Radek24
Jméno | Radek Soska |
---|---|
Bydliště | Nový Jičín |
Registrace | před 6.5 rok. |
Poslední aktivita | před 6.5 rok. |
Komentářů u článků | 5 |
Pozitivních komentářů u článků | 0 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Jj, všimnul jsem si a odpověděl výše.. Teď auto v účetnictví nemám, uplatňuji paušál, je to tak nějak pohodlnější. Jinak souhlas, osahat si auto naživo je nejlepší řešení. Zatím se jen rozkoukávám, řešit to budu až na jaře..
Njn, tříhrnek.. Toho se celkem bojím. Jsme čtyřčlenná rodina, a napakovat celé auto na týden na lyže, nebo v létě někam k moři, to si nejsem úplně jistý, co by ten motorek říkal.. Pro mně je nejnižší hranice čtyřválec v 1,4 benzín, nebo 1,6 v ropě.. V tomto jsem konzervativní, malým tříválcům plněným tutbem nějak nevěřím. :-(
Právě ten prostor pro zadní cestující je pro mně dost důležitý. Kdybych kupoval bazarovku, šel bych nejspíš zase do Zafiry, tentokrát dvojkové. U OL je k mání trojková, jenže za peníze už trochu mimo moje možnosti. Ony vůbec ty MPV jsou cenově někde jinde, takže pokud zvolím operák, tak jedině kombi nižší střední třídy. Projedu fóra k jednotlivým autům, snad mi tam někdo poradí. Na to nové Tipo jsem už nějaké reference zaslechl, víceméně pozitivní. Tož uvidím. U toho OL mně navíc láká, ze jsem OSVČ a plátce Dph, takže by to ve finále mohlo vyjít celkem zajímavě.. Uvidím.
Tak mi to zase nedalo, a trochu jsem ty operaky prošel na netu. Mým potřebám plně vyhovují v kombi Opel Astra, Kia Cee'd, Seat Leon, nebo Fiat Tipo.. Vše v benzínu, 1,4-1,6, cca 80kW.. Asi sem ten dotaz úplně nepatří, ale poradil by mi někdo, u kterého z výše uvedených aut je vzadu nejvíc mista na nohy ? Synek totiž nějak porostl, má 174cm ve 14ti letech, a vím určitě, ze ve Focusu se mu moc dobře nesedělo.. No a robka musí sedět vepředu, protože je na tom s těma nohama stejně.. :-)
Nad OL uvažuji poslední dobou čím dál víc.. Najedu ročně cca 20tis. km. Příští rok mi končí STK na mojí skvělé Zafiře r.v. 2002, koupeno v roce 2009, nyní najeto poctivých 270tkm.. Motoricky dobrá, benzínová 1,6 16V, jen ta kára už prostě odchází, a investic je čím dál vic, takže změna bude nejspíš nutná. Chtěl jsem původně koupit zase něco ojetého, jenže ten OL mně prostě láká.. Jako ojetinu bych kupoval kombi do cca 200tis, nejspíš částečně úvěrovanou, takže splátka cca 2.500 měsíčně by mně neminula, pokud bych splácel třeba tři roky. Dále pak běžné investice do ojetiny, rozvody hned po koupi, atd.. Navíc u ojetiny nikdy člověk nemá jistotu zda neskrývá nějaké bolesti, jejichž léčba může celou koupi značně prodražit. U OL toto odpadá, ale zase člověk platí měsíčně cca 7tis. za auto, které není jeho, tzn.že za tři roky OL zaplatím prakticky celou cenu uvažované ojetiny do 200tis., a nejspíš budu řešit, co dál. Takže zatím tápu, uvažuji. U OL mám docela obavy, co vše bych musel při vrácení auta doplácet- nějaké ty kosmetické vady, atd..
Poslední komentáře
- S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60. - rock, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Volvo má zase svoje problémy; při představě, že bych se měl... - stirling, Ptejte se: Jaký doplněk k elektromobilu?
Mne sa tiez e63 lubi , aj som sa na tom vozil ked to bolo nove.... - Lukáš Naske, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
A situace je ještě o to horší, že s Volvem by se měl porovnávat... - Honza123, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Nechapu ceny elektromobilů.. Volvo EX30 s dvojnasobnym vykonem...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů