načítám data...

Maverick

JménoMartin Brož
BydlištěPraha
Registracepřed 10.2 rok.
Poslední aktivitapřed 2.6 rok.
Komentářů u článků7
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Maverick
20. dubna 2018, 11:55
2
Jak zničit vlastní výrobek aneb 5 nejhorších faceliftů

Yeti se sice moc nepovedl, ale mnohem větší hnus od škodovky byl facelift Octavie II nebo Octavie III
A řekl bych, že další horkej kandidát je Citroen Xsara

Maverick
20. listopadu 2017, 11:53
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Osobně se škodovkou problém nemám, ať si každej jezdí, čím chce. Jsem spíš zastáncem aut ze země Galského kohouta (a všichni víme, že na ty se nadává společně s Italama asi nejvíc). Nicméně škodovku bych si asi dobrovolně nekoupil. Zkušenosti mám spíš se staříma modelama, jako O1,2 F1, a superBéčko... Teď je tu schálně srovnám s pár auty z Francie. Ano, jsou to čistě mé, subjektivní názory a ne každý se mnou bude souhlasit - čož ostatně ani nečekám, a každý máme jiný vkus či potřeby.

Na jedničkový octavii má stašně vadily její jízdní vlastnosti, no je to prostě přerostlej golf, její nepohodlné sedačky, příšerně tvrdej podvozek a v neposlední řadě nedostatek místa na zadních sedačkách (a to jsem fakt prcek, kterej má problém vidět přes psa na tramvaj). Pokud ji srovnám s Peugeotem 406, tak je to proti tomuhle autu neskutečnej trakař. 406 ji převyšuje snad ve všech ohledech. Pohodlná, prostorná, lépe odolává korozi a o kultivovanosti projevu motoru se asi ani nemá cenu bavit.

Fabia 1 opět neskutečně tvrdej trakař, tvrdý "cvakavý" řazení, no dejme tomu, že jízdn vlastnosti jsou celkem OK.

A superBéčko... no prostě si to hraje na něco, čím nikdy nebylo. Přerostlej Passa, u auta takovéhle cenové skupiny bych čekal pohodlí a jistý komfort, což se tu jaksi neděje, jako konkurenta bych k tomu přiřadil opět Peugeota, tentokrát 607... A opět, co se týče komfortu je ten Francouz daleko vepředu. A to nemluvím o tom, že v porovnání s Peugeoty jsou Škodovky neskutečně předražený. A já se ptám proč? Za co si mám v případě Škody připlatit? Za drahé ND? Za odražený ledviny ze sedaček? Za "spolehlivost"? Která mimochodem nebude o moc lepší/horší, než právě u Frantíků.
Samozřejmě i dobré vlastnosti bych na Škodovce našel, třeba O3 se mi neskutečně líbí po stráce vzhledu, co se jízdy týče, ještě jsem neměl tu čest, Taktéž poslední Superb se celkem povedl a tady musím říct, že Peugeotu se moc nevede, snad jen ta 508 je moc pěkný auto, jenže co s tim, když už se do nich nemontují pořádný motory :-( ale to je tak nějak problém snad všech moderních aut.

Maverick
05. dubna 2017, 10:06
1
Ptejte se Vojty: Začínat s předkem nebo čtyřkolkou?

Předem říkám, že se Subaru nemám zkušenost, vždycky jsem měl jen Peugeoty a pár Citroenů. Předpokládám, že budeš student a rozpočet bude omezený. Navíc, většina z nás své první auto dřív nebo později nějak pokřtí odřeninou, ať už svou vinou, nebo vinou někoho jiného. Takže by to chtělo něco, co nebude drahý na opravy, nebude to mít velký náklady na provoz, pojistku, pojede to a hlavně, jelikož jsi začátečník, to nebude kousat, což některý Peugeoty umějí dokonale. Z toho důvodu bych vynechal takový stroje, jako je 106 GTi, 206GTi atd. Volil bych 306 s motorem 1.6 (65kW - 72kW dle ročníku). Je to celekm zajímavá motokára. Srandu si s tim užiješ, není to žádnej lenochod a je to celkem čitelný a blbuvzdorný auto. Navíc se na to všude válí hromada dílů za pár drobných a co se komfortu jízdy a výbavy týče, bývají na celkem slušné úrovni.

Maverick
03. dubna 2016, 11:52
0
Autíčkář se ptá: Které auto byste si koupili znovu?

Ty nejlepší auta, který jsem měl pořád vlastnim, až na jedno a tím je PEUGEOT 205 GTi. Tuhle motokáru bych si s chutí pořídil znova, jen už je problém najít nezbastlenej a třikrát přes boudu nehozenej kousek za rozumný prachy :-/

Maverick
04. března 2014, 18:19
0
Bazarový snílek: Peugeot 405 Mi16

Vojta Dobeš: Pokud se budem bavit o tomhle konkrétnim kousku o kterym majitel tvrdí, že je to 405 Mi16 US verze, tak první základní problém je v tom, že je to nový model a ty se do USA nevyvážely. Další věc je, že US verze se vlastně co se karoserie týče moc nelišily od standartního modelu, takže neměli ani dlouhý míčkový nárazníky.

Pokud se budem o Mi16 bavit všeobecně, co se dá v ČR sehnat, tak jsou tu v zásadě dva typy. Starý model a nový. Oba se od standartní 405 liší na první pohled dlouhejma nárazníkama, jako má tahle bílá, široký lemy na dveřích s chromovanou kovovou lištou, plastový prahy a křídlo. Existuje ještě akční model 405 "Signature", kterej se dá na první pohled s Mi16 splést, ale liší se tím, že jediná Mi16 (popřípadě civilní verze T16) měla plastový prahový nástavce.
Co se motoru týče, tak starý model (Asi to "nejběžnější" co se v ČR dá sehnat) měl 1.9 16V s výkonem 116kW v pozdějších letech 108kW. Navíc se občas objeví i kousek se 4x4 s hydraulickou zadní nápravou. Nový model (mám ho v garáži :D ) vyráběný od roku 1993 už měl motor 2.0 16V s výkonem 112kW a 110kW. Je mnohem vzácnější a u nás skoro nesehnatelný. Od standartní 405 se liší budíkama a měl jiné čalounění interiéru. Vnější vzhled jsem popisoval nahoře.

Maverick
04. března 2014, 15:52
0
Bazarový snílek: Peugeot 405 Mi16

Co se týče toho, co jsi napsal o Mi16, tak s tebou souhlasim. Ale auto, který jsi sem vybral bohužel s pravou Mi16 nemá vůbec nic společnýho, snad jen kromě předního nárazníku. Vnitřek je standart dvojkový model a pokud vim, tak v inzerátu dřív byla ještě jedna fotka, kde byl motor a pod kapotou se skrýval standartní 8V motor, nikoli 16V

Maverick
10. února 2014, 21:37
0
Auto jako investice, aneb jak si koupit hračku a neprodělat na tom

Nemyslim si, že zrovna BX GTi by byla špatná volba. Kdysi jsem ho koupil jako svoje první auto, za 15tis. a po roce za 5 prodal. Ale když se tak podívám, kolik se za hezký kousky dneska platí, tak bych řekl, že jeho cena už jen poroste. To samý si myslim o Mi16. Jejich ceny už dnes v ČR dosáhly dna, ale když se podívám třeba na mobile.de a podobné servery, tak se dá zjistit, že se zachovalý kousky prodávají i za ceny převyšující 100 000,-

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem