Václav „Beny9700“ Beneš
| Bydliště | Příbram |
|---|---|
| Registrace | před 8.0 rok. |
| Poslední aktivita | před 7.8 rok. |
| Komentářů u článků | 3 |
| Pozitivních komentářů u článků | 0 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Také mám jednu krasavici 2,5V6 s finskou karoserií v perfektním stavu bez koroze doma :-).
Mimochodem to protočení kladek na vačkách je prý blbost. Spíš zadření napínací kladky.



Stereo kompresor :-)
Musím potvrdit, rychlá jízda se změnila na nízký let.
Výhodou mechanického kompresoru je, že se nezmění původní charakter atmosférického motoru a táhne s chutí až do omezovače.
Hrabalo to i na trojku.
Zdravím přítomné. Také jsem si nechal implantovat kompresor do BMW Z4 v Německu u G-Power (306 PS a 360Nm) . Mám k tomu TUV i GTU protokol o měření a nyní řeším zápis do TP. Je to docela opruz. Zajistil jsem ověřené překlady veškeré dokumentace. Na registru vozidel úředník pravil, že tomu nerozumí (co tam tedy dělá? - prudí) a že chce ještě protokol od českého TUV (což znamená hodně času a další výdaje). Ale na českém TUV jsou celkem ochotní, takže teď mě čeká obhlídka vozidla a kontrola dokumentace. Výsledkem by měl být protokol pro úředníka na evidenci vozidel.
https://www.g-power.com/benoetigt-de/kompressorsystem-sk-plus-rs-z4-e85-e86-3.0i%20-%20306%20ps_1319.php
