načítám data...

Hippieguy

JménoŠimon Pokorny
BydlištěPraha
Registracepřed 5.2 rok.
Poslední aktivitapřed 6.4 dny
Telefonjen registrovaným
Komentářů u článků26
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Hippieguy
13. dubna 2019, 01:12
3
Proč máme tak rádi stará auta?

Mě stará auta baví tím, že se v nich při řízení dokážu krásně uklidnit, protože spěchat nemá cenu a většinou to ani nejde. V září jsem si pořídil Nissana z roku 1998, který byl skvělý, abych ho za měsíc vyměnil za něco o pět let staršího, co je objektivně ještě horší. A protože jsem blbec, tak to auto od té doby řídím jako "dailynu" každý den a mám ho čím dál tím víc radši.
O to víc mě pak dokáží iritovat auta nová. Vždycky když si sednu do rodičovského Karoqa, mám problém.
Ač je to auto v plné výbavě, tak mě na něm hromada věcí dost štve. Chci si nastavit topení na sklo a na nohy, ale které z těch miliard dementních tlačítek to dělá? Půl minuty na to koukám, aby mi to ve finále stejně foukalo uplně někam jinam. Jo, v tom veteránu otočím kolečkem doprava a je hotovo.
Chcete přepnout z rádia na USB? Ve veteránu mam snad 10 let starý rádio od Sony, dvakrát stlačím "SOURCE" a je to. V Karoqu se nejdříve musím dostat z navigace na hlavní obrazivku, pak se trefit přesně do toho jednoho maličkého místa na obrazovce a pak ještě dvakrát proklikávat seznam vstupů. Mám pokračovat?
Ano, moje staré auto není bez chyby, ale mám ho rád. Přesto že je to objektivně uplný krám.
Výkon: pokud v kopci podřadím na trojku, zrychlí to.
Jízdní vlastnosti: Ano, to že auto jede je jedna z jeho vlastností.
Provozní náklady: Nemůžeme se bavit o něčem jiném?
Bezpečnost: O něčem ještě jiném?
Spolehlivost: Tak všichni stárneme.
Pohodlí: Pokud namísto tvrdých podvozků preferujete houpavou jízdu a kolébání listových pržin, rádi se posadíte do plyšového pornokřesla, do kterého se propadnete asi tak 5cm. Potom ano, je pohodlné.
Smile factor: Ano, ten tu je. Možná jsem ješita, ale baví mě, že po tom lidi ohlíží a že mi dost často věnuje nějaký řidič či chodec zdvižený palec. Jednou na dokonce jedn chlap řval, že mam hezký auto.

Takže takhle bych to shrnul, vždcky když na 3. pokus nastartuju ten košík plný tvrdých plastů, smradu a koroze, abych následně bojoval s řízením bez posilovače, našel v generátoru náhodných čísel ten správná kvalt a mohl si na klidném úseku zapálit cigáro, pustit so Creedence a mít všechno "fpíči", tak to mě opravdu baví.

Hippieguy
09. listopadu 2018, 00:23
0
Daewoo Tico: Jak málo stačí k radosti

Ješte IDDCLIP a bude v provozu neporazitelný

Hippieguy
24. října 2018, 09:25
0
Bazarový snílek: Františkovy vozy pro každý den

Tady majitel Sunnyho (ale říkám mu Hranáč). S tím zimním ježděním u tohohle auta pozor. Protikorozní ochrana je, jak je u japonců té doby tradicí, mizerná. Pokud s tím chcete jezdit v zimě, doporučil bych minimálně vystříkat dutiny a třeba i zkusit nějakou formu nástřiku podvozku. Jinak vám na jaře nepokvete jen louka.

Hippieguy
22. února 2017, 13:59
0
Jak je to s hraním Dooma na infotainmentu Porsche?

To video se mi moc líbilo, a ta samotná realizace ovládání není ani v principu taková hloupost, pamatuju si jak si tak před 15ti lety nekeri lidé kupovali levné navigace, u kterých se dalo textovým souborem na kartě vyskočit do Windowsu CE nebo win mobile a pak to používali jako levnou náhradu za PDA.

Hippieguy
31. října 2016, 22:30
0
Které auto mělo nejvíce ulítlou speciální edici?

Moc dobře ti rozumím. Před týdnem jsem koupil Saxo 1.6 VTS. První reakce sestry byla. "Ty tu máš holku?" "Ne, nemám." "No že venku stojí takový pussyauto."

Hippieguy
31. října 2016, 22:24
0
Které auto mělo nejvíce ulítlou speciální edici?

Safra, tohle auto vznikne v momentě, kdy chce myslivec občas zajet na okruh.

Hippieguy
20. října 2016, 14:10
0
Ptejte se: Auto pro manželku

Tech 69kw bohatě stačí. Máti jsem před 5 lety vybral v podstatě ten stejnej model s manuálem a sám si ho rád půjčuju. Je to malý, hravý, podvozek je docela tvrdej a je to prostě radost řídit. Možná jen na delší trasy se špatně hledá pohodlná poloha, ale primárně je to městské auto, takže to ani nevadí.

Hippieguy
03. července 2016, 16:09
1
Rebelská auta a motorky Jamese Deana

Protože to bylo auto hlavního hrdiny filmu Rebel bez příčiny, kterého hrál právě James Dean.

Hippieguy
28. února 2016, 13:58
0
15 nejlepších videoklipů s auty


Berte to spíš jako legraci, ale nejlegendárnější a pravděpodobně i nejstarší hudební klip s auty je asi tento.

Hippieguy
29. září 2015, 12:23
0
Autíčkář se ptá: Drobnosti, které vás v autě vytáčejí

Klávesnice na vestqvěné navigaci v abecedním poradí. To by byl vážně takovej problém tam dát normální qwerty rozložení?
Taky me štve, ze se postupně vytrácí ukazatel teploty motoru a teploty oleje.
Tím se dostáváme k další veci. Proč většina palubních počítačů ukazuje spotřebu tím debilnim grafem a ne klasické jako číslo?

Hippieguy
13. června 2015, 01:20
0
Autíčkářova garáž - příběh příležitostného pisálka

Nazdar, je možný, že jsem tu Z3 potkal s Ústeckou znackou a holohlavym chlapem za volantem?

Hippieguy
09. června 2015, 02:36
0
Autíčkář se ptá: Kterou ztracenou značku byste chtěli oživit?

Z českejch by bylo hezké, kdyby se vzpamatovala Jawa. Sice vyrbela i auta, ale motorky by mě zajímaly víc.

Hippieguy
28. dubna 2015, 16:21
0
Chrysler Stratus Cabrio: Středně velká fregata

Zmíněné závady sice nevypovídají o celé řadě, ale stav elektroinstalace už nějakou výpovědní hodnotu má. Třeba konektory se dají rozebrat jen jednou, protože zpravidla prasknou, hadičky jsou už dost zkřehlé a též praskají. Nehledě na nepříliš dobrou povrchovou úpravu kontaktů v konektorech.
Měl jsem už několik aut obdobného stáří a ani moje 27let staré volvo na tom co se týče elektriky nebylo tak bídně.

Hippieguy
28. dubna 2015, 09:27
0
Chrysler Stratus Cabrio: Středně velká fregata

Sebringa považuji za sice majestátní, pohodlně, s motorem 2,5 V6 i jako adekvátně výkoné, ale jinak naprosto hrozné auto.
jezdit se tim dá, ale na celém autě je patrné, že je to jen americký spotřebák. Opravy jsou i přes velikost auta dost nepříjemné, třeba v motorovém prostoru je místo tak na krabičku od sirek, což by člověk u auta podobné velikosti nečekal. Banální výměna rozdělovače je práce pro malé ruce tak na dvě hodiny.
Po těch letech se celá elektroinstalace jen drolí a o zpuchřelýách hadičkách, které se lámou, jen co se na ně člověk podívá, radši nemluvit.
Kousek mého kamaráda má najeto jen 160k a má dost "nasíracích" závad. Nefunkční pásy, polofunkční rádio, tempomat nejde, elektrické sedačky jsou zaseklé v zadní poloze, zasekávají se zámky, spínačka občas stávkuje a ještě ke všemu auto po měření komprese odmítá nastartovat.
Mimochodem, facku do koulí bych dal konstruktérům za originální umístění autobaterie. Auto jako kráva a oni ji nacpou pod levý podběh, takže se kvůli její výměně musí sundat kolo a plasty podběhu.
A hlavně, tohle auto nemá ani jedno tažné oko!

Hippieguy
12. března 2015, 12:19
0
Ptejte se Fernieho: Spolehlivější náhrada

Swift je dobrá volba, mám docela dost najeto se Swiftm 2011. Ten maličkej motor miluje otáčky a 72kw na takhle malý auto bohatě stačí, pokud člověk řadí těsně před omezovačem, dostane se na 0-100 za 10 sekund! Podvozek je tvrdej, řízení přesný, klikatý okresky jsou radost.
Jen má velice malej kufr a opravdu to neni auto na dlouhý jízdy. Posez je jak na záchodě a zatim se mi nepovedlo si v tom autě najít pohodlnou polohu za volantem. Pokud jedu konstantě dál jak padesát kilometrů (dálnice, rychlostní silnice) dostávám křeč do pravý nohy, kterou mam naprosto šíleně vykroucenou. a to měřim jen 175cm.
Spotřeba se dá držet těsně nad 5ti litry a ani se člověk nemusí moc snažit. Poskakování po městě, dálnice, je to skoro jedno.

Hippieguy
27. ledna 2015, 00:04
0
Kupujeme ojetou Mazdu MX-5: vše co potřebujete vědět, díl druhý

Tak se tam prej vejde i V12 z Jaguáru.
Ale to rozložení hmotnosti pak...

Hippieguy
21. ledna 2015, 14:47
0
Autíčkář na lovu: Auta s motorem uprostřed

Pokud se bavíme o autech do 100k, tak by se tam ještě dal zařadit Smart Roadster. Možná vypadá trochu holčičkovsky, ale je lehkej a snad i docela zábavnej.
http://auto.bazos.cz/inzerat/41962332/Smart-Roadster.php

Hippieguy
20. ledna 2015, 14:03
0
Ptejte se Vojty: Rodinný kombík nadšeného řidiče

Posledního civica jsem neřídil, ale mám najeto pár stovek s jeho předchůdcem, taky s 1.8V-tec. To auto mě ničim nezaujalo, podvozek slušnej, ale ten motor je "divnej". Ze starejch civiců si pamatuju agilnost, hravost a hlad po otáčkách, ten novej motor- ač má papírově dobrej výkon, mi přišel pocitově jako slabší. Nemá v sobě ten údernej zátah velkýho obsahu, ani tu radost po otáčkách.

Hippieguy
20. ledna 2015, 13:59
0
Ptejte se Vojty: Rodinný kombík nadšeného řidiče

Zdravim, děkuji za odpověd.
Na Seaty jsem vůbec nekoukal, ale ted mám pocit, že Leon ST 1,4TSI 92kw by měl výbavou a snad i výkonem vyhovoat. Rodiče se navíc rozhodli, že když se kupuje auto na takovou dobu, tak že by mělo být budto nové nebo předváděcí a taky zvedli cenový limit 550kkč, ale to ještě nemusí být konečný strop. Když se kupovala Octavie, tak se také původně koukali po tříválcové fábii.....
Na nějaké divočení a užívání si akcelerace mam motorku, u aut mám rád především obratnost a zatáčkách. Cestou do školy mám navíc dvě krásná stoupání plná zatáček. Mými předchozími vozy byly Suzuki Swift, hyundai sCoupe, Volvo 480 a Civic 4g. Takže o brutální výkon mi ani tak nejde.

Hippieguy
28. dubna 2014, 15:54
0
Autíčkářův hejt: Novinářská UHO a klišé

Svět motorů je určitě jeden z mála auto časopisů, kde je co číst. Ale to co mě tam zajíma je taky bazar rubrika a dále články o hystorických vozech a dvoustránka lidé se zajímavými vozy.
Bohužel mi přítelkyně jako dárek omylem předplatila Auto Tip a je to bída. V posledním čísle při porovnánávání Kii ceed astry GT a Shirocca ani neuvedli ve sronávací tabulce hmotnost aut. Sice se tam čtenář dozví jakou používá auto nápln klimatizace, ale třeba čas na standartnim okruhu, to ne.

Hippieguy
28. dubna 2014, 15:48
0
Autíčkářův hejt: Novinářská UHO a klišé

Častou novnářskou větou je i "motor dostačuje pro svižnou jízdu". Ve spojení s autem co má 1200kg a 55kw to působí dost úsměvně.
Dokonalou UHO jídelnou byl i Autosalon na Primě, třeba jejich oblíbená věta, že by si interiér zasloužil lepší plasty a že auto uspokojí většinu řidičů.

Hippieguy
26. dubna 2014, 03:12
0
Mýty a legendy: Citroën XM

Když se řekne citroen Xm, vybaví se mi okamžitě honička z filmu Ronin, tam nastupuje citroen proti audi S4. A je to krásná podívaná!

Hippieguy
01. dubna 2014, 22:38
0
První letošní Kafe a káry za námi, příští 27. 4. opět před RoadCafé

Do Pardubic daleko, nedal by někdo podobnou akci v Praze?

Hippieguy
13. března 2014, 15:17
0
Autíčkář se ptá: Co byste dělali s Nordschleife?

Na Severní smyčce bach zaved nízkoemisní zónu, přidal pár rychlostních radarů a na zbytku pořádal zvody na inlinech.

Hippieguy
19. února 2014, 19:39
0
Autíčkář se ptá: Automobiloví dvojníci

Do seznamu bych rozhodně zařadil dvojici aut Volvo 480 1986 a jeho "kopii" Hondu Accord Aerodeck z roku 1987. Řekl bych, že zde byla kopie lepší snad ve všech ohledech, spolehlivější, lepší nabídka motorů, lepší jízdní vlastnosti.
Ale stejně bych si vybral Volvo. Pár měsíců mi řikalo pane a pocit z jízdy byl úžasněj. Nejsou snad auta především o emocích?

Hippieguy
06. února 2014, 13:52
0
Zachraňte Žábu! Aneb i piána jsou smrtelná...

ZTP se sice placení EKO daně vyhne, ale pak jí bude oplatit další majitel. Ale pro účely uložení do depozitu by to mělo stačit.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Century 1974 1974
Buick Century 1974

1974 rok výroby
222 koní výkon
6 000 ccm objem

Chrysler Cordoba  1978
Chrysler Cordoba

1978 rok výroby
200 koní výkon
6 551 ccm objem

Cadillac Escalade ESV modelový rok 2016 2015
Cadillac Escalade ESV modelový rok 2016

2015 rok výroby
426 koní výkon
6 227 ccm objem

Mini Cooper S  2014
Mini Cooper S

2014 rok výroby
198 koní výkon
1 998 ccm objem

Cadillac Fleetwood Brougham 1981
Cadillac Fleetwood Brougham

1981 rok výroby
140 koní výkon
6 000 ccm objem