
Robin „“ Pet
Bydliště | Praha 1 |
---|---|
Registrace | před 8.6 rok. |
Poslední aktivita | před 3.4 rok. |
Telefon | jen registrovaným |
Komentářů u článků | 22 |
Pozitivních komentářů u článků | 6 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů

Robin Pet
29. 7. 2021, 15:57 0Tak uvidíte, jak zvládnete Corvette C4/C6. Jsem na pátý straně A4 a fakt se držim, abych toho napsal co nejmíň :).

Robin Pet
28. 7. 2021, 20:59 1To je přesně to, že nechci dělat příběhy strašlivě dlouhý, tak dělám "zkratky" v příběhu. Kdybych napsal všechno co se odehrálo detailně, včetně menších, souvisejících příběhů, bylo by to čtení na hodinu. A navíc ti to takhle aspoň zůstane vrtat v hlavě :).

Robin Pet
28. 7. 2021, 12:05 0Já mám 181 a s vejškou problém nebyl žádnej, což třeba v MR2 už trochu je. Každopádně, 195 je problém v podstatě v každym autě, tzn. MG, hádám, nebude výjimka :).

Robin Pet
28. 7. 2021, 12:02 0Já si místa zaznamenávám velice sporadicky. Nicméně Markéta mi poslala jejich mapu, najdeš jí níž. Já se velice nerad vracim stejnou cestou, takže jsem jel zpátky přes Turecko jižně a do ČR pak přes Rumunsko a Maďarsko. Gruzii jsem líznul od jezera západně, tzn. taky mimo příjezdovou cestu. Nicméně přesný místa už říct neumim.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10207112146361281&set=gm.450221695326824&type=3

Robin Pet
01. 7. 2020, 15:59 3Omlouvám se, že otevírám staré vlákno, ale mám dotaz, kterej budu směrovat i na Violu a/nebo Adama, nicméně zajímá mě názor ostatních. Budu si kupovat další MR2, abych si kromě časovek na okruzích (stávající MR2 díky úpravám už do Plechcupu nepatří), zajezdil kontaktní autokros. Auto chci nechat v podstatě standardní (kromě vyházení v podstatě všeho co jde), ale přijde do něj rám. Rám je podle pravidel plechcupu bezpečnostní věc, která se do pořizovací ceny nepočítá. Ale fakticky je to zároveň věc, která je poměrně dost nákladná a v případě odkupu auta by mi bylo jedno celý auto, ale ne rám. Tzn. můj dotaz zní, pokud by se Autíčkář rozhod, že si auto odkoupí, můžu si z něj vyškubnout rám, kterej se do ceny nepočítá? Přijde mi to fér. Jak to vidí ostatní?

Robin Pet
17. 9. 2018, 17:35 0To je o pneumatikách. Na plechcup jsme měli zteřelý přední pneu, starý 12let a půjčený zadní semislicky (za což děkuji, jinak bychom vůbec neodstartovali). Ta auto v podstatě nezatáčelo a nebrzdilo, ty semislicky na zadku se samosvorem nedovolily přidat plyn jindy, než úplně rovně. Pokud si tam byl, tak si viděl jak jsem vyletěl nahoře z trati, nebo před tribunou málem trefil pneu. Po plechcupu se na to nasadily slicky a udělal jsem čas 52,27 a určitě by se dalo jít ještě níž. Akorát to auto není ještě úplně v kondici. Jinými slovy, není to o motoru, je to o pneumatikách.

Robin Pet
15. 9. 2018, 17:42 0To nevim, nikdy to nebylo na geometrii, je to zatim stavěný horkou jehlou a 2ZZ ani neotestovaný, budou tam běžný gumy z roku 2006 takže se uvidí, jak a jestli to pojede..
Video bohužel stále neni hotový, vleče se to strašně.

Robin Pet
14. 9. 2018, 18:45 0Ohledně pojistek. Ideální je jet na britskou až do ČR. Dřív to šlo na českou převozní, ale to už nejde. Moje poznámka se značkama byla myšlená tak, že v Británii jezdit s britskou značkou, která neni pojištěná je dost o hubu, poznaj to z kamer a než dojedeš do přístavu, tak tě můžou chytit a je z toho dost průser. Naopak u český značky nepoznaj jestli to auto je, nebo neni pojištěný. Stejně tak v evropě nepoznaj, jestli je britský auto pojištěný. Před naloděním máš spoustu času si hrát se značkama. Jakej si z toho uděláš závěr a jak moc velkej střelec seš..
Nicméně, bezproblémový, legální, mně známý možnosti jak dostat auto do ČR jsou tři. Na britskejch značkách s pojistkou původního majitele (nestojí to nic), nebo na podvalu (zbytečně drahý, počítáš dvě cesty), nebo na kamionu na sběrce, to je z okolí Londýna za 13.000,- do Prahy.

Robin Pet
14. 9. 2018, 18:39 2přehodit 2ZZ motor by mělo jít i v amatérskejch podmínkách, co si vybavuju (ale můžu se plést), tak tři ze čtyř držáků sou stejný, čtvrtej je jinej a musí si vyrobit mezikus. Pak, pokud nemáš 6st převodovku a budeš jí tam dávat, tak si musíš vyrobit takovej mnohohran, kterej tam dáš místo toho a pak už akorát 2ZZ počítač a pár drátů v elektrice. Kdo to dělá a umí je Dicomp racing, ty nám to dělali a dělali to i Goldiesovi. Pokud tě baví se v tom hrabat, tak fajn, ale pokud to chceš mít bez problémů, dal bych to klukům.

Robin Pet
14. 9. 2018, 14:41 0UK pojistka pro export auta je naprostej nesmysl. Co si matně vybavuju, stálo to cca 3.000,- za den na 2.0 auto. Jak jsem psal vejš, pokud se to kupuje od majitele, nejlepší domluvit s nim, že to odhlásí až o den pozdějc.

Robin Pet
14. 9. 2018, 14:33 0S pojistkama je trochu problém. Ideální je se domluvit s majitelem auta, to je nejjednodušší a nejlevnější. Dá se zvládnout přejet za jeden den a náklady jsou benzín a trajekt s tim, že nejlevnější je koupit zpáteční trajekt do 24h od přejezdu jedním směrem a ten druhej nevyužít. Je to o dost levnější, než jednosměrná cesta. Nástup na trajekt nejdříve 24h před objednávkou.
Když jsem vezl první auto, tak šlo zařídit pojistku z Čech a bylo to levný, to už teď nejde.
Každopádně Britové český značky neřešej vůbec a českou pojistku taky ne, naopak britská značka bez pojistky jim vyskočí na úsecích s kamerama a můžou za váma okamžitě poslat policajta.

Robin Pet
14. 9. 2018, 14:26 0Taky v UK, je jich tam hromada a daj se sehnat ještě levněji, než za 600GBP. Chtěli jsme jí rychle, tak holt stála 600GBP. A bylo s ní hezký svezení do ČR :).

Robin Pet
14. 9. 2018, 14:25 0C6ka vedle je na prodej, ale má taky ťuklej čumák :)

Robin Pet
30. 1. 2018, 08:31 0Videa budou, na fotky se zeptám

Robin Pet
27. 1. 2018, 20:20 0Nejsme na individuál úplně vybavený, nicméně přijeď a ptej se po mně, v horšim případě chvíli počkáš, než se ti bude někdo věnovat.

Robin Pet
27. 1. 2018, 17:56 0Zbývají poslední dvě volná místa a jeden ze zájemců bude odpoledne odjíždět, tak je možnost se s nim domluvit na odpolednim ježdění za 1.000,- CZK

Robin Pet
25. 1. 2018, 19:18 2Ano, já

Robin Pet
25. 1. 2018, 18:16 1když netrefíš i mojí, tak ti jí na pár koleček pučim :)

Robin Pet
25. 1. 2018, 15:30 05 stupňů je v pohodě, když neni sníh, nebo mokro. zimáky na suchu netřeba, což prokáže náš test :)

Robin Pet
25. 1. 2018, 14:49 0bude 5 stupňů a hezky

Robin Pet
25. 1. 2018, 13:36 0Upřesňuju:
- jezdit se bude do doby, dokud bude světlo, což není šestá, ale spíš něco před pátou.
- pokud bude čas a prostor, lze si sednout na sedačku spolujezdce na pár zahřejvacích koleček s 2002 Porsche 911, Toyota MR2 s 2ZZ motorem, Peugeot 206 RC a Clio Cup 182. Přednost mají ti, kteří budou mít zaplacenej vstup na trať.
- bude se točit srovnání časů PUG vs Clio na stejnejch pneumatikách, bude se točit srovnání zimní vs. letní pneu a bude se možná točit něco zatim neurčitýho s Porsche a s MR2.
- srovnání pneu bude z větší části probíhat mimo dráhu, v zadní části areálu na rovince (brzdná dráha a akcelerace), takže to nebude zasahovat do jízd na okruhu
- dráha se bude uzavírat pouze při ostrých jízdách, při zahřejvacích zůstane otevřená pro všechny

Robin Pet
25. 1. 2018, 13:21 2To problém neni, bude tam 2002 Porsche 911, MR2 s 2ZZ motorem, PUG RC a Clio Cup 182. Pokud bude čas a prostor, tak se dá sednout i na sedačku spolujezdce, ale to se uvidí podle situace.