Leoš „Leo“ Sýkora
| Bydliště | Mělník |
|---|---|
| Registrace | před 8.7 rok. |
| Poslední aktivita | před 17.0 dny |
| Komentářů u článků | 32 |
| Pozitivních komentářů u článků | 19 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
Mně se na tom autě nejvíc líbí ten hranatý displej v hranatým rámečku.
Jestli to má ve výbavě zásuvku, tak se to přes noc může nabít samo. Stačí prodlužovačka a pootevřený okýnko. Se divim, že na to kluci u opela nepřišli sami.
Je to jasný. Země sýrů. Holandský auta fakt nejsou běžný. Já Dafa neviděl ani nepamatuju.
Rekviem za fabii. Tak to jsem tady fakt nečekal.
Akorát ta cena zůstala. Vzpomínám si, že jsem se na něj chodil koukat do Vodičkový a jestli se nepletu tak stál v korunách 20 mega.
86% řidičů přiznává, že překračuje povolenou rychlost. První sdělení filmu. Tak to je dobrý vědět. Ale kolik procent řidičů jezdí úplně blbě by bylo podstatnější sdělení. Ale holt nosný téma je teď rychlost, protože ta zabíjí. Tak ji nacpou všude a pro jistotu ještě přepočítají na minuty na D1.
Ten film je děsná sračka ale díky Český televizi jsem jim na něj opět mohl přispět.
Skupinku losů potvrdit nemůžu, ale XC90 má v třetí řadě sedaček zvnitřku víka schránky pavouka. Vypadá vesele

Jestli si dobře vzpomínám, tak to omezení mimo obec tenkrát nebylo 80 ale 90 km/h. Ale bylo mi tenkrát asi deset, tak jsem to jako velkou újmu nevnímal.
Výsledek vývoje dveří u Tesly X je důsledkem faktu, že v Kalifornii nesněží.
Nový Volvo mám. Už 18 let. A znova bych si ho nekoupil. Jednak už ho asi 6 let nedělají a jednak tohle pořád jezdí.
Já vím, že na tohle ses neptal, ale nemohl jsem si pomoct
Za osm a půl jezdím s 18 let starou xc90, o půl metru delší a půl tuny těžší.
Ty zadní dveře ve stylu RX-8 pobavily. A vzpomněl jsem si na souseda, který nějaký čas měl MX-7 Bathurst a tím vytočeným Wankelem ráno budil celou ulici.
Slušnej řidič. Páchač dobra. Takovej, kterej nevynechá jedinou příležitost kohokoliv pustit. Chodce mimo přechod, auto z vedlejší, nejlíp zleva. Ale úplně nejlepší je zastavit těsně za železničním přejezdem, nechat kolonu za sebou stát na kolejích a pustit úplně všechny. To musí být strašně hřejivej pocit u srdce.
Pěkný. Mimochodem nedráždit v osmičce pouliční závodníky bude asi dost těžký bez ohledu na přítomnost nebo nepřítomnost karbonovejch doplňků.
Já bych chtěl tedy na obranu státní správy taky něco napsat. Aby se tu do státu pořád jen nekopalo. Ten projekt eshopu s dálničními známkami je naprosto unikátní a svými rozměry naprosto nesrovnatelný s jakýmkoliv eshopem u nás. Nabízí pouze jeden produkt, jeden způsob platby a vypořádat se s problematikou nemožnosti nabídnout dopravu je nesmírně komplikované.
Cokoliv od toho pošahanýho Japonce, kterej lítá po celým světě s kufříkem šroubků a pilkou. Rauh Welt Begriff
Skvělá zpráva. Teď už jen zavést spotřební daň na elektřinu z wallboxů a svět bude zase v pořádku.
Za mě ta klika super, ušetří se pár dílů, který se nemusí vyrábět a většině lidí, co jezděj corollou je to stejně fuk.
Poté co jsem při výměně motorového oleje u favorita před 25 kety zahučel do montážní jámy jsem vzdal jakoukoliv údržbu aut svépomocí a omezil vlastní zásahy pouze na dopňování provozních kapalin a výměnu žárovek. Nicméně ani to není bez rizika. U dvojkovýho yarise pouhá výměna halogenový žárovky vyžaduje útlost prstů japonské gejši a vpravdě zenový klid samurajů. Naproti tomu stejný úkon u volva bez problémů provedete i v lyžeřských rukavicích.
Miluju velký volva, dvoumetrová postel v devadesátce je nepřekonatelná. Akorát psy si vozíme vlastní

Patnáctka motor jezdila fakt pěkně. Ale jen ve srovnání s auty který tu tenkrát jezdily. 75 koní, kolem 100 Nm, spotřeba 10l. Velikostí srovnatelná s krátkou fábií. A takový to tenkrát bylo velký auto ...
Lada 2103 ca. 1973. Před čtyřiceti lety to bylo cool...

Vybavilo se mi moje první auto... ta dřevěná tapeta vypadá dost podobně.

Tak ten dvacetinásobek hmotnosti mě rozsekal. Mám XC90 a odpovídá to. Bohužel :-)
Před pár lety fakt většinou nešlo vybrat SUV jako služebáka. Dneska je to fuk, ereso, superb nebo kodiaq, stejná kategorie. Vlastní zkušenost.
U nás už se přesedá. Ze superbů a eres do kodiaqů. Sice nejsme železárny, ale to auto je prostě užitečnější.
Při troše štěstí, tolerance a dobrý vůle to jde se ženskou. U auta si tím nejsem jistej
