
moonunit
Jméno | Tomáš Zlámal |
---|---|
Bydliště | Uherské Hradiště |
Registrace | před 5.9 rok. |
Poslední aktivita | před 4.9 dny |
Komentářů u článků | 5 |
Pozitivních komentářů u článků | 2 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Zdar. Já jezdím IS 250 jako daily, mám ji dva roky a najeto cca 60 K. Je teda v automatu a nikdy jsem neslyšel že by 250 byla v manuálu, ale co já vím, že jo? Zábava s tím autem je, má precizní řízení a skvěle čitelnej podvozek.Šestiválec je slyšet od 5000 vejš. Když vypneš stabilizaci, tak je s ní i sranda na mokru. Je pravda, že na tu hmotnost by těch komí mohlo být klidně o sto víc. A hlavně, to auto je tak pohodlný, že tě za chvilku ukolíbá a pak už chceš jenom hodiny a hodiny plachtit. Neuvěřitelný je, že na 16 let starý auto zatím neproběhla jediná závada a drtivá většina spotřebních dílů (destičky, disky, filtry, atd ) jsou z Toyoty Camry nebo Corolla, tak zatím výrazně levnější než jsem měldřív u Octavie. Já jsem maximálně spokojený, ale je to teda něco úplně jinýho než 130 nebo 330i.
To Matěj: Jo Levorg bych bral všema deseti, uznávám, že těch 7 kW nehraje roli a boxer od Suba je asi bez diskuze lepsi motor, pominu prevodovku Lineatronic, která je divná, ale nemám tolik zkušeností. Výbava je hodně podobná a navíc je to stálá čtyřkolka oproti Haldexu.
Jenomže sem jaksi nesehnal dealera, kterej by měl na skladu predvadecku pod 10 000 km za 680 000,- a kterej by mi vzal do protiúčtu 11 let starýho Sharana v Tiptroniku za 80 000,-.
Ale rozesmutněl jsi mě. Levorg.... Jo, to by šlo.
Jak jsme se dostali proboha od Oktávky k MB GL?? Vím, že to patří do jiné rubriky, ale co sem si měl teda podle vás koupit jako nový auto v benzínu s automatem s nějakým slušným výkonem a ve verzi kombi za cenu Octavie Scout (cca 800 000)? Jasně, že bych radši jezdil Mazdou 6 G190, ale ta na 800 začíná a navíc jen ve verzi 2WD.
A není hlavní problém v tom, že drtivá většina Škodovek u nás jezdí v základních výbavách a motorizacích? Byl jsem dlouholetý odpůrce Škodáren a po několika Lanciích, Barchettě, Alfě a nakonec rodinném Sharanovi jsem rychle potřeboval auto. Chtěl jsem kombi kvůli děckám, benzín a alespoň 130 kW a před měsícem byla jediná skladovka široko daleko Octava 1,8 TSI SCOUT. To je trochu jiný svezení než naše služební Octava 1,6 TDI. Řekl bych teda, že není Škoda jako Škoda a chápu zklamání řidiče, kterej po nominacích Škodovek v aknetách apod. sed do základního modelu Fabie.
Ja v tom vidim jinej problem. Moje manželka řídí pouze automaty a já už bych na daily ježdění taky nechtěl manuál. Taky mám rád, když to trochu jede 120 koní/tuna je minimum a vzhledem ke způsobu užívání chci benzín. a mám dvě děcka. Takže když chci auto minimálně velikosti Octavie v benzínu s alespoň 120 kW a automatickou převodovkou, což je naprosto mimo nabídku běžnejch opráků, jdou ty ceny neuvěřitelně nahoru. JInak si myslím, že je to parádní služba pro někoho, kdo chce jezdit a ne řešit.
Poslední komentáře
- Beran, u blogu Porsche 911 opět bez motoru:...
Presne ten. Zajimalo me, jestli umi i tyhle specialitky. Ma dobrou... - krab, u blogu Porsche 911 opět bez motoru:...
Myslíš firmu Sixta? To nejsou, i když ti by byli asi vynikající,... - Beran, u blogu Porsche 911 opět bez motoru:...
Prevodovku dela pan z Kosmonos nebo je ve strednich cechah jeste... - afro-r1, u blogu Porsche 911 opět bez motoru:...
Nejen u Porsche. U klasicke koncepce by se aspon kvuli prevodovce... - ON-H, u blogu Rozuzlení preferenčního traumatu
Zavidim ten mladistvy entuziasmus a kazdodenni ochotu trpet ve Twingu... - Mechanik, Hyundai i30 N Drive-N - Protiinflační...
Fastback je boží, třeba taky jednou koupím a pojezdím. - sheogh, Hyundai i30 N Drive-N - Protiinflační...
Taky bych rad vyzkousel :-) Docela by mu slusela i verze s perma... - Sato, Hyundai i30 N Drive-N - Protiinflační...
Tá cena je fakt dobrá, ešte mám v živej pamati ako som šiel... - Vavris Vavrisovic, Hyundai i30 N Drive-N - Protiinflační...
i30N je za těch necelých 800 totální zjev a auto, které... - Mechanik, u blogu Rozuzlení preferenčního traumatu
Asi bych šel taky do toho Twinga. Tak hlavně ať ti slouží.... - Jakub Pospíšil, Peugeot Boxer BlueHDi 140 S&S MAN6:...
Chápu tu poznámku, ale zrovna tenhle rurální diesel by tam schytal... - afro-r1, Peugeot Boxer BlueHDi 140 S&S MAN6:...
No vida, 2,2 HDi. Jak pekne by se vyjimal treba v te "chaluparske"... - Habakukk, Mazda CX-60 PHEV: Krok do neznáma
Tak D-4D taky měl svoje mušky zase měli slušnou naftovou... - Trinom, Mazda CX-60 PHEV: Krok do neznáma
A to už je co říct :D - riderhenry, Mazda CX-60 PHEV: Krok do neznáma
A na druhém protipólu máme Subaru :D V průměru jsou řekl...
Poslední inzeráty
1991 rok výroby
147 koní výkon
0 ccm objem
1956 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
1978 rok výroby
162 koní výkon
6 590 ccm objem
1969 rok výroby
370 koní výkon
7 446 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Velký sedan za čtvrt milionu
66 komentářů - Autíčkář se ptá: Hledáme univerzální odpověď
63 komentářů - Lexus LS 500h Prestige: Jiná dimenze cestování
54 komentářů - Ford Mustang Mach-E: Emoce jako na horské dráze
52 komentářů - 5 věcí, co mi vadí na Toyobaru
47 komentářů - Čím máme nahradit naši vyčpělou dávku benzínu?
46 komentářů - Kia Niro EV: Elektromobil pro začátečníky
39 komentářů - Co ve vašem novém autě nesmí chybět?
37 komentářů