Zdeněk „thorr“ Přibyl
| Bydliště | Brno-město |
|---|---|
| Registrace | před 9.2 rok. |
| Poslední aktivita | před 7.1 rok. |
| Příspěvků ve fóru | 19 |
| Komentářů u článků | 3 |
| Pozitivních komentářů u článků | 1 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
O cem mluvim vim rekl bych celkem dobre, svoje duvody jsem psal :)
Zkus se mrknout na velikost castic, jak dlouho zustavaji ve vzduchu atd.
Problem je ze tak male castice jako jsou z DPF a CR se v prirode normalne nevyskytujou...
Za me diesely do mesta nepatri, ale svuj smysl maji
Ohledne DPF - podle me vec ktera spis skodi nez aby pomahala, filtr pevnych castic castice neodstrani, ale jen zmensi - nedokaze je zachytit sliznice cloveka a ve vzduchu vydrzi daleko dyl nez dym z Avie...
Takze ve vysledku mame vic rakovinotvornych castic ktere se dostanou primo do plic...
Vubec se neresi NOx coz je podle me daleko vetsi problem nez CO2, potazmo saze jako takove
Osobne tedy povazuju DPF za pitomost prvni kategorie.
Radeji bych videl rozsireni SCR, LNT (Lean NOx Trap) a dalsich technologii, ktere skutecne pomahaji
EGR jako standard chvalim
V tehle rubrice postradam neco od Lancie...
At uz Thesis, Deltu II. generace s turbem, pripadne Themu V6 :)
https://auto.bazos.cz/inzerat/64616653/Lancia-Thesis-24-JTD.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/65450607/Lancia-Thesis.php
Treba Thesis je pro me uzasne auto, ikdyz v mnoha ohledech nedotazene a vazici 1800kg...
Jinak moc nerozumim tomu co je pritazlive na 300C :)