Petr „krum“ Křivohlávek
| Bydliště | Praha 4 |
|---|---|
| Registrace | před 9.2 rok. |
| Poslední aktivita | před 4.0 měs. |
| Komentářů u článků | 5 |
| Pozitivních komentářů u článků | 2 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Bylo to moje první auto, měl jsem ho jako študák asi osm let a moc rád vzpomínám. Přesto taky nesouhlasím, že by to byla do budoucna dobrá investice. Ceny šroubuje do nesmyslných výšin sentiment pamětníků z věkové skupiny 50+, pro které to auto představuje většinou nedostižný sen z jejich mládí na sklonku socialismu. Lidé jen o trochu mladší budou už koukat po autech považovaných za ikony v celé Evropě a ne jen v našem malém rybníčku. Pokud se Š110R třeba nepřestaví na repliku Š130RS, tak to prostě technicky a řidičsky není žádnej velkej zázrak. Za podobné peníze budou mladší petrolheadi vidět alternativy jako Porsche 914, Triumph TR4, Citroen DS, AR Giulia atd., kterým bych tedy i já dal rozhodně přednost...
Díky, musím ještě zapracovat. Jiné Mini z party zajelo 00:54,3...
K Davidovu reportu:
Mini Coopery nešlo na trati spočítat, protože jeden byl z jedné strany reflexně zelený a z druhé černý, tedy se snadno počítal dvakrát, naopak majitel jiného místo ježdění fotil (a díky za to). Doporučuju uvádět, že Mini Cooperů bylo nepočítaně. :-) (Mně to teda vychází na 9 kusů Mini.)
Ten postřeh o turbopočasí naprosto sedí, po oschnutí byla geniální podmínka a měl jsem pocit, že zajíždím nejlepší stopu/časy. Ovšem jako David zapomněl na GoPro, já v ten moment zapomněl pustit Race Chrono. Kdyby měl někdo chuť prozradit svoje zajížděný časy při téhle variantě trati bez dvou šikan, docela by mě to pro rámcové porovnání zajímalo (když se mi zrovna podařilo nezapomenout měřit, tak se mi moc nedařilo, zajel jsem na suchu 0:57,18, což asi není nic moc...).