načítám data...

Krajic

JménoIvo Krajíček
BydlištěBrno-venkov
Registracepřed 6.6 rok.
Poslední aktivitapřed 6.6 rok.
Komentářů u článků1
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Kr
Krajic
05. října 2017, 12:08
0
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 DSG - Flotilová pomsta

Superb Combi III, 2,0 Tdi 140 kw, 4x4 DSG Ambiente + mim. výbava
Řadím se k početnému zástupu zklamaných. Předcházející Suberb II, 2,0 Tdi, 125 kw, 4x4.
Když jsem předával staršího Supa s 210 tis. km kolegovi, řekl jsem jen.... "Ničím tě nenaštve, ničím tě nepřekvapí, ničím tě nevyděsí a díky tomu ho začneš mít rád..." Jako bych si tím podepsal ortel. Zvenku i vevnitř nový Sup je auto, které na první pohled stojí za tu cenovku. Na parkovišti ostudu nenadělá. To, že ne designeři ale inženýři z MB, Wolsb. nebo odkud, by měli mít povinnou praxi ve Stuttgartu nebo Mnichově je věc druhá, že pane Kabaňi :-). První dojem interiéru...příjemný estetický zážitek, nejsem hnidopich a neočekávám obšitý interiér kůží jako ML. Obsluha autosalónu měla snahu vysvětlit, jak je auto moderní... Po 10 min ladění Infa ve mně zůstaly 2 dojmy. Nejsem schopen si to zapamatovat a po chvilce ladění byl totálně upatlaný dotykový displej a na černém lesklém plastu začali ulpívat zbytky vláken, prachu, kůže atd. Ajaj. Tady jsem vytušil první nezbytnou výbavu úzkostlivějšího řidiče Supa. Hadřík na brýle na neustálé pucování toho, na čem spočívají oči.
Konečně start. Tlačítko.... A první nejistota. Hluk na volnoběh. Ano, je studený, ano je nový. Sakra ale stál o 150 000 Kč víc než původní a lepší odhlučnění by měla být samozřejmost. Nebyla a ani není. Druhý dojem DSG. Potvrzuji všechny předřečníky. Nemít ML z roku 2012 s 7-stupňovým automatem, který umí číst myšlenky a CLK W208 z roku 2000 s 5-stupňovým automatem, který myšleny nečte, ale má selský rozum, asi bych to nezmiňoval. Ale, kdo to zažije pochopí, že automat neznamená tupé šlapání na plyn. DSG u Supa je neustálé (nepříjemné) překvapení. Už to tu zaznělo.... Dušení do kopce vers. střelba po nějakém zvláštním zaváhání. To samé obec a okreska. Prostě žiju dojmem, že mít manuál, měl bych tam vždy jiný stupeň, než ho tam pošle DSG. Tohle z Mercedesu neznám. Podvozek. Bez adaptivních tlumičů by byl ze mně předpisový kloboučník, co na horší okresce dá max. 70 km/h. Bez režimu Sport, který alespoň jakž takž umí řešit horší cestu je Sup III houpavý kůň, který občas poskakuje podle toho, jak moc ho ovád štípe do zadnice. Neutrálnost a čitelnost Supa II je tatam.
Vychytávky... Bezklíčové odemykání.... u ML mohu sáhnout na jakékoli dveře a on ví, že jsem to já nebo někdo z blízkých. Sup si trvá na svém, že nejdůležitější je řidič. Nespočítám, kolikrát jsem lomcoval já nebo děti lomcoval zadními dveřmi než jsem pochopil, že musím s pokorou nejdřív na místo řidiče. A přitom taková blbost, že.... :-) Možná to jde nějak nastavit, ale již jsem ztratil energii to řešit. Prvních 1000 km. Oranžový alert na ztrátu tlaku v pneumatikách. V dešti ve tmě na katastrofální okresce. Odolal jsem pokušení a dojel s poplachem. Ráno benzina a všechny 4, .....2,6. Zřejmě myslel rezervu, ale zapomněl mi to říct. Na Maxi dotu jsem se snažil odkliknout, že vše je OK. Bohužel tak jednoduché to není. Takže manuál strana 252, že mám jít na stranu 222 a na straně 219 jsem našel jak na to. (třeba stránky pletu, ale 10 min. to bylo :-)) Teď už vím. Děkuji. Pořadí a ladění stanic na rádiu. Mám tam stanice, které nechci. Snaha o nápravu = jen upatlaný displej. Takže už si brousím zuby na manuál.... Šero, automatické svícení diodama. V kabině tma. Tlačítka neviditelné. Rozsvítí se až s xenonama. Třeba to jde nějak nastavit, ale v autě za skoro milion by to mělo být tak nějak jinak, komfortněji, příjemněji.... Závěr. Soudruzi z MB a Wolfsb.. Vaše poučení z krizového vývoje se nezdařilo. Kopírujete soudruhy z Togliaty... Každý, kdo měl Ladu 2101 a očekával od Lady 2105 něco o hodně lepšího, byl hluboce zklamán a uražen. Já se cítím přesně tak. Jen si nepřeju, aby jsme tak skončili taky.......

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem