logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
avatar

Uwe „Uwe Filter“ Filter

BydlištěLiberec
Registracepřed 9.0 rok.
Poslední aktivitapřed 6.8 rok.
Komentářů u článků4
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0

Posledních 50 komentářů

0
Uwe Filter
18. 1. 2019, 12:56
Mercedes-Benz V-Class: Salonek pro šest

Ok, dík za info. Velikostně porovnávám XL V-Class s L2 čtyřčaty a Mergl je jenom o 6 cm delší, v interiéru se to zdá podobný...

0
Uwe Filter
18. 1. 2019, 10:57
Mercedes-Benz V-Class: Salonek pro šest

Dá se to porovnat s Toyotou Proace Verso (AKA Citron Vesmíroturista/Pežot Cestovatel/Opel Žirafa Život). Nemyslím tuhle načančanou AMG verzi, ale normální V-Class na 17" kolech? Myslím z hlediska komfortu jízdy a praktičnosti 8-místných verzí? Stojí skoro mega příplatek za V-Class? Palubní deska Merglu je bez debat jiná liga, ale u těchhle přepravníků to asi není úplně jádro pudla. Díkes.

0
Uwe Filter
25. 4. 2017, 13:54
Jsou motorističtí novináři uplacení?

Jako info z pohledu redaktora Autíčkáře dobrý, ale dělal jsem na importu jednoho z koncernů a realita se tam drtek lišila. Přímo se peníze nedávaly nikdy, co vím, ale reklamou (a vánočními dárky) nezarmoutíš a hezčí testy zajistí vždy (především v časopisech a TV, kde je to jaksi napřímo). Jak inzerce skončí, recenze se najednou "zhorší", aby plátek zatlačil na přísun peněz z reklamy. Dále volá novinář, že jede s rodinou na lyže a potřebuje nějaký SUV s nosičema a rakví, tak šup šup, jinak to v tý recenzi nedopadne dobře... Různý prominutý pokuty, bouraný auta, poztrácený klíče a auta předaný po stěhování čehokoliv ve stádiu vybydlení ani nepočítám.
Toto se samozřejmě velké většiny motoristických novinářů netýká, ale těch černých ovcí je bohužel i v tom našem rybníku celkem dost.
Chyba je samozřejmě i na straně automobilek, že to takto praktikují, o tom žádná...

0
Uwe Filter
7. 11. 2016, 15:19
Neobvyklé automobilové testy: Moose test

Mám takovej dojem, že tam byl rozdíl v tom, že Citroen a Peugeot nedávali ESP do standardu, zatímco FIAT ano a v tom byl ten markantní rozdíl v chování auta.