logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Michal „MAJKL“ Míka

BydlištěPraha 10
Registracepřed 8.8 rok.
Poslední aktivitapřed 4.3 rok.
Komentářů u článků10
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0

Poslední blogy

Posledních 50 komentářů

0
MAJKL
11. 6. 2021, 17:01
13 minut někdy nestačí

Já chápu jak to myslíš, v pohodě, sami jsme si tímhle prošli opakovaně. Všechna čísla, co jsou na webu, jsou přímo ze statistik dopravní policie.

Ohledně té rychlosti, bacha, ta je průměrná, vůbec se nemluví o tom, jestli to je 150 nebo 170 apod.

A souhlasím i s tím, co píšeš ke konci. Hned první odstavec našeho webu říká:

"Proč? Protože jsme otroky času. Spěcháme. Doba a společnost nás nutí do zrychlování, efektivity a neustálého časového presu. Díky tomu nám neustále chybí nějaké minuty a hodiny, které bohužel často doháníme na tom nejhorším možném místě. Na místě, kde se takové chování rovná vážnému hazardu se životem. Za volantem."

Další věci - brzdy, gumy, stav auta, pozornost - to tam máme, je a bude to součástí.Jinak myslím, že o radarech, měření ani čemkoliv dalším v celé kampani, dokumentu, webu apod. nepadne ani slovo. Naopak při startu na tiskovce se uvádělo, že je potřeba udělat odklon od těhle věcí a víc dostat policii do provozu. Nicméně, jsem komerční markéťák, ne státní úředník. Jenom jsem chtěl svým původním příspěvkem říct, že je poměrně složitý generalizovat a že (i k mému překvapení) sedí v BESIP i na dopravce PČR velmi rozumný lidi.

0
MAJKL
11. 6. 2021, 13:21
13 minut někdy nestačí

Přesně tak. V dokumentu máme jednu nepřesnost (celkem logickou z finančního pohledu). Hyundai v jednom příběhu není stará i30, jedná se o novou i30n. A stojí za to si poslechnout, co se s ní stalo.

8
MAJKL
11. 6. 2021, 12:57
13 minut někdy nestačí

Tahle kampaň mě stála poslední rok života, v mojí práci jsem "Vedl" celý projekt, jehož je tento dokumentární film součástí.

Musím říct, že přístup k rychlosti je "kupodivu" jak u dopravní policie, tak u BESIP velmi zdraví. Oni vědí, že není problém 150 na 130 při prázdné dálnici (to, že to občas musí pokutovat je věc druhá).

Obrovský problém je, že lidi prakticky neumí řídit. Proto se i v dalších částech kampaně (mrkněte na www.13minut.cz, vlastně pořád teprve začínáme) soustředíme i na další aspekty.

Proto máme v projektu Martina Semeráda, Honzu Červenku a spoustu influencerů, kteří jsou přesně ti "kluci od rychlých aut". Během toho roku jsme přišli na to, že zásadní problém je, že lidi prostě neuměj jezdit, neumí brzdit, neumí zatáčet, nechápou reakční dobu apod.

I proto jsme vlastně celou kampaň odpálili tou bouračkou s kočárkem. Nešlo o to, aby lidi nepoznali, jestli je nebo není fake. Šlo o to si ověřit, že lidem je fakt úplně šumafuk, kolik kdo jel, jak držel volant, jak se za volanem choval atd. A to se stalo. Je to děsivý vlastně.

0
MAJKL
9. 12. 2019, 14:04
Ford Focus ST 2.3 Ecoboost: Návrat na výsluní

Mám MK3ST a strašně, strašně moc by mě zajímalo porovnání :)

Od řízení, posezu, řazení, výfuku, až po ten zmiňovaný adaptivní podvozek a dif. Snad se poštěstí

0
MAJKL
30. 5. 2019, 16:51
Ptejte se: Spojení zábavy a pohodlí za 400 tisíc

Chtěl jsem potvrdit volbu v podobě Focusu ST s tím, že určitě zbudou peníze i na verzi poFL 2015+, která je oproti původní verzi snad ve všem lepší (a poslední dobou jsem jí viděl prodávat za celkem směšné ceny). Pak jsem se ale podíval do inzerce a nejlevnější kousek začíná na 450 000 Kč a to ještě verze se starou navigací, tak nevim nevim. Jinak kolega s Leonem FR jezdí a to auto je úplně jiná liga než Cupra, divný řazení, divný řízení, nešel bych do toho...

0
MAJKL
22. 5. 2019, 15:18
Autíčkářova garáž: MX-5 NCFL 2.0 a přípravy na blížící se MX-5 Cup

No racionální výhodu asi žádnou, maximálně, že jde asi líp natáhnout. Je to čistě subjektivní, vzhled...

0
MAJKL
22. 5. 2019, 14:53
Autíčkářova garáž: MX-5 NCFL 2.0 a přípravy na blížící se MX-5 Cup

Ona se zrovna jedna s pevnou střechou objevila k prodeji (na fanklubu na FB), akorát není bílá :D. Jinak ta pevná střecha - nelíbí se mi a nejsem si jistý, jestli bych si to třeba po pár týdnech nezačal vyčítat. Bude to druhé auto...

0
MAJKL
22. 5. 2019, 14:07
Autíčkářova garáž: MX-5 NCFL 2.0 a přípravy na blížící se MX-5 Cup

Ach jo, články jako je tenhle ve mě vyvolávají neutuchající potřebu si koupit bílou NCfl se softtopem. A je čim dál tim těžší se tomu ubránit

0
MAJKL
4. 7. 2017, 09:39
Zadokolka, či předokolka? Toť otázka! | Ptejte se Vojty

Ahoj,
dovolil bych si trošku poupravit info o zábavnosti "rychlých" Fordů :).

Mám posledního Focuse ST a s ním je v zatáčkách (s DSC off) neuvěřitelná zábava, auto skvěle reaguje na plyn, lift-off oversteer je super předvidatelný a není problém se téměř v jakékoliv zatáčce sklouznout zadkem napřed (kontrolovaně!). Fiesta je naladěná identicky a je ještě lehčí.

Podobně se chová například i nové JCW Mini, kde to je ale malinko větší nuda.

Jasně, zadokolce se to asi úplně nevyrovná, ale i když si chcete vychutnat zábavnou jízdu, tak moderní předokolky dokážou taky nabídnout spoustu zábavy. Jenom se na ně musí jinak

0
MAJKL
2. 5. 2017, 14:32
Autíčkář se ptá: Které rychlé auto vás znudilo nejvíce?

Nejvíc mě zklamal Mercedes GTS AMG. Sliboval jsem si od toho asi nějak víc nebo jsem byl spíš překvapenej, jak dobrý je to "grand tourer" a nedobrý je to sporťák. Jo a ten náš model neuměl zapnout dálková světla do pozice "ON", pouze "AUTO", na okresky naprosto děsivá záležtost. Jinak pocit z rychlosti veškerý žádný, i hoodně nad předpisový limit.