načítám data...

Wyst

JménoSeb Aschen
BydlištěVsetín
Registracepřed 7.8 rok.
Poslední aktivitapřed 4.6 rok.
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků5
Pozitivních komentářů u článků1
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Wyst
29. srpna 2019, 10:11
4
Devět věcí, které udělají z vašeho auta "shamemobil"

Souhlas, není nic horšího než nálepky s jmény miminek. Ačkoliv jsem se nedávno zapletl do komunikace s člověkem který dělá v záchranné službě a ten naopak byl za tyto nálepky rád. Že díky ním když dojde k dopravní nehodě vědí jestli náhodou nehledat v autě miminko které se zakutálelo někam pod sedačku nebo podobně. (Což ale neznamená že si tam musím lepit nevkusné nálepky přes celé kufrové vrata. Ono bohatě stačí na zadní okno dát takový ten malý trojúhelník "baby on board")

Wyst
12. března 2019, 10:39
0
Autíčkář na lovu: Hot hatche všech velikostí i stáří

Jen bych upozornil že ta 106 nejspíš nebude tak uplně 106 Rallye, ale spíš 106 GTi s nálepkama z Rallye.
Je fakt že se sice do některých verzí Rallye dávali i 16v, ale podle fotografií v inzerátu se o odlehčené Rallye fakt nejedná.
Hlavně z interiéru to jde poznat kdy si francouzi u verze Rallye řekli že tam nedají ani tapecírunk :) tahle inzerovaná 106 ho ale má.

Nicméně se i tak jedná o zajímavý inzerát a pokud není prorezlý tak dle mého i super kup. Stále se ale dají sehnat (pokud má člověk trpělivost a chce trávit hodiny nad hledáním inzerátů) v cenové relaci okolo 80k.

Wyst
27. února 2018, 15:45
0
Legendy z města aneb sháníme zábavnou hračku do betonové džungle

Je fakt že plně sériovou 106 jsem nikdy neřídil. Vlastně až na nějakou 1.1 nebo co to bylo, 5ti dveř a to byla opravdu hruza. Na pojezdemi po městě asi vklidu ale jel jsem v tom 20 km a bylo to fakt špatné. Ale měl jsem tu čest řídit s16 v opravdu krásném stavu s perfektnim Bilstein podvozkem a v životě jsem se v autě tak nebavil. To byl taky důvod proč jsem hned spěchal na bazoš a koupil první Sport verzi na kterou jsem v mém okolí narazil :D Podvozkově jsou ty sporty a GTI fakt super, pro někoho může být odstrašující ten šílený liftoff oversteer. Mě to na tom ale baví :-D Nevím jakou verzi si řídil ty, s jediným s čím se dá souhlasit je že ve více lidech to moc nejede. Ale když jedu sám tak se i v slabounké 1.4ce svěží královský klidně v rychlostech nad 70km/h :D vlastně jsem se zdatně zvládal nahánět s imprezou v kopcích kdy se ručička pomalu blížila k číslu 160 :D

Wyst
26. února 2018, 15:48
0
Legendy z města aneb sháníme zábavnou hračku do betonové džungle

Vlastnil si někdy nějaký malý šrot? Já na to taky nikdy moc nebyl, pak jsem koupil kilošestku na dojíždění do práce a musím říct že je na těch malých lehkých autech něco strašně návykového. Jak říkám, nikdy jsem tyto malé auta neměl rád a přitom už rok sedím na inzerčních stránkách a pokoukávám po GTIčkách.

Wyst
26. února 2018, 14:53
0
Legendy z města aneb sháníme zábavnou hračku do betonové džungle

205 GTI je určitě skvělá volba a neskutečně hravá krabička. Ale co takhle zůstat u Peugeotu a zabruslit do trochu novějších vod a a poohlédnout se po 106. Ať už starší předfaceliftová generace která už téměř není k sehnani, tak novější lépe sehnatelná. Spolu se Saxem se prodávají i varianty pro chudší automobilové nadšence ve verzi 1.4 které i přes menší výkon dokážou vykouzlit úsměv na tváři. V zatáčkách je s nimi neuvěřitelná zábava a to i v rychlostech u kterých nepřijdeme o papíry. Ano rozhodně nemají takový coolfaktor jako je výše zmíněné Mini, ale jakožto levnější varianta si myslím že jsou více než dostačující (hlavně použitelné ve městě i když se zrovna nechcete prohánět kolem zatáček jako malý Jardové).

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem