dnpa
Jméno | Daniel Průša |
---|---|
Bydliště | Praha-východ |
Registrace | před 6.5 rok. |
Poslední aktivita | před 4.1 rok. |
Komentářů u článků | 7 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Tedy, jednoznačně asi nejdu s mainstreamem, ale mně se obecně BMW nelíbí (tím neříkám, že jsou to špatná auta, jen se mi prostě nelíbí). Ale zrovna tenhle kompakt mi připadá docela hezkej. :-) To je jedno z mála (smrtelníkům dostupných BMW), o kterém bych byl ochoten přemýšlet. :-)
Mno, oba máte pravdu. Toyota uváděla obě vysvětlení zkratky MR2. :-)
Ignis Sport... Když přišel na trh, okukovali jsme ho s bratrancem u prodejce v Německu a říkali si, že by to bylo pěkný první auto hned po řidičáku.
Občas na něj dodnes myslím a říkám si, jak se mi tenkrát líbil. Ani nevím proč. Byl prostě trochu jinej. Není to klasickej hatchback té doby. Působil spíš trochu jako crossover.
Myslel jsem, že už dnes nejde sehnat. Asi bych ho rád zkusil... :-)
Děkuju za super článek, resp. super časovou kapsli, spíš než článek jako takovej. :-) Mám to trochu podobně, ač jsem o něco starší než Matěj, takže pro mě tyhle vzpomínky a nostalgie jsou spojené spíš s posledním, tolik zatracovaným Escortem - ale já jsem ho měl přes všechny jeho neduhy rád, a mám dodnes. Ale zpět k Focusu. Mám to, Matěji, pododbně v tom, že i moje máme vlastní Focus I (1,8 TDDI kombi). Já sám jezdím už sice také ne nejnovější, ale oproti Focusu I o generaci a půl mladší Toyotou Auris I. A kdykoliv sednu zavolat mámina Focusu, vždycky se divím, jak to auto úžasně padne do ruky a jak krásně se s ním jezdí. Ano, oproti Toyotě je to neustále se kazicí a rezivějící krám. Ale řidičsky je o světelné roky před ní... :-)
To byl přece obecný trend - kupé na bázi vozidel střední třídy začala mizet, až zmizela skoro úplně (zejména tedy v mainstreamu). Až pak jednou zase přišla Toyota s GT86 (před ní možná ještě Hyundai, ten se vlastně s Coupé držel celou tu dobu, díky americkému trhu), ale díra do světa se bohužel nekoná. Trh je stále k tomuto druhu auta málo vstřícný. Škoda...
Jo, jenom jedna věc k té testované... Nebo dvě věci? :-)
To turbo mně až tolik neláká, spíš ta 16V nebo V6. Ale hlavně nějak nemůžu zkousnout ta neoriginální kola. Čím jsem starší, tím mi víc vadí, když auto není původní, včetně všech detailů. No, ale tím ať si nikdo nenechá kazit radost. :-)
To je paráda. :-) Vzpomínám si, jak jsem po revoluci zase směl jezdit na prázdniny k tetě do SRN a jak mi bratrance pořád podstrkoval, jak je ta Calibra úžasná a geniální. Mně se tehdy vůbec nelíbila, hlavně ta úzká přední světla, a vůbec jsem jeho obdiv nechápal. Já jsem toužil po Mantě GSI a říkal si, proč jejího nástupce po stránce designu tak zkazili. :-D Ale časem jsem do té Calibry dorostl a někde okolo faceliftu jsem zjistil, že se mi najednou dost líbí. Nicméně vlatní auto bylo ještě daleko v daleké budoucnosti a tak to časem všechno utichlo...
Asi před rokem ale, jsem se po Calibrách začal v inzerátech dívat, dostavila se nostalgie a potřeba dalšího auta, kterým bych s vozil do práce, když to naše "všední" vozí najednou děti do školky a já na něj už nemám nárok. Proč já jsem si na jaře nechal utéct v Německu tu krásně zachovalou finskou 2,0 16V za 2,5 k EUR??? :-(
Poslední komentáře
- Ronoath, Nový Citroën C3 Aircross: Indická...
Podle receptu z C-Elysée ukuchtili nový dort, byť s jinými... - Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější....
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů