logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Kamil „Gara “ Pavlík

BydlištěÚstí nad Labem
Registracepřed 7.1 dny
Poslední aktivitapřed 7.1 dny
Komentářů u článků1
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků1

Posledních 50 komentářů

Gara
09. 5. 2025, 19:32 -1
Za volantem Lady 1500S: Po tomto autě možná toužili i vaši (pra)rodiče

Docela si se trefil . Je to skutečně FORD ale Tuscom ročník 1953-54 . Volhy 21 byly tři série . Takže pokud si vyhledáš úplně tu první sérii dvacetjedničky a toho Tuscomu a porovnáš předky jsou skoro identické . Ford tam dodával dva motory a to 3.5L a 4.2 L . Rusáci si tam dali svůj motor 2.5L . Jinak převodovky a nápravy + elektrika byly totožné . Ještě dodám že tam dali třecí tlumiče a lehce upravili plechařinu. Jinak rusáci po válce demontovali linky Opelu jako kompenzaci a z Oplu vznikl Moskvič a ani Záporožec nebil ruský ale originál německý Autounion. Já měl všechny tři typy Volhy 21 od roku 1971 - 1977 . Ta poslední byla r.v. 1967 po řediteli z podniku ZNZ Písek . Dodnes na ní rád vzpomínám , byl to spolehlivý pracant . V roce 77 jsem ji prodal rusákům z Milovic . Všem vám tady přeji tisíce kilometrů bez nehod !