Michal „Miha“ Novák
| Bydliště | Kolín |
|---|---|
| Registrace | před 11.8 rok. |
| Poslední aktivita | před 14.7 měs. |
| Příspěvků ve fóru | 11 |
| Komentářů u článků | 13 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Verze i-ctdi je ještě bez filtru - motory s DPF mají označení i-dtec.
Když jsem naposledy zjišťoval cenu nového filtru na Accorda, tak byl za 60. Občas mají japonci zvláštní nápady a spojení dpf s katalyzátorem do jednoho kusu je jedním z nich. U 1.6, která se používá v civicu a posledním cr-v, by už měly být oba díly rozdělené a levnější
Protože to je obludka a skoro nikdo jí ani nezná, tak moc drahá není. Většina kusů na českém trhu je do sta tisíc a ta co jsem postoval je za 140. (https://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/fr-v/18025408?goFrom=list)
A co Honda FR-V? Jako žádná krasavice to není, ale to žádné MPV a všechny ostatní požadavky splní s přehledem. S naftovou dva dvojkou pojede hezky a spolehlivosti bych se u Hondy nebál.

Hlavně emise z elektrárny jdou daleko lépe kontrolovat. Za kotel se dají filtry na pevné částice, mokré vypírky proti SO2 a na komínu čidla online sledující kvalitu vystupujícího plynu. Když dojde ke zhoršení kvality spalin, tak se vymění filtr a jede se dál. Ve výsledku pak z komínu nemusí jít nic jiného než oxid uhličitý a dusík.
V autě si teď může každý jouda může místo katalyzátoru nebo DPF dát rovnou trubku a nikdo nic neřeší. Takž až budou jezdit elektromobily ve větší míře než teď, tak se městům výrazně uleví.
Myslím, že takhle by mi to stačilo. K dokonalosti tomu chybí jen lehce zesílené B sloupky a odnímatelné střešní panely :)

Autonomní řízení IMHO začne fungovat v době, až na silnici nebude jediné auto řízené člověkem. Když občas na silnici vidím, co jsou lidé schopni vymyslet, tak na to žádný program nemůže dobře zareagovat.
Pokud to Honda dotáhne do zdárného konce, tak smeknu a budu chodit týden v předklonu. Jako reálnější bych viděl variantu menšího bratříčka civicu, který dostane oturbenou 1.5 s výkonem kolem 160 koní a "vrcholnou" variantu s 220 koňmi. Ať by to už byl hybrid nebo podladěný dvoulitr. V převzetí techniky z CTR bez jakýchkoliv úprav moc nevěřím. Takových řečí měla Honda stovky :-/
Tak emisní limity ten motor dost uškrtily, reakce jsou pomalejší a výkonová špička je taky spíš teoretická. Při testovací jízdě, kdy se do auta naskládali čtyři lidi, se 1.2 v Oktávce trápila a zrychlovat vůbec nechtěla. Se Civicem jsem tenhle problém neměl. Obě jízdy byly krátké (do 20 km) takže všechny jízdní režimy jsem nemohl vyzkoušet. Obě auta jsem testoval na stejné trase a ve stejný den a lepši pocit jsem měl z Hondy.
Kdyby byla za stejné peníze 1.4 TSI tak bych dal přednost jí, ale do 400 tisíc jsem ji neviděl.
Nedávno jsem řešil podobné zadání a řekl bych, že tam je hodně požadavků za tu cenu. Navigaci bych vypustil a používal přenosnou i když to u nového auta nebude vypadat dvakrát dobře.
Taky požadavek na Multi-link bych smazal. I s torzní příčkou jde naladit dobrý podvozek (i když to jde hůře).
Koncern je se smysluplným motorem drahý a do 400 tisíc jsem našel jenom 1.2 TSI se 77 nebo 81 kw a to s naloženým autem moc nepohne.
Ve fordu jsem pro sebe nenašel dobrou pozici za volantem a celkově se mi špatně řídil, takže z výběru vypadl. Ale u tebe to může být jinak.
Z výběru bych si vybral Kiu Cee'd a nebo se kouknul na Hondu Civic.
http://ojetevozy.honda.cz/civic/tourer-1.8-ivtec-sport_1904.html
Tenhle kus je po kroupách, ale opravená a není to vidět. Za 9 let provozu schytá daleko horší šrámy. Výbavu má dobrou a místa na psy a kola bude dostatek. Co mi vadí, tak je méně místa na chodidla kvůli nádrži pod předníma sedačkama. Určitě bych ho ale při výběru nevynechával.
Jak už psal BobAsh, tak Accord coupe je auto vyráběné pro ameriký trh, takže je pohodlné.
Na honda-clubu je na prodej třílitr v plynu.
http://honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=49463
Sice je na prodej už více než rok, ale za prohlídku by myslím stál.
Targa k 911 neodmyslitelně patří a byl by hřích jí přestat vyrábět. A právě takhle by měla správná targa vypadat. Ten skleněný vikýř byla nepovedená parodie
Jak už tu zaznělo, tak bych vzal Miatu (Nejlépe NA) a trochu jí poladil.
Nebo druhá možnost je Focus RS MkI
http://www.sportovnivozy.cz/40632-ford-focus-rs-mk1-mozna-vymena-praha