načítám data...

Wyst

JménoSeb Aschen
BydlištěVsetín
Registracepřed 2.9 rok.
Poslední aktivitapřed 11.5 hod.
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků4
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Wyst
12. března 2019, 10:39
0
Autíčkář na lovu: Hot hatche všech velikostí i stáří

Jen bych upozornil že ta 106 nejspíš nebude tak uplně 106 Rallye, ale spíš 106 GTi s nálepkama z Rallye.
Je fakt že se sice do některých verzí Rallye dávali i 16v, ale podle fotografií v inzerátu se o odlehčené Rallye fakt nejedná.
Hlavně z interiéru to jde poznat kdy si francouzi u verze Rallye řekli že tam nedají ani tapecírunk :) tahle inzerovaná 106 ho ale má.

Nicméně se i tak jedná o zajímavý inzerát a pokud není prorezlý tak dle mého i super kup. Stále se ale dají sehnat (pokud má člověk trpělivost a chce trávit hodiny nad hledáním inzerátů) v cenové relaci okolo 80k.

Wyst
27. února 2018, 15:45
0
Legendy z města aneb sháníme zábavnou hračku do betonové džungle

Je fakt že plně sériovou 106 jsem nikdy neřídil. Vlastně až na nějakou 1.1 nebo co to bylo, 5ti dveř a to byla opravdu hruza. Na pojezdemi po městě asi vklidu ale jel jsem v tom 20 km a bylo to fakt špatné. Ale měl jsem tu čest řídit s16 v opravdu krásném stavu s perfektnim Bilstein podvozkem a v životě jsem se v autě tak nebavil. To byl taky důvod proč jsem hned spěchal na bazoš a koupil první Sport verzi na kterou jsem v mém okolí narazil :D Podvozkově jsou ty sporty a GTI fakt super, pro někoho může být odstrašující ten šílený liftoff oversteer. Mě to na tom ale baví :-D Nevím jakou verzi si řídil ty, s jediným s čím se dá souhlasit je že ve více lidech to moc nejede. Ale když jedu sám tak se i v slabounké 1.4ce svěží královský klidně v rychlostech nad 70km/h :D vlastně jsem se zdatně zvládal nahánět s imprezou v kopcích kdy se ručička pomalu blížila k číslu 160 :D

Wyst
26. února 2018, 15:48
0
Legendy z města aneb sháníme zábavnou hračku do betonové džungle

Vlastnil si někdy nějaký malý šrot? Já na to taky nikdy moc nebyl, pak jsem koupil kilošestku na dojíždění do práce a musím říct že je na těch malých lehkých autech něco strašně návykového. Jak říkám, nikdy jsem tyto malé auta neměl rád a přitom už rok sedím na inzerčních stránkách a pokoukávám po GTIčkách.

Wyst
26. února 2018, 14:53
0
Legendy z města aneb sháníme zábavnou hračku do betonové džungle

205 GTI je určitě skvělá volba a neskutečně hravá krabička. Ale co takhle zůstat u Peugeotu a zabruslit do trochu novějších vod a a poohlédnout se po 106. Ať už starší předfaceliftová generace která už téměř není k sehnani, tak novější lépe sehnatelná. Spolu se Saxem se prodávají i varianty pro chudší automobilové nadšence ve verzi 1.4 které i přes menší výkon dokážou vykouzlit úsměv na tváři. V zatáčkách je s nimi neuvěřitelná zábava a to i v rychlostech u kterých nepřijdeme o papíry. Ano rozhodně nemají takový coolfaktor jako je výše zmíněné Mini, ale jakožto levnější varianta si myslím že jsou více než dostačující (hlavně použitelné ve městě i když se zrovna nechcete prohánět kolem zatáček jako malý Jardové).

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 3,7 V6 Kabrio 2014
Ford Mustang 3,7 V6 Kabrio

2014 rok výroby
309 koní výkon
3 731 ccm objem

BMW Řada 1 116i 2005
BMW Řada 1 116i

2005 rok výroby
85 koní výkon
1 568 ccm objem

Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7 1972
Oldsmobile Cutlass 1972 V8 5,7

1972 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Chevrolet Caprice 2-door coupe 1969
Chevrolet Caprice 2-door coupe

1969 rok výroby
300 koní výkon
5 700 ccm objem

BMW Řada 3 E30 325i 1986
BMW Řada 3 E30 325i

1986 rok výroby
170 koní výkon
2 494 ccm objem