cPetan
Jméno | Petr Čihák |
---|---|
Bydliště | Plzeň-sever |
Registrace | před 6.5 rok. |
Poslední aktivita | před 1.4 dny |
Komentářů u článků | 64 |
Pozitivních komentářů u článků | 25 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Jednou bude určitě rarita Fabie 1 v sedanu s dvoulitrem 😅
Pravda, popletl jsem to, nicméně jsem myslel "kočičí auto"
Moje oblíbené je auto ze Čtyřlístku a pak ještě Fárokára co postavili Káťa a Škubánek
Já si teď užívám Megane 2, auto doslova za pár korun, obouchané, že mi nevadí ho postavit kdekoliv, ale přesto plně funkční včetně automatické klimatizace, na plyn a hlavně nerezne 😊
Jestliže původní je "busík", tak tento Buzz je... ? :-)
Jak nejsem příznivce elektro, tak i3 mi začíná dávat čím dál větší smysl. To to ještě vypadalo s elektroauty vážně, snaha o co nejmenší hmotnost, jízdní odpory a podobně. Né jak dnes, kdy všechno váží 3t a obouvá gumy o šířce 285 :-D
Pokud si dobře pamatuji, tak zadní vrata byl plast přišroubovaný ke sklu a nahoře sklo do pantu, jako že to nemělo žádný rám.
Jestli jsem to pochopil, tak "za jednu výplatu" měl být překlenovací povoz než se opraví Compact. Když se neopravuje, tak je asi budget vyšší
Přesně, na fotkách se mi to moc líbilo, ale v reálu mi to připadá, že je to tak o 10% větší, než jak by to mělo být 😅
U BMW když nebudu uvažovat nic jiného, tak hodně reznou
Děkuji za připomenutí autíčka s červeným srdcem, na to jsem úplně zapomněl, že bylo
To jsem přesně chtěl napsat. Ještě pamatuji hlášku, jak Škubánek říká, že z kopce to chytne a Káťa se děsí kdo bude hasit?
Možná by stálo za to na příští trackday domluvit místní dobráky, aby byli rovnou na místě. To by nestálo majlant...
Renaulti mají zásadní výhodu, nereznou pokud nejsou po nějakém karambolu
Tak Rapid měl jinou zadní nápravu, 4 pístkové brzdy a tak, určitě tam byl posun v jízdních vlastnostech...
cit. aut. "Tahle závislost mě předem vylučuje jako majitelku veteránů a perspektivních youngtimerů, protože transplantovat do nich poslouchatelnou reprosoustavu a radio kompatibilní s chytrým telefonem by bylo stejně šeredné jako drahé."
Neříkám že Bremsen je levné, ale do 80´s aut sedí. A se společností nemám nic společného, byl to první odkaz co na mě vyběhl, tak se omlouvám
Na problém youngtimerů a moderní konektivity má odpověď Blupunkt: (reklama od jisté společnosti, která se nám sem neustále cpe, byla redakčně pokrácena)
-
Komentář upraven 20. 1. 2021, 12:36:45
U mého pionýra znamenal rozdíl mezi utěsněným a neutěsněným kolenem výfuku, jestli vyjedu, nebo nevyjedu testovací kopec na trojku :D
Ty jsem hrozně chtěl, tak to se mnou nebylo tak zlé :D
A teď vlastně chci styling 32, což je dost podobné
Do dvaceti by se mohla vejít Fabia 1 SDi, na rozdíl od Feldy by mohla být míň nakaši
Už jsem se bál, že Avus nikdo nenapíše :)
Prostě jsem si v devadesátkách myslel, že tím tempem co bylo do té doby už budeme mít v roce 2020 osobní vznášedla, no, tak mi prostě matlací displeje přijdou jako málo pokrok :-D
Jak jsi psal ve svém blogu o dálkové cestě s novou 750i, myslíš, že kdyby ti na tu cestu dal někdo "novou" e38 750i, že by jsi byl z té cesty nějak víc unavený?
Netvrdím že neproběhl vývoj, ale zdaleka to nebyla nějaká revoluce. Když porovnám dnešní auto s autem z devadesátek a devadesátkové auto s autem z šedesátek, tak v druhém případě je ten skok mnohem větší.
Přesně, taky mi nepřijde, že by se za posledních 30 let událo něco zásadního, jak si mnozí myslí. Samozřejmě pasivní bezpečnost se značně vyvinula, ale nějaká revoluce... A displeje místo tlačítek a budíků nepovažuji za pokrok...
M43 mi nepřijdou jako nějaký průser, hydroštely cvakaly u M40, To co přišlo po M43 je už jiná pohádka
A nejhorší je to u motorek, tam je rozdíl rozměrů značný a i tvar je jiný
Původní okresní SPZ a současné RZ nemají stejnou velikost jako současné RZ
Fandatik: to jsou 3 stejná auta, nebo různá? Nevidím rozdíl
Moc jim přeju aby se to dobře prodávalo a aby se v Mnichově museli chytit za nos
Ad. táhla topení, bylo zajímavé porovnání Favorit vs. E30, zatímco ve Favoritu se táhlo kývalo podél osy, v E30 byl takovej dost složitej mechanismus, aby se čudlík nekýval, ale jezdil krásně lineárně... To ještě neexistovalo katování kostů :-D
E46 v kompostu a tvrdit, že je to tak ošklivý až to ani BMW není :-D ale zábavy by s tím bylo dost
Ta popisovaná situace s druhým rychlostním stupněm a výjezdem z kruháče/křižovatek je mega nepříjemná i u služební F3 s 1.0 TSi a pětikvaltem. S žádným jiným autem se mi nestalo, že bych musel za jízdy řadit jedničku, tady není jiná možnost, než jí tam prostě vecpat, nebo dvojku utrhnout přes spojku. Opravdu pokrok...
To bych podezíral fajfku, nebo kabel od cívky
Co starý BMW e31, vypadá jako sporťák, mrkačky, styl... :-D A s osmiválcem by nemusel být problém to provozovat.
Přesně, i když je v zimě hezky, tak ta sůl pořád na silnici je a ten suchej slanej prach se dostane všude a všechno sežere. Dokud pořádně nezaprší, tak je kravina vyjíždět
Vloni naši vybírali auto, jaké bylo moje zděšení když můj ryze praktický otec na základě tabulek vybral právě ix20, "naštěstí" má u nich větší slovo mamina, takže se mi ulevilo a nakonec vyhrála CX-3 :-D
Hlavně je problém u BMW s korozí. Jezdil jsem 3 roky daily s E36, která byla na začátku prakticky netknutá a i přes to že jsem dělal dutiny, myl, ošetřoval... tak je to prostě znát. Letos už mám služební, tak jí na zimu zavřu do garáže a musím se jí pořádně pověnovat
Nebo Mazdu CX-3 taky se vejde i s tím automatem a mohla by zaujmout vzhledem i jízdou :-)
Jako vážně si dole kolečkem nastavím teplotu, ale jak to má foukat si musím vypatlat v tabletu???
Hezký článek, jen drobná doplnění. :-)
Masku Top XX Evolution jsem měl a světla byly značky Cibié s úplně blbým průměrem, že to nešlo ničím hezky nahradit.
A ten línej elkronickej karburátor nebyl Bosch, ale Pierburg 2EE
Mně osobně se nejvíc líbí klasický Sport-line :-)
Jedna zubožená stála u nás ve vsi v zapomenutém bazaru, chvíli jsem o ní i usiloval, ale asi naštěstí to nedopadlo :-D (když zkusíte gledat na googlu eltru, tak je to ta žlutá)
K článku jen asi jedna malá nesrovnalost - zadní baterky nebyly pod sedačkama, ale pod kufrem, původní dno kufru s prostorem na rezervu bylo odstreněné a nahradil jej velký prostor na baterky
Poslední komentáře
- Jakub Pospíšil, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Hele já na to právě koukám a už je to třetí auto během... - briza, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ale je, respektive je třeba oplakávat Volvo jako celek. - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
To jo, ale prave myslim, ze vic lidi by ocenilo treba octavku... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
20 let starý Land rover co jezdí do těžby opravdu polepy... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lidé se otáčejí protože jsou to držky zvědavé. Jezdím... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Hrozná pixla, na parkovišti se neztratí protože tam nic divnějšího... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Oprava. Měl jsem na mysli O2 RS. Ta se mi dodnes líbí nejvíc... - Habakukk, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ojebávka na zákazníka. V této ceně to má být trvalá čtyřkolka... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Mňa ešte zaujala transparentnosť automobilky. Tie údaje sú slušné... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
z tejto :P - Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
M1chal: to je screenshot z ktorej hry? :) - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Chvilka času - ano, číší z toho hranatá krabice z 80-tek,... - Habakukk, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
No ty obyčejné auta tam pořád jsou na druhé straně tam přidávají... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Beru rok 2003 jako vrchol tvorby aut podle pozadavku zakazniku....
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
35 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů