto píšu nejpovedenější)
Z hlavy bych kecal, (kouli nemám) ale v techničaku je myslim 1.5 nebo 1.75 tuny jenže ta převodovka není dělaná na tahání. A kdo by si taky kupoval limuzínu aby tahal podvál... :D
Tak to je přesně ten zkreslený názor :) ;) Ano motory co popisujete měli tento problém, ale týkalo se to motoru 3,5 v6 4,5v8 a 5.0 v8 :) toto ma 5.5 v8 kde jsou tyto problemy naprosto odstraněny :) a 5.0 se do w221 nedával :) (rozvody) co se týče vaček, jsou zdvojené a víko vačky je vážne fixuje, ale není pravda, ze je to kov na kov, jsou tam tuším kuličková ložiska :) Dokonce na netu je origo mercedes benz instruktážní video jak se děla výměna rozvodů :) Ale to co popisujete se tomuto motoru 5.5 uplně vyhlo, je to konstrukčne nový motor :) vylečený z těch nemocí jeho prědchůdců :)
Amen :) já mam teda takové to lepe vybavené, masažní sedadla, odvetravaná a vyhřívaná prední i zadní sedadla plne v elektrice :) v podstatě nemám jen adaptivní tempomat a noční vidění :) a musím zaťukat vše funguje :)
JLK..... měl jsem štěstí v tom, že jsem ho chtel za každou cenu a nekoukal jsem doleva a doprava, pořadne si ho neprolezl atd prostě jsem se svezl a hned složil prachy, prostě uplné porušení všech pravidel koupě ojetého vozu :D takže štěstí, že o auto bylo slušně staráno a majitel si nehrál na formuli 1 takže stěstí, ze to nebyl vrak, :D pač v takovém připaďe je to
Financně likvidační a hlavně pak už i neprodejné narozdíl od tech oktavii atd. Ale človek nesmí z ruky do huby jak se řiká... kdo chce opičku musí mít na banány :) ale není to prosťe nic tragického :) a když se clověk o auto stará tak bude sloužit :) A tyhle hospodské kecy bohužel k tomuto autu patří, (auto na hovno, sežere tě to, to chlastá, naprd takové velké auto, něco si kompenzuješ, ježiš jezdíš za 10l?!?! Ja jezdíim s fabii za 5!!! Atd atd) do tohoto auta člověk musi "dospět" a být na to takový typ :) není to sporťák a převodovka to moc ráda připomíná :D
Neblázněte! :) MB neni Bentley :D Starší Ačko vyjde na servis jako fabie :)
Za ty dva roky to vychazí 40tkm za rok :) mám to "krátce"
Lidi neblázněte, ano kafosařské díly jsou dražší hlavne ty hliníkové, ale to je na všech stejné :) Zrcátko na novou oktu stojí jako tady na sko, je to hlavne tím, že ty vymoženosti co mělo Sko před 10 lety jsou už dnes bězné :) jak jsem psal na pár specifických dílu jsou ND stejne nebo o 10% dražsí než novejší auta nižších tříd. Napríklad taktovací ventil topné vody nebo pomocné vodní čerpadlo pro vyhřívání auta s vyplým motorem. Ale take to nejsoi věci které se běžně rozbijí :) mluvím s dvouletou zkušeností a 80tkm :) nejdražší byla sada druhých kol a nové pneu :D
Jak tu někdo zmiňoval člověk nesmí koupit vysypaný vrak, ja měl víc štěstí než rozumu :) ale ty naklady jsou srovnatelný s novou oktavii :) není to žadna tragedie, ale zadarmo to nejezdí :) no "běžná vyplata" je asi neštastný termín přihodnější bude "průměrná mzda" s rodiči nebydlím :D mám vlastní baráček (samozřejme s přítelkyní) a pak je tu ňza co člověk utrácí ja třeba nerad cestuji a tak dovolená mě netrapí a pokud už někam vyrazím mame na to od zaměstnavatele fond. Taky bych rád podotkl, že nekouřim a nepiju :D to ušetří spoustu peněz a do práce bežne dojiždim A 170 cdi ale i tak za 2 roky cca 80tkm
Zdravím, krasný článek a souhlasím na 200% před dvěma léty jsem si pořidil ojety kousek S 500 W221 RWD, najetych 147tkm 2007 pred faceliftem. Teď mám najetých 225tkm auto bez jediné větší závady (nějaké kladky, řemen, brzdové kozouče a destičky neřeším) jedinou "vetší" servisní operací byla výměna motorku a lanovodů el. Parkovací brzdy, ktera mi moji hloupostí a nepouživáním zarezla a strhla motorek. A v dnešní době vetšina servisních úkonu v MB je za přijatelné peníze a ceny nahr. Dílu jsem jen o neco vyšší nez u 5 let stare octavie. (Až na par specifických dílu) např. Adaptace aut. Převodovky : 2500 (v MB) to same aktualizace commandu a map. Výmena oleje a bězna prohlídka 2500-3000 v MB. Jsem důkazem, že i "socka" jako je mladý kluk s bežným platem utahne luxusni limo s V8. Jediné co je drazší jsou pneu, ale tak to
Je snad pochopitelné. Co se jizdy týka je to samet, vždy kdyz si na to až moc zvyknu a začnu z paranoii slyšet každý výmol a stale se mi něco nezdá, staci na 50 km sednout do jiného auta a pak zpět a hned citím ten rozdíl zpět :D Ke spotřebě, průměr za 69tkm mam 10.9, bežne jezdim
9.5-10.5l zaleží spís na provozu (plynulosti) než na stylu jízdy a nejnizší spotřebu po cestě do
Prace jsem udelal za 8.6 (49km při průměrné rychlosti 63km/h) což je dost blízko fabia 1.2htp nebo RSové Octavie. Akorat ten zvukový, jizdní a komfortní projev je jinde :D a to ani nemusím mluvit o tom kolik si člověk užije srandy když si někteří tuningáři Golfu a Octavii honí ego a vy jen probudíte 388 koníku a zmizíte ze scény a kdyz jje motor v 5-6t otáčkách a už si myslíte že to
Víc nezatáhne tak zjistíte, že ano a pořad tlačí víc a víc dokud nepřeřadí prevedovka a pak odznovu :) nejvic to je znát když da te jen tak půl plynu (v režimu comfort) ma velmi malou odezvu na plyn takze se auto začne pozvolna rozjíždet a krasně je cítit ten linearní nástup výkonu :) je to užasné auto a ještě lepší motor :)
Omlouvám se dlouhý koment, a chyby v něm) ale musel jsem si vylít srdíčko u tak přehlíženeho krasného auta za rozumné peníze :) Jehož jsem sťastným majitelem :)
Poslední komentáře
- jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
28 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů