
Leo
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | Leoš Sýkora |
Bydliště | Mělník |
Registrace | před 3.9 rok. |
Poslední aktivita | před 1.1 dny |
Komentářů u článků | 19 |
Pozitivních komentářů u článků | 11 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Ty zadní dveře ve stylu RX-8 pobavily. A vzpomněl jsem si na souseda, který nějaký čas měl MX-7 Bathurst a tím vytočeným Wankelem ráno budil celou ulici.
Slušnej řidič. Páchač dobra. Takovej, kterej nevynechá jedinou příležitost kohokoliv pustit. Chodce mimo přechod, auto z vedlejší, nejlíp zleva. Ale úplně nejlepší je zastavit těsně za železničním přejezdem, nechat kolonu za sebou stát na kolejích a pustit úplně všechny. To musí být strašně hřejivej pocit u srdce.
Pěkný. Mimochodem nedráždit v osmičce pouliční závodníky bude asi dost těžký bez ohledu na přítomnost nebo nepřítomnost karbonovejch doplňků.
Já bych chtěl tedy na obranu státní správy taky něco napsat. Aby se tu do státu pořád jen nekopalo. Ten projekt eshopu s dálničními známkami je naprosto unikátní a svými rozměry naprosto nesrovnatelný s jakýmkoliv eshopem u nás. Nabízí pouze jeden produkt, jeden způsob platby a vypořádat se s problematikou nemožnosti nabídnout dopravu je nesmírně komplikované.
Cokoliv od toho pošahanýho Japonce, kterej lítá po celým světě s kufříkem šroubků a pilkou. Rauh Welt Begriff
Skvělá zpráva. Teď už jen zavést spotřební daň na elektřinu z wallboxů a svět bude zase v pořádku.
Za mě ta klika super, ušetří se pár dílů, který se nemusí vyrábět a většině lidí, co jezděj corollou je to stejně fuk.
Poté co jsem při výměně motorového oleje u favorita před 25 kety zahučel do montážní jámy jsem vzdal jakoukoliv údržbu aut svépomocí a omezil vlastní zásahy pouze na dopňování provozních kapalin a výměnu žárovek. Nicméně ani to není bez rizika. U dvojkovýho yarise pouhá výměna halogenový žárovky vyžaduje útlost prstů japonské gejši a vpravdě zenový klid samurajů. Naproti tomu stejný úkon u volva bez problémů provedete i v lyžeřských rukavicích.
Miluju velký volva, dvoumetrová postel v devadesátce je nepřekonatelná. Akorát psy si vozíme vlastní

Patnáctka motor jezdila fakt pěkně. Ale jen ve srovnání s auty který tu tenkrát jezdily. 75 koní, kolem 100 Nm, spotřeba 10l. Velikostí srovnatelná s krátkou fábií. A takový to tenkrát bylo velký auto ...
Lada 2103 ca. 1973. Před čtyřiceti lety to bylo cool...

Vybavilo se mi moje první auto... ta dřevěná tapeta vypadá dost podobně.

Tak ten dvacetinásobek hmotnosti mě rozsekal. Mám XC90 a odpovídá to. Bohužel :-)
Před pár lety fakt většinou nešlo vybrat SUV jako služebáka. Dneska je to fuk, ereso, superb nebo kodiaq, stejná kategorie. Vlastní zkušenost.
U nás už se přesedá. Ze superbů a eres do kodiaqů. Sice nejsme železárny, ale to auto je prostě užitečnější.
Při troše štěstí, tolerance a dobrý vůle to jde se ženskou. U auta si tím nejsem jistej
Poslední komentáře
- Rockefeller, 5 aut, která jsem nestihl, než se z nich...
Honzo, W124 je sice mnohem sofistikovanější, než W123, ale stále... - Rockefeller, 5 aut, která jsem nestihl, než se z nich...
Na denní ježdění jsem v uplynulých dvou letech používal... - Oh!Gust, Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem...
V lete som si na fajront púšťal túto, hneď Jumper veselšie... - rainero, u blogu #4 Ford Orion - auto co jsem...
Obdivujem tvoj entuziazmus. Tú hrdzu by som už nevydýchal.... - Mechanik, u blogu Kola pro e46
Dotaz : Šel bys do něj znova i s tím vším co jsi musel investovat? - Skipper, Renault Trafic SpaceClass: Svatý grál...
No nevim. Tedy vím. Za tuto cenu bych koupil lehce jetý Multivan.... - Skipper, u blogu Kola pro e46
Jednoznačně Alpiny. Měl jsem je na E39 a byly prostě úžasné.... - Skipper, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Moc gratuluji, je to prostě krasavec. A jak tak koukám na ty fotky,... - krab, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Každopádně velká gratulace k téhle kočce. A jestli se povedla... - Jenda_K, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Hroty se dají vyloupat ven, ale byla by to škoda. Není nad inertní... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Hele takhle, moje cohones končily v Itálii asi tak někde u toho... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Čoveče, co si tak vybavuju, tak ono ani na západ od nás to nebyla... - Vojta, Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli...
Pokud je tam vložka, dá se přelisovat. Pokud tam je nikasil,... - bkralik, u blogu Kola pro e46
No, já jsem Ultraleggera milovník (mám je v 17" na Mini... - liška, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Tak jen prozraď, na cos psal :)
Poslední inzeráty
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
2014 rok výroby
214 koní výkon
3 500 ccm objem
2001 rok výroby
75 koní výkon
1 390 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
89 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
78 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů