načítám data...

dnpa

JménoDaniel Průša
BydlištěPraha-východ
Registracepřed 6.5 rok.
Poslední aktivitapřed 4.1 rok.
Komentářů u článků7
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

dn
dnpa
12. března 2020, 15:34
0
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

Tedy, jednoznačně asi nejdu s mainstreamem, ale mně se obecně BMW nelíbí (tím neříkám, že jsou to špatná auta, jen se mi prostě nelíbí). Ale zrovna tenhle kompakt mi připadá docela hezkej. :-) To je jedno z mála (smrtelníkům dostupných BMW), o kterém bych byl ochoten přemýšlet. :-)

dn
dnpa
31. července 2019, 23:27
1
Zpraseno v překladu: Názvy aut, které se vskutku nepovedly

Mno, oba máte pravdu. Toyota uváděla obě vysvětlení zkratky MR2. :-)

dn
dnpa
15. prosince 2018, 22:46
0
Nejzábavnější auta do města za přijatelnou cenu

Ignis Sport... Když přišel na trh, okukovali jsme ho s bratrancem u prodejce v Německu a říkali si, že by to bylo pěkný první auto hned po řidičáku.
Občas na něj dodnes myslím a říkám si, jak se mi tenkrát líbil. Ani nevím proč. Byl prostě trochu jinej. Není to klasickej hatchback té doby. Působil spíš trochu jako crossover.
Myslel jsem, že už dnes nejde sehnat. Asi bych ho rád zkusil... :-)

dn
dnpa
15. dubna 2018, 00:35
0
Vzpomínky na mládí: Ford Focus Mk1

Děkuju za super článek, resp. super časovou kapsli, spíš než článek jako takovej. :-) Mám to trochu podobně, ač jsem o něco starší než Matěj, takže pro mě tyhle vzpomínky a nostalgie jsou spojené spíš s posledním, tolik zatracovaným Escortem - ale já jsem ho měl přes všechny jeho neduhy rád, a mám dodnes. Ale zpět k Focusu. Mám to, Matěji, pododbně v tom, že i moje máme vlastní Focus I (1,8 TDDI kombi). Já sám jezdím už sice také ne nejnovější, ale oproti Focusu I o generaci a půl mladší Toyotou Auris I. A kdykoliv sednu zavolat mámina Focusu, vždycky se divím, jak to auto úžasně padne do ruky a jak krásně se s ním jezdí. Ano, oproti Toyotě je to neustále se kazicí a rezivějící krám. Ale řidičsky je o světelné roky před ní... :-)

dn
dnpa
31. října 2017, 21:28
0
Opel Calibra 2.0 Turbo 4x4: Stroj času | Za volantem

To byl přece obecný trend - kupé na bázi vozidel střední třídy začala mizet, až zmizela skoro úplně (zejména tedy v mainstreamu). Až pak jednou zase přišla Toyota s GT86 (před ní možná ještě Hyundai, ten se vlastně s Coupé držel celou tu dobu, díky americkému trhu), ale díra do světa se bohužel nekoná. Trh je stále k tomuto druhu auta málo vstřícný. Škoda...

dn
dnpa
31. října 2017, 21:17
0
Opel Calibra 2.0 Turbo 4x4: Stroj času | Za volantem

Jo, jenom jedna věc k té testované... Nebo dvě věci? :-)
To turbo mně až tolik neláká, spíš ta 16V nebo V6. Ale hlavně nějak nemůžu zkousnout ta neoriginální kola. Čím jsem starší, tím mi víc vadí, když auto není původní, včetně všech detailů. No, ale tím ať si nikdo nenechá kazit radost. :-)

dn
dnpa
31. října 2017, 21:13
0
Opel Calibra 2.0 Turbo 4x4: Stroj času | Za volantem

To je paráda. :-) Vzpomínám si, jak jsem po revoluci zase směl jezdit na prázdniny k tetě do SRN a jak mi bratrance pořád podstrkoval, jak je ta Calibra úžasná a geniální. Mně se tehdy vůbec nelíbila, hlavně ta úzká přední světla, a vůbec jsem jeho obdiv nechápal. Já jsem toužil po Mantě GSI a říkal si, proč jejího nástupce po stránce designu tak zkazili. :-D Ale časem jsem do té Calibry dorostl a někde okolo faceliftu jsem zjistil, že se mi najednou dost líbí. Nicméně vlatní auto bylo ještě daleko v daleké budoucnosti a tak to časem všechno utichlo...
Asi před rokem ale, jsem se po Calibrách začal v inzerátech dívat, dostavila se nostalgie a potřeba dalšího auta, kterým bych s vozil do práce, když to naše "všední" vozí najednou děti do školky a já na něj už nemám nárok. Proč já jsem si na jaře nechal utéct v Německu tu krásně zachovalou finskou 2,0 16V za 2,5 k EUR??? :-(

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem