načítám data...

Flanker

JménoFlanker Flankerovič
BydlištěEvropa
Registracepřed 5.6 rok.
Poslední aktivitapřed 4.2 rok.
Komentářů u článků46
Pozitivních komentářů u článků11
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Co znamená zábavní auto a proč je to nesmysl.

09. dubna 2017, 15:21 21 komentářů

Tento blog je zbytečný a proto ho můžete ignorovat. Chtěl bych jen vyjádřit svůj názor ohledně slov auto a zábava.


Posledních 50 komentářů

Flanker
04. listopadu 2017, 20:16
2
Nejlepší auta podle Autíčkáře. Co bychom chtěli v garáži?

VK, pokud někdo vyžaduje manuál jakožto zdroj "zábavy" za volantem, je to jejich věc (s pohledem redakce to nemá nic společného). Já taky musím řadit abych měl auto "pod kontrolou" a jízdu si užil. Automat mi nevadí, ale ocením ho tak maximálně v zácpě.. A taky můžu mírně trolit - automat je přežitek, jelikož je tady s námi už hezkých pár desetiletí. :)

Flanker
03. listopadu 2017, 22:07
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

Fortress, ono to vyznělo tak, že milion jako budget stačí tak maximálně na vybydlenou plečku. Za milion máš opravdu hezký výběr aut, která jsou pořád rychlá a dostatečně reprezentavní. A pokud to nenajede 40K za rok, tak je to plečka už z výroby. 40K ročně najedeš i v tom Golfu, ale klidně čtyřkovém, pokud nekoupíš vrak a staráš se minimálně o základní věci. Letní kára je hezká věc, ale Franz vybírá jedno auto, co nejvíc všetranní, a o nový Golf evidentně nemá zájem. :)

Beastar, souhlas. Já bych mimochodem to Infiniti doporučoval, ale nevím jestli jízdně uspokojí člověka, který se rozdoduje mezi RS6 a třeba Quattroporte :) To bych taky mohl doporučit něco od Lexusu, se kterými mám zkušenosti, ale přesto že se jedná o téměř dokonalé vozy, nemají tu auru syrovosti jako Quattroporte nebo AMG Mercedesy. Možná by se dal dohledat nějaký "F" Lexus, jinak to jsou spíš pohodlný kočáry, se kterými objedeš zeměkouli na jeden zátah, ale žádnej adrenalin tam nehledej.

Flanker
03. listopadu 2017, 19:34
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

Fortressi, takže ty (podle tebe) "drobáky" budou stačit jenom na vybydlenou plečku, která nevydrží ani 40K ročně?

Nic proti Golfu, ale podle textu se dá předpokládat, že Franz hledá trochu větší auto, které mu udělá radost né jen díky rychlosti a "jistotě nového auta".

Flanker
03. listopadu 2017, 19:34
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

Řekl bych, že všechno důležité již bylo napsáno v blogu a v tomto článku.

Dám univerzální a možná trochu zbytečnou odpověď. Franzi, vyzkoušej všechny kandidáty a vyber si to auto, ve kterém budeš mít pocit, že bylo vyrobeno pro tebe. Opravdu. Ergonomie, odezva plynu, sedadla "vymodelována na míru", a pak ty další vlastnosti, kterých se po projetí nebudeš chtít vzdát. Zvuk, chování podvozku nebo jednoduše to, jak se ti auto líbí zvenčí i zevnitř.
Z tvých kandidátů má každý něco do sebe, ale vyber to, co by ti chybělo nejvíc, pokud bys do toho nešel. Je to trochu klišé, ale dej na osobní pocit.

Krab odporučil trojku E90, M3 E92 nebo AMG céčko. Skvělé vozy, ale v porovnání s tvými kandidáty mi přijdou jako příliš obyčejná a málo majestátní. Nemám rád pózu, ale když už na to máš, tak si kup něco víc "cool". :) Naopak, ten Jaguar XKR bych na tvém místě vyzkoušel.

Flanker
25. října 2017, 11:12
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

Věc se má tak, že pokud chcete offroad do 50K, který vám relativně spolehlivě poslouží, tak lidi kteří se v těchto autech trochu vyznají ti řeknou, že za tu částku spíš horská kola.

Není mi úplně jasné, proč 50 tisíc. Jste skrblíci, nebo je to challenge? Pokud je to challenge, tak to oceňuji, že se snažíte dělat něco zajímavého. Myslím, že odpovědí tady máte víc než dost a závěr je v podstatě jenom jeden. :) Někteří by to nemuseli brát tak vážně a "nadávat", ale lidi jsou tady v pohodě.

Niva by nebyla špatná, ale jelikož východem nemyslíte Šumperk (a Moravu obecně), spíš bych se poohlížel po něčěm s alespoň trochu vyšší mírou komfortu.

Flanker
25. října 2017, 10:53
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

Debilitou nejhrubšího zrna bych to nenazýval, ale s příspěvkem jinak souhlasím. Proto jsem se taky do diskuze vůbec nezapojil, a to jsem toho chtěl napsat.

Flanker
20. října 2017, 19:38
0
Automobilové perly aneb co se můžete dozvědět na internetech

Taky mám pro vás pár "perel", možná trochu jiných, které ovšem nejsou výhradně z internetů, ale jde především o obsah.

Začnu zlehka mou stížností na až směšně miniaturní interiéry současných aut (jmenovitě BMW F30), načež mi můj známý odpověděl, že to je kvůli sportovnímu charakteru dnešních aut. Lidi mají rádi sportovní interiéry, a v jeho autě je to stejný (VW Tiguan 2.0 TDI).

Další perla je od jednoho kamaráda, který se mimochodem v autech celkem vyzná. Ten mi tvrdil, že nové sedmičky od BMW (tehdy Banglova sedmička po faceliftu) mají jako doplňkovou výbavu katapult pro řidiče. Prostě když ten systém vyhodnotí, že se blíží srážka, vystřelí řidiče přes šíbr. Nejednalo se o žert. :)

Tady to bude trochu ostřejší. Spolužák, ještě na druhém stupni základky mi tvrdil, že Škodu založil jistý "Embečko/Embečka", proto se podle něj jmenují některé modely - embéčky.

Menší perla taky před školou - jeden kámoš si pochvaloval tehdy jejich nový Peugeot 307 SW. Prej supr kára, a má to dýzl. HDI - hladký diesel intervius, to jsou dobrý motory.

A na závěr něco z internetu. Chlapík se na stránce typu otázky-odpovědi ptal na to, kdy má vyměnit kapalinu, jelikož mu to už teče.  Přidal tam fotku zamlženého světlomětu...
Podle profilu se nejednalo o žádného šaška, ale o pána ve středních letech, v saku a brýlích jezdícím ve stříbrné Astře H.

Zeptal jsem se kamaráda, který se vyzná a najezdí asi 100 tisíc ročně, jelikož jsem byl otázkou zaskočen. Pro maximální jistotu se má kapalina ve světlech měnit každých 10 tisíc KM.

A jak často měníte světelnou kapalinu vy? :)

Flanker
20. října 2017, 09:38
1
Flanker
12. října 2017, 18:34
-1
Ptejte se: Okresková zábava na celý rok za 100 tisíc

Co je na Lexusu špatného? Prodával Lexus "rezavou" luxusní limuzínu v 21. století, stejně jako nejbližší konkurence? Pořád lepší když to někomu "brzdí" u Lexusu, než nebrzdí u limuzíny vyšší střední třídy od nejbližší (té samé) konkurence, díky "superpokrokovým" brzdám.

Není potřeba se na to dívat takhle černobíle.

Flanker
11. října 2017, 11:18
0
Japonský perfekcionismus v praxi – nejmodřejší modrá na Lexusu

Ten interiér se mi velice líbí. Kombinace barev se někomu nemusí hodit k "nejmodřejšímu modrému" exteriéru, ale mně se to jednoduše líbí jako celek. Žádnej průměr.

Flanker
29. září 2017, 23:06
0
Jsou protesty pražských taxikářů marketingovou kampaní Uberu?

Aniž bych podporoval jakoukoliv stranu, musím souhlasit.

Tenhle typ protestu lidi spíš odradí a potvrdí se marketingové pravidlo, které zní ,,je mi jedno co o mě říkáš, pokud vyslovuješ mé jméno správně".

Musím tedy souhlasit, že tohle Uberu spíše nahrává.

Flanker
12. července 2017, 14:34
0
Nejnesmyslnější automobily

Mega Track se mi taky líbí. Nevím proč, jelikož na jedné straně je to úplná zvrácenost. Na straně druhé je to však geniální nápad - sporťák, který vypadá jako sporťák a přitom se nemusíš bát retardérů ani polňačky. Taky je to neobvyklé a stále to vypadá decentně.

Z novějších by se hodilo připomenout Audi Nanuk.

Flanker
11. července 2017, 19:04
0
Nejnesmyslnější automobily

Nějaký vysloveně nesmyslný automobil mne teď nenapadá. Pokud nebereme auta jen jako dopravní prostředky, pak každé z nich má účel a vždy se najde někdo, kdo to ocení.

Pro mne osobně jsou nesmyslné některé verze modelů aut jako například Mercedes SLK s CDI pod kapotou, chápeme se proč.

Co se týče X6, tak to auto mi bylo docela sympatické v první generaci. Málo rozšířené (na počátku výroby), dynamické, nezvyklé a prostě ,,cool". Dnes už mi X6 nepřipadá zajímavé a taky o něm často básní různé zlatokopky, co je mi vysloveně protivní a taky to ovlivňuje můj vztah k tomuto autu.

Flanker
06. července 2017, 21:20
1
Máte raději pocity a vjemy, nebo fakta a čísla?

U mně má jednoznačně převahu, jak říkáte vy, popisná britská škola. Nejlepší je však asi ta pověstná střední cesta. Dobrým příkladem je Krabův nedávný blog, kde se porovnávalo Audi A5 a BMW 3 E92 - subjektivní dojmy z obou, porovnání, a to vše podpořeno přehledným, nepříliš dlouhým seznamem důležitých parametrů.

Dalším skvělým příkladem je Vavrisův nedávný test bájné S2000. Dojmy, pojmy (BRAPAPAPAPA apod.) a vůbec, nejbritštější škola tady za poslední dobu. Poprosím jen houšť a větší kapky, a myslím, že nejsem sám.

Ale není vlastně důležité jen to, za jakým účelem vyhledáváme motoristický test? Pokud si budu chtít koupit nový rychlý kombík jako daily, tak si najdu testy někde na mainstreamu. Kromě toho, že si ten maník novinářský několikrát zabarvil textil na vracečkách mě bude zajímat celková využitelnost vnitřního prostoru (protože kombi), a nebo taky odhlučnění a pohoda na palubě (protože daily). Pokud si jenom chci přečíst hezký test o zajímavém autě, zajdu sem, nebo si vyhledám podobný obsah na zahraničních webech. Zkrátka, podle mně jde o účel.


Flanker
06. července 2017, 10:41
0
Zadokolka, či předokolka? Toť otázka! | Ptejte se Vojty

OK. Vďaka za zaujímavé info. Snáď sa to niekedy zmení.

Plánoval som si kúpiť jedno auto, ktoré by mi slúžilo pri cestách na Slovensko, ale platiť podobné poplatky nebudem z princípu, a tiež je u nás malý výber (pre mňa) zaujímavých áut.

Flanker
06. července 2017, 10:16
0
Zadokolka, či předokolka? Toť otázka! | Ptejte se Vojty

To sa platí aj pri aute kupovanom na Slovensku? A čo keby si kupoval jazdenku?

Rozumiem tomu tak, že aj keď si kupuješ nové auto v SR, tak platíš ten poplatok (dajme tomu €300 za GT86) + body 6 a 8. Tie ostatné body by snáď platiť nemali.

Flanker
05. července 2017, 13:43
0
Zadokolka, či předokolka? Toť otázka! | Ptejte se Vojty

Pokud chce tazatel výhradně auto s nulovým nájezdem a nevyžaduje praktičnost (alespoň) hatchbacku, tak vzhledem na rozpočet a po výpisu procedur přihlášení (jak to popsal Snowman) bych se přiklonil k nové GT86 na Slovensku.

Dá se koupit už od 29 a půl, což není tak mnoho, obzvlášť zvážíme li tu ,,daň z koní" (luxusu/buržoázie apod.), ušetřený čas a nervy, a vůbec pohodlí nákupu nového vozu.

Flanker
09. května 2017, 13:28
2
Nissan nabídne „digitální detox“ pro ty, které láká telefon při řízení

Pokud se najde někdo, kdo se nedokáže ovládat natolik, aby ho nenapadlo při řízení psát na mobilu, tak takový člověk za volant nepatří.

Flanker
21. dubna 2017, 19:19
0
Autíčkář se ptá: Nejlepší zábava bez koní?

Lada Niva, asi před deseti lety, ovšem jen jako spolujezdec. V porovnání s ostatnímy vehikly té konstrukční doby a provenience to mělo neskutečný kroutící moment už v nízkých otáčkách a vyjelo to všude, kopec nekopec, šutry, voda, koleje od traktorů kde by auto typu Miaty fungovalo jen jako ponorka.. Opravdu super auto na bezpečné blbnutí v přírodě.

Jsem mladší generace a se staršími auty nemám jako řidič hodně zkušeností, nicméně v té Nivě to bylo v lese jak na horský dráze a to jsem ji ani neřídil. :)

Flanker
19. dubna 2017, 21:22
0
Hummer H1 - Přímočaré řešení

Těžiště mám vpředu. :)

Flanker
13. dubna 2017, 14:34
0
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Doufám, že věcí typu flame se tady nedočkáme. Většinou je to pár názorů o zaprodané redakci a tím to hasne. Ostatně diskuze jsou tady na vysoké úrovni a jinde už ani z CZ webů nediskutuji. Ale, nechme se překvapit.

Já teď píšu rychle z mobilu a někdy se chybka vloudí. Na druhé straně s tou změnou obsahu je to fakt. To jsem si vzpomněl jak jsem odpovídal na jednom fóru. Někdo tam dal fotku z filmu s otázkou, o jaký Mercedes se jedná. Byl to SL, ale jeden diskutující se mě snažil přesvědčit o tom, že je to SLK. Nakonec jsem mu to SL-ko našel na imcdb, nacož on vymazal své příspěvky a já vypadal trochu jako kretén, jež se hádá sám se sebou. :) Jo, něco na tom bude.

Flanker
13. dubna 2017, 13:44
1
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Nedostatečně nenávidí*

Nedala by se přidat možnost editace příspěvků? Myslím, že nejsem jediný, kdo by takovou možnost uvítal.

Flanker
13. dubna 2017, 13:41
3
Nová Octavia RS aneb kterak sen rychlých manažerů k charakteru přišel

Škodovky jsou bezesporu auta, která přitahují a budou přitahovat pozornost. Jedná se o domácí automobilovou značku, takže je logické, a troufnu si říci i správné, pokud se čeští novináři vozům Škoda věnují.

Můj vztah ke Škodovkám je neutrální. Nejsou to špatná auta, ale nic moc mi neříkají.

Měl bych dvě poznámky, jednu pro redakci a jednu pro (některé) diskutující. Doufám, že se nestanete mainstreamem (v špatném smyslu) a doufám, že se to tady nebude hemžit komentátory, kteří budou redakci obviňovat v tom, že něco dostatečně nenávidí.

Závěrem bych dodal to, že čím víc reakcí, tím je větší smysl o Škodě psát. Pokud bude pod každým článkem o produktech Škody několik názorů typu je toho moc, přispíváte tím této automobilce k její popularitě.

Flanker
12. dubna 2017, 13:14
0
Svatý grál sběratelů Hot Wheels vyjde zhruba na tři miliony

Kdyby se tím daly vozit alespoň šroubky, tak by se nad tím dalo uvažovat. S těmi prkny je to nepraktické a předražené.. :)

Flanker
09. dubna 2017, 11:33
0
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

Zkusil jsem ten starší článek najít, tady to je.

https://www.autickar.cz/clanek/hejt-na-plynovy-pedal/

„Jízda Mazdou 3 skutečně na řidiče působí, že auto bylo navrženo kolem něj, a jakkoli elektrický posilovač řízení nemusí vonět každému, tohle je prostě dobré auto a v rámci své konkurence je skutečně strojem na radost. Ale podivnému chování plynu stejně neuniknete. Ani tady.“

Flanker
09. dubna 2017, 11:16
0
Mazda 3 G120 sedan: Kamarád do deště

Jak je vidět, sedan nižší střední může nemusí mít proporce jako auta okolního provozu v starších závodních hrách. Tohle je opravdu pohledný kompaktní sedan. Je trochu škoda, že ty koncovky výfuku nějak nezvýraznili, když už jsou dvě.

Měl bych pár otázek.

V tomto článku se píše o bezprostřední reakci na plyn, což vítám. Pokud se však nemýlím, tak před nějakou dobou byl tady na Autíčkáři článek (už si přesně nepamatuji, o co šlo), kde jste psali o né moc dobré reakci na sešlápnutí plynového pedálu a jako příklad jste uvedli právě trojku. Jak to tedy vlastně je? Má ten plyn dlouhé vedení, nebo je to tak jak má být?

Jak je to se spolehlivostí těchto nových generací? Já jezdil na minulé generaci šestky a tam to bylo se spolehlivostí docela tristní. Pokud nepočítám korozi, tak běžné byly poruchy elektroinstalace jako například stahování oken - někdy tomu bylo potřeba pomoci, jinak se to samo nezavřelo, a taky z ničeho nic tekoucí chladič. Interiér toho taky nevydržel nic moc. Opožděná reakce na stlačení plynu bylo něco, na co bych si nikdy docela nezvykl, proto ta otázka výše.

Flanker
08. dubna 2017, 20:07
0
Hennessey jde s tisícovkou koní proti Démonům

Co se týče Hjondé, tak rychlejší možná s Chuckem Norrisem za volantem, jinak to vidím tak přinejlepším na 50/50. Nejsem si jist ani v případě naftové Octavie. Musíš si uvědomit, že tahle bestie má tisícovku koní, takže proti tomuto musíš vytáhnout minimálně Octavii RS!

Ale teď vážně.

Vypadá to dost dobře. Ameriky jsem kdysi nemusel, ale hodně jejich aut má takové vlastní kouzlo a tohle bych si nechal líbit.

Flanker
06. dubna 2017, 15:31
1
Ptejte se Vojty: Začínat s předkem nebo čtyřkolkou?

Pokud reaguješ i na mně, tak já s tebou souhlasím.

Já reagoval na příspěvek od VK a myslel jsem to tak, že manuál patří na smetiště dějin stejně tak jako automat.

Někteří lidé si myslí, že manuál je přežitek doby a mám za to, že je to kvůli nedostupnosti vozů s automatem u nás až do začátku devadesátých let. Ve spomínané Americe je však automat standardem už hodně dlouho. Rovněž manuál tady byl, je a bude i nadále. Z toho vyplývá, že tvrzení manuál = staromódní vs automat = moderní je nesmysl. Reagoval jsem vlastně kvůli té jedné nesmyslné větě.

Já osobně řídím s manuálem i přesto že denně musím jezdit v obrovském městě a ty zácpy prostě dávají zabrat jak autu, tak levé noze. Proto připouštím, že by nebylo od věci si to auto s automatem pořídit někdy v budoucnu.

Pokud bych nemusel jezdit zácpama, tak na automat bych ani nepomyslel. Jedině plná kontrola s manuálem.

Flanker
06. dubna 2017, 14:18
0
Ptejte se Vojty: Začínat s předkem nebo čtyřkolkou?

Pokud ti jde o takové závodění, je to jako by sis odpověděl sám. Čtyřkolkou určitě nic nezkazíš. :)

Impreza by měla být dobrou volbou. Mě jsou auta od Subaru sympatická a ať už vybereš Imprezu nebo Legacy, máš jistotu, že jezdíš netuctovým autem, pokud je tohle taky faktor při výběru.

Flanker
06. dubna 2017, 11:40
1
Ptejte se Vojty: Začínat s předkem nebo čtyřkolkou?

Chybí dost podstatná informace o rozpočtu tazatele na daný vůz.

Možností je hodně, ale moje univerzální rada zní - vyzkoušej si to, a když budeš mít pocit, že to už odněkud znáš, jdi do toho. Tím myslím hlavně uživatelský komfort - dobře padnoucí volant, sedačky, ergonomie, reakce na plyn a tak dále. Základem je podle mého názoru auto s vyhlášenou spolehlivostí - prostě leješ benzín (co jiného) a jezdíš.

Řečeno s nadsázkou, do situací kde bys poznal rozdíl mezi FWD/RWD/AWD bych se úmyslně jako začínajíci řidič snažil dostávat co nejméně.

Mám pocit, že někteří tady dělají z tazatele kripla (s prominutím) jež není schopen sledovat vozovku a řadit zároveň. Tak špatné to hádám nebude, a jelikož se ptá právě u Autíčkáře, asi pro něj řízení znamená něco víc než jen dopravu, a ví/chce vědět i něco víc, což je dobře.

Tady mezi námi snad není nikdo, kdo by neprojel celou republiku na jeden zátah v čemkoliv od spomínaného Aixamu třeba po Enzo bez toho, aby si to odnesla něčí makovice :)

Až si tazatel to Enzo koupí, tak na něm bude jezdit jako na čemkoliv jiném. Když bude muset brzdit, přibrzdí. Když pojede do zatáčky, pojede přiměřenou rychlostí a přiměřeně to bude regulovat tím kormidlem. Z běžného řízení není třeba dělat vědu a základní vlastnosti kteréhokoliv auta si člověk zjistí po pár metrech. Znalosti fyziky a pud sebezáchovy snad tazatel má.

Osobně bych se přiklonil k tomu Legacy. Každá možnost má své výhody a trochu silnější auto naučí začínajího řidiče mít před autem a jeho výkonem respekt, což je pozitivní a důležitá vlastnost.

I s mokrým řidičákem bych se zodpovědnému člověku nebál svěřit třeba Koenigsegg. V opačném případě auto žádné, jenom kačer a k němu provázek.

Flanker
06. dubna 2017, 01:11
0
Ptejte se Vojty: Začínat s předkem nebo čtyřkolkou?

Manualni razeni patri do historie stejne tak jako to automaticke. To, ze jsme tady jezdili po mnoho desetileti prakticky jen s manualem nic nemeni na tom, ze jinde se s automatem jezdi standardne jiz davno (treba tva spominana Amerika).

Flanker
17. prosince 2016, 15:35
0
AlbaniaTrip: část 3.

Já jsem to pochopil tak, že když své auto dobře znáš tak se nebojíš jet dlouhou cestu a nějak víš, co od toho (ne)očekávat. Naproti tomu je nové auto taková neznámá. V dnešní době bych se nedivil nějaké poruše, která by nové auto úplně znehybnila, nemluvě o tom že staré auto opravíš (nebo někoho najdeš) "na koleni" snáze, než nové modely.

Flanker
13. prosince 2016, 11:14
0
Ptejte se: Auto pro pravého gentlemana?

Z japonských aut třeba Lexus SC 430.

Flanker
05. prosince 2016, 11:46
0
Spaste svoje diesely, jejich konec přichází

Divnej nejsi. Divní jsou lidé, kteří si pořizují diesel v případech, kdy to né že není potřebné, ale vysloveně nevýhodné. Pod tvůj příspěvek bych se mohl podepsat, ale bohužel spousta divných lidí vidí jenom kecy některých písálků (a prodejců) o záporné spotřebě a asfalt trhajícímu návalu kroutícího momentu z jeho ekomotůrku, ve srovnání se kterým je i GT-R kačerem na provázku. To všechno skoro zadarmo, jak jinak.

Flanker
25. listopadu 2016, 12:18
2
Ptejte se: Nové auto pro Návštěvníky

A nějaký přívěs k tomu?

Flanker
28. října 2016, 14:35
2
O světlech nové Octavie a zrádnosti fotografie

Já chápu, kam tím míříš, ale jeden článek o faceliftu českého auta na českém webu mi nepřipadá jako něco, nad čím bychom se měli pozastavovat. Žádná (s prominutím) onanie ohledně každého detailu nových Škodovek se tady nekoná, takže to ber jako normální věc. O úroveň Autičkáře bych se nebál, jelikož laťku nasadil dost vysoko.

Flanker
21. října 2016, 15:57
0
Tesly od teď mají hardware pro autonomní řízení. Software do konce 2017!

Doufám, že se toho nechytí ostatní automobilky natolik, aby se přítomnost autopilota stala nějakým zásadním faktorem při vývoji aut v budoucnosti.

Pokud se tak stane, tak aspoň doufám v možnost výběru.

Modely Tesly jinak podle mně vypadají docela dobře.

Flanker
20. října 2016, 13:22
0
Automobily vládců východu aneb exotická monstra pro vyvolené

To je fakt. Mně kromě aut taky zajímá vojenská technika, hlavně letecká, a proto jsem zareagoval na podle mého názoru nepravdivou informaci od Vojty (špagát, i když také rozumím nadsázce). Ale jo, hned toho nechám :D

Flanker
20. října 2016, 11:46
0
Automobily vládců východu aneb exotická monstra pro vyvolené

To je v pohodě, já zase nechci být považován za rusofila, případně -fila jakékoliv jiné země. Prostě si myslím, že Rusové by to postavili kdyby bylo potřeba. Stejně tak Američané by znovu rozjeli výrobu například F22 velice rychle, kdyby je k tomu donutili okolnosti. Názorů však můžeme mít tucty, fakta vědí jen lidé, kteří na tom pracují. Já vidím fakt, že státní dluhy, kdyby jsme měli porovnat Rusko se zázračným USA, jsou nesrovnatelné. To já bych si na dluh taky mohl dovolit koupit 20 Astonů a stíhat na nich všechny, koho nemám rád.

Flanker
19. října 2016, 23:12
-1
Automobily vládců východu aneb exotická monstra pro vyvolené

To je otázka času. Nejprv se to musí samozřejmě otestovat a musí se vychytat všechny mouchy, pak to bude operačně nasaditelné. Tohle myslím dělají všechny země stejným spůsobem. To, že například v USA mají svou F22 už asi deset let je fakt, ale taky to nevyvinuli ze dne na den. IMHO pokud bude potřeba, tak to postaví v krátkém čase, stejně jako jiné silnější země.

Ano, je to technická otázka, ale ten tvůj špagát u mě vyzval pocit, že máš nesprávné informace, nebo prostě nemáš rád nějakou zemi a hned si z ní po přečtení nějaké kachny musíš utahovat. Pak to často vyústí v debatu o politice, jež nemá konce. Přesvědčovat někoho, že v Rusku nejezdí medvědi na kolech, ale taky že tam není všechno ve zlatě jako v Moskvě by bylo stejný jako snaha přesvědčit o opaku chlápka, který tvrdí že všichni Američané jsou tlouštíci co nevědí kde je na mapě Austrálie, nebo holandskou babku, co tvrdí že v ČR všichni bydlejí v rozpadajících se činžácích. Nemá to konce a tím pádem to postrádá jakýkoliv smysl.

Pokud jsem to jenom nějak nafoukl, tak sorry.

Flanker
19. října 2016, 14:34
0
Automobily vládců východu aneb exotická monstra pro vyvolené

Tak Rusy, hlavně co se týče vojenských technologií, bych určitě nepodceňoval. Nechci však začínat diskuzi na politické téma, jelikož to postrádá smysl.

Ten ZiL podle mně vypadá dobře, i když já osobně fandím všem designovým evolucím starých aut (až na některé výjimky).

Co se týče Century tak věřím, že si Japonci jako vždy poradili na výbornou, v tomhle případě obzvlášť.

Flanker
17. října 2016, 00:54
0
Hledání automobilové cesty aneb o možnostech, jak nahradit Fiátka

Sorry, puvodne to mel byt novy komentar a ne reakce.

Flanker
17. října 2016, 00:50
0
Hledání automobilové cesty aneb o možnostech, jak nahradit Fiátka

Nejlepsi moznosti co se tyce pomeru cena/vykon/provozni naklady je podle mne koupe zanovni ojetiny, nejlepe primo u oficialniho prodejce. Propad ceny je u noveho auta znacny, tak proc nekoupit napriklad zanovni Mazdu 3/6? Diskuzi jsem zatim necetl celou, proto se omlouvam, pokud si jiz ohledem trojky nebo sestky v teto diskuzi odpovidal. Tady na Autickari o tech novych Mazdach porad pisete jen v superlativech, tak proc ne? :) Pripadne novou, pokud ti to rozpocet dovoluje. Minimalne trojka bude urcite levnejsi nez Toyobaru.

V pripade trochu starsi ojetiny bych odporoucel Hondu Accord 8G, pripadne starsi 7G, ktera byla nemene povedena. U japoncu bych zustal. Pokud se spokojis s jeste starsi ojetinou, pak Lexus GS druhe generace, idealne se sestivalcem. Jeden znamy mel GS300 pre-facelift (1998 myslim) a to auto mu vydrzelo temer 10 let. Pred par lety mu ho nabourali a musel menit hodne veci vzadu, pak jezdil dal. Asi pred necelym rokem mu ho nabourali znovu a pak to vzdal. Jak rikal, nebyt toho opetovneho nabourani, to auto by si v kazdem pripade nechal jeste na hodne dlouho. Najeto mel neco pres 300 tisic. Jako obcasny spolujezdec bych GS zhodnotil jako opravdu kvalitni a hlavne komfortni vuz - kvalitne vyrobeny a zachovaly interier s vonavou kuzi (mluvime o 18 let starem aute), ticho, docela slusny zatah a vubec atmosfera luxusniho auta. GS druhe generace se vyrabel myslim do roku 2005 a po faceliftu mel jeste par vychytavek navic.

Pokud chces toho Jaguara, tak zvaz vsechny pro a proti, a pokud je to opravdu srdcovka tak si spln svuj sen :)

Flanker
14. října 2016, 10:27
0
Nová pětka od BMW je větší a lehčí

Čekal jsem něco podobného, i když tohle vypadá trochu lépe než jsem si to představoval. Nelíbí se mi ta hokejka po vzoru sedmičky (a to mám hokej moc rád) a vůbec, F10 je podle mého názoru o level výš. Minulá pětka byla taky svá, nepodobná jinému modelu do takové míry.

Flanker
13. října 2016, 22:08
1
Po stopách automobilového fanatismu

Prvne se omlouvam za absenci diakritiky.

I kdyz sebe sameho bych asi nezaradil ani do jedne z techto „skupin“, podle mne ma kazda z nich sve opodstatneni.

-Italska auta jsou casto krasna, maji charakter, bohatou historii, a vubec jejich majitele muzou byt hrdi na to, ze jezdi v necem co nepotkavaji na kazdem rohu. Tim myslim majitele silnejsich Alf, Maserati, pripadne neceho se splasenym dobytkem ve znaku, jak to kdysi trefne nazval jeden z redaktoru Autickare :)

-Co se tyce milovniku modrobile vrtule, taky si myslim, ze BMW toho dokazalo dost a je pravem povazovano za jednoho z prukopniku zabavy za volantem v daily cars, avsak neni to jen BMW, kdo vam nabidne napriklad „stehovak“, za jehoz volantem se nebudete nudit. Mrzi mne vsak to, ze k dnesnim BMW nemam absolutne zadny vztah a z nemecke trojice jsou mi dnesni bavoraky nejmene sympaticke.

-Miatisti? Zadna generace Mazdy MX-5 neni podle meno nazoru o nic vic „metro“, nez napriklad LR Evoque nebo ohoblovana X5. Tady v Anglii, alespon podle toho co jsem zatim zaznamenal, jsou roadstery spise domenou muzu stredniho veku, bez ohledu na znacku. Ano, videl jsem par skupin tzv. Miatistu na cestach (co je zajimave, vzdy se jednalo o NA), ale krom toho je tady Miata roadsterem pro vsedni den a jezdi jich tady relativne hodne bez ohledu na generaci.

-Fanousci Hondy? Honda dela velmi dobra auta a vycet jejich pozitiv tady hadam nemusim psat. Ano, jednim z nich jsou otacky, protoze to je jeden z klicovych faktoru pro sportovni auto. Sportovni Hondy, napriklad S2000 nebo nektery z Civicu Type-R maji 8k+ pouzitelnych otacek, a to je proste vic nez nalepka Sport, kycovita radoby sportovni image, nebo kroutak (ten je samozrejme dulezity, ale pro sportovni auto mene, nez spektrum otacek). K tomu pridejte spolehlivost. Co vic je potreba?

-Amerikanisti. Objem je hezka vec, at uz motoru, zenskeho poprsi, nebo penezenky. Objemne motory maji vetsinou kultivovanejsi projev, maji delsi zivotnost (i kdyz tohle pusobi trochu diskutabilne) a vubec - maji takovy svuj vlastni charakter. Tohle vsak na nejlepsim ceskem webu o autech vedi, tak bych rad tenhle odstavec ukoncil.

-VAG pozitivni? VW a spol maji taky neco do sebe. Vetsinou to nejsou spatna auta, spis takova prumerna. Co jsem mel moznost jezdit v ruznych modelech Audi/Skoda/VW tak jsem v nich nikdy nenasel nic spatneho. Vetsinou maji kvalitni interier bez hrichu proti ergonomii, klidny jizdni projev (s HTP apod. jsem nikdy nemel tu cest) a ta auta jsou mi spise sympatictejsi. TDI je ovsem kapitola sama pro sebe. Myslim, ze skupina milovniku (ano) motoru TDI se alespon castecne prelina s pozitivnim vztahem (casto vsak neopodstatnenym) ke vznetovym motorum jako takovym. Pred par lety jsme meli v rodine Audi A4 Avant B5 (1.8 92kW), ktere jsme pouzivali spise pro pracovni ucely (o to vic si ho vazim, vzhledem k podminkam v jakych bylo provozovano) a to auto bylo kupovano s najetymi 240000+ km. Vypadalo velice dobre, bylo udrzovano, ale v nasledujicich dvou letech stravilo vetsinu casu prevazenim tezkych veci (hlavne stavebniho materialu) a najezdilo jeste 40000 km bez zavady a s minimalni udrzbou(!) az do ohoblovani spojky.. S takovym najezdem a podminkami provozu (k tomu v Londyne), si pravem zaslouzi oznaceni skvele auto.

-Jako chronicke petrolheady bych spise oznacoval lidi, kteri maji radi dobra auta jako takova, bez ohledu na rok vyroby nebo zemi puvodu. V kazdem pripade vsak s vetsinou nazoru tzv. odmitacu novych casu nemuzu nez souhlasit. Kolik z tech dnesnich „vychytavek“ opravdu potrebujeme pro bezpecny provoz automobilu? Dockame se recenzi multimedialnich systemu na portalech pro recenze smartphonu? Proc ne, ale neni to vsechno na ukor skutecnych automobilovych kvalit?


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mercury Monterey  1964
Mercury Monterey

1964 rok výroby
390 koní výkon
6 400 ccm objem

Buick LeSabre 400 1967
Buick LeSabre 400

1967 rok výroby
340 koní výkon
5 600 ccm objem

Jeep Commander 5.7 Hemi 2006
Jeep Commander 5.7 Hemi

2006 rok výroby
320 koní výkon
5 700 ccm objem

Pontiac Solstice cabrio 2008
Pontiac Solstice cabrio

2008 rok výroby
175 koní výkon
2 400 ccm objem