načítám data...

Bambus

JménoMarek Býma
BydlištěNymburk
Registracepřed 10.3 rok.
Poslední aktivitapřed 9.3 rok.
Telefonjen registrovaným
Komentářů u článků9
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Bambus
18. prosince 2014, 21:17
0
Bezklíčové zámky jsou nebezpečné! Senioři málem zemřeli na stupiditu!

Dvojité zamykání měla třeba i Vectra B, když se na dálkovém ovládání stiskl zamykací čudl 2x, tak zevnitř dveře nikdo neotevřel ani taháním za kolíček, který vztáhout nešel. a
V Laguně druhé generace jsem měl bezklíčkové otevírání nikoliv však již startování, fungovalo to skvěle. Potáhl jsem za kliku, nastoupil, zapl si bezpečnostní pás a po stisku startovacího tlačítka jsem zjistil, že si v lepším případě na kartě jenom sedím, v horším je zahrabaná i s nákupem někde v kufru :D
V Lagu tři jsem této vymoženosti ušetřen. Pořád se startuje čudlem a tak se mi často stane, že kartu v autě nechám a po vystoupení nemám čím zamknout...

Bambus
02. prosince 2014, 20:16
0
Ptejte se: Rodinné auto s duší?

E46 je jasná volba, a jako BMW fanda ji nikomu rozmlouvat nebudu. Pokud bych měl navrhnou alternativu, tak doporučím Lagunu druhé gerenrace ve verzi kombi. Ne nezbláznil jsem se a ano vím, je to auto s asi nejhorší pověstí za poslední dekády. Sám jsem ale jednu v roli rodinného dopravníku provozoval taky a až na nešťastnou volbu motoru (2.2 DCi) to bylo nejpohodlnější a pro rodinu nejdomyšlenější auto, jaké jsem měl. Předchůdcem Lagu byla E36 v sedanu jejím nástupcem E90 v sedanu (obě 2.0 benzín). Aktuálně mám Lagunu třetí generace a ta co se pohodlí nesahá druhé ani po kotníky. Když se člověk vyhne problémovým motorizacím (ropáky nebo přímovstřikový 2.0 IDE), tak se zejména u verzí po faceliftu jedná o bezkonkurenční poměr, ceny výbavy a bezpečnosti. Třeba něco takového: http://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/laguna/15870909?goFrom=list
Dalším pozitivem je nulový zájem zlodějů, nízká cena pojištění a ještě jsem dvojkovou Lagunu neviděl rezavou, což se bohužel o E46 říci nedá. Při přepravě prcků se hodí třeba roletky v zadních dveřích, od řidiče ovládaná dětská pojistka, která neblokuje jen okna ale i otevírání dveří. Odolné čalounění a ISOfix v základní výbavě.

Bambus
25. dubna 2014, 11:11
0
Ptejte se Vojtů: Je Laguna Coupé dobrý nápad?

Pětidvéřovou Lagunu III aktuálně provozujeme v rámci pichafleetu. Po zkušenostech s Laugnou II v naftě musím prohlásit, že s předchozí generací má aktuální Laguna společné pouze jméno. Spolehlivost i kvalita zpracování je úplně jinde. Bohužel došlo mezigeneračně k přitvrzení jak podvozku tak sedadel, vůz je tak méně pohodlný.

Bambus
05. března 2014, 10:49
0
Nová Kolínská trojčata - které je nejhezčí?

Zepředu C1 zezadu Aygo. Ale už jen pro koncepci je jasným vítězem nové Twingo ;)

Bambus
05. února 2014, 22:27
0
Autíčkář se ptá: Jak moc dáte na bezpečnost?

Za fotříky můžu napsat, že s příchodem potomstva se ještě více rozevřely nůžky mezi stylem jízdy kdy jedu sám a kdy někoho (rodinu) vezu.
Prcka jsem v E21 vezl ve vajíčku jen několikrát, ale kdyby něměla vzadu pásy, tak bych jej do auta nedal nikdy, jakkoli je to dle legislativy možné. S vědomím toho, že bychom jakoukoli nečelní nehodu v rychlosti 60 kmh + pravděpodobně nerozchodili jsem s miminem jel mnohem obezřetněji a každé auto z vedlejší považoval za velké riziko.
Za minimum bych i ve víkendovce považoval bezpečnostní pásy, bezpečnostní tyč řízení taky není k zahození.
Bouraček mám za sebou už dost na to, abych věděl, že ani čelní náraz v městské rychlosti v rukách neudržím. Pásy mi zachránili krk již několikrát, služeb airbagů jsem naštěstí zatím využít nemusel.
Teď už sebe i rodinku vozím jen ve žabožroutích pětihvězdičkových krabicích a upřímně bych neměnil. To ovšem nevylučuje pořízení nějakého víkendového náčiní ideálně KKK (kov, kardan, karburátor) ;)

Bambus
05. února 2014, 22:19
0
Zachraňte Žábu! Aneb i piána jsou smrtelná...

Už jen pro ten interier prosím zachránit. Já mám letos bohužel stop stav na jakékoli další přibližovadlo, musím nejprve postavit garáž.

Bambus
05. února 2014, 18:43
0
Autíčkářův hejt: Elektrický posilovač řízení

K tomu předchůdci E30 můžu říci jen tolik, že v E21 (bez posilovače) bylo ve volantu cítit i blížící se zablokování kola při prudkém brzdění. I z vysokých rychlostí bylo možno brzdit naplno a nijak mi ABS nechybělo. Díky nechlazeným kotoučům na přední nápravě takových brzdění ze 180 na 80 km/h opakovaně moc zvládnout nešlo ale to je jiná pohádka...
I taková E90 byla před faceliftem právě díky absenci alektrického posilovače řidičtějším autem než E90 po faceliftu.

Bambus
17. ledna 2014, 14:28
0
Průvodce výběrem automobilu pro začátečníky: Díl první

I E90 má lepší rejd než Clio.
Článek je fajn, ale ze zkušenosti mohu potvrdit, že většina lidí ví co chce a když se zeptají na radu, tak jen chtějí dobrozdání, že si vybrali dobře. Na rozumné argumenty o nesmyslnosti výběru neberou ohled a stejně si koupí ropáka na dojíždění do Kauflandu.

Bambus
17. ledna 2014, 10:46
0
Autíčkář se ptá: Nejlepší víkendovka za čtvrt míče?

Na předchozí Clio RS je 250k málo. Pokud má být víkendovka, tak by mělo mít CUPový podvozek a ideálně recara. Provozovat jej ovšem vyjde levněji než 30 let staré BMW, vlastní zkušenost...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem