Ondra
Jméno | Ondra Chamilla |
---|---|
Bydliště | Vsetín |
Registrace | před 10.4 rok. |
Poslední aktivita | před 5.1 rok. |
Komentářů u článků | 16 |
Pozitivních komentářů u článků | 1 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Vzhledem k tomu, že jsem v tomhle autě také něco najel a byl jsem i u jeho koupě si dovolím něco napsat.
Ano, je to uklidňující auto se sametovým motorem, ale vyzdvihl bych u něj fantasticky přesné a citlivé řízení, to se klukům japonským fakt povedlo. Dále jsem řídil ještě jeden kousek, a ten byl ještě o chlup tišší (jeho motor na volnoběh prakticky nezaslechnete ani když stojíte vedle auta) a pohodlnější. Také to byla americká verze. Celkově je to opravdu působivý stroj vzhledem k roku výroby. Je mnohem lepší, než mnoho moderních aut a troufám si říci, že vydrží opravdu hodně, ostatně jeho pohonné ústrojí má prý bez problémů vydržet 800 tisíc km.
Čekal jsem, kdy podobný příspěvek přijde a díky za něj. Do značné míry chápu na co narážíš. Z mého pohledu je to bohužel způsobeno nekompetentností některých novinářů posuzovat podobné věci. Abych vysvětlil, kde leží jádro pudla, tak to ber tak, že řízení Octavie je zlaté oproti některým jiným autům, která mají elektrický posilovač. A člověk nejvíc pocítí potřebu cítit, co má pod koly, v případě kluzké vozovky, typicky na mokru/sněhu. A tam to začíná být extra otravné, zejména když se k tomu přidá i uměle nasimulovaný odpor v řízení a podobné věci.
Takže ano, tyhle stížnosti jsou trochu klišé, ale bohužel to opravdu jde poznat. Typicky u BMW 3 E90, kde po faceliftu je elektrický posilovač, se z té věci stalo mnohem horší auto.
A největší průser je, že automobily dávají elektrický posilovač do aut hlavně kvůli pár ušetřených deci při měření průměrné spotřeby. Takže v reálu zbytečně.
Záleží na hmotnosti aut a jejich deformaci. Nejde to říci tak jednoznačně. Pokud má ta Tatra o pár tun více než auto, tak to nebude jak náraz v kilu, ale klidně dvoukilu...
Jen technická, sčítání rychlostí je dost častej mýtus. Když se čelně srazí (teoreticky) naprosto identická, stejně těžká a stejně se deformující auta ve 100 khm, tak je to to samé, jako kdyby jedno z těch aut narazilo do zdi, která se nedeformuje, rovněž v rychlosti 100 kmh a ne ve 200 khm :)
Podle mě jde dost o to co za Cata to konkrétně je. Několik lidí co řídilo Roadsporta 115 má taky zkušenosti, že to auto sedne člověku naprosto perfektně již po pár desítkách minut za volantem...
Díky, přesně to jsem si taky říkal. Modrozlatá kombinace autu velmi slušela :)
Tak to se přiznám, že já adaptivní tempomat přímo k smrti nenávidím.
Osobně mám velmi rád bezklíčové systémy. Není to přímo trpaslíček ovlivňující jízdu, ale kupříkladu systém Renaultu, jenž je podle mě dokonalý, mi velmi ulehčuje život. Člověk přijde k autu, zatáhne za kliku a ono se samo odemkne. Sedne dovnitř, tlačítkem nastartuje. Stejně tak vypne motor, poté vystoupí z auta, zavře a auto se s pípnutím samo zamkne. Klíč, tedy karta, zůstává po celou dobu ležet v kapse.
Poslední komentáře
- Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tak 0-100 uz davnejsie nie je zaujimavy udaj, kazdy porovnava... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Jinak Myrryne,nevím jak to myslíš s tou skrytou inzercí.Inzerci... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
se polepším - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dám ti vědět během pár dní ,jak bude prodaný a pošleme... - VK, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Technická poznámka, bez mezer za čárkami se to skoro nedá... - myrryn, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Je to tak. Zoufalý pokus o prodej v podstatě neprodejného... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
:-) - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Nazdárek,Tak všechno fakt z rodiny nemám,ale třeba půl roku... - Jakub Pospíšil, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Hele já na to právě koukám a už je to třetí auto během... - briza, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ale je, respektive je třeba oplakávat Volvo jako celek. - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
To jo, ale prave myslim, ze vic lidi by ocenilo treba octavku... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
20 let starý Land rover co jezdí do těžby opravdu polepy... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lidé se otáčejí protože jsou to držky zvědavé. Jezdím... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Hrozná pixla, na parkovišti se neztratí protože tam nic divnějšího...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů