načítám data...

Ondra

JménoOndra Chamilla
BydlištěVsetín
Registracepřed 5.3 rok.
Poslední aktivitapřed 15.9 dny
Komentářů u článků16
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ondra Chamilla
05. března 2019, 13:55
4
Volvem už jen 180 km/h

Fakt jsem na autíčkáři? Jako vážně tady vyšlo tohle?

Ondra Chamilla
04. března 2014, 12:46
0
Autíčkář se ptá: Nejrychlejší hot hatch?

Takže Twingo RS...


jenže oni ho přestali vyrábět :(

Ondra Chamilla
25. února 2014, 23:50
0
Mýty a legendy: Lexus LS400

Co si pamatuju, tak oba. Ale ano, Ondrovo ještě o kus lepší.

Ondra Chamilla
25. února 2014, 21:26
0
Mýty a legendy: Lexus LS400

Vzhledem k tomu, že jsem v tomhle autě také něco najel a byl jsem i u jeho koupě si dovolím něco napsat.

Ano, je to uklidňující auto se sametovým motorem, ale vyzdvihl bych u něj fantasticky přesné a citlivé řízení, to se klukům japonským fakt povedlo. Dále jsem řídil ještě jeden kousek, a ten byl ještě o chlup tišší (jeho motor na volnoběh prakticky nezaslechnete ani když stojíte vedle auta) a pohodlnější. Také to byla americká verze. Celkově je to opravdu působivý stroj vzhledem k roku výroby. Je mnohem lepší, než mnoho moderních aut a troufám si říci, že vydrží opravdu hodně, ostatně jeho pohonné ústrojí má prý bez problémů vydržet 800 tisíc km.

Ondra Chamilla
06. února 2014, 18:31
0
Autíčkářův hejt: Elektrický posilovač řízení

Čekal jsem, kdy podobný příspěvek přijde a díky za něj. Do značné míry chápu na co narážíš. Z mého pohledu je to bohužel způsobeno nekompetentností některých novinářů posuzovat podobné věci. Abych vysvětlil, kde leží jádro pudla, tak to ber tak, že řízení Octavie je zlaté oproti některým jiným autům, která mají elektrický posilovač. A člověk nejvíc pocítí potřebu cítit, co má pod koly, v případě kluzké vozovky, typicky na mokru/sněhu. A tam to začíná být extra otravné, zejména když se k tomu přidá i uměle nasimulovaný odpor v řízení a podobné věci.

Takže ano, tyhle stížnosti jsou trochu klišé, ale bohužel to opravdu jde poznat. Typicky u BMW 3 E90, kde po faceliftu je elektrický posilovač, se z té věci stalo mnohem horší auto.

A největší průser je, že automobily dávají elektrický posilovač do aut hlavně kvůli pár ušetřených deci při měření průměrné spotřeby. Takže v reálu zbytečně.

Ondra Chamilla
06. února 2014, 16:22
0
Autíčkář Trackday 2014: Opět na Czech Ringu!

To je dost problém zejména finančně

Ondra Chamilla
06. února 2014, 15:32
0
Top5: Nejšílenější tovární tuning díl 2.

Ten ale nemá úchylný bodykit, nebo ano?

Ondra Chamilla
03. února 2014, 16:05
0
Autíčkář se ptá: Jak moc dáte na bezpečnost?

Záleží na hmotnosti aut a jejich deformaci. Nejde to říci tak jednoznačně. Pokud má ta Tatra o pár tun více než auto, tak to nebude jak náraz v kilu, ale klidně dvoukilu...

Ondra Chamilla
03. února 2014, 15:06
0
Autíčkář se ptá: Jak moc dáte na bezpečnost?

Jen technická, sčítání rychlostí je dost častej mýtus. Když se čelně srazí (teoreticky) naprosto identická, stejně těžká a stejně se deformující auta ve 100 khm, tak je to to samé, jako kdyby jedno z těch aut narazilo do zdi, která se nedeformuje, rovněž v rychlosti 100 kmh a ne ve 200 khm :)

Ondra Chamilla
02. února 2014, 04:54
0
Ondra Chamilla
01. února 2014, 17:19
0
Ondra Chamilla
21. ledna 2014, 11:48
0
Ondra Chamilla
20. ledna 2014, 21:51
0
Jak si (ne)užít Caterhama!

Podle mě jde dost o to co za Cata to konkrétně je. Několik lidí co řídilo Roadsporta 115 má taky zkušenosti, že to auto sedne člověku naprosto perfektně již po pár desítkách minut za volantem...

Ondra Chamilla
20. ledna 2014, 10:52
0
Requiem pro Opel Omega A

Děkuji, já to měl naopak. Nejdřív Mondeo, pak Omega :)

Ondra Chamilla
20. ledna 2014, 10:21
0
Requiem pro Opel Omega A

Díky, přesně to jsem si taky říkal. Modrozlatá kombinace autu velmi slušela :)

Ondra Chamilla
10. ledna 2014, 16:56
0
Autíčkář se ptá: Který je váš oblíbený trpaslík?

Tak to se přiznám, že já adaptivní tempomat přímo k smrti nenávidím.

Osobně mám velmi rád bezklíčové systémy. Není to přímo trpaslíček ovlivňující jízdu, ale kupříkladu systém Renaultu, jenž je podle mě dokonalý, mi velmi ulehčuje život. Člověk přijde k autu, zatáhne za kliku a ono se samo odemkne. Sedne dovnitř, tlačítkem nastartuje. Stejně tak vypne motor, poté vystoupí z auta, zavře a auto se s pípnutím samo zamkne. Klíč, tedy karta, zůstává po celou dobu ležet v kapse.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V 2004
Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V

2004 rok výroby
99 koní výkon
2 000 ccm objem

Chevrolet Tahoe 1500 LT 4x4 5,7 Vortec 1997
Chevrolet Tahoe 1500 LT 4x4 5,7 Vortec

1997 rok výroby
255 koní výkon
5 733 ccm objem

Lincoln Premiere Continental  1960
Lincoln Premiere Continental

1960 rok výroby
320 koní výkon
7 044 ccm objem

Ford Mustang 4.0 v6 manual 2006
Ford Mustang 4.0 v6 manual

2006 rok výroby
220 koní výkon
4 000 ccm objem

Cadillac Escalade  2007
Cadillac Escalade

2007 rok výroby
410 koní výkon
6 200 ccm objem