logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Václav „Beny9700“ Beneš

BydlištěPříbram
Registracepřed 8.0 rok.
Poslední aktivitapřed 7.8 rok.
Komentářů u článků3
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0

Posledních 50 komentářů

0
Beny9700
2. 11. 2017, 13:10
Opel Calibra 2.0 Turbo 4x4: Stroj času | Za volantem

Také mám jednu krasavici 2,5V6 s finskou karoserií v perfektním stavu bez koroze doma :-).
Mimochodem to protočení kladek na vačkách je prý blbost. Spíš zadření napínací kladky.

0
Beny9700
2. 11. 2017, 10:42
Toyota GT86 HKS – kompresorové reggae

Stereo kompresor :-)

Musím potvrdit, rychlá jízda se změnila na nízký let.
Výhodou mechanického kompresoru je, že se nezmění původní charakter atmosférického motoru a táhne s chutí až do omezovače.
Hrabalo to i na trojku.

0
Beny9700
1. 11. 2017, 13:37
Toyota GT86 HKS – kompresorové reggae

Zdravím přítomné. Také jsem si nechal implantovat kompresor do BMW Z4 v Německu u G-Power (306 PS a 360Nm) . Mám k tomu TUV i GTU protokol o měření a nyní řeším zápis do TP. Je to docela opruz. Zajistil jsem ověřené překlady veškeré dokumentace. Na registru vozidel úředník pravil, že tomu nerozumí (co tam tedy dělá? - prudí) a že chce ještě protokol od českého TUV (což znamená hodně času a další výdaje). Ale na českém TUV jsou celkem ochotní, takže teď mě čeká obhlídka vozidla a kontrola dokumentace. Výsledkem by měl být protokol pro úředníka na evidenci vozidel.
https://www.g-power.com/benoetigt-de/kompressorsystem-sk-plus-rs-z4-e85-e86-3.0i%20-%20306%20ps_1319.php