
cPetan
Jméno | Petr Čihák |
---|---|
Bydliště | Plzeň-sever |
Registrace | před 3.5 rok. |
Poslední aktivita | před 1.1 hod. |
Komentářů u článků | 49 |
Pozitivních komentářů u článků | 19 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Tak Rapid měl jinou zadní nápravu, 4 pístkové brzdy a tak, určitě tam byl posun v jízdních vlastnostech...
cit. aut. "Tahle závislost mě předem vylučuje jako majitelku veteránů a perspektivních youngtimerů, protože transplantovat do nich poslouchatelnou reprosoustavu a radio kompatibilní s chytrým telefonem by bylo stejně šeredné jako drahé."
Neříkám že Bremsen je levné, ale do 80´s aut sedí. A se společností nemám nic společného, byl to první odkaz co na mě vyběhl, tak se omlouvám
Na problém youngtimerů a moderní konektivity má odpověď Blupunkt: (reklama od jisté společnosti, která se nám sem neustále cpe, byla redakčně pokrácena)
-
Komentář upraven 20. 1. 2021, 12:36:45
U mého pionýra znamenal rozdíl mezi utěsněným a neutěsněným kolenem výfuku, jestli vyjedu, nebo nevyjedu testovací kopec na trojku :D
Ty jsem hrozně chtěl, tak to se mnou nebylo tak zlé :D
A teď vlastně chci styling 32, což je dost podobné
Do dvaceti by se mohla vejít Fabia 1 SDi, na rozdíl od Feldy by mohla být míň nakaši
Už jsem se bál, že Avus nikdo nenapíše :)
Prostě jsem si v devadesátkách myslel, že tím tempem co bylo do té doby už budeme mít v roce 2020 osobní vznášedla, no, tak mi prostě matlací displeje přijdou jako málo pokrok :-D
Jak jsi psal ve svém blogu o dálkové cestě s novou 750i, myslíš, že kdyby ti na tu cestu dal někdo "novou" e38 750i, že by jsi byl z té cesty nějak víc unavený?
Netvrdím že neproběhl vývoj, ale zdaleka to nebyla nějaká revoluce. Když porovnám dnešní auto s autem z devadesátek a devadesátkové auto s autem z šedesátek, tak v druhém případě je ten skok mnohem větší.
Přesně, taky mi nepřijde, že by se za posledních 30 let událo něco zásadního, jak si mnozí myslí. Samozřejmě pasivní bezpečnost se značně vyvinula, ale nějaká revoluce... A displeje místo tlačítek a budíků nepovažuji za pokrok...
M43 mi nepřijdou jako nějaký průser, hydroštely cvakaly u M40, To co přišlo po M43 je už jiná pohádka
A nejhorší je to u motorek, tam je rozdíl rozměrů značný a i tvar je jiný
Původní okresní SPZ a současné RZ nemají stejnou velikost jako současné RZ
Fandatik: to jsou 3 stejná auta, nebo různá? Nevidím rozdíl
Moc jim přeju aby se to dobře prodávalo a aby se v Mnichově museli chytit za nos
Ad. táhla topení, bylo zajímavé porovnání Favorit vs. E30, zatímco ve Favoritu se táhlo kývalo podél osy, v E30 byl takovej dost složitej mechanismus, aby se čudlík nekýval, ale jezdil krásně lineárně... To ještě neexistovalo katování kostů :-D
E46 v kompostu a tvrdit, že je to tak ošklivý až to ani BMW není :-D ale zábavy by s tím bylo dost
Ta popisovaná situace s druhým rychlostním stupněm a výjezdem z kruháče/křižovatek je mega nepříjemná i u služební F3 s 1.0 TSi a pětikvaltem. S žádným jiným autem se mi nestalo, že bych musel za jízdy řadit jedničku, tady není jiná možnost, než jí tam prostě vecpat, nebo dvojku utrhnout přes spojku. Opravdu pokrok...
To bych podezíral fajfku, nebo kabel od cívky
Co starý BMW e31, vypadá jako sporťák, mrkačky, styl... :-D A s osmiválcem by nemusel být problém to provozovat.
Přesně, i když je v zimě hezky, tak ta sůl pořád na silnici je a ten suchej slanej prach se dostane všude a všechno sežere. Dokud pořádně nezaprší, tak je kravina vyjíždět
Vloni naši vybírali auto, jaké bylo moje zděšení když můj ryze praktický otec na základě tabulek vybral právě ix20, "naštěstí" má u nich větší slovo mamina, takže se mi ulevilo a nakonec vyhrála CX-3 :-D
Hlavně je problém u BMW s korozí. Jezdil jsem 3 roky daily s E36, která byla na začátku prakticky netknutá a i přes to že jsem dělal dutiny, myl, ošetřoval... tak je to prostě znát. Letos už mám služební, tak jí na zimu zavřu do garáže a musím se jí pořádně pověnovat
Nebo Mazdu CX-3 taky se vejde i s tím automatem a mohla by zaujmout vzhledem i jízdou :-)
Jako vážně si dole kolečkem nastavím teplotu, ale jak to má foukat si musím vypatlat v tabletu???
Hezký článek, jen drobná doplnění. :-)
Masku Top XX Evolution jsem měl a světla byly značky Cibié s úplně blbým průměrem, že to nešlo ničím hezky nahradit.
A ten línej elkronickej karburátor nebyl Bosch, ale Pierburg 2EE
Mně osobně se nejvíc líbí klasický Sport-line :-)
Jedna zubožená stála u nás ve vsi v zapomenutém bazaru, chvíli jsem o ní i usiloval, ale asi naštěstí to nedopadlo :-D (když zkusíte gledat na googlu eltru, tak je to ta žlutá)
K článku jen asi jedna malá nesrovnalost - zadní baterky nebyly pod sedačkama, ale pod kufrem, původní dno kufru s prostorem na rezervu bylo odstreněné a nahradil jej velký prostor na baterky
Mám asi štěstí, ale ani E30 nigga style ani E36 po dědovi mi nikdy nikde nenechaly (ťuk ťuk)
Klucí už vám asi dlouho nebylo 18, co? Zkuste si to pojištění vypočítat. Pro přítelkyni to za blbý 1,2 Clio vycházelo nepěkně k 10 tisícům a to opravdu nejsme z Prahy
Mě by zajímalo srovnání třeba s e30 318is, rozložení podobný, výkon podobný, váha podobná, jen do toho člověk normálně nasedne místo toho aby se do toho musel oblékat jako do místy :-D
Jsem zvědavý na velký test. Naše jsem kvůli elektronické ručce natlačil do před FL verze, tak snad nebudou litovat.
Naši po tutom také pokukovali, ale nakonec se mamině zalíbila Mazda CX-3, tak udělali kompromis a mají Mazdu ????
Možná by bylo dobré si přečíst ten zmiňovaný test priusu
Prvně jsem to viděl v ruském seriálu Brigáda. A musím říct že mi to opravdu uchvátilo.
Pěkný článek, v trabíku jsem se asi v šesti letech učil řídit :-D bohužel ho táta dal pryč, ale rád bych si jednoho zase pořídil.
Zajímavé si uvědomit, že se někdy na BMW hledělo podobně jako se dnes kouká třeba na auta z číny...
To by bylo zajímavé přečíst si zde recenzi a srovnání. Sám ač majitel dvou "trojek" o něm přemýšlím jako dalším autě právě proto, že e46 už bohužel začíná být díky levným kouskům nevalného stavu "autem pro menšiny" a je jich na každém kroku spousty.
Poslední komentáře
- PeterLuk, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
No jo, to je možno aj dôvod, prečo si na západe nemajú ľudia... - Jimi, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Design- vypadá to lehčeji a "odolně". Jedno z pravidel,... - lazywriter, BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět...
"Ostrá levá, horizont, plné brzdy a pod plynem do prava.... - Bavoraczech, u blogu Vítěz Gumbalkanu jako daily:...
Je to hodně let... Jsem jezdíval tátovým nahnilým Escortem.... - eLzyx, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
dojezd naprd, maximálka vylučující jízdy po DE dálnicích,... - Staromil, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Jestli to nebude tím, že "nárazník" je odvozen... - Avex, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Co teprve tohle:) - st. Padre, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
1000 nabijecich cyklů je u auta s dojezdem dle wltp 200 km maximálně... - Jan Machač, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Je to crossover, takže to musí vydržet šutry. Mazda se to snaží... - kuc_t, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Trošku mimo téma - Mě osobně štvou ty černý nárazníky... - rock, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
XTad: Rozměrová a dynamická alternativa u Mazdy je asi CX-30... - MBMB, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Už chápu. Nicméně takový scénář, obavám se, neodpovídá... - riderhenry, BMW M340d xDrive Touring: Tady je svět...
Díky. Zajímalo mě, jestli za tím není prostě i něco víc... - Avex, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Tady podle mě nejde o to že by lidi byly chudý, ale tohle... - XTad, Mazda MX-30: Mazda, jen elektrická...
Nejdriv bych cenu srovnal s podobnymi auty (bez omezeni druhu...
Poslední inzeráty
1968 rok výroby
180 koní výkon
6 ccm objem
1984 rok výroby
140 koní výkon
4 100 ccm objem
2005 rok výroby
175 koní výkon
2 387 ccm objem
1975 rok výroby
218 koní výkon
7 206 ccm objem
1995 rok výroby
121 koní výkon
3 299 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Praktický levný rodinný dostavník
124 komentářů - Konce nadšeného motorismu
123 komentářů - Proč elektromobilita nefrčí (tak jak by mohla)
117 komentářů - Elektrický valčík: Mají dnes Husité novou konkurenci?
101 komentářů - Zlatá Vrána 2021: Třetí ročník ankety o největší ostudu autoinzerce
100 komentářů - Pět řešení problému, který nebyl
65 komentářů - Dodge Charger Pursuit: Proč plecháče?
61 komentářů - Volvo V70: Zúčtování po čtyřech letech
58 komentářů