načítám data...

Tejira

JménoJakub [email protected]
BydlištěOpava
Registracepřed 3.9 rok.
Poslední aktivitapřed 1.1 měs.
Telefonjen registrovaným
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků11
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu
Informace

Občasný pisálek, motoristický punker a vůbec šílenec veřejného mínění, protože jak známo aut je hodně a život je krátký.

Poslední blogy

Šílená honba po česku. Část první a dodatek: Kdo je vlastně Tejira a co tady chce?

09. srpna 2017, 17:00 8 komentářů

Alfa Romeo, Fabie a šílená jízda přes česko. Co všechno skýtá první část? Co všechno bude pokračovat? A kdo je Tejira?

MG Midget 1500 aneb kdopak nám tu kape?

11. srpna 2017, 10:10 3 komentáře

Seznámení co to vlastně je za auto. Nějaké to jeho obkecání a na konec i defakto test s průšvihem na konci.

Kafe&Káry Ostrava vol. 2 - na střechu a ještě dál!

14. srpna 2017, 00:38 31 komentářů

Příprava na K&K, cesta a hlavně to nejlepší co se objevilo případně flambovalo gumy!


Posledních 50 komentářů

Tejira
23. září 2020, 16:59
0
Nové "Zetko" je tady. Líbí se vám?

Za mě rozhodně oponuji s tím Patrolem. Za poslední solidní považuji Y61 ať už to je 2.8TD nebo 4.2TD. Jinak s tím ostatním souhlasím. 350/370Z jsou sice designem obstojná auta, ale až tak úplně mě nikdy nezaujaly. Tohle nové... Z toho jsem nadšený. A R35... Celkově souhlasím. Akorát tedy škoda, že už nedělají i auta právě typu Sunny GTI nebo Primera GT... Nebo jednu zrůdičku jménem Sunny GTi-R :D

Tejira
23. září 2020, 16:53
0
Nové "Zetko" je tady. Líbí se vám?

Přesně pro tohle to nové Zetko žeru :D Ten grill je prostě boží. A to právě díky této fotce co jsi poslal. Hodně lidí to nechápe, ale přesně tohle je ten odkaz co tam zamýšleli. Konečně člověk co to vidí :3

Tejira
04. března 2019, 18:55
1
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Překvapuje mě, že nikdo nenavrhnul i vozy ze stáje čtyř kruhů. Respektive mám na mysli Audi A4 generace B6/7 v 3.0i. Osobně jsem sice vlastnil nesporně nenáviděnou 2.5TDI V6 ale v generaci B5, která mě celkově velmi mile překvapila. Taktéž jsem měl nároky na velký kufr abych se tam se svým metrem 74 nějak poskládal. Kupodivu s mou tehdejší přítelkyní to nebyl žádný problém. Po sklopení sedaček rovné letiště a když jsem chtěl tu a tam říznout zatáčku tak víceprvek vpředu velmi dobře podržel. Byť je tedy dražší na servis (ramena není problem mít i za 15 klacků, ale zas to je investice tak na 150tkm dopředu) tak je schopna velmi hravě překonávat dlouhé vzdálenosti v pohodlí a když by člověk měl nutkání sportovnější jízdy tak to dokáže i dobře lítat zatáčkách aniž by se to začalo hrnout kupředu vstříc smrti.
Plus pokud si člověk koupí S-Line variantu tak tam dostane už i lepší sedáky a volant který se dokáže dobře držet. Navíc dané kousky s 3.0 jdou i do 200 klacků sehnat jak v dobré výbavě tak i hodně pěkném stavu.

Tejira
28. srpna 2018, 14:43
-1
Autíčkář e-shop – místo i pro vaše nápady!

Za mě rozhodně rozšířit sortiment. Klidně i třeba věci na objednávku. Resp poptávku. Dobrý nebo specifický podvozek se fakt hledá blbě :( Ale to samé platí pro motory :P Pro Japonce specifikum ad absurdum se hledají blbě :D

Tejira
24. února 2018, 04:51
0
'Tuníte' své auto? A proč?

Sorryjako, ale moje holka zůstane naftovým speciálem. :D

Tejira
23. února 2018, 11:43
0
'Tuníte' své auto? A proč?

Baví mě to... Baví mě stále se vrtat v tom bezedném kelímku na problémy jménem Audi A4 2.5 TDI V6 :D Ale... Když ono to zas tak špatný auto není ^^ Stačí se jen starat :D

Tejira
03. února 2018, 03:24
0
Máme rádi křápy, aneb Stará auta a nostalgie

To mi připomíná tu moji mršku. Bezmála 18 let stará Audi A4 Avant s motorem 2.5 TDI V6, který hodně lidi zatracuje. Ano sice jsem se už nanervačil hodně a ještě nanervačím... ale je to moje auto. Auto co mě nikde nenechalo a já mu dopřávám tu péči co si zaslouží. Byť jsem jen blbej student... stále je to kus mého života. Ale stejně budu nejradši vzpomínat na tátovu Mazdu 626 coupe ve dvoulitru. Jednou... bych si to auto chtěl pořídit právě z nostalgických důvodů a také jako vzpomínku na mého již zesnulého otce. Jeho kousek tehdy tragicky zahynul smrtí o sloup, který tam poslal v mikrospánku. Holt i takové věci jsou... ale stejně ty auta mají něco do sebe.

Tejira
04. září 2017, 02:25
0
Enjoy 86: Autíčkář v akci

Krabe, Krabe, Krabe... Ty jsi mi zase namíchnul den :-D spát se nedá... O autě furt tiše doufám a ty tu vysolíš pěkný Trackday s AE86kama... Aspoň nějakou Fujiwara Tofu Shop jsi mohl hodit do galošky (Panda Trueno to be honest) pro pokochání se :-D ale jinak... Sakra to Mýto mi musí vyjít!

Tejira
15. srpna 2017, 13:36
0
Fiat Uno Turbo a Toyota Celica GT-Four ST165 aneb co jste mohli vidět na K&K

Goldie to je mi jasné, ale když by se Pražáci dohodli a udělali si výlet na další K&K v Ově tak by zas Ostrava mohla udělat to stejné na K&K do Prahy ať vidí jací tu jsme machři a co máme za káry :D

Tejira
15. srpna 2017, 13:28
0
Fiat Uno Turbo a Toyota Celica GT-Four ST165 aneb co jste mohli vidět na K&K

Mimochodem Krabe, objevilo se tam i MGB GT :D A Vavris říká, že by nebylo od věci přitáhnout další veterány či youngtimery. (ano chybí to tam)

Tejira
15. srpna 2017, 13:22
0
Jak vypadaly druhé K&K v Ostravě? Úchvatně!

Za mě rozhodně velice zajímavé a jsem rád, že jsem mohl dorazit! :-)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford LTD Ford LTD Coupe 5,7 Brougham 72 1972
Ford LTD Ford LTD Coupe 5,7 Brougham 72

1972 rok výroby
180 koní výkon
5 721 ccm objem

Mercury Marquis  1977
Mercury Marquis

1977 rok výroby
123 koní výkon
6 600 ccm objem

Pontiac Firebird  1978
Pontiac Firebird

1978 rok výroby
320 koní výkon
6 600 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 Stingray 1970
Chevrolet Corvette C3 Stingray

1970 rok výroby
350 koní výkon
5 573 ccm objem

Ford Mustang Fastback V8, V ČR 1966
Ford Mustang Fastback V8, V ČR

1966 rok výroby
210 koní výkon
4 700 ccm objem