načítám data...

LuckyK.

JménoLukáš Kubín
BydlištěPraha 3
Registracepřed 4.1 rok.
Poslední aktivitapřed 21.8 měs.
Komentářů u článků26
Pozitivních komentářů u článků7
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

LuckyK.
12. prosince 2019, 12:35
0
Bazarový snílek: Když se zima zeptá

na letišti v Praze- Kbelích byla před několika lety, když jsem tam působil V3Ska s delfíním motorem, přesně tato:

LuckyK.
10. září 2019, 12:41
2
Rychlé dojmy: Toyota GR Supra na okruhu v Sosnové

A mě se to auto náhodou líbí i na fotkách, snad jen ten přední nárazník bych si představoval zpracovanej trochu jinak, ale tragédie to rozhodně není....A věřím tomu, že naživo se mi bude líbit ještě víc, bohužel jsem ještě neměl tu čest někde jí potkat. Všichni takový ty kecálisti ohledně BMW agregátů a sdílený platformy, interiéru a blabla...to jsou jen nářky lidí, kteří na to auto stejně tak v 99% nebudou mít peníze. Já jsem z toho byl zezačátku taky dost rozpačitej (jsem japanofil a BMW opravdu nemám rád) jenže, je třeba pochopit, že bez toho by do toho Toyota pravděpodobně nešla a to auto by nikdy nevzniklo a to by byla myslím si škoda, takže i já jsem po chvilkovým přemýšlení vychladnul. Myslím že i přes všechny tyhle rádoby překážky to bude schopný auto a o to vlastně koneckonců jde. Jsem zvědav, jaký budou ostřejší verze...jestli teda budou :D mopžnost manuálu by se hodila pro staromilce jako jsem já ;)

LuckyK.
27. června 2019, 12:34
0
Jaká jsou nejlepší závodní auta všech dob?

R32, parádní ikona a neuvěřitelný auto. Já doplním předchůdce všeho zavodního u Nissanu, Datsun 510 v nejikoničtějších barvách ze všech barev :D

LuckyK.
14. června 2019, 14:02
1
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Jojo to jsem se tak nějak snažil naznačit, já jsem prostě cílovka úplně pro jiný stroje a pak mám takový zkreslený názory trochu :D U mě když auto skvěle jezdí co se týče podvozku a má solidní točivej motor, tak je to skvělý, pak ať má výplně dveří klidně ze sololitu :D :D (to samozřejmě nadsazuju, oceňuju i některá pohodlná auta) Já prostě tedka koukám jen tak ze zajímavosti na nový lexus is a on stojí stejně jak ta testovačka A1.....ano, samozřejmě, je to uplně jiný auto, ale ten ostrej kontrast tam...A ISko bych si pořídil třeba hned, u toho mě ani nenapadne pyskovat, že je to drahý :)

LuckyK.
14. června 2019, 12:57
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Já jsem trochu škarohlíd a beru to asi moc selskym rozumem :D ta cenovka testovačky je fakt děsivá...když si ji člověk nakonfiguruje, tak je to přívětivější, to jo, ale pořád je to dost. Polo Gti je taky drahý, ale já jako odpůrce koncernu můžu říct, že mě vcelku nadchlo když jsem ho měl pujčený na projížďku, až jsem tomu nechtěl uvěřit, jak mě bavilo...:D nojo ale pak se člověk projede uplně jinou třídou (Civic Type-R) který stojí cca stejně a je to vším o vesmír jinde...krom kvality interieru, která je mě osobně naprosto fuk :)

LuckyK.
14. června 2019, 12:40
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Když jsem viděl úvodní fotku a nadpis, tak jsem si říkal : pěkný malý audi....to auto se mi na první pohled opravdu líbí, ale ta cena....to zní jako špatnej vtip, jsem si skoro jistej tim, že to na našich silnicích jen tak neuvidíme

LuckyK.
07. června 2018, 09:01
5
Subaru BRZ versus zbytek světa

Ono to prostě není auto pro každého, ten kdo řekne, že se nebude honit za vykonem v 6k, ale radši má výkon hned, tak pro toho takové auto opravdu není, nic ve zlém, ale nemyslím si, že by s tím dokázal jezdit blízko limitu a že by dokázal ocenit genialitu podvozku a takovou tu "oldschool" syrovost...no a pro ty je golf GTI a podobné, pro mě osobně s žádným předohnaným a překoňovaným hothatchem nebude nikdy taková zábava jako se sportovním autem s klasickou koncepcí...je to radost laborovat s projížděním jedné a té samé zatáčky a sledovat svoje zlepšení a reakce auta na rozdílné povely

LuckyK.
14. března 2018, 12:32
0
Peugeot 205 GTI 1.9: Sršeň v plechovce a dobytí Bastily

No bourání bude problém...už hodně dávno jsem zaslechl rozhovor kde se v jedné větě vyskytovalo: "205GTI" a "pojizdná rakev", bohužel mám pocit, že to bude asi odůvodněná asociace :D

LuckyK.
12. března 2018, 11:56
0
Vraťte nám holky, cholesterol a cigára!

Bohužel s notnou dávkou nadsázky to k tomu spěje, je to smutný, ale je to tak...Jelikož je mi 30, tak jsem samozřejmě nezažil, co se tu dělo dřív a nemůžu mudrovat, každopádně jestli se tomu co se postupně děje teďka říká svobodná doba, tak to jsme teda hezky dopadli...:D Holky sice k autům patří, o tom žádná, ale daleko....daleko horší je celý ten princip nějakého "metoo" a zásahům (rozuměj zákazům) shora...Skoro jako bychom ani nebyli dospělí a byli zpět ve školce, kde nám vychovatelka nebo učitelka říká "tohle se nesmí" "tohle je zakázané" apod...

LuckyK.
06. března 2018, 08:52
2
PlechCup závodní speciál: Mazda RX-E30

I když FC je jedno z mých nejoblíbenějších aut "ever", tak nejde jinak než že musím tenhle počin pochválit :-D ....paráda....to muselo bejt práce

LuckyK.
06. března 2018, 08:48
0
LuckyK.
10. ledna 2018, 08:42
0
Traxxas Revo 3.3: Radost z utrpení

to je pravda, ja mam na rustleru vepředu domontovaný extra závaží, aby to bylo váhově vyrovnanější :-D

LuckyK.
08. ledna 2018, 13:02
0
Traxxas Revo 3.3: Radost z utrpení

jojo anacondy používám taky, přesně s těmae "black chrome" diskama...na asfalt jsou mnohem lepší a nemizí, to je pravda, ale s plynem to chce manipulovat opravdu citlivě, jinak je okamžitě pálím :D naproti tomu ty pneumatiky "alias" ty se nepálí, ale jsou to tak 3-4 pořádný projížďky na tvrdém povrchu a jsou hotový...

LuckyK.
05. ledna 2018, 09:24
0
Traxxas Revo 3.3: Radost z utrpení

Já mám traxxas rustler, robitronic brushless combo, taky 3500kv.....jede to jako ďas :D akorát na to už bohužel nemám moc času. Jináč na značku Traxxas nedám dopustit, sice si to nechají zaplatit, ale zpracování a výdrž je příkladná, ve výsledku to vyjde mnohem levněji než provozovat nějaké levné Himoto apod...kde mi odcházely díly snad každou projížďku a to nebylo ani zdaleka tak výkonný, to pak člověka dost otráví. Jinak koukám, že používáš stejný gumy a vlastně i tyhle disky mám taky (mám víc sad), takže cenu bohužel musim potvrdit, hlavně to neni sranda s tim výkonem odchazeji jako na běžícím pásu

LuckyK.
22. listopadu 2017, 12:28
0
Tatra MTX V8: Kam se poděl český supersport?

Tuším, že jsem kdysi četl, že stavebnice byla na objednávku dovezena soukromníkovi do USA a nakonec tam byla zkompletovaná a i jezdila...ale kdo ví, co je na tom pravdy a kde se nachází teď.

LuckyK.
08. listopadu 2017, 16:23
0
Kafe & Káry Praha: Poslední kafe

Škoda, že jsem to nezvládl, vidím spoustu známých "autotváří" :D muselo to být fajn ;)

LuckyK.
01. listopadu 2017, 08:30
0
7 obvyklých designových prvků, které neodvratně odvál čas

Já bych nepoužil vyloženě slovo "idiot" jen je to pro mě nepochopitelný...jak píšete trojkovej Sup. nebo trojková Octa RS. na plechách to je prostě divný, v dnešní době, kdy se sada obyč alu dá koupit za pár

LuckyK.
13. října 2017, 12:11
4
Ptejte se: Okresková zábava na celý rok za 100 tisíc

Je to tak jak napsal Greg, bohužel mám taky pocit, že "fame" roadsteru, jakožto nejlepšího auta na světě (nejen) tady tvoří svými negativními připomínkami většinou lidi, kteří to auto nemají rádi a ve většině případů mu ani moc nerozumí/nezajímá je....já to chápu, ne každému takové auto sedí...ale jsou to dost často oni, kteří ho "propašují" do diskuzí pod články, který s ním nemají absolutně nic společnýho. Vlastně je to vtipné, protože já jsem tady snad opravdu od nikoho nečetl že by to bylo to nejlepší ze všeho na světě co se dá pro řidiče koupit, je si toho vědoma i absolutní většina majitelů. Téměř každý z nás by rád krotil s2k, různé lotusy, nebo RX7mičky... jenže i kdybych si to auto koupil, tak při stylu jakým provozuji roadster (denně, všude, moc to nešetřím atdatd...) mě to finančně a nervově zruinuje, lidově řečeno - nemám na to ani peníze, ani koule. Proto ty miaty, protože ve svém segmentu, (kde nemá moc konkurence co se týče poměrů jízdních zážitků/provozu/dostupnosti dílů a úprav) je to pro absolutní většinu majitelů nejlepší volba, prostě za málo peněz spousta muziky....Jak už bylo zmíněno výš, tak ani já nemám rád VW, ani audi ani škodovku ani bmw.....vlastně krom ostrovní produkce a některých porsche ani nic dalšího z evropy, (neberu do toho samozřejmě veterány) jenže nepopírám že to můžou být kvalitní auta (tedy některá z nich) prostě mi nesedí a nechávají mě naprosto chladným. Nikomu to ale necpu, a neflamuju tam kde milují koncerny....To samý jako psal Martincoupe, škodovky na to kolik stojí a co za to nabízí jsou podle mě prostě drahá auta...pardon za OT, jak jsem to tu četl, tak jsem nad tím trochu přemýšlel a musel jsem to nějak dostat ven :D

LuckyK.
12. října 2017, 18:29
3
Ptejte se: Okresková zábava na celý rok za 100 tisíc

Mě se tenhle přístup taky nelíbí, to potom není divu že tři čtvrti národa jezdí v Ofcích, nebo fábkách. Kupodivu známý se taky nenechal odradit a IS pořídil taky za necelých 100 už asi před třemi lety....a ostatní zkušenosti jsou velmi podobný jako u Regularjohna, auto slouží v podstatě jen za spotřební úkony, za tu dobu nepřekvapilo žádnou nenadálou nepříjemnou závadou, jezdí celoročně a auto nemá kouska rzi (je pravda že se o něj co se týče ochrany proti korozi preventivně stará). Svezení je to opravdu nádherné, na to že se jedná v podstatě o "obyčejný" sedan. Pokud to chápu správně Beastare, tak píšeš, že za 100K se nedá koupit auto, které se bude hezky řídit a nabídne nějakou zábavu za volantem? S céčkem bych i souhlasil, mám je rád, bohužel ale svezení na okresce s IS je o vesmír jinde, to se nedá moc rovnat.....

LuckyK.
12. října 2017, 12:21
1
Ptejte se: Okresková zábava na celý rok za 100 tisíc

Z výběru redakce bych doporučil rozhodně IS 200, nejlépe verzi sport se samosvorem, popřípadě klidně sportcross. Jinak souhlasim s Raspbym, klidně bych se podíval po předposlední generaci Celicy, to auto je nádherný a 3S-GE je super motor. Ale ani ta Impreza není marná, dají se pěkně koupit ve 2.0 ,otázka je jak jsou na ní náročný servisní úkony - nemám zkušenost.

LuckyK.
22. září 2017, 08:16
0
Porsche 944 S2: Auto pro řidiče

jojo, to jsem četl, ostatně jako asi všechny tvé blogy a články, baví mě tvoje tvorba, strašně se mi líbí tvoje zapálení pro danou věc.Souhlasím s tím, že kdybych se déle povozil s asi kterýmkoliv porsche, zapůsobilo by na mě ještě víc, takovým tím "porscheefektem"...:D Na druhou stranu, myslím si, že bych na tom možná byl podobně jak Raspby a přes nesporné kvality a vlastně i "lepší" kus auta bych zůstal v Japonsku...Holt já si umím dokonale ztížit život v tomto ohledu a ještě si to užívám, jsem moc velkej srdcař asi. Ta koroze.....ach.....kdyby miaty nerezly, (vlastně skoro všichni japonci na to dost trpěj) bylo by to snad už uplně beznákladový auto :D Porsche je se svojí antikorozní ochranou pověstné, to by snad nezrezlo ani v rybníce, na tom je hezky poznat proč ty auta byly dražší a o několik tříd výš

LuckyK.
21. září 2017, 21:31
0
Porsche 944 S2: Auto pro řidiče

Já spíš myslel ty uštěpačné poznámky o boxsteru, že to není "pravé" porsche a tak....To že má holčičí auru by mě ani nenapadlo soudit a už vůbec by mi to nevadilo... rozuměj, řídím miatu - ta "gay" aura už horší bejt nemůže, :D mě jsou takovýhle věci úplně jedno. Upřímně mít teď vyčleněno 700K na auto, nekoupil bych si ho, koupil bych si zcela rozhodně a jistě RX7. Jakkoliv respektuju a mám rád porsche, tak moje srdce zůstává v zemi vycházejícího slunce a vlastně jediný co tomu u mě konkuruje jsou britský vozítka (obzvlášť Lotus tedy, když neberu veterány).

LuckyK.
21. září 2017, 19:03
0
Porsche 944 S2: Auto pro řidiče

Já jsem to psal o pár vláken výše, mohl jsem jí mít před časem....za hubičku...bohužel jsem si nechal vymluvit a nejsem hrdým majitelem :D i když buhví kde by teď byla, byl jsem mladý....Toyobaru je hezky vyvážené auto, znám ho a mám ho moc rád, ze současné produkce aut dokonce nejraději, navíc divize GR ho teď za "drobný" bakšiš poladí a sklapne všem výkonovým posměváčkům :D :D .O problému Clubsportů vím, nejsou to uplně dostupná a praktická auta, já jsem zatím ještě takový, že jakákoliv zbytečná sterilita a výbava mě spíš otravuje, takže mít na to prostředky tak bych ten drill asi podstoupil a normálně bych v tý křeči v letní sezoně denně jezdil, já jsem zkrátka takový (syrovost rovná se zábava a típ pádem výhra)....až budu starší a budou mě zlobit záda tak budu svoje slova pečlivě vážit, ne jako teď :D Mile rád věřím tomu, že po svezení v 911 bych asi mluvil jinak, boxster mám shodou okolností taky dost rád, chudák teď částečně přebral druhou kolej a "posměšky" po 944....nezaslouží si to...

LuckyK.
20. září 2017, 09:05
0
Porsche 944 S2: Auto pro řidiče

Já koukám, že ty životní rozhodnutí jsou dost podobný u spousty z nás, taky jsem měl před časem nabídku na 944, dokonce všechno v originále a dokonce normálně pojízdnou a vše na ní bylo v pořádku (tedy alespoň prý) nic nebouchalo, nebyla zrezlá, interiér horší ale spíš poplatný věku a užívaní, než nějak tragický....Jen kosmeticky to bylo takový "prašivý" zmatovatělý lak, jiný přední blatník, protože starej byl nějak pobouchanej.....cena dokonce 60 000,- a já to nevzal...potřeboval jsem auto na denní ježdění a nechal jsem se zviklat otcem - "neblázni, to tě sežere"....."servis, to se prohneš, neber to"....nojo, vlasy si netrhám, ale mrzí mě to, když vidím vývoj cen, byla to velká chyba...kdo by to byl tenkrát tušil...

LuckyK.
20. září 2017, 08:48
0
Porsche 944 S2: Auto pro řidiče

Super článek, mám rád všechny tyhle "transaxle" porsche a na vyjádření typů "že to není pravé porsche" a "že to má motor z dodávky" jsem nikdy nebral zřetel, pro mě to prostě vždycky byly Porsche a hotovo :D Když jsem byl mladý, kamarád mého otce měl přesně tuto 944, krásnou... v černé barvě a to auto mi jako mlaďochovi doslova učarovalo, potají jsem se na něj chodil koukat. Třeba taková 968 Clubsport, je vůbec jedno z mých oblíbenějších typů Porsche, relativně spartánské auto, přesně podle mého gusta. A ten design....boží, alespoň pro mě tedy. To by taky nebylo od věci otestovat, ale bojim se, že jich asi bude jako šafránu. A srovnání s GT86 mi nepříjde od věci, naopak je zajímavé jak psal Beastar že podvozek svou jistotou převyšuje auto a rozložení hmotnosti je geniální....to je stejné u obou aut i když jsou o dekády vzdálené.

LuckyK.
18. srpna 2017, 13:00
0
Jak vypadaly druhé K&K v Ostravě? Úchvatně!

Je to nádhera, taky by mě zajímalo proč je to v u nás v Praze tak zdechlý.....je to každopádně smutné a chtělo by to s tím něco udělat, jezdím tam i přes to celkem rád ;)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Thunderbird  1971
Ford Thunderbird

1971 rok výroby
500 koní výkon
7 000 ccm objem

Dodge Ram Charger  1982
Dodge Ram Charger

1982 rok výroby
105 koní výkon
5 200 ccm objem

Cadillac Coupe deVille  1973
Cadillac Coupe deVille

1973 rok výroby
210 koní výkon
7 729 ccm objem

Chrysler New Yorker 4 Door hardtop 1969
Chrysler New Yorker 4 Door hardtop

1969 rok výroby
350 koní výkon
7 200 ccm objem

Ford F250 2016 SuperDuty 6.2L 2016
Ford F250 2016 SuperDuty 6.2L

2016 rok výroby
390 koní výkon
6 200 ccm objem