logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Michal „Miha“ Novák

BydlištěKolín
Registracepřed 11.8 rok.
Poslední aktivitapřed 14.7 měs.
Příspěvků ve fóru11
Komentářů u článků13
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků0

Posledních 50 komentářů

0
Miha
8. 1. 2019, 08:11
Hodně prostoru za málo peněz

Verze i-ctdi je ještě bez filtru - motory s DPF mají označení i-dtec.
Když jsem naposledy zjišťoval cenu nového filtru na Accorda, tak byl za 60. Občas mají japonci zvláštní nápady a spojení dpf s katalyzátorem do jednoho kusu je jedním z nich. U 1.6, která se používá v civicu a posledním cr-v, by už měly být oba díly rozdělené a levnější

0
Miha
7. 1. 2019, 21:36
Hodně prostoru za málo peněz

Protože to je obludka a skoro nikdo jí ani nezná, tak moc drahá není. Většina kusů na českém trhu je do sta tisíc a ta co jsem postoval je za 140. (https://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/fr-v/18025408?goFrom=list)

3
Miha
7. 1. 2019, 20:48
Hodně prostoru za málo peněz

A co Honda FR-V? Jako žádná krasavice to není, ale to žádné MPV a všechny ostatní požadavky splní s přehledem. S naftovou dva dvojkou pojede hezky a spolehlivosti bych se u Hondy nebál.

0
Miha
6. 3. 2017, 21:54
Jak je to s PSA a Opelem? Změní Uber svět aut? Lžou výrobci supersportů?

Hlavně emise z elektrárny jdou daleko lépe kontrolovat. Za kotel se dají filtry na pevné částice, mokré vypírky proti SO2 a na komínu čidla online sledující kvalitu vystupujícího plynu. Když dojde ke zhoršení kvality spalin, tak se vymění filtr a jede se dál. Ve výsledku pak z komínu nemusí jít nic jiného než oxid uhličitý a dusík.
V autě si teď může každý jouda může místo katalyzátoru nebo DPF dát rovnou trubku a nikdo nic neřeší. Takž až budou jezdit elektromobily ve větší míře než teď, tak se městům výrazně uleví.

2
Miha
7. 11. 2016, 20:14
Autíčkář se ptá: Jak postavit dokonalé auto?

Myslím, že takhle by mi to stačilo. K dokonalosti tomu chybí jen lehce zesílené B sloupky a odnímatelné střešní panely :)

0
Miha
3. 7. 2016, 08:46
Idiot zahynul v Tesle. Znamená to něco?

Autonomní řízení IMHO začne fungovat v době, až na silnici nebude jediné auto řízené člověkem. Když občas na silnici vidím, co jsou lidé schopni vymyslet, tak na to žádný program nemůže dobře zareagovat.

0
Miha
12. 3. 2015, 16:20
2017 Honda CR-Z: Tentokrát už doopravdy?

Pokud to Honda dotáhne do zdárného konce, tak smeknu a budu chodit týden v předklonu. Jako reálnější bych viděl variantu menšího bratříčka civicu, který dostane oturbenou 1.5 s výkonem kolem 160 koní a "vrcholnou" variantu s 220 koňmi. Ať by to už byl hybrid nebo podladěný dvoulitr. V převzetí techniky z CTR bez jakýchkoliv úprav moc nevěřím. Takových řečí měla Honda stovky :-/

0
Miha
20. 1. 2015, 12:56
Ptejte se Vojty: Rodinný kombík nadšeného řidiče

Tak emisní limity ten motor dost uškrtily, reakce jsou pomalejší a výkonová špička je taky spíš teoretická. Při testovací jízdě, kdy se do auta naskládali čtyři lidi, se 1.2 v Oktávce trápila a zrychlovat vůbec nechtěla. Se Civicem jsem tenhle problém neměl. Obě jízdy byly krátké (do 20 km) takže všechny jízdní režimy jsem nemohl vyzkoušet. Obě auta jsem testoval na stejné trase a ve stejný den a lepši pocit jsem měl z Hondy.
Kdyby byla za stejné peníze 1.4 TSI tak bych dal přednost jí, ale do 400 tisíc jsem ji neviděl.

0
Miha
20. 1. 2015, 10:19
Ptejte se Vojty: Rodinný kombík nadšeného řidiče

Nedávno jsem řešil podobné zadání a řekl bych, že tam je hodně požadavků za tu cenu. Navigaci bych vypustil a používal přenosnou i když to u nového auta nebude vypadat dvakrát dobře.
Taky požadavek na Multi-link bych smazal. I s torzní příčkou jde naladit dobrý podvozek (i když to jde hůře).
Koncern je se smysluplným motorem drahý a do 400 tisíc jsem našel jenom 1.2 TSI se 77 nebo 81 kw a to s naloženým autem moc nepohne.
Ve fordu jsem pro sebe nenašel dobrou pozici za volantem a celkově se mi špatně řídil, takže z výběru vypadl. Ale u tebe to může být jinak.
Z výběru bych si vybral Kiu Cee'd a nebo se kouknul na Hondu Civic.
http://ojetevozy.honda.cz/civic/tourer-1.8-ivtec-sport_1904.html
Tenhle kus je po kroupách, ale opravená a není to vidět. Za 9 let provozu schytá daleko horší šrámy. Výbavu má dobrou a místa na psy a kola bude dostatek. Co mi vadí, tak je méně místa na chodidla kvůli nádrži pod předníma sedačkama. Určitě bych ho ale při výběru nevynechával.

0
Miha
8. 12. 2014, 22:59
TOP10: Cool auta a uncool nástupci

Čím jsem si zasloužil být hned na prvním místě? :-D

0
Miha
15. 9. 2014, 18:34
Ptejte se Vojtů: Stylovka na každý den?

Jak už psal BobAsh, tak Accord coupe je auto vyráběné pro ameriký trh, takže je pohodlné.
Na honda-clubu je na prodej třílitr v plynu.
http://honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=49463
Sice je na prodej už více než rok, ale za prohlídku by myslím stál.

0
Miha
14. 1. 2014, 16:16
911 Targa: Nejkontroverznější 911 v novém.

Targa k 911 neodmyslitelně patří a byl by hřích jí přestat vyrábět. A právě takhle by měla správná targa vypadat. Ten skleněný vikýř byla nepovedená parodie

0
Miha
14. 1. 2014, 16:14
Autíčkář se ptá: Nejlepší víkendovka za čtvrt míče?

Jak už tu zaznělo, tak bych vzal Miatu (Nejlépe NA) a trochu jí poladil.
Nebo druhá možnost je Focus RS MkI
http://www.sportovnivozy.cz/40632-ford-focus-rs-mk1-mozna-vymena-praha