LuckyK.
Jméno | Lukáš Kubín |
---|---|
Bydliště | Praha 3 |
Registrace | před 6.7 rok. |
Poslední aktivita | před 4.4 rok. |
Komentářů u článků | 26 |
Pozitivních komentářů u článků | 7 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
na letišti v Praze- Kbelích byla před několika lety, když jsem tam působil V3Ska s delfíním motorem, přesně tato:
A mě se to auto náhodou líbí i na fotkách, snad jen ten přední nárazník bych si představoval zpracovanej trochu jinak, ale tragédie to rozhodně není....A věřím tomu, že naživo se mi bude líbit ještě víc, bohužel jsem ještě neměl tu čest někde jí potkat. Všichni takový ty kecálisti ohledně BMW agregátů a sdílený platformy, interiéru a blabla...to jsou jen nářky lidí, kteří na to auto stejně tak v 99% nebudou mít peníze. Já jsem z toho byl zezačátku taky dost rozpačitej (jsem japanofil a BMW opravdu nemám rád) jenže, je třeba pochopit, že bez toho by do toho Toyota pravděpodobně nešla a to auto by nikdy nevzniklo a to by byla myslím si škoda, takže i já jsem po chvilkovým přemýšlení vychladnul. Myslím že i přes všechny tyhle rádoby překážky to bude schopný auto a o to vlastně koneckonců jde. Jsem zvědav, jaký budou ostřejší verze...jestli teda budou :D mopžnost manuálu by se hodila pro staromilce jako jsem já ;)
R32, parádní ikona a neuvěřitelný auto. Já doplním předchůdce všeho zavodního u Nissanu, Datsun 510 v nejikoničtějších barvách ze všech barev :D
Jojo to jsem se tak nějak snažil naznačit, já jsem prostě cílovka úplně pro jiný stroje a pak mám takový zkreslený názory trochu :D U mě když auto skvěle jezdí co se týče podvozku a má solidní točivej motor, tak je to skvělý, pak ať má výplně dveří klidně ze sololitu :D :D (to samozřejmě nadsazuju, oceňuju i některá pohodlná auta) Já prostě tedka koukám jen tak ze zajímavosti na nový lexus is a on stojí stejně jak ta testovačka A1.....ano, samozřejmě, je to uplně jiný auto, ale ten ostrej kontrast tam...A ISko bych si pořídil třeba hned, u toho mě ani nenapadne pyskovat, že je to drahý :)
Já jsem trochu škarohlíd a beru to asi moc selskym rozumem :D ta cenovka testovačky je fakt děsivá...když si ji člověk nakonfiguruje, tak je to přívětivější, to jo, ale pořád je to dost. Polo Gti je taky drahý, ale já jako odpůrce koncernu můžu říct, že mě vcelku nadchlo když jsem ho měl pujčený na projížďku, až jsem tomu nechtěl uvěřit, jak mě bavilo...:D nojo ale pak se člověk projede uplně jinou třídou (Civic Type-R) který stojí cca stejně a je to vším o vesmír jinde...krom kvality interieru, která je mě osobně naprosto fuk :)
Když jsem viděl úvodní fotku a nadpis, tak jsem si říkal : pěkný malý audi....to auto se mi na první pohled opravdu líbí, ale ta cena....to zní jako špatnej vtip, jsem si skoro jistej tim, že to na našich silnicích jen tak neuvidíme
Ono to prostě není auto pro každého, ten kdo řekne, že se nebude honit za vykonem v 6k, ale radši má výkon hned, tak pro toho takové auto opravdu není, nic ve zlém, ale nemyslím si, že by s tím dokázal jezdit blízko limitu a že by dokázal ocenit genialitu podvozku a takovou tu "oldschool" syrovost...no a pro ty je golf GTI a podobné, pro mě osobně s žádným předohnaným a překoňovaným hothatchem nebude nikdy taková zábava jako se sportovním autem s klasickou koncepcí...je to radost laborovat s projížděním jedné a té samé zatáčky a sledovat svoje zlepšení a reakce auta na rozdílné povely
No bourání bude problém...už hodně dávno jsem zaslechl rozhovor kde se v jedné větě vyskytovalo: "205GTI" a "pojizdná rakev", bohužel mám pocit, že to bude asi odůvodněná asociace :D
Bohužel s notnou dávkou nadsázky to k tomu spěje, je to smutný, ale je to tak...Jelikož je mi 30, tak jsem samozřejmě nezažil, co se tu dělo dřív a nemůžu mudrovat, každopádně jestli se tomu co se postupně děje teďka říká svobodná doba, tak to jsme teda hezky dopadli...:D Holky sice k autům patří, o tom žádná, ale daleko....daleko horší je celý ten princip nějakého "metoo" a zásahům (rozuměj zákazům) shora...Skoro jako bychom ani nebyli dospělí a byli zpět ve školce, kde nám vychovatelka nebo učitelka říká "tohle se nesmí" "tohle je zakázané" apod...
I když FC je jedno z mých nejoblíbenějších aut "ever", tak nejde jinak než že musím tenhle počin pochválit :-D ....paráda....to muselo bejt práce
to je pravda, ja mam na rustleru vepředu domontovaný extra závaží, aby to bylo váhově vyrovnanější :-D
jojo anacondy používám taky, přesně s těmae "black chrome" diskama...na asfalt jsou mnohem lepší a nemizí, to je pravda, ale s plynem to chce manipulovat opravdu citlivě, jinak je okamžitě pálím :D naproti tomu ty pneumatiky "alias" ty se nepálí, ale jsou to tak 3-4 pořádný projížďky na tvrdém povrchu a jsou hotový...
Já mám traxxas rustler, robitronic brushless combo, taky 3500kv.....jede to jako ďas :D akorát na to už bohužel nemám moc času. Jináč na značku Traxxas nedám dopustit, sice si to nechají zaplatit, ale zpracování a výdrž je příkladná, ve výsledku to vyjde mnohem levněji než provozovat nějaké levné Himoto apod...kde mi odcházely díly snad každou projížďku a to nebylo ani zdaleka tak výkonný, to pak člověka dost otráví. Jinak koukám, že používáš stejný gumy a vlastně i tyhle disky mám taky (mám víc sad), takže cenu bohužel musim potvrdit, hlavně to neni sranda s tim výkonem odchazeji jako na běžícím pásu
Tuším, že jsem kdysi četl, že stavebnice byla na objednávku dovezena soukromníkovi do USA a nakonec tam byla zkompletovaná a i jezdila...ale kdo ví, co je na tom pravdy a kde se nachází teď.
Škoda, že jsem to nezvládl, vidím spoustu známých "autotváří" :D muselo to být fajn ;)
Já bych nepoužil vyloženě slovo "idiot" jen je to pro mě nepochopitelný...jak píšete trojkovej Sup. nebo trojková Octa RS. na plechách to je prostě divný, v dnešní době, kdy se sada obyč alu dá koupit za pár
Je to tak jak napsal Greg, bohužel mám taky pocit, že "fame" roadsteru, jakožto nejlepšího auta na světě (nejen) tady tvoří svými negativními připomínkami většinou lidi, kteří to auto nemají rádi a ve většině případů mu ani moc nerozumí/nezajímá je....já to chápu, ne každému takové auto sedí...ale jsou to dost často oni, kteří ho "propašují" do diskuzí pod články, který s ním nemají absolutně nic společnýho. Vlastně je to vtipné, protože já jsem tady snad opravdu od nikoho nečetl že by to bylo to nejlepší ze všeho na světě co se dá pro řidiče koupit, je si toho vědoma i absolutní většina majitelů. Téměř každý z nás by rád krotil s2k, různé lotusy, nebo RX7mičky... jenže i kdybych si to auto koupil, tak při stylu jakým provozuji roadster (denně, všude, moc to nešetřím atdatd...) mě to finančně a nervově zruinuje, lidově řečeno - nemám na to ani peníze, ani koule. Proto ty miaty, protože ve svém segmentu, (kde nemá moc konkurence co se týče poměrů jízdních zážitků/provozu/dostupnosti dílů a úprav) je to pro absolutní většinu majitelů nejlepší volba, prostě za málo peněz spousta muziky....Jak už bylo zmíněno výš, tak ani já nemám rád VW, ani audi ani škodovku ani bmw.....vlastně krom ostrovní produkce a některých porsche ani nic dalšího z evropy, (neberu do toho samozřejmě veterány) jenže nepopírám že to můžou být kvalitní auta (tedy některá z nich) prostě mi nesedí a nechávají mě naprosto chladným. Nikomu to ale necpu, a neflamuju tam kde milují koncerny....To samý jako psal Martincoupe, škodovky na to kolik stojí a co za to nabízí jsou podle mě prostě drahá auta...pardon za OT, jak jsem to tu četl, tak jsem nad tím trochu přemýšlel a musel jsem to nějak dostat ven :D
Mě se tenhle přístup taky nelíbí, to potom není divu že tři čtvrti národa jezdí v Ofcích, nebo fábkách. Kupodivu známý se taky nenechal odradit a IS pořídil taky za necelých 100 už asi před třemi lety....a ostatní zkušenosti jsou velmi podobný jako u Regularjohna, auto slouží v podstatě jen za spotřební úkony, za tu dobu nepřekvapilo žádnou nenadálou nepříjemnou závadou, jezdí celoročně a auto nemá kouska rzi (je pravda že se o něj co se týče ochrany proti korozi preventivně stará). Svezení je to opravdu nádherné, na to že se jedná v podstatě o "obyčejný" sedan. Pokud to chápu správně Beastare, tak píšeš, že za 100K se nedá koupit auto, které se bude hezky řídit a nabídne nějakou zábavu za volantem? S céčkem bych i souhlasil, mám je rád, bohužel ale svezení na okresce s IS je o vesmír jinde, to se nedá moc rovnat.....
Z výběru redakce bych doporučil rozhodně IS 200, nejlépe verzi sport se samosvorem, popřípadě klidně sportcross. Jinak souhlasim s Raspbym, klidně bych se podíval po předposlední generaci Celicy, to auto je nádherný a 3S-GE je super motor. Ale ani ta Impreza není marná, dají se pěkně koupit ve 2.0 ,otázka je jak jsou na ní náročný servisní úkony - nemám zkušenost.
jojo, to jsem četl, ostatně jako asi všechny tvé blogy a články, baví mě tvoje tvorba, strašně se mi líbí tvoje zapálení pro danou věc.Souhlasím s tím, že kdybych se déle povozil s asi kterýmkoliv porsche, zapůsobilo by na mě ještě víc, takovým tím "porscheefektem"...:D Na druhou stranu, myslím si, že bych na tom možná byl podobně jak Raspby a přes nesporné kvality a vlastně i "lepší" kus auta bych zůstal v Japonsku...Holt já si umím dokonale ztížit život v tomto ohledu a ještě si to užívám, jsem moc velkej srdcař asi. Ta koroze.....ach.....kdyby miaty nerezly, (vlastně skoro všichni japonci na to dost trpěj) bylo by to snad už uplně beznákladový auto :D Porsche je se svojí antikorozní ochranou pověstné, to by snad nezrezlo ani v rybníce, na tom je hezky poznat proč ty auta byly dražší a o několik tříd výš
Já spíš myslel ty uštěpačné poznámky o boxsteru, že to není "pravé" porsche a tak....To že má holčičí auru by mě ani nenapadlo soudit a už vůbec by mi to nevadilo... rozuměj, řídím miatu - ta "gay" aura už horší bejt nemůže, :D mě jsou takovýhle věci úplně jedno. Upřímně mít teď vyčleněno 700K na auto, nekoupil bych si ho, koupil bych si zcela rozhodně a jistě RX7. Jakkoliv respektuju a mám rád porsche, tak moje srdce zůstává v zemi vycházejícího slunce a vlastně jediný co tomu u mě konkuruje jsou britský vozítka (obzvlášť Lotus tedy, když neberu veterány).
Já jsem to psal o pár vláken výše, mohl jsem jí mít před časem....za hubičku...bohužel jsem si nechal vymluvit a nejsem hrdým majitelem :D i když buhví kde by teď byla, byl jsem mladý....Toyobaru je hezky vyvážené auto, znám ho a mám ho moc rád, ze současné produkce aut dokonce nejraději, navíc divize GR ho teď za "drobný" bakšiš poladí a sklapne všem výkonovým posměváčkům :D :D .O problému Clubsportů vím, nejsou to uplně dostupná a praktická auta, já jsem zatím ještě takový, že jakákoliv zbytečná sterilita a výbava mě spíš otravuje, takže mít na to prostředky tak bych ten drill asi podstoupil a normálně bych v tý křeči v letní sezoně denně jezdil, já jsem zkrátka takový (syrovost rovná se zábava a típ pádem výhra)....až budu starší a budou mě zlobit záda tak budu svoje slova pečlivě vážit, ne jako teď :D Mile rád věřím tomu, že po svezení v 911 bych asi mluvil jinak, boxster mám shodou okolností taky dost rád, chudák teď částečně přebral druhou kolej a "posměšky" po 944....nezaslouží si to...
Já koukám, že ty životní rozhodnutí jsou dost podobný u spousty z nás, taky jsem měl před časem nabídku na 944, dokonce všechno v originále a dokonce normálně pojízdnou a vše na ní bylo v pořádku (tedy alespoň prý) nic nebouchalo, nebyla zrezlá, interiér horší ale spíš poplatný věku a užívaní, než nějak tragický....Jen kosmeticky to bylo takový "prašivý" zmatovatělý lak, jiný přední blatník, protože starej byl nějak pobouchanej.....cena dokonce 60 000,- a já to nevzal...potřeboval jsem auto na denní ježdění a nechal jsem se zviklat otcem - "neblázni, to tě sežere"....."servis, to se prohneš, neber to"....nojo, vlasy si netrhám, ale mrzí mě to, když vidím vývoj cen, byla to velká chyba...kdo by to byl tenkrát tušil...
Super článek, mám rád všechny tyhle "transaxle" porsche a na vyjádření typů "že to není pravé porsche" a "že to má motor z dodávky" jsem nikdy nebral zřetel, pro mě to prostě vždycky byly Porsche a hotovo :D Když jsem byl mladý, kamarád mého otce měl přesně tuto 944, krásnou... v černé barvě a to auto mi jako mlaďochovi doslova učarovalo, potají jsem se na něj chodil koukat. Třeba taková 968 Clubsport, je vůbec jedno z mých oblíbenějších typů Porsche, relativně spartánské auto, přesně podle mého gusta. A ten design....boží, alespoň pro mě tedy. To by taky nebylo od věci otestovat, ale bojim se, že jich asi bude jako šafránu. A srovnání s GT86 mi nepříjde od věci, naopak je zajímavé jak psal Beastar že podvozek svou jistotou převyšuje auto a rozložení hmotnosti je geniální....to je stejné u obou aut i když jsou o dekády vzdálené.
Je to nádhera, taky by mě zajímalo proč je to v u nás v Praze tak zdechlý.....je to každopádně smutné a chtělo by to s tím něco udělat, jezdím tam i přes to celkem rád ;)
Poslední komentáře
- VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"... - Vapno92, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Ono je to pekné, ale je to niečo také, ako "Nike ONE 2022"...
Poslední inzeráty
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
27 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů