Maverick
Jméno | Martin Brož |
---|---|
Bydliště | Praha |
Registrace | před 10.2 rok. |
Poslední aktivita | před 2.6 rok. |
Komentářů u článků | 7 |
Pozitivních komentářů u článků | 2 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Yeti se sice moc nepovedl, ale mnohem větší hnus od škodovky byl facelift Octavie II nebo Octavie III
A řekl bych, že další horkej kandidát je Citroen Xsara
Osobně se škodovkou problém nemám, ať si každej jezdí, čím chce. Jsem spíš zastáncem aut ze země Galského kohouta (a všichni víme, že na ty se nadává společně s Italama asi nejvíc). Nicméně škodovku bych si asi dobrovolně nekoupil. Zkušenosti mám spíš se staříma modelama, jako O1,2 F1, a superBéčko... Teď je tu schálně srovnám s pár auty z Francie. Ano, jsou to čistě mé, subjektivní názory a ne každý se mnou bude souhlasit - čož ostatně ani nečekám, a každý máme jiný vkus či potřeby.
Na jedničkový octavii má stašně vadily její jízdní vlastnosti, no je to prostě přerostlej golf, její nepohodlné sedačky, příšerně tvrdej podvozek a v neposlední řadě nedostatek místa na zadních sedačkách (a to jsem fakt prcek, kterej má problém vidět přes psa na tramvaj). Pokud ji srovnám s Peugeotem 406, tak je to proti tomuhle autu neskutečnej trakař. 406 ji převyšuje snad ve všech ohledech. Pohodlná, prostorná, lépe odolává korozi a o kultivovanosti projevu motoru se asi ani nemá cenu bavit.
Fabia 1 opět neskutečně tvrdej trakař, tvrdý "cvakavý" řazení, no dejme tomu, že jízdn vlastnosti jsou celkem OK.
A superBéčko... no prostě si to hraje na něco, čím nikdy nebylo. Přerostlej Passa, u auta takovéhle cenové skupiny bych čekal pohodlí a jistý komfort, což se tu jaksi neděje, jako konkurenta bych k tomu přiřadil opět Peugeota, tentokrát 607... A opět, co se týče komfortu je ten Francouz daleko vepředu. A to nemluvím o tom, že v porovnání s Peugeoty jsou Škodovky neskutečně předražený. A já se ptám proč? Za co si mám v případě Škody připlatit? Za drahé ND? Za odražený ledviny ze sedaček? Za "spolehlivost"? Která mimochodem nebude o moc lepší/horší, než právě u Frantíků.
Samozřejmě i dobré vlastnosti bych na Škodovce našel, třeba O3 se mi neskutečně líbí po stráce vzhledu, co se jízdy týče, ještě jsem neměl tu čest, Taktéž poslední Superb se celkem povedl a tady musím říct, že Peugeotu se moc nevede, snad jen ta 508 je moc pěkný auto, jenže co s tim, když už se do nich nemontují pořádný motory :-( ale to je tak nějak problém snad všech moderních aut.
Předem říkám, že se Subaru nemám zkušenost, vždycky jsem měl jen Peugeoty a pár Citroenů. Předpokládám, že budeš student a rozpočet bude omezený. Navíc, většina z nás své první auto dřív nebo později nějak pokřtí odřeninou, ať už svou vinou, nebo vinou někoho jiného. Takže by to chtělo něco, co nebude drahý na opravy, nebude to mít velký náklady na provoz, pojistku, pojede to a hlavně, jelikož jsi začátečník, to nebude kousat, což některý Peugeoty umějí dokonale. Z toho důvodu bych vynechal takový stroje, jako je 106 GTi, 206GTi atd. Volil bych 306 s motorem 1.6 (65kW - 72kW dle ročníku). Je to celekm zajímavá motokára. Srandu si s tim užiješ, není to žádnej lenochod a je to celkem čitelný a blbuvzdorný auto. Navíc se na to všude válí hromada dílů za pár drobných a co se komfortu jízdy a výbavy týče, bývají na celkem slušné úrovni.
Ty nejlepší auta, který jsem měl pořád vlastnim, až na jedno a tím je PEUGEOT 205 GTi. Tuhle motokáru bych si s chutí pořídil znova, jen už je problém najít nezbastlenej a třikrát přes boudu nehozenej kousek za rozumný prachy :-/
Vojta Dobeš: Pokud se budem bavit o tomhle konkrétnim kousku o kterym majitel tvrdí, že je to 405 Mi16 US verze, tak první základní problém je v tom, že je to nový model a ty se do USA nevyvážely. Další věc je, že US verze se vlastně co se karoserie týče moc nelišily od standartního modelu, takže neměli ani dlouhý míčkový nárazníky.
Pokud se budem o Mi16 bavit všeobecně, co se dá v ČR sehnat, tak jsou tu v zásadě dva typy. Starý model a nový. Oba se od standartní 405 liší na první pohled dlouhejma nárazníkama, jako má tahle bílá, široký lemy na dveřích s chromovanou kovovou lištou, plastový prahy a křídlo. Existuje ještě akční model 405 "Signature", kterej se dá na první pohled s Mi16 splést, ale liší se tím, že jediná Mi16 (popřípadě civilní verze T16) měla plastový prahový nástavce.
Co se motoru týče, tak starý model (Asi to "nejběžnější" co se v ČR dá sehnat) měl 1.9 16V s výkonem 116kW v pozdějších letech 108kW. Navíc se občas objeví i kousek se 4x4 s hydraulickou zadní nápravou. Nový model (mám ho v garáži :D ) vyráběný od roku 1993 už měl motor 2.0 16V s výkonem 112kW a 110kW. Je mnohem vzácnější a u nás skoro nesehnatelný. Od standartní 405 se liší budíkama a měl jiné čalounění interiéru. Vnější vzhled jsem popisoval nahoře.
Co se týče toho, co jsi napsal o Mi16, tak s tebou souhlasim. Ale auto, který jsi sem vybral bohužel s pravou Mi16 nemá vůbec nic společnýho, snad jen kromě předního nárazníku. Vnitřek je standart dvojkový model a pokud vim, tak v inzerátu dřív byla ještě jedna fotka, kde byl motor a pod kapotou se skrýval standartní 8V motor, nikoli 16V
Nemyslim si, že zrovna BX GTi by byla špatná volba. Kdysi jsem ho koupil jako svoje první auto, za 15tis. a po roce za 5 prodal. Ale když se tak podívám, kolik se za hezký kousky dneska platí, tak bych řekl, že jeho cena už jen poroste. To samý si myslim o Mi16. Jejich ceny už dnes v ČR dosáhly dna, ale když se podívám třeba na mobile.de a podobné servery, tak se dá zjistit, že se zachovalý kousky prodávají i za ceny převyšující 100 000,-
Poslední komentáře
- Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů