Jiri „mayor“ Zeman
| Bydliště | Jihlava |
|---|---|
| Registrace | před 6.8 měs. |
| Poslední aktivita | před 6.8 měs. |
| Komentářů u článků | 1 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Vlastním ceeda SW cca dva roky, tak už asi hodnotit mohu. Přecházel jsem na něj z fokuse 1,6 s naprosto jedinečným atmosférickým benzínovým motorem a takřka etalonovým podvozkem. Při výběru jsem vyloučil konkurenci na základě tří jednoduchých věcí - čtyři hrnky, co se nevypínají (kůň má taky čtyři nohy a žádnou na rovině či z kopce nevynechává); multi-link (vlečená náprava je prostě poznat) a poměr cena/výkon (někde se prostě platí "značka", která vlastně nic nepřidává).
Při srovnávání s fokusem to má ceed opravdu těžké - už jsem se s ním nějak sžil, ale štvou mě následující věci/vlastnosti:
* tupý motor v nízkých otáčkách (zapomeňte na dvojku při rychlostech "krokem" - prostě narvat za 1)
* neskutečně dlouhá jednička, ne moc dobře navazující na dvojku (popojíždění v koloně je zážitek...)
* opravdu nepřesné řazení (i když mě v servise přesvědčují o opaku), hlavně 2>3 a 3>2
* hluk od zadních kol (až tak mi nevadí, fokus hučel také, hlavně bez roletky - ceed i s roletkou)
* občasné rány od podvozku (záleží na nahuštění pneu, je potřeba "laborovat" s tlakem)
* různé pazvuky a poťukávání čehosi kdesi (fokus nedělal ani po 10 letech)
* odraz palubní desky v čelním skle (je to otravné, pomůžou polarizované brýle)
* brutálně otravný systém udržování v jízdním pruhu - ten je někdy "vodržku", hlavně na okreskách
* divně nastavená citlivost automatických světel
Jinak mi to auto vlastně vyhovuje - výše uvedené věci sice otravují, ale dají se řešit. Turbo-díru se člověk naučí přeskočit (jen kdyby byl o fous lépe vyladěný plyn), řazení se snad ochodí, tlak v pneu se po desetinkách také vyladí, s brýlemi člověk vypadá fakt cool, udržování v pruhu se dá vypnout hned po S-S a čidlo světel se může zastínit. A pak už vám ten "síd" přináší jen potěšení (aspoň tak to mám já) - samozřejmě v rámci své "třídy", veyron to není (ten maximálně sedí za volantem - vejron v kyjovi).
Tož tak.