Uwe „Uwe Filter“ Filter
| Bydliště | Liberec |
|---|---|
| Registrace | před 9.0 rok. |
| Poslední aktivita | před 6.8 rok. |
| Komentářů u článků | 4 |
| Pozitivních komentářů u článků | 0 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Ok, dík za info. Velikostně porovnávám XL V-Class s L2 čtyřčaty a Mergl je jenom o 6 cm delší, v interiéru se to zdá podobný...
Dá se to porovnat s Toyotou Proace Verso (AKA Citron Vesmíroturista/Pežot Cestovatel/Opel Žirafa Život). Nemyslím tuhle načančanou AMG verzi, ale normální V-Class na 17" kolech? Myslím z hlediska komfortu jízdy a praktičnosti 8-místných verzí? Stojí skoro mega příplatek za V-Class? Palubní deska Merglu je bez debat jiná liga, ale u těchhle přepravníků to asi není úplně jádro pudla. Díkes.
Jako info z pohledu redaktora Autíčkáře dobrý, ale dělal jsem na importu jednoho z koncernů a realita se tam drtek lišila. Přímo se peníze nedávaly nikdy, co vím, ale reklamou (a vánočními dárky) nezarmoutíš a hezčí testy zajistí vždy (především v časopisech a TV, kde je to jaksi napřímo). Jak inzerce skončí, recenze se najednou "zhorší", aby plátek zatlačil na přísun peněz z reklamy. Dále volá novinář, že jede s rodinou na lyže a potřebuje nějaký SUV s nosičema a rakví, tak šup šup, jinak to v tý recenzi nedopadne dobře... Různý prominutý pokuty, bouraný auta, poztrácený klíče a auta předaný po stěhování čehokoliv ve stádiu vybydlení ani nepočítám.
Toto se samozřejmě velké většiny motoristických novinářů netýká, ale těch černých ovcí je bohužel i v tom našem rybníku celkem dost.
Chyba je samozřejmě i na straně automobilek, že to takto praktikují, o tom žádná...
Mám takovej dojem, že tam byl rozdíl v tom, že Citroen a Peugeot nedávali ESP do standardu, zatímco FIAT ano a v tom byl ten markantní rozdíl v chování auta.