podvlada
Jméno | Vláďa Podlešák |
---|---|
Bydliště | Plzeň-město |
Registrace | před 10.2 rok. |
Poslední aktivita | před 20.0 měs. |
Komentářů u článků | 25 |
Pozitivních komentářů u článků | 5 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Tak tady asi nebude odpověď Miata :-D
Hlavně je potřeba těma drátkama o sebe co nejvíc šudlat aby to jen jiskřilo a ani trochu neotočilo startérem.
Aha, tak v tom případě se omlouvám, měl jsem to za překopané Busso...
Sakra, embedded videa nerespektují čas, kde mají začít. U prvního videa si klikněte na 0:35, u druhého na 1:20...
A jedna z dalších modifikací, moje zatím asi nejoblíbenější :-D
Parádní záběr na vstřikovače...
A co se týče zvuku, pravda, je trochu jinde než "základní" Busso :-)
Myslím, že o Bussu se ještě nikdy nenapsalo dost, takže srovnání s Alfou 166 vítám :-) Kdybyste chtěli i 156 s 2,5 V6, tak se snad můžeme nějak domluvit ;-)
Doufám, že až budou šestiválce, taky nezapomenete na Alfu O:-) Pěkný výběr!
Na podobné téma můžu doporučit tenhle kanál na YT
https://www.youtube.com/user/VisioRacer
Stačí se podívat na forum Alfisti, najít někoho kdo ji má poblíž a domluvit se, nedokážu si představit, že by někdo odmítl :-D Mimochodem, jedna 156 2,5 V6 je v Plzni, to je kousek ;)
Přesně tak! Jedině Busso. :-) (A ač nemám rád naftu, tak snad radši 1.9jtd než twin sparky. Svezl jsem se a taky paráda!)
Omezení nikdy nikam nevedou. Přijde mi ale, že si to lidi navzájem přejou. "Jo, koukej, Máňo, sousedovi zatrhnou ten jeho usupěnej dýzl, dobře mu tak, viď!" Ale že za rok si přijdou i pro něj, to mu nedochází.
Ať už jde o auta (současnost), alkohol (minulost), nebo třeba současné EET. Případně zbraně. Sorry, vím, že to sem nepatří, ale pro příklad tohoto omezení se to hodí až náramně, podobnost bezvadná (do závorek uvedu analogii s auty). Ve stručnosti, evropská komise za poslední roky udělala velký kulový v boji proti terorizmu (v boji proti znečišťování ovzduší), a teď v nedávné koncentraci útoků nelegálními zbraněmi (zvyšující se počet dízlaut bez DPF) je potřebuje nějak omezit a zakázat. Jenže jak regulovat nelegální zbraně (auta bez DPF)? No určitě vznikly z původně legálních, všechny jednou byly legální. Tak ty nejnebezpečnější zakážeme (zakážeme jen dízly). Lidu řekneme, že nezakazujeme všechny, že ty méně nebezpečné si mohou ponechat (benzíny a elektro zatím OK). Jenže oni zjistí, že to nestačilo. Sebereme zbraně i lovcům (třema kamionová doprava). Sebereme je i sportovcům (regulace závodů - kdo vzpomíná na staré formule se slzou v oku?) Sebereme je i muzeím (co kdyby chtěl někdo sebrat toho veterána a jet se s ním projet někam na sraz?) ... Takhle to je a bohužel i bude. Dá se proti tomu bojovat, ale s nevalným úspěchem. Všechno je bohužel v lidech. "Kdo chce psa bít, hůl si najde" - kdo chce, "zbraň" si opatří, ať už jde o střelnou, nůž, trubku, kladivo, cihlu; tak si v kterémkoliv odvětví spotřebitel "nějak poradí" a půjde cestou nejnižší nutné ceny. Mimochodem, koho by zajímal více tenhle můj offtopic, tak: http://gunban.eu. Připomínám, že na většinu regulací lidé koukají, jako že "se jich to netýká". Mýlíte se. Týká se nás to všech - jak auta (jen počkejte, zakázat dízly bude málo), tak zbraně (současné nízké kriminalitě vděčíme za to, že většina zbraní je u nás vlastněna legálně, po zákazu už to tak nebude), tak třeba i to EET (kdopak v autoservise "nepotřeboval fakturku"?) a další... Díky.
Jak při úplném chcípnutí funguje posilovač řízení a brzd, případně - celá elektronika (které zřejmě není málo) pak funguje jen z baterie? Přijde mi, že takové spolehlivější a bezpečnější řešení je pouze vypnutí vstřikování, ale je mi jasné, že pak auto více brzdí, když přetlačuje motor, tady jede v podstatě na volnoběh. Jen se mi nějak příčí představa jet s autem na volnoběh s vypnutým motorem, ať už je za tím sebesofistikovanější elektronika a jakkoliv se to nedá srovnávat se starou š120, kde podobný systém fungoval otočením klíčku zpět.
V souvislosti s tímhle (a nejen tímhle) ekořešením by mě zajímal reálný dopad na ekologii, protože nižší spotřeba ještě nemusí znamenat, že je to víc eko, že. Jen pro doplnění, to jak je co eko mi fakt netankuje, samozřejmě je fajn, že se za stojícím autem dá dýchat, ale čeho je moc, toho je příliš. K čemu je, že to auto žere 4l/100km, když k tomu, aby ho vyrobili, spotřebovali víc fosilních paliv a propálili CO2 víc, než kdyby to auto nechali jak bylo a žralo 6l/100km... Samozřejmě to přeháním, ale asi všichni ví, jak to myslím.
Ještě pro odlehčení, kamarád se na FB děsně chlubil, jak ve Švédsku nebo kde měli ve fastfoodu u nabídky uvedeno, kolik CO2 bylo vyprodukováno při přípravě jednotlivých jídel. Tak uvedl, že si vybral jen nějaký miniburger, u kterého byla polovina CO2 co u ostatních. Určitě mu to na zbytek dne stačilo a neměl potřebu se za pár hodin dožrat něčím dalším, ve výsledku s daleko větší produkcí CO2. Určitě nebyla možnost si někde vedle koupit třeba okurku, která CO2 při svym růstu možná ještě snížila a ve výsledku by ho to vyšlo levnějš (ty peníze asi taky musel nějak vydělat, při čemž se určitě taky vyprodukovalo nějaký to CO2). Určitě nebyla jiná možnost, než tam letět letadlem, kde jsou produkce CO2 trochu jinde než u miniburgeru.
Jen jako taková analogie k té úspoře. Stejně jako nedávný článek o extrémní dani z emisí pro jednoho pána, co si naivně koupil elektrovůz. A tak dál, a tak dál...
Koho by zajímalo, našel jsem nějakej seznam. Jak moc je aktuální, pravdivej nebo kompletní jsem nezkoumal.
http://teknikensvarld.se/algtest/
Jak se vlastně pozná začátečník? Nejsme italofilové začátečníci všichni už jen když se nám nějaká Alfa líbí? Kam se mám zařadit já, když jsem právě objevil fenomén Busso (aktuální povoz), ale zatím jsem otevřen i kadeřnickým speciálům případně čemukoliv s rozumným motorem (6+ válců)? :-) Ital kadeřník amatér s americkými předky? :-)
Nějak jsem se k tomuhle článku doklikal, a jakožto čerstvý majitel 156 2.5 V6 musím reagovat :-) Nevím úplně jak moc spadly ceny GTA, ale těch 2.5 už moc neni, nebude a levnější asi taky nebudou. Oproti nim stojí GTA pořád ještě nesmysl. Jinak svezení je 2.5 parádní, nedokážu si představit mít v tom ještě 60 koní navíc. No dobře, dokážu, charakter z toho musí stříkat všemi směry, ale asi bych se už bál. A ještě navíc provozovat teď GTA jinak než ve vitríně by asi bylo bláznovství...
Ještě k Fiatu Coupe, jestli se nepletu, na designu se podílelo Pininfarina, možná by to stálo za zmínku :-) A ještě že v nejsilnější variantě byl standard samosvor? Taky jsem po něm chvíli koukal. Pak ho zavrhl jako dobrý v přímce, špatný ve všem ostatním. Pak koukal, jestli se objeví rozumná Miata, protože Miata opravdu je odpověď na všechno a jednou si jí taky pořídím :-) No a pak se svezl v Bussu. Bylo jasno a na chvíli ještě jasno je :-)
Ne že bych doporučoval AR156 - padly tady zajímavější auta - ale jestli 156, tak jedině s Bussem, tedy 2,5 V6 24V. Samozřejmě i ostatní motory (včetně nafty, samotnýho mě to překvapilo) jsou fajn, ale tohle je paráda. Vrchol, tedy GTA 3,2 V6 je už cenově jinde, ale 2,5 se nepohybujou cenou o moc jinde než ostatní modely...
Je fakt, že když jsem vybíral pojistku na 156 2,5 V6, jakožto mladý řidič a bez bonusů, trochu mi to překvapilo. Se spotřebou jsem trochu počítal. Ale vždycky když s ní jedu, tak jí tohle všechno odpustim... :) Jestli Alfu, tak bych opravdu koukal po nějakym zajímavym motoru, Busso ideálně, a jestli 156, tak buď jedině Busso (2,5 nebo 3,2 GTA - ale tam bude problém cena), nebo 1,9jtd. Ač bych naftu lil jen do náklaďáku nebo do kamen, v naftový Alfě jsem se svezl a tyhle jtd motory se jim fakt povedly...
Ty Alfy GTA si neskutečně drží cenu. Když si vezmu, že se mi podařilo ukořistit od kamaráda 156 s 2,5 V6 za míň než výplatu... Zajímalo by mi, jestli by tý mojí taky stoupla cena kdybych to převrtal...? :D
V rámci odlehčení by místo zmenšení počtu válců a přidání turba mohli spíš nahradit motor Wankelem, případně k němu přidat kompresor, což? :)
Vtipné, jak na autíčkách je "od 3 let" a na dráze až "od 4 let". Jasně, chce to mít nejdřív něco naježděno, než se člověk vrhne do závodění :))
Jo. Po MX-5, na kterou je pár skrytých odkazů v článku, a 924 poslední dobou koukám. Jedno 924 se prodává docela levně, ale je celkem vykuchaný - jak vnitřně, tak vnějšně. Všechny inzeráty, který tu byly, když nebyly peníze, jsou fuč. Jak 924, tak MX-5.
No s tou výškou ještě nevím. Mám +-183cm, trochu se bojím. Bohužel v Plzni vím snad jen o jedné MX-5 a ještě ke všemu NB. Hledám NA. Takže jak se vejdu zjistím až u prvního solidního inzerátu.
Bojim se taky proto, že u většiny aut bych si podle svých nohou posunul sedačku tak, abych je neměl nahňácnutý pod volantem, pak ale nedosahnu na volant. A to netrpim žádnou disproporcí.
Poslední komentáře
- Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60.
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů