Petr „cPetan“ Čihák
| Bydliště | Plzeň-sever |
|---|---|
| Registrace | před 8.1 rok. |
| Poslední aktivita | před 12.3 měs. |
| Komentářů u článků | 67 |
| Pozitivních komentářů u článků | 28 |
| Negativních komentářů u článků | 2 |
Posledních 50 komentářů
Přijde mi jako hloupost vyřadit "prémiové" Němce. E36 i E46 s chudoválcem se dá pořídit pod kilo. Automaty se také objevují v nabídce. A díky tomu, že většina dílu je shodná s ostatními karosářskými variantami, tak je jich dost. A ani nová druhovýroba nestojí čerta
Super článek, rád na kompiho vzpomínám, bohužel jsem měl verzi California s plátěnou střechou a to bylo utrpení, pršelo do toho a ještě to za jízdy strašně hučelo. Výhodou byl tovární M-technik podvozek. Občas koukám, že bych zase nějakého pořídil, ale cena za ty s iSem se mi už přestává líbit 😅
Drobná chyba v článku- E30 M3 měla motor S14, S42 byl v okruhové E36
Krásný kousek, jen teda to centrální zamykání by Silver měl mít z výroby.
Jednou bude určitě rarita Fabie 1 v sedanu s dvoulitrem 😅
Pravda, popletl jsem to, nicméně jsem myslel "kočičí auto"
Moje oblíbené je auto ze Čtyřlístku a pak ještě Fárokára co postavili Káťa a Škubánek
Já si teď užívám Megane 2, auto doslova za pár korun, obouchané, že mi nevadí ho postavit kdekoliv, ale přesto plně funkční včetně automatické klimatizace, na plyn a hlavně nerezne 😊
Jestliže původní je "busík", tak tento Buzz je... ? :-)
Jak nejsem příznivce elektro, tak i3 mi začíná dávat čím dál větší smysl. To to ještě vypadalo s elektroauty vážně, snaha o co nejmenší hmotnost, jízdní odpory a podobně. Né jak dnes, kdy všechno váží 3t a obouvá gumy o šířce 285 :-D
Pokud si dobře pamatuji, tak zadní vrata byl plast přišroubovaný ke sklu a nahoře sklo do pantu, jako že to nemělo žádný rám.
Jestli jsem to pochopil, tak "za jednu výplatu" měl být překlenovací povoz než se opraví Compact. Když se neopravuje, tak je asi budget vyšší
Přesně, na fotkách se mi to moc líbilo, ale v reálu mi to připadá, že je to tak o 10% větší, než jak by to mělo být 😅
U BMW když nebudu uvažovat nic jiného, tak hodně reznou
Děkuji za připomenutí autíčka s červeným srdcem, na to jsem úplně zapomněl, že bylo
To jsem přesně chtěl napsat. Ještě pamatuji hlášku, jak Škubánek říká, že z kopce to chytne a Káťa se děsí kdo bude hasit?
Možná by stálo za to na příští trackday domluvit místní dobráky, aby byli rovnou na místě. To by nestálo majlant...
Renaulti mají zásadní výhodu, nereznou pokud nejsou po nějakém karambolu
Tak Rapid měl jinou zadní nápravu, 4 pístkové brzdy a tak, určitě tam byl posun v jízdních vlastnostech...
cit. aut. "Tahle závislost mě předem vylučuje jako majitelku veteránů a perspektivních youngtimerů, protože transplantovat do nich poslouchatelnou reprosoustavu a radio kompatibilní s chytrým telefonem by bylo stejně šeredné jako drahé."
Neříkám že Bremsen je levné, ale do 80´s aut sedí. A se společností nemám nic společného, byl to první odkaz co na mě vyběhl, tak se omlouvám
Na problém youngtimerů a moderní konektivity má odpověď Blupunkt: (reklama od jisté společnosti, která se nám sem neustále cpe, byla redakčně pokrácena)
-
Komentář upraven 20. 1. 2021, 12:36:45
U mého pionýra znamenal rozdíl mezi utěsněným a neutěsněným kolenem výfuku, jestli vyjedu, nebo nevyjedu testovací kopec na trojku :D
Ty jsem hrozně chtěl, tak to se mnou nebylo tak zlé :D
A teď vlastně chci styling 32, což je dost podobné
Do dvaceti by se mohla vejít Fabia 1 SDi, na rozdíl od Feldy by mohla být míň nakaši
Už jsem se bál, že Avus nikdo nenapíše :)
Prostě jsem si v devadesátkách myslel, že tím tempem co bylo do té doby už budeme mít v roce 2020 osobní vznášedla, no, tak mi prostě matlací displeje přijdou jako málo pokrok :-D
Jak jsi psal ve svém blogu o dálkové cestě s novou 750i, myslíš, že kdyby ti na tu cestu dal někdo "novou" e38 750i, že by jsi byl z té cesty nějak víc unavený?
Netvrdím že neproběhl vývoj, ale zdaleka to nebyla nějaká revoluce. Když porovnám dnešní auto s autem z devadesátek a devadesátkové auto s autem z šedesátek, tak v druhém případě je ten skok mnohem větší.
Přesně, taky mi nepřijde, že by se za posledních 30 let událo něco zásadního, jak si mnozí myslí. Samozřejmě pasivní bezpečnost se značně vyvinula, ale nějaká revoluce... A displeje místo tlačítek a budíků nepovažuji za pokrok...
M43 mi nepřijdou jako nějaký průser, hydroštely cvakaly u M40, To co přišlo po M43 je už jiná pohádka
A nejhorší je to u motorek, tam je rozdíl rozměrů značný a i tvar je jiný
Původní okresní SPZ a současné RZ nemají stejnou velikost jako současné RZ
Fandatik: to jsou 3 stejná auta, nebo různá? Nevidím rozdíl
Moc jim přeju aby se to dobře prodávalo a aby se v Mnichově museli chytit za nos
Ad. táhla topení, bylo zajímavé porovnání Favorit vs. E30, zatímco ve Favoritu se táhlo kývalo podél osy, v E30 byl takovej dost složitej mechanismus, aby se čudlík nekýval, ale jezdil krásně lineárně... To ještě neexistovalo katování kostů :-D
E46 v kompostu a tvrdit, že je to tak ošklivý až to ani BMW není :-D ale zábavy by s tím bylo dost
Ta popisovaná situace s druhým rychlostním stupněm a výjezdem z kruháče/křižovatek je mega nepříjemná i u služební F3 s 1.0 TSi a pětikvaltem. S žádným jiným autem se mi nestalo, že bych musel za jízdy řadit jedničku, tady není jiná možnost, než jí tam prostě vecpat, nebo dvojku utrhnout přes spojku. Opravdu pokrok...
To bych podezíral fajfku, nebo kabel od cívky
Co starý BMW e31, vypadá jako sporťák, mrkačky, styl... :-D A s osmiválcem by nemusel být problém to provozovat.
Přesně, i když je v zimě hezky, tak ta sůl pořád na silnici je a ten suchej slanej prach se dostane všude a všechno sežere. Dokud pořádně nezaprší, tak je kravina vyjíždět
Vloni naši vybírali auto, jaké bylo moje zděšení když můj ryze praktický otec na základě tabulek vybral právě ix20, "naštěstí" má u nich větší slovo mamina, takže se mi ulevilo a nakonec vyhrála CX-3 :-D
Hlavně je problém u BMW s korozí. Jezdil jsem 3 roky daily s E36, která byla na začátku prakticky netknutá a i přes to že jsem dělal dutiny, myl, ošetřoval... tak je to prostě znát. Letos už mám služební, tak jí na zimu zavřu do garáže a musím se jí pořádně pověnovat
Nebo Mazdu CX-3 taky se vejde i s tím automatem a mohla by zaujmout vzhledem i jízdou :-)
