Ondra „Ondra“ Chamilla
| Bydliště | Vsetín |
|---|---|
| Registrace | před 11.9 rok. |
| Poslední aktivita | před 6.7 rok. |
| Komentářů u článků | 16 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Vzhledem k tomu, že jsem v tomhle autě také něco najel a byl jsem i u jeho koupě si dovolím něco napsat.
Ano, je to uklidňující auto se sametovým motorem, ale vyzdvihl bych u něj fantasticky přesné a citlivé řízení, to se klukům japonským fakt povedlo. Dále jsem řídil ještě jeden kousek, a ten byl ještě o chlup tišší (jeho motor na volnoběh prakticky nezaslechnete ani když stojíte vedle auta) a pohodlnější. Také to byla americká verze. Celkově je to opravdu působivý stroj vzhledem k roku výroby. Je mnohem lepší, než mnoho moderních aut a troufám si říci, že vydrží opravdu hodně, ostatně jeho pohonné ústrojí má prý bez problémů vydržet 800 tisíc km.
Čekal jsem, kdy podobný příspěvek přijde a díky za něj. Do značné míry chápu na co narážíš. Z mého pohledu je to bohužel způsobeno nekompetentností některých novinářů posuzovat podobné věci. Abych vysvětlil, kde leží jádro pudla, tak to ber tak, že řízení Octavie je zlaté oproti některým jiným autům, která mají elektrický posilovač. A člověk nejvíc pocítí potřebu cítit, co má pod koly, v případě kluzké vozovky, typicky na mokru/sněhu. A tam to začíná být extra otravné, zejména když se k tomu přidá i uměle nasimulovaný odpor v řízení a podobné věci.
Takže ano, tyhle stížnosti jsou trochu klišé, ale bohužel to opravdu jde poznat. Typicky u BMW 3 E90, kde po faceliftu je elektrický posilovač, se z té věci stalo mnohem horší auto.
A největší průser je, že automobily dávají elektrický posilovač do aut hlavně kvůli pár ušetřených deci při měření průměrné spotřeby. Takže v reálu zbytečně.
Záleží na hmotnosti aut a jejich deformaci. Nejde to říci tak jednoznačně. Pokud má ta Tatra o pár tun více než auto, tak to nebude jak náraz v kilu, ale klidně dvoukilu...
Jen technická, sčítání rychlostí je dost častej mýtus. Když se čelně srazí (teoreticky) naprosto identická, stejně těžká a stejně se deformující auta ve 100 khm, tak je to to samé, jako kdyby jedno z těch aut narazilo do zdi, která se nedeformuje, rovněž v rychlosti 100 kmh a ne ve 200 khm :)
Podle mě jde dost o to co za Cata to konkrétně je. Několik lidí co řídilo Roadsporta 115 má taky zkušenosti, že to auto sedne člověku naprosto perfektně již po pár desítkách minut za volantem...
Díky, přesně to jsem si taky říkal. Modrozlatá kombinace autu velmi slušela :)
Tak to se přiznám, že já adaptivní tempomat přímo k smrti nenávidím.
Osobně mám velmi rád bezklíčové systémy. Není to přímo trpaslíček ovlivňující jízdu, ale kupříkladu systém Renaultu, jenž je podle mě dokonalý, mi velmi ulehčuje život. Člověk přijde k autu, zatáhne za kliku a ono se samo odemkne. Sedne dovnitř, tlačítkem nastartuje. Stejně tak vypne motor, poté vystoupí z auta, zavře a auto se s pípnutím samo zamkne. Klíč, tedy karta, zůstává po celou dobu ležet v kapse.